Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

 

SabineSchmitz01.jpg?itok=T7MnsQ5p
WWW.4TROXOI.GR

Μια από τις πιο διάσημες οδηγούς αγώνων, η Sabine Schmitz, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 51 ετών, έπειτα από μακροχρόνια μάχη με τον καρκίνο. | Η Sabine Schmitz, που έγινε γνωστή και...

:(

Rip..

  • Like 1
  • Sad 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 λεπτά, το μέλος salde έγραψε:

Αν έχει δει κάποιος από εσάς το τροχαίο έξω από τη Βουλή, τι γνώμη βγάζετε για το ποιος οδηγός ευθύνεται περισσότερο;

 

Έχοντας δει το βιντεο καπου 20-30 φορες σημερα και μελετώντας απο street view τη σήμανση της περιοχης εχω τις εξης παρατηρησεις:

 

1. Ανάμεσα στις 2 διαβάσεις δεν υπάρχει διπλή γραμμή

2. Δεν υπάρχει κάποιο απαγορευτικό στο να στρίψεις προς τη βουλή

3. Το υπηρεσιακό φαίνεται να στρίβει προσεκτικά

4. Το κίτρινο φαίνεται να κόβει για να τον αφήσει να στρίψει

5. Το μηχανάκι φαίνεται να πηγαίνει με σχεδόν διπλάσια ταχύτητα από όσα άλλα οχήματα φαίνονται στο βίντεο

6. Το τμήμα της Β. Σοφίας που κινείται το κίτρινο και το μηχανάκι έχει 1 λωρίδα (γίνονται 2 αμέσω μετά την είσοδο της βουλής)

7. Το μηχανάκι προσπερνάει το κίτρινο από δεξιά

8. Δεν υπάρχει τροχονόμος εκείνη τη στιγμή

9. Ο αυτόπτης μάρτυρας delivery δεν φαινεται πουθενά

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από GriGaS
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Είναι έτσι κι αλλιώς ειδική περίπτωση εκείνο το σημείο. (Τα όμορφα του Ρωμαϊστάν). Δεν μπορώ να διακρίνω αν ο αστυνομικός στο φυλάκιο κάνει σήμα, ούτε ξέρω αν προβλέπονται τέτοια πράγματα στον ΚΟΚ.
Είναι η βασική είσοδος της Βουλής (στο πλάι είναι αλλά από εκεί μπαίνουν σχεδόν όλοι, οι μπροστινές είσοδοι δεν λειτουργούν σχεδόν ποτέ εκτός από ένα υπόγειο πάρκινγκ στην πλευρά του εθνικού Κήπου). Στο φυλάκιο υπάρχει μονίμως αστυνομία, έχω πετύχει φάσεις να βγαίνει ο αστυνομικός και να δίνει σήματα στα αυτοκίνητα, ούτε ξέρω αν είναι εντελώς νόμιμα αυτά ή αν τα κάνουν «με άδεια από την σημαία», πάντως κάνουν τέτοια που σου λέω.

για αυτόν το λόγο σας ρώτησα εδώ, μιας και δεν οδηγώ -έχω περάσει έτσι αρκετές φορές ως πεζός, είναι προβληματικό φανάρι-. Αν δεν είσαι από Αθήνα να ξέρεις τι παίζει εκεί πέρα ώστε να σκεφτείς παρομοίως με τον ταξιτζή (τι φανάρια, ΚΟΚ και τέτοια, δεν παίζουν αυτά εδώ πέρα, ας του κάνω χώρο να περάσει), αυτό προσπαθώ να καταλάβω, τι θα κάνατε.

Ξεχωριστό, κανονικό τροχονόμο, όπως θα έπρεπε σε μόνιμη βάση, δεν βγάζουν πάντοτε στη μέση του δρόμου. 
Μου μοιάζει κι εμένα ότι το μηχανάκι τρέχει πολύ (σχεδόν σίγουρο ότι έχει πράσινο), μου κάνει εντύπωση που χτυπάει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, πώς και δεν το πρόσεξε ώστε να φρενάρει τουλάχιστον.

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, xriantw said:

Εξαρταται αν εξεταζουμε τη νομικη πλευρα ή την ηθικη. Ηθικα οταν "κοβεις" εναν δρομο χωρις φαναρι ή τροχονομο, φταις 100% εσυ, ασχετα ποσο ετρεχε ο αλλος.


για αυτόν το λόγο σας ρωτώ εδώ. Δεν με απασχολεί τόσο η νομική κι η ηθική, την «οδηγική» θελω. Εσύ ως οδηγός τι θα έκανες αν υποθέσουμε ότι δεν ξέρεις τι συμβαίνει σε εκείνο το σημείο.

