Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

1 hour ago, sotiris said:

 

ένας με 19 ρες και S8 με κεραμικά φρένα

 

Θα ακούσεις κανένα καντήλι τώρα. Δεν χωράνε οι 19αρες στα κεραμικά. 20αρες το χειμώνα και 21 το καλοκαίρι φοράμε...

 

Εδώ πάλι αυτό που λες δεν ισχύει, στο χιόνι, στη βροχή κτλ ο Νορβηγός θα οδηγήσει πιο αμυντικά και θα πάει πιο αργά στο δρόμο. Γι'αυτό και τα θανατηφόρα δεν είναι τόσα πολλά ετησίως (νομίζω γύρω στους 100 νεκρούς το χρόνο έχουν αλλά τα περισσότερα είναι κυρίως στα βόρεια).

 

  • Like 2
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sotiris said:

 

Ελπίζω να μη γίνει ποτέ η Ελλάδα έτσι, και να έχουμε τις ελευθερίες μας όσο μπορούμε.

 

Για τα όρια ταχύτητας, είναι ούτως ή άλλως κάτι το οποίο δεν ισχύει.

Οπότε το να μπαίνεις φυλακή για κάτι που δεν ισχύει, είναι μάλλον περίεργη "κοινωνική ισότητα".

 

Στον υπαρκτό σοσιαλισμό που είναι το σκεπτικό της Σκανδιναβίας, έχουν όλοι Λάντα, οπότε έχουν όλοι το ίδιο όριο ταχύτητας.

Στον καπιταλισμό που έχει όμως η Σκανδιναβία πλέον, ένας με 19 ρες και S8 με κεραμικά φρένα μάλλον μπορεί να πάει πιο γρήγορα από τα 70 χιλιόμετρα στον επαρχειακό απ'ότι το προαναφερθέν Λάντα ή από το VW Up!, που τουλάχιστον Δανία είναι σχεδόν το 10% του στόλου (μαζί με τα άλλα αδέρφια του). 

 

Επίσης το όριο ταχύτητας είναι 110 είτε έχει ήλιο και ξαστεριά, είτε έχει ομίχλη και χιόνι. Αυτό είναι επίσης γελοίο, και γι' αυτό σκοτώνονται σαν τις μύγες με την ομίχλη. Χωρίς να βλέπουν την τρύφλα τους, πάνε με 110. Αυτό θα πει προσήλωση στο νόμο, ή αλλιώς, αν σου πουν να πέσεις στο ποτάμι, πέφτεις. Αυτό είναι η οργανωμένη κοινωνία, μηδέν κριτική ικανότητα, χυλός, και ό,τι μας πει το σύστημα, για το καλό του κοινωνικού συνόλου.

 

Επειδή στην Ελλάδα δεν νοιώθουμε και λέμε περιφερειακή Υμηττού 70, εδώ είναι τόσο ταγάρια που στην Εθνική για Μάλμε (ίσωμα 2-3 λωρίδες) έχουν όριο 90. 90 με κάμερες που πρέπει να τα τηρείς, για 20 χιλιόμετρα διαδρομή. Δεν μπορείς καν να προσπεράσεις τις νταλίκες και πάνε όλοι τα ζώα μου αργά. 

 

Για το ότι σκοτώνονται σαν τις μύγες μες στην ομίχλη γιατί δεν μπορούν να κρίνουν τι γίνεται με τα όρια υπάρχει κάποιο λινκ;

 

Όχι ότι το αμφισβητώ, αλλά το να λέμε ότι δεν ξέρουν τι τους γίνεται με τα όρια κ.τ.λ. οι συγκεκριμένες χώρες (Δανία, Σουηδία, Νορβηγία), όταν στις στατιστικές είναι από τις χώρες με τους λιγότερους θανάτους από τροχαία

 

και να λέμε ότι στην Ελλάδα ξέρουμε καλύτερα και μπορούμε να κρίνουμε, όταν η Ελλάδα σε νεκρούς από τροχαία ανά εκατομμύριο, είναι πίσω μόνο από τις υπερδυνάμεις της αυτοκινητιστικής (αν)ασφάλειας (Βουλγαρία, Λετονία, Λιθουανία, Πολωνία) είναι κάπως περίεργο.

