DEADLAZARUS Δεκέμβριος 7, 2019 #8601 Δεκέμβριος 7, 2019 https://www.capital.gr/diethni/3398095/india-upekupse-thuma-biasmou-pou-purpolithike-apo-tous-drastes 1
adpanos Δεκέμβριος 7, 2019 #8602 Δεκέμβριος 7, 2019 πριν 11 ώρες, το μέλος acct έγραψε: Πολύ αθώο σε βρίσκω. Μπορεί κάποιοι να "παρασύρονται", αλλά αρκετοί είναι πολύ χαρούμενοι να προσφέρουν έμμισθα τις υπηρεσίες τους. Αλλά κι αυτό το φαιδρό με τα 6/10/12 μίλια πρέπει κάποτε να τελειώσει. Πρέπει να προλειάνουμε το έδαφος και να οριοθετήσουμε τελεσίδικα χωρικά ύδατα/εναέριο χώρο, την ΑΟΖ και την υφαλοκρηπίδα μας και να τελειώνουμε με αυτήν την υπόθεση. Κι ακόμη κι αν στα υπόλοιπα μπορούμε να παρακάμψουμε την Τουρκία, το θέμα της υφαλοκρηπίδας δε διευθετείται μονομερώς. Φυσικά και πρέπει να γίνουν όλα όσα αναφέρεις. Απλά όλο το παραπάνω είναι μια διαστρέβλωση όλων όσων ισχύουν στο διεθνές δίκαιο και όλων όσων συμβαίνουν στην Ανατολική μεσόγειο τα τελευταία χρόνια. Η Ελλάδα έχει το δικαίωμα επέκτασης των χωρικών υδάτων της στα 12nm . Η ανακολουθία εναέριου χώρου και χωρικών υδάτων έγκειται στο casus belli που έχει θέσει η Τουρκία και όχι σε κάποια παράνομη ενέργεια από μέρους μας . Το ότι δημιουργούμε συμμαχίες με τα κράτη της γύρω περιοχής και προσπαθούμε να οριοθετήσουμε ΑΟΖ , δεν έχει να κάνει με κάποια επεκτατική πολιτική της Ελλάδας αλλά με αμυντικές κυρίως ενέργειες ώστε να προασπίσουμε τα δικαιώματά μας . Τέλος απέναντί μας βρίσκεται η Τουρκία. Μια Τουρκία που έχει δημιουργήσει στρατιωτικές βάσεις σε περίπου 15 χώρες τριγύρω μας , μέχρι και στην Αλβανία, που αψηφά το Διεθνές δίκαιο ή το ερμηνεύει αλά Τούρκα. Φυσικά και πίσω από όλο αυτό το μανιφέστο υπάρχουν πληρωμένα παπαγαλάκια πρεσβιών .... Αλλά θεωρώ πως υπάρχουν και πολλοί καλοθελητές που δίνουν τις υπηρεσίες τους δωρεάν .... γιατί έτσι πιστεύουν πως συνθλίβουν το κατεστημένο κ.λ.π. Μιλάμε για μεγάλα κορόιδα .... οι συγκεκριμένοι ... 2
acct Δεκέμβριος 7, 2019 #8603 Δεκέμβριος 7, 2019 12 minutes ago, adpanos said: Απλά όλο το παραπάνω είναι μια διαστρέβλωση όλων όσων ισχύουν στο διεθνές δίκαιο και όλων όσων συμβαίνουν στην Ανατολική μεσόγειο τα τελευταία χρόνια. Η Ελλάδα έχει το δικαίωμα επέκτασης των χωρικών υδάτων της στα 12nm . Η ανακολουθία εναέριου χώρου και χωρικών υδάτων έγκειται στο casus belli που έχει θέσει η Τουρκία και όχι σε κάποια παράνομη ενέργεια από μέρους μας . Το ότι δημιουργούμε συμμαχίες με τα κράτη της γύρω περιοχής και προσπαθούμε να οριοθετήσουμε ΑΟΖ , δεν έχει να κάνει με κάποια επεκτατική πολιτική της Ελλάδας αλλά με αμυντικές κυρίως ενέργειες ώστε να προασπίσουμε τα δικαιώματά μας . Τέλος απέναντί μας βρίσκεται η Τουρκία. Μια Τουρκία που έχει δημιουργήσει στρατιωτικές βάσεις σε περίπου 15 χώρες τριγύρω μας , μέχρι και στην Αλβανία, που αψηφά το Διεθνές δίκαιο ή το ερμηνεύει αλά Τούρκα. Τώρα κάνεις κήρυγμα στη χορωδία, που λένε και στο χωριό μου. Εδώ ελπίζω ότι σχεδόν όλοι μας τα καταλαβαίνουμε αυτά. Βέβαια, αν δεις το αφήγημα στη γείτονα, ψήνουν 80 εκατομμύρια ανθρώπους ότι το πρόβλημα είναι η επιβουλή από την Ελλάδα και τις κακές Μεγάλες Δυνάμεις, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία. 3
wesker Δεκέμβριος 7, 2019 #8604 Δεκέμβριος 7, 2019 On 3/12/2019 at 10:49 ΜΜ, το μέλος colt3003 έγραψε: Διακοπή του 5G στην Καλαμάτα αποφάσισε το Δημοτικό Συμβούλιο ...τι να περιμένεις από Λουδίτες..... http://www.philenews.com/koinonia/eidiseis/article/816867/diktya-kinitis-5g-i-epistimoniki-alitheia 3
DEADLAZARUS Δεκέμβριος 8, 2019 #8605 Δεκέμβριος 8, 2019 https://thepressproject.gr/ipa-anavallete-ke-pali-i-anagnorisi-tis-genoktonias/ 4
DEADLAZARUS Δεκέμβριος 8, 2019 #8606 Δεκέμβριος 8, 2019 https://www.in.gr/2019/12/08/politics/diplomatia/prokalei-tourkia-gia-tin-genoktonia-ton-pontion-aystiri-apantisi-tis-athinas/ Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης. Η λεκτική κλιμάκωση της ελληνοτουρκικής έντασης καλά κρατεί. Προτείνω να λασπομαχήσουν οι κ.κ. Μητσοτάκης και Ερντογάν, με τον γνωστό φυσιογνωμιστή να σχολιάζει τις αντιδράσεις τους.
