ΓιαγκΤ Απρίλιος 13, 2018 #6101 Απρίλιος 13, 2018 Ο πόλεμος στην Συρία έχει τελειώσει και ήρθε η ώρα της μοιρασιάς. Κλασικά στις συμμορίες…τα όπλα στο τραπέζι και διαπραγματεύσεις για την λεία Η ύπαρξη του Ισραήλ δεν μπορεί να διασφαλιστεί με τα σημερινά κέρδη στην περιοχή. Παράθεση Όλοι οι γεωπολιτικοί αναλυτές συγκλίνουν στην άποψη ότι το Ισραήλ χρειάζεται γεωστρατηγικό βάθος για να μπορέσει να επιβιώσει. Το βάθος αυτό δυτικά το παραχωρεί η Ελλάδα. Η προσέγγιση Ελλάδας-Ισραήλ έχει γι’ αυτό στρατηγικά χαρακτηριστικά. Δεν είναι ευκαιριακή. Δεν αρκεί, όμως, το δυτικό βάθος. Χρειάζεται και ανατολικό. Η μόνη δυνατότητα για να το αποκτήσει το Ισραήλ είναι η δημιουργία μιας κουρδικής υπόστασης με κρατικά χαρακτηριστικά. Η παρούσα κατάσταση δεν εξυπηρετεί. Ο λεγόμενος κουρδικός διάδρομος διεκόπη με τις δύο επιχειρήσεις της Τουρκίας (Ασπίδα του Ευφράτη και Κλάδος Ελαίας). Κουρδική υπόσταση που δεν θα βγαίνει στη θάλασσα δεν είναι βιώσιμη. Εκτίμησή μας είναι ότι κουρδική υπόσταση θα δημιουργηθεί και θα βγει στη Μεσόγειο. ΗΠΑ-Ισραήλ χρειάζονταν μια αφορμή για την επίθεση Καθώς, λοιπόν, μπαίνουμε στην τελική ευθεία και οι Αμερικανοί και το Ισραήλ δεν είναι ικανοποιημένοι από τις εξελίξεις και τα ελεγχόμενα από αυτούς εδάφη, θα πρέπει να ανατρέψουν την υφιστάμενη κατάσταση. Και η ανατροπή αυτή δεν μπορεί, πλέον, να γίνει διαφορετικά παρά με στρατιωτικά μέσα. Για να παρέμβουν, όμως, χρειαζόταν μια αφορμή. Και η αφορμή δόθηκε. Ο βομβαρδισμός με χημικά Η Αμερική τις τελευταίες ημέρες έστειλε ένα μήνυμα στη Ρωσία. «Ή θα συνεννοηθούμε στη μοιρασιά, ή θα αρχίσουμε πόλεμο». Και, σε συνεργασία και με το Ισραήλ, ο συσχετισμός γέρνει προς τις ΗΠΑ. Η Μόσχα έλαβε το μήνυμα και από τις αντιδράσεις φάνηκε ότι ήταν διατεθειμένη να υποχωρήσει. Εάν υπάρξει αποκλιμάκωση της έντασης, θα σημάνει συμφωνία μεταξύ των δύο μεγάλων. Εάν κλιμακωθεί η αντιπαράθεση, σημαίνει ότι δεν έχουν καταλήξει, ακόμη, σε συμφωνία. Προσέξτε τη σημερινή αλλαγή του Ερντογάν που δήλωσε ότι: «Η Τουρκία θα επιδιώξει καλές σχέσεις με τη Ρωσία, το Ιράν και τις ΗΠΑ». Άρχισε να βάζει στο κάδρο και τις ΗΠΑ. Στις οποίες, μέχρι προσφάτως, αναφερόταν με έντονο τρόπο. Ο Ερντογάν έχει αντιληφθεί ότι οι εξελίξεις θα είναι αρνητικές γι αυτόν. Από τη διαπίστωση αυτή προέρχονται και οι νευρικές αντιδράσεις του. Αλλά, τα πράγματα έφθασαν σε κρίσιμο σημείο και δεν μπορεί να «παίζει» άλλο. Η νευρικότητά του, δε, με την Ελλάδα, προέρχεται από το γεγονός ότι η παλιά προνομιακή σχέση της Τουρκίας με τις ΗΠΑ έπαψε να υφίσταται. 1
HotPeanut Απρίλιος 13, 2018 #6102 Απρίλιος 13, 2018 http://www.in.gr/2018/04/13/health/health-news/fda-egkrisi-fakon-epafis-pou-leitourgoun-san-gyalia-iliou/ 2
adpanos Απρίλιος 13, 2018 #6103 Απρίλιος 13, 2018 Εδώ λένε πως υπάρχει ενδεχόμενο το Mirage να χτυπήθηκε από πύραυλο , από υποβρύχιο που υπήρχε στην περιοχή. http://www.newsbomb.gr/bomb-tv/ellada/story/876645/ptosi-mirage-2000-5-dilosi-vomva-gia-pyraylo-poy-ektoxeytike-apo-ypovryxio