 

Στοιχεία για νεκρούς από τροχαία ανά εκατομμύριο κατοίκων εδώ,

https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/IP_21_1767

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 11 λεπτά, το μέλος jax7480 έγραψε:

 

 

 

Εδώ πάλι αυτό που λες δεν ισχύει, στο χιόνι, στη βροχή κτλ ο Νορβηγός θα οδηγήσει πιο αμυντικά και θα πάει πιο αργά στο δρόμο. Γι'αυτό και τα θανατηφόρα δεν είναι τόσα πολλά ετησίως (νομίζω γύρω στους 100 νεκρούς το χρόνο έχουν αλλά τα περισσότερα είναι κυρίως στα βόρεια).

 

 

Καλά, έλα Θεσσαλονίκη μετά απο μπόρα, 1.05 να φρακάρει απο Δικαστήρια μέχρι Άλφα Κενταύρου  :hehe::tongueout:

  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Thresh86 said:

 

Καλά, έλα Θεσσαλονίκη μετά απο μπόρα, 1.05 να φρακάρει απο Δικαστήρια μέχρι Άλφα Κενταύρου  :hehe::tongueout:

 

Γιατί πριν που ήμουν; έχω κάνει μετά από νυχτερινή βάρδια, αντί για 25 λεπτά, μία ώρα και ένα τέταρτο να φτάσω σπίτι και κρατούσα τα μάτια με οδοντογλυφίδες ανοιχτά.

 

Να αναφέρω επίσης πως κατά την χειμερινή περίοδο (Οκτώβριο ως Απρίλιο) όλα τα όρια εκτός από το κέντρο της πόλης, μειώνονται κατά 10 χιλιόμετρα ανά ώρα. Και μάλιστα αλλάζονται και ΟΛΕΣ οι ταμπέλες, ακόμα και όσες ΔΕΝ ειναι ηλεκτρονικές.

Έγινε επεξεργασία από jax7480
  • Like 2
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος jax7480 έγραψε:

 

Να αναφέρω επίσης πως κατά την χειμερινή περίοδο (Οκτώβριο ως Απρίλιο) όλα τα όρια εκτός από το κέντρο της πόλης, μειώνονται κατά 10 χιλιόμετρα ανά ώρα. Και μάλιστα αλλάζονται και ΟΛΕΣ οι ταμπέλες, ακόμα και όσες ΔΕΝ ειναι ηλεκτρονικές.

 

πφφ, για έξοδα είμαστε τώρα ? :tongueout:

 

που'σαι παιδί,μαζί με το σκουμπρί,  πιάσε άλλη μια ποδηλατοδρόμηση που θα την αναιρέσουμε σε λίγο καιρό :hehe:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Samael said:

Προφανώς στην Ελλάδα έχει κυριαρχήσει η "λογική" του δεν ανεβάζω τα ανούσια  χαμηλά όρια του 1950 γιατί θα τα ξεπεράσουν όλοι έτσι κ αλλιώς, η οποία λογική είναι γελοία αν θες να γίνεις Νορβηγία κάποια μέρα και όχι Πακιστάν.... 

 

 

Το βασικό εμπόδιο στο να γίνεις Νορβηγία, εκτός από τα απεριόριστα χρήματα, είναι και ο μέσος πολίτης. Ας είναι μόνο τα όρια που μας κάνουν οπισθοδρομικούς. Όταν χάνουμε τόσο κόσμο και δη νέο στα τροχαία κάθε χρονιά!

 

 

4 hours ago, sotiris said:

 

Ελπίζω να μη γίνει ποτέ η Ελλάδα έτσι, και να έχουμε τις ελευθερίες μας όσο μπορούμε.

 

Για τα όρια ταχύτητας, είναι ούτως ή άλλως κάτι το οποίο δεν ισχύει.

Οπότε το να μπαίνεις φυλακή για κάτι που δεν ισχύει, είναι μάλλον περίεργη "κοινωνική ισότητα".

 

Στον υπαρκτό σοσιαλισμό που είναι το σκεπτικό της Σκανδιναβίας, έχουν όλοι Λάντα, οπότε έχουν όλοι το ίδιο όριο ταχύτητας.