Snips Δεκέμβριος 9, 2019 #8607 Δεκέμβριος 9, 2019 On 7/12/2019 at 12:37 ΠΜ, το μέλος adpanos έγραψε: Πραγματικά δεν μπορεί να είναι τόσο εγκεφαλικά νεκροί .... Εκτός και αν είναι δάκτυλος της Τουρκίας που παρασύρει ανόητα παιδάκια ... Εδώ και κάποιες μέρες διαβάζω άρθρα περί antifa και συναφιού στην Αμερική. Ρίχτε μια ματιά. Το θέμα είναι αρκετά "βαθυ".
ΓιαγκΤ Δεκέμβριος 9, 2019 #8608 Δεκέμβριος 9, 2019 Δωράκια σε δημόσιους υπαλλήλους από τους αντικρατιστές της ΝΔ Παράθεση Παρέχει (δωρίζει) ελεγκτικό επίδομα 30 ευρώ ανά έλεγχο με ανώτατο όριο τα 300 ευρώ το μήνα (που θα μπορούν να αναθεωρούνται προς τα πάνω με απόφαση των υπουργών Εργασίας και Οικονομικών) στους Επιθεωρητές Εργασίας. 2
DEADLAZARUS Δεκέμβριος 9, 2019 #8609 Δεκέμβριος 9, 2019 https://www.capital.gr/epixeiriseis/3398267/airbnb-dikastirio-apagoreuse-tin-enoikiasi-diamerismatos-se-polukatoikia Δεν θέλω να σχολιάσω όσα γράφει το άρθρο (άκου "την εσχάτη των ποινών"), στέκομαι μόνον σε όσα αναφέρονται στην απόφαση: Εν ολίγοις, πλήττεται ο πυρήνας του δικαιώματος της ατομικής ιδιοκτησίας και της προστασίας αυτού από το Κράτος. Χωρίς να γνωρίζω ποια ακριβώς κατάσταση έχρηζε άμεσης ρύθμισης από το δικάσαν Δικαστήριο (υποψιάζομαι ότι οι μισθωτές δεν (θα) ήταν απόφοιτοι του Χάρβαρντ), θέλω να πιστεύω ότι θα είχαν δημιουργηθεί προβλήματα (;) στην πολυκατοικία, εξ ου και η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων. Προφανώς, σταθμίστηκαν τα εκατέρωθεν συμφέροντα (ιδιοκτήτριας και υπολοίπων ιδιοκτητών) και η ζυγαριά έγειρε προς την πλευρά των αιτούντων. Ενδιαφέρουσα απόφαση. Διευκρινίζω ότι δεν δημιουργείται έτσι αβασάνιστα νομικό προηγούμενο. Μιλάμε για μία απόφαση. Μελλοντικά, μπορεί να εκδοθούν 10 (τυχαίο νούμερο) αντίθετες αποφάσεις. Μπορεί και όχι. Μπορεί να υπάρξει διχογνωμία επί του συγκεκριμένου θέματος. Προς το παρόν, μένουμε στη μία αυτή απόφαση και περιμένουμε... 4
acct Δεκέμβριος 9, 2019 #8610 Δεκέμβριος 9, 2019 6 minutes ago, DEADLAZARUS said: Εν ολίγοις, πλήττεται ο πυρήνας του δικαιώματος της ατομικής ιδιοκτησίας και της προστασίας αυτού από το Κράτος. Χωρίς να ξέρουμε περισσότερες λεπτομέρειες, δεν είμαι σίγουρος προκαταβολικά ότι πλήττεται με κάποιον τρόπο το δικαίωμα της ατομικής ιδιοκτησίας. Δεν επεμβαίνουν στην κυριότητα του διαμερίσματος και υποψιάζομαι ότι οι περιορισμοί στην εκμετάλλευση επεβλήθησαν γιατί αυτή έπληττε τα δικαιώματα των άλλων ενοίκων (εξ ου και τα ασφαλιστικά μέτρα). Και, για να φτάσει το θέμα στο δικαστήριο, υποψιάζομαι ότι πρώτα το είχαν ζητήσει με άλλους τρόπους, λιγότερο αποτελεσματικούς. Αντίστοιχα, μπορείς να είσαι ο περήφανος ιδιοκτήτης ενός ηχοσυστήματος 30 kW, αλλά δεν μπορείς να το απολαμβάνεις στη διαπασών χωρίς την ανοχή των γειτόνων σου. We live in a society, που λέει και το meme... 3