Link to comment
Share on other sites

πριν 53 λεπτά, το μέλος salde έγραψε:


για αυτόν το λόγο σας ρωτώ εδώ. Δεν με απασχολεί τόσο η νομική κι η ηθική, την «οδηγική» θελω. Εσύ ως οδηγός τι θα έκανες αν υποθέσουμε ότι δεν ξέρεις τι συμβαίνει σε εκείνο το σημείο.

Δεν είναι δρόμος, δεν είναι εργοτάξιο με ταμπέλα «είσοδος έξοδος βαρέων οχημάτων» είναι μια ιδιωτική είσοδος σαν αυτές των πολυκατοικιών. Αν δεν θέλεις να συνεχίσεις ευθεία μέχρι να βρεις νόμιμο τρόπο να έρθεις από το αντίθετο ρεύμα τότε περιμένεις τέρμα δεξιά μέχρι να αδειάσει ο δρόμος

Το ταξί του έκοψε την ορατότητα, δεν είδε καθόλου το μαύρο αυτοκίνητο πίσω από το ταξί . Ο ταρίφας που παραχώρησε την προτεραιότητα του ήταν ο μοιραίος παράγοντας

Αν δεν έτρεχε πιθανώς να γλύτωνε την ζωή του όχι το ατύχημα

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Απαγορευεται να στριψεις, αν επιτρεποταν θα ειχε και φαναρι να κοψει αυτους που ανεβαινουν

 

Ο ταξιτζης κακως εκοψε, αφου ειχε μηχανη διπλα του. Ουτε πεζο δε θα αφηνα να περασει ετσι, γιατι θα τον χτυπαγε ο διπλανος μου

 

Το "λυπαμαι" και "δεν το ηθελε" της Ντορας τα ακουω βερεσε

 

Ας κανουμε και μια επαναληψη τα σηματα

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, slalom said:

Απαγορευεται να στριψεις, αν επιτρεποταν θα ειχε και φαναρι να κοψει αυτους που ανεβαινουν


το κόβουν με αστυνομικό, «κανονικά». Την σήμανση ξέχνα την στην πραγματικότητα, εκείνο το σημείο λειτουργεί με τις εξαιρέσεις του τροχονόμου. Αν είναι και τίποτα πρωθυπουργός κλπ μέσα υπάρχει κι ενδεχόμενο να κόψουν εντελώς την άνοδο των αυτοκινήτων και να περάσει το αυτοκίνητο του πρωθυπουργού με περιπολικό μπροστά οδηγώντας στο «αντίθετο ρεύμα», σε άδειο δρόμο φυσικά. Γενικώς είναι μπάχαλο. Σαν πεζός μου έχει τύχει πάνω από μια φορά, να ξεκινάω να διασχίσω το φανάρι με πράσινο για πεζούς και κάποιος από οποιαδήποτε κατεύθυνση να εμφανίζεται από το πουθενά, με αστυνομικό από το φυλάκιο να έχει κάνει σήμα στο αυτοκίνητο χωρίς να το έχω πάρει είδηση εγώ που κοιτώ το φανάρι.

από εκεί μπαινουν οι πάντες, πρωθυπουργοί, ξένοι επίσημοι, πρεσβευτές, εργαζόμενοι, οτιδήποτε. είναι κι η είσοδος κοινού εκεί. Αυτοκίνητα μόνο όσα έχουν δικαίωμα εισόδου (δεν έχουν όλοι τέτοιο δικαίωμα). Κάνουν και μερικές πορείες, υπάρχει ενδεχόμενο στα προκαταρκτικά της πορείας, πριν κλείσουν εντελώς την κίνηση, να έχει μαζευτεί κόσμος σε κάποιο σημείο του δρόμου, η αστυνομία να διώχνει γρήγορα τα αυτοκίνητα που προλαβαίνουν να περάσουν πριν κλείσει εντελώς ο ημιάδειος δρόμος, εκείνη την στιγμή δεν υπάρχει ουσιαστικά φανάρι, τίποτα, λειτουργεί σε στυλ φαρ ουεστ.

Link to comment
Share on other sites

Οδηγώντας μηχανάκι στην Αθήνα είχα από νωρίς την επίγνωση ότι αυτή είναι από τις μεγαλύτερες παγίδες (μία ιδέα μόνο κάτω από την προσπέραση από αριστερά λεωφορείου που μόλις άφησε κόσμο... πόσες φορές είδα να περνάνε τρέχοντας το δρόμο μπροστά από το λεωφορείο και άρα και από την αριστερή λωρίδα όσοι μόλις κατέβηκαν χωρίς να κοιτάνε... τρόμος...)

 

Δεν είναι εύκολο να την αποφύγεις δυστυχώς, πρέπει να σκέφτεσαι συνεχώς τι κάνουν οι άλλοι και γιατί κόβει ο ταρίφας αριστερά μου κλπ...