Στον καπιταλισμό που έχει όμως η Σκανδιναβία πλέον, ένας με 19 ρες και S8 με κεραμικά φρένα μάλλον μπορεί να πάει πιο γρήγορα από τα 70 χιλιόμετρα στον επαρχειακό απ'ότι το προαναφερθέν Λάντα ή από το VW Up!, που τουλάχιστον Δανία είναι σχεδόν το 10% του στόλου (μαζί με τα άλλα αδέρφια του). 

 

Επίσης το όριο ταχύτητας είναι 110 είτε έχει ήλιο και ξαστεριά, είτε έχει ομίχλη και χιόνι. Αυτό είναι επίσης γελοίο, και γι' αυτό σκοτώνονται σαν τις μύγες με την ομίχλη. Χωρίς να βλέπουν την τρύφλα τους, πάνε με 110. Αυτό θα πει προσήλωση στο νόμο, ή αλλιώς, αν σου πουν να πέσεις στο ποτάμι, πέφτεις. Αυτό είναι η οργανωμένη κοινωνία, μηδέν κριτική ικανότητα, χυλός, και ό,τι μας πει το σύστημα, για το καλό του κοινωνικού συνόλου.

 

Επειδή στην Ελλάδα δεν νοιώθουμε και λέμε περιφερειακή Υμηττού 70, εδώ είναι τόσο ταγάρια που στην Εθνική για Μάλμε (ίσωμα 2-3 λωρίδες) έχουν όριο 90. 90 με κάμερες που πρέπει να τα τηρείς, για 20 χιλιόμετρα διαδρομή. Δεν μπορείς καν να προσπεράσεις τις νταλίκες και πάνε όλοι τα ζώα μου αργά. 

 

Σουηδία πάντως δε χάνεται τόσος κόσμος στο δρόμο, ούτε πάνε 110 όταν ρίχνει χαλάζι και έχει καταχνιά

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Nickzzz said:

 

?

Από θόρυβο στις χαμηλές στροφές πως είναι ο κινητήρας;

 

Κοίτα δεν έχω και την τρελή εμπειρία, αλλά δεν μου φαίνεται διαφορετικός από άλλο αμάξι.

Το λες για την diesel+βενζίνη τεχνολογία;

Link to comment
Share on other sites

Καλοτάξιδο, όμορφο και ασφαλές αυτοκίνητο.

Έχει πολύ υψηλή συμπίεση αν θυμάμαι καλά οπότε ίσως στις χαμηλές να μη δουλεύει και πολύ στρωτά...?

Πόσα οκτάνια συστήνει ο κατασκευαστής btw?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος Samael έγραψε:

Εχει πολύ υψηλή συμπίεση αν θυμάμαι καλά οπότε ίσως στις χαμηλές να μη δουλεύει και πολύ στρωτά...? 

Από πού προκύπτει αυτό, και ποιά θεωρείται υψηλή για αυτό/το;

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι ακούγεται παραπάνω και σε σχέση με κάτι 10ετίας που έμπαινα μέχρι τώρα, δουλεύει "στρωτότερα" ?

(προσφέρουν και test drive για πιο προσωπική εμπειρία :) )

Εδώ τα σπεξ για όποιον θέλει.

15:1 συμπίεση έχει, αντί για 13:1 του νορμάλ skyactiveG

Επίσης απλή μπετζίνα καίει

 

Έγινε επεξεργασία από l2phile
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lakisss said:

Από πού προκύπτει αυτό, και ποιά θεωρείται υψηλή για αυτό/το;

 

το συγκεκριμένο είχε ξεκινήσει με 16,3:1 και είναι τώρα στο 15:1. Δύσκολα θα δεις πάνω από 10,5:1 * σε turbo βενζίνης ή 12,5:1 ** σε ατμοσφαιρικά βενζίνης

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος Nickzzz έγραψε:

 

 Δύσκολα θα δεις πάνω από 10,5:1 * σε turbo βενζίνης ή 12,5:1 ** σε ατμοσφαιρικά βενζίνης

Εμένα το μοτερ (vag, bcb 1.6) παίζει γύρω στο 12. Πάντως το στρωτό δούλεμα στις χαμηλές νομίζω ότι έχει να κάνει με τον χρονισμό των εκκεντροφόρων και όχι με την συμπίεση. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, l2phile said:

15:1 συμπίεση έχει, αντί για 13:1 του νορμάλ skyactiveG

Επίσης απλή μπετζίνα καίει

 

 Θεωρητικά είναι απο τους κινητήρες που θα εκμεταλλευόταν πολύ καλά τις 100αρες βενζίνες. 