DEADLAZARUS Δεκέμβριος 9, 2019 #8611 Δεκέμβριος 9, 2019 (edited) Μία ώρα πριν, το μέλος acct έγραψε: Χωρίς να ξέρουμε περισσότερες λεπτομέρειες, δεν είμαι σίγουρος προκαταβολικά ότι πλήττεται με κάποιον τρόπο το δικαίωμα της ατομικής ιδιοκτησίας. Δεν επεμβαίνουν στην κυριότητα του διαμερίσματος και υποψιάζομαι ότι οι περιορισμοί στην εκμετάλλευση επεβλήθησαν γιατί αυτή έπληττε τα δικαιώματα των άλλων ενοίκων (εξ ου και τα ασφαλιστικά μέτρα). Και, για να φτάσει το θέμα στο δικαστήριο, υποψιάζομαι ότι πρώτα το είχαν ζητήσει με άλλους τρόπους, λιγότερο αποτελεσματικούς. Αφού το αφήνω να εννοηθεί, ωρέ (φαίνεται να πλήττεται). Εάν οι μισθωτές έκαναν ταρζανιές, η απόφαση (φαίνεται να) είναι ορθή. Εάν, όμως, πρόκειται απλώς περί περίεργων/ακοινώνητων ιδιοκτητών (υπάρχουν πολλοί παλαβοί/δικομανείς εκεί έξω), οι οποίοι αποφάσισαν να πλήξουν τον τιμημένο ελληνικό τουρισμό, θα είχε ενδιαφέρον να μαθαίναμε το σκεπτικό του Δικαστηρίου (επομένως, σ' αυτήν την περίπτωση, πλήττεται το δικαίωμα της ατομικής ιδιοκτησίας). Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 9, 2019 από DEADLAZARUS
salde Δεκέμβριος 9, 2019 #8612 Δεκέμβριος 9, 2019 ναι (acct), ειδικά περί κατοικιών (σε οριζόντια ιδιοκτησία ακόμα περισσότερο) έτσι κι αλλιώς δεν υπάρχει απόλυτη ελευθερία χρήσεων. Δεν μπορείς π.χ. να βάλεις μηχανήματα και να το μετατρέψεις σε μηχανουργείο, παλιότερα μέχρι και το αν μπορείς ή όχι να έχεις σκυλάκι ρύθμιζαν στα καταστατικά. Σίγουρα ενδιαφέρουσα απόφαση και σίγουρα ισχύει η επισήμανση του Deadlazarus ότι δεν έχει τελειώσει οριστικά το ζήτημα. Πιθανότατο να υπάρξουν διχογνωμίες όταν καταλήξουν να αποφασίσουν για το θέμα σε ανώτατους βαθμούς κι ακόμα πιο πιθανό τελικά ο κρατικός μηχανισμός να χρησιμοποιήσει κι έμμεσους τρόπους για να περιορίσει το φαινόμενο (φορολογικούς, διοικητικούς κυρίως). Αν έπρεπε αναγκαστικά να στοιχηματίσω θα έλεγα ότι στο τέλος τέλος η ιστορία αυτή θα καταλήξει σε περιορισμένο ενδιαφέρον για να το κάνει κάποιος ατομικά κι ότι θα περιοριστεί σε εταιρικές μορφές που αγοράζουν και διαχειρίζονται πλήθος διαμερισμάτων. Τουλάχιστον για τα μεγάλα αστικά κέντρα, σε επίπεδο «τουριστικών» προορισμών θα είναι πιο χαλαρά τα πράγματα. 4
salde Δεκέμβριος 9, 2019 #8613 Δεκέμβριος 9, 2019 [Μόνο αλήθειες στις ιστοσελίδες του Βαγγέλη, μάθε μπαλίτσα Λάζαρους] "Σύμφωνα με την αναρτημένη σε τουριστικούς οδηγούς καταχώριση