Άσχημο βίντεο, επώδυνο. Να΄ναι καλά το παιδί εκεί που είναι, καλό κουράγιο στους δικούς του.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, slalom said:

Απαγορευεται να στριψεις, αν επιτρεποταν θα ειχε και φαναρι να κοψει αυτους που ανεβαινουν

 

Ο ταξιτζης κακως εκοψε, αφου ειχε μηχανη διπλα του. Ουτε πεζο δε θα αφηνα να περασει ετσι, γιατι θα τον χτυπαγε ο διπλανος μου

 

Το "λυπαμαι" και "δεν το ηθελε" της Ντορας τα ακουω βερεσε

 

Ας κανουμε και μια επαναληψη τα σηματα

 

Κλασσικός ηλίθιος με μηχανή ο οδηγός.

Για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, 23 χρονών με μηχανή που κάνει πιθανώς 0-200 σε 20 δευτερόλεπτα.

Σίγουρα δεν πήγαινε με 200, αλλά πήγαινε με 60-80 με όριο 30 μέρα μεσημέρι? 

 

Όταν βλέπεις κάποιον 40 χρονών με γρήγορη μηχανή και ζει, σημαίνει ότι είναι εξαιρετικός οδηγός.

Διότι οι πιθανότητες είναι ότι αν οδηγάς σαν κάγκουρας μέχρι τα 40 θα έχεις αποδημήσει.

Η βουλή έχει φανάρι που κόβει την κυκλοφορία ειδικά γι΄αυτή την είσοδο / διάβαση.

Η σήμανση στο φανάρι όπως είσαι Βασιλίσσης Σοφίας προς Σύνταγμα λέει "απαγορεύεται αριστερά εκτός υπηρεσιακών οχημάτων".

Ο οδηγός του οχήματος φέρει την ευθύνη του ότι δεν περίμενε το φανάρι.

Τα -θανάσιμα- λάθη του οδηγού της μηχανής είναι: 

1. προσπέραση από δεξιά / κυβίστηση (είναι 1 λωρίδα εκεί ο δρόμος ως άνοδος - η οποία μπορεί να είναι και λεοφορειόδρομος)

2. υπέρβαση ορίου ταχύτητας (κατά 2 φορές το όριο).

 

Αντιπαθώ το μητσοτακέικο, αλλά η αυξημένη εντροπία που δημιουργεί η άτσαλη οδήγηση μηχανών στην Ισλαμαμπάντ μόνο ένα αποτέλεσμα μπορεί να έχει, τη φυσική επιλογή.

 

Το σημείο είναι αυτό: 

 

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 1
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 16 ώρες, το μέλος salde έγραψε:

Αν έχει δει κάποιος από εσάς το τροχαίο έξω από τη Βουλή, τι γνώμη βγάζετε για το ποιος οδηγός ευθύνεται περισσότερο;

Στο 0:12 ένα άλλο μηχανάκι κάνει ελιγμό για να μην τρακάρει

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ας μη συγχέουμε το χρέος του αναβάτη της μηχανής να οδηγεί αμυντικά για το δικό του καλό με την ευθύνη του οδηγού του αυτοκινήτου για την πρόκληση του ατυχήματος.

 

Μπορεί τα πάντα να είναι λάθος στη διαγράμμιση και τη σήμανση στο σημείο, αλλά, από τη στιγμή που το αυτοκίνητο κόβει κάθετα και εκβιαστικά τη λωρίδα κυκλοφορίας στην οποία κινείται η μηχανή, η οποία βρίσκεται και δεξιά του, η υπόλοιπη συζήτηση είναι περίπου φιλοσοφική.

 

Πάντως, επειδή κι εγώ σχολιάζω ως κοπροφιλόσοφος του πληκτρολογίου, μερικές παρατηρήσεις:

 

1. Στο σημείο της σύγκρουσης το ταξί κακώς "παραχωρεί" προτεραιότητα (αν και πρακτικά εξαναγκάζεται από το υπηρεσιακό αυτοκίνητο, που εισέρχεται στη λωρίδα του).

 

2. Ακόμη κι έτσι, βρίσκεται σχεδόν εντελώς εκτός της δεξιάς λωρίδας, στην οποία κινείται η μηχανή. Η προέκταση της πορείας του ταξί οδηγεί στην αριστερή λωρίδα της Λεωφόρου μετά τη διάβαση. Προφανώς η μηχανή έπρεπε να κόψει προληπτικά μαζί με το ταξί, αλλά γενικά φαίνεται να κινείται κανονικά στη λωρίδα της. Το τετράγωνο μεταξύ των διαβάσεων είναι ο χώρος στον οποίο γίνεται η μετάβαση της ανατολικής κατεύθυνσης από μία σε δύο λωρίδες.