 

To "πρόβλημα" με την πολύ υψηλή συμπίεση είναι οτι το καύσιμο μπορεί ποιο εύκολα να οδηγηθεί σε πρόωρη ανάφλεξη (πειράκια).

Οπότε χρειάζεσαι και ποιοτικό καύσιμο, και πολύ καλούς αισθητήρες για να το διορθώσουν έγκαιρα.

 

"Οι συνηθέστεροι λόγοι που εμφανίζονται η κρουστική καύση είναι η ποιότητα της βενζίνης, συνήθως ο μικρός βαθμός οκτανίων, η κακή ρύθμιση του αβάνς, η υψηλή σχέση συμπίεσης, το ψηλό φορτίο πίεσης του κινητήρα κ.α."

 

maxresdefault-47.jpg?fit=696%2C392&ssl=1
WWW.AUTOBLOG.GR

Ακούς συχνά τη φράση "χτύπησε πειράκια", αλλά είσαι σίγουρος τι γίνεται μέσα στον κινητήρα; Η κρουστική καύση οφείλεται στην ταχύτερη και βίαιη καύση του μίγματος αέρα/βενζίνης στον...

 

"Higher compression ratios can make gasoline (petrol) engines subject to engine knocking (also known as "detonation", "pre-ignition" or "pinging") if lower octane-rated fuel is used.[5] This can reduce efficiency or damage the engine if knock sensors are not present to modify the ignition timing."

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Samael said:

 Θεωρητικά είναι απο τους κινητήρες που θα εκμεταλλευόταν πολύ καλά τις 100αρες βενζίνες.

 

Πιστεύω τις 100αρες τις εκμεταλλεύονται πολύ καλά μόνο οι "παραγωγοί" ;)

και τα τουμπανο-άμαξα. Όχι αυτά που παίρνουμε εμείς για να πάμε λαϊκή.

 

OWNERS-MANUAL.MAZDA.COM

Κλασσική 95άρα θέλει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Samael said:

 Θεωρητικά είναι απο τους κινητήρες που θα εκμεταλλευόταν πολύ καλά τις 100αρες βενζίνες. 

 

To "πρόβλημα" με την πολύ υψηλή συμπίεση είναι οτι το καύσιμο μπορεί ποιο εύκολα να οδηγηθεί σε πρόωρη ανάφλεξη (πειράκια).

Οπότε χρειάζεσαι και ποιοτικό καύσιμο, και πολύ καλούς αισθητήρες για να το διορθώσουν έγκαιρα.

 

"Οι συνηθέστεροι λόγοι που εμφανίζονται η κρουστική καύση είναι η ποιότητα της βενζίνης, συνήθως ο μικρός βαθμός οκτανίων, η κακή ρύθμιση του αβάνς, η υψηλή σχέση συμπίεσης, το ψηλό φορτίο πίεσης του κινητήρα κ.α."

 

......

 

Στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτός ο κινητήρας θέλει να κάνει αυτανάφλεξη *.

Link to comment
Share on other sites

Ελλάδα : 57% αύξηση των Μade in Τurkey αυτοκινήτων….

 

Σχ. : Πέρσι κοντέψαμε πόσες φορές να φτάσουμε σε πόλεμο με την Τουρκία και φέτος οι Νεοέλληνες την  “αντάμειψαν” την Τουρκία, αγοράζοντας τα Μade in Τurkey αυτοκίνητα…
Εμείς για μία ακόμη φορά θυμίζουμε ποια είναι αυτά, ώστε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ…

Toyota C-HR

Toyota Corolla

Toyota Verso

FIAT EGEA

Renault CLIO

Renault Μegane

Honda Civic Sedan

Hunday i10 και i20

 

Επαγγελματικά οχήματα

Fiat Doblo

Fiat Fiorino

Ford Transit Courier

Ford Transit Custom

Ford Transit

Ford Turneo Custom

Ford Turneo Courier

Isuzu DMax

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.