tommybertsen Απρίλιος 13, 2018 #6104 Απρίλιος 13, 2018 Που να μην κάναμε και θέμα περί "ελληνοτουρκικού"... Μεταφέρθηκαν τα παραπάνω μηνύματα, ότι έχει σχέση με αυτό, εκεί. Btw, επειδή έχω άτομο στα ραντάρ, τίποτα δεν φάνηκε να χτύπησε το Mirage. Πρέπει ντε και καλά κάτι να το χτύπησε για να έχουν να λένε τα sites... 1
Constandinos Απρίλιος 14, 2018 #6105 Απρίλιος 14, 2018 Ξεκίνησε η επίθεση -ΗΠΑ, Μ. Βρετανία και Γαλλία χτύπησαν στόχους στη Συρία
sstav Απρίλιος 14, 2018 #6106 Απρίλιος 14, 2018 https://www.newsit.gr/kosmos/epithesi-stin-syria-live-lepto-pros-lepto-oles-oi-ekselikseis/2482891/ Οι ρωσικές ένοπλες δυνάμεις υποστήριξαν σήμερα πως η συριακή αντιαεροπορική άμυνα κατάφερε να αναχαιτίσει 71 από τους 103 πυραύλους κρουζ που εκτοξεύθηκαν από τις ΗΠΑ και τους συμμάχους τους εναντίον εγκαταστάσεων του συριακού καθεστώτος.
everg77n Απρίλιος 14, 2018 #6107 Απρίλιος 14, 2018 Ο πρωην διοικητης των βρετανικων δυναμεων στο Ιρακ Στρατηγος Shaw αναφερει κατι που δεν συμφωνει με την γραμμη του Sky News για την Συρια, δειτε την συνεχεια. 7 1 2
colt3003 Απρίλιος 14, 2018 #6108 Απρίλιος 14, 2018 http://www.liberal.gr/arthro/199618/epikairotita/2018/diekopse-tin-apergia-peinas-kai-dipsas-o-kratoumenos-b-dimakis-.html Στα ψιλά, και με μπόλικη καθυστέρηση, μιας και κανένας απο ''τα παιδιά'' δεν απείλησε να κάψει την Αθήνα, αν δεν γινόταν δεκτό το αίτημά του, όπως έπραξαν με τον άλλο ''επαναστάτη''. Ποιά η διαφορά ?? οτι ο νέος απεργός πείνας, δεν ήταν του συναφιού τους. Spoiler Βρωμο-υποκριτές του κερατά. 4
Lakisss Απρίλιος 14, 2018 #6109 Απρίλιος 14, 2018 http://www.lifo.gr/now/greece/188731/asyllipti-tragodia-stin-artemida-37xronos-skotothike-eno-eplene-aytokinito 2
Lakisss Απρίλιος 15, 2018 #6110 Απρίλιος 15, 2018 http://www.lifo.gr/now/greece/188823/megali-pyrkagia-stin-ileia-anisyxia-gia-tin-arxaia-olympia 2
ΓιαγκΤ Απρίλιος 16, 2018 #6111 Απρίλιος 16, 2018 (edited) https://twitter.com/maytham956/status/800774809441300481/video/1 Χημικά με σκηνοθεσίες της δεκάρας…για τόσο ηλίθιους μας έχουν; ! Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 16, 2018 από ΓιαγκΤ
sstav Απρίλιος 16, 2018 #6112 Απρίλιος 16, 2018 http://www.iefimerida.gr/news/409800/gilntirim-katevasame-elliniki-simaia-apo-vrahonisida 1
ΓιαγκΤ Απρίλιος 16, 2018 #6114 Απρίλιος 16, 2018 (edited) Όταν η βλακεία τερματίζει το κοντέρ ΨΕΥΤΕΣ και επικίνδυνοι Γιλντιρίμ και Τσαβούσογλου! “Απολύτως τίποτα δεν έγινε στους Ανθρωποφάγους”! Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 16, 2018 από ΓιαγκΤ 1
ARMAGEDDON Απρίλιος 16, 2018 #6115 Απρίλιος 16, 2018 (edited) 1 hour ago, ΓιαγκΤ said: Όταν η βλακεία τερματίζει το κοντέρ ποιον γκρεμίζουν ? άκυρο ενημερώθηκα εδιτ 5 hours ago, ΓιαγκΤ said: https://twitter.com/maytham956/status/800774809441300481/video/1 Χημικά με σκηνοθεσίες της δεκάρας…για τόσο ηλίθιους μας έχουν; ! αυτό είναι παλιό υπάρχει και ένα άλλο που βάζουν εκρηκτικά σε ένα εγκαταλελειμμένο αμάξι φεύγουν και μόλις σκάσει πάνε ξαπλώνουν δίπλα κλπ κλπ εδιτ2 @karmen1983 δεν κατέβασαν τίποτα σύμφωνα με τον δήμαρχο Φούρνων Κορσεών, Γιάννης Μαρούσης . http://www.makeleio.gr/επικαιροτητα/η-σημαία-κυματίζει-ο-δημαρχοσ-φούρν/ Απλά προπαγάνδα κάνουν από την άλλη μεριά Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 16, 2018 από ARMAGEDDON