 

3. Έχω καιρό να περάσω από το σημείο, οπότε δεν ξέρω από μνήμης τη σήμανση. Όμως από την περιδιάβαση του Street View δε βλέπω κάπου όριο 30 km/h. Βάσιμα θα υπέθετε κανείς ότι το όριο είναι 50 km/h. Σημειωτέον ότι η Β. Σοφίας είναι κλάδος της Εθ. Οδού 54, οπότε δε θα με ξάφνιαζε αν είχε και μεγαλύτερο όριο. Η μηχανή, μετρημένη στο χάρτη, φαίνεται να κινείται με ~8.5 m / 15 frames (0.5 sec), δηλαδή ~60 km/h. Μπορείς να επιχειρήσεις και μακρύτερη μέτρηση, αλλά η θόλωση του χάρτη περιορίζει την ακρίβεια. Είναι μεγαλύτερη από ό,τι θα ρίσκαρα ως αναβάτης, αλλά όχι εξωφρενική.

 

Το δυστύχημα είναι εξαιρετικά όμοιο με εκείνο που σχολιάζαμε προ καιρού στην Κρήτη, με ένα αγροτικό που εμβόλισε το αυτοκίνητο με το τρίχρονο παιδί και τη μητέρα του. Κι εκείνη είχε κόψει κάθετα τον δρόμο, στον οποίο είχε περιορισμένη ορατότητα και είχε εμβολιστεί από αυτοκίνητο που κινούταν κανονικά (αν και λίγο γρήγορα) στον δρόμο που είχε προτεραιότητα. Η βασική διαφορά είναι ότι η μηχανή σε τέτοια σύγκρουση έχει μία και μοναδική ζώνη παραμόρφωσης: τον αναβάτη της.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 λεπτά, το μέλος acct έγραψε:

2. Ακόμη κι έτσι, βρίσκεται σχεδόν εντελώς εκτός της δεξιάς λωρίδας, στην οποία κινείται η μηχανή. Η προέκταση της πορείας του ταξί οδηγεί στην αριστερή λωρίδα της Λεωφόρου μετά τη διάβαση. Προφανώς η μηχανή έπρεπε να κόψει προληπτικά μαζί με το ταξί, αλλά γενικά φαίνεται να κινείται κανονικά στη λωρίδα της. Το τετράγωνο μεταξύ των διαβάσεων είναι ο χώρος στον οποίο γίνεται η μετάβαση της ανατολικής κατεύθυνσης από μία σε δύο λωρίδες.

Εγώ θέλω να τονίσω αυτό. Κάνω ελάχιστα χιλιόμετρα γενικά αλλά οι φορές που θα είχα εμπλακεί σε ατύχημα θα ήταν ουκ ολίγες αν δεν εφάρμοζα το παραπάνω. Είναι και από τα πρώτα πράγματα που δίνω ως συμβουλή σε νέους οδηγούς.

 

Όταν βλέπουμε κάποιο προπορευόμενο όχημα να μειώνει ταχύτητα για κάποιο λόγο το κάνει. Όταν πάει κάποιος να βγει από ένα στενό στο οποιό δεν έχει ορατότητα για παράδειγμα, ακόμα και σταματημένος να είναι, μειώνουμε ταχύτητα ώστε να προλάβουμε μια πιθανή έξοδο του λόγο του ότι μπορεί να μην μας έχει δει κλπ κλπ.

 

Και για να φέρω και ένα παράδειγμα. Μου έχει τύχει ακριβώς το ίδιο, στο ίδιο σημείο, ίδια τα πάντα. Μαντέψτε γιατί εμείς δεν γίναμε!

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, acct said:

[...]

Μπορεί τα πάντα να είναι λάθος στη διαγράμμιση και τη σήμανση στο σημείο, αλλά, από τη στιγμή που το αυτοκίνητο κόβει κάθετα και εκβιαστικά τη λωρίδα κυκλοφορίας στην οποία κινείται η μηχανή, η οποία βρίσκεται και δεξιά του, η υπόλοιπη συζήτηση είναι περίπου φιλοσοφική.

[...]

 

Δεν συμφωνώ. Αν έχεις 1 λωρίδα κυκλοφορίας και σε αφήσει κάποιος να περάσεις, δεν μπορεί από την ίδια λωρίδα κυκλοφορίας να ξεπεταχτεί κάποιος με +60 παράνομα από δεξιά και να έχει δίκιο. Το δίκιο αυτό είναι με το δίκαιο της Ισλαμαμπάντ, είμαστε όλοι ούγκανοι και ο πιο ούγκανος κερδίζει.

Στη χώρα των ούγκανων, ένα όχημα κερδίζει: 

 

  • Haha 4
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.