everg77n Απρίλιος 16, 2018 #6116 Απρίλιος 16, 2018 http://www.euronews.com/2018/04/13/robot-rights-violate-human-rights-experts-warn-eu Quote Leading experts in robotics and artificial intelligence have warned the European Commission that plans to grant robots legal status are “nonsensical and non-pragmatic”
everg77n Απρίλιος 16, 2018 #6117 Απρίλιος 16, 2018 http://www.naftemporiki.gr/finance/story/1340995 Quote Το πράσινο φως για την εξαγορά της εταιρείας εμπορίας και προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας EDS, που εδρεύει στην ΠΓΔΜ, έδωσε το διοικητικό συμβούλιο της ΔΕΗ Α.Ε., μετά την ολοκλήρωση όλων των απαιτούμενων οικονομικών και νομικών ενεργειών.
adpanos Απρίλιος 16, 2018 #6118 Απρίλιος 16, 2018 (edited) Θρασύτατη πρόκληση: Ο Ερντογάν αμφισβητεί με επιστολή στον ΟΗΕ την υφαλοκρηπίδα Ελλάδας και Κύπρου Read more: http://www.newsbomb.gr/ellada/ethnika/story/876968/thrasytati-proklisi-o-erntogan-amfisvitei-me-epistoli-ston-ohe-tin-yfalokripida-elladas-kai-kyproy#ixzz5CrYcLkef http://www.newsbomb.gr/ellada/ethnika/story/876968/thrasytati-proklisi-o-erntogan-amfisvitei-me-epistoli-ston-ohe-tin-yfalokripida-elladas-kai-kyproy Παράθεση Παράλληλα, υπάρχουν παραπομπές και στην παράνομη παραχώρηση δικαιώματος ερευνών στην τουρκική εταιρία ΤΡΑΟ, σε «Οικόπεδο» το οποίο επικαλύπτει την υφαλοκρηπίδα της Ρόδου και του Καστελόριζου. Η τουρκική επιστολή που δημοσιεύθηκε ως επίσημο έγγραφο της Γενικής Συνέλευση (Α/72/820 6 Απριλίου 2018) αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής: Read more: http://www.newsbomb.gr/ellada/ethnika/story/876968/thrasytati-proklisi-o-erntogan-amfisvitei-me-epistoli-ston-ohe-tin-yfalokripida-elladas-kai-kyproy#ixzz5CrYwQqC5 Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 16, 2018 από adpanos
colt3003 Απρίλιος 16, 2018 #6119 Απρίλιος 16, 2018 6 hours ago, ΓιαγκΤ said: Όταν η βλακεία τερματίζει το κοντέρ Έ εντάξει....ένσημα κολλάνε τα παιδιά..... Σε άλλα νέα: http://www.news247.gr/oikonomia/poioi-eksairoyntai-apo-tis-ypoxrewtikes-eisfores-ston-efka.6602318.html Δεν θα καταβάλουν εισφορές, θα αξιώνουν σύνταξη όμως. Προσεχώς έρχεται η σφαλιάρα απο το ΣΤΕ, και όλα αυτά θα ''αναθεωρηθούν''
colt3003 Απρίλιος 16, 2018 #6120 Απρίλιος 16, 2018 10 hours ago, ΓιαγκΤ said: https://twitter.com/maytham956/status/800774809441300481/video/1 Χημικά με σκηνοθεσίες της δεκάρας…για τόσο ηλίθιους μας έχουν; ! http://ellinikahoaxes.gr/2018/04/16/white-helmet-false-flag-operation-debunked/ Το πρώτο θύμα σε κάθε πόλεμο, είναι η αλήθεια, κατά τον Αισχύλο. Καθόλου δεν τις γουστάρω τις ΜΚΟ. Δυστυχώς ασφαλής τρόπος να μάθουμε την αλήθεια εξ αποστάσεως δεν παίζει. 4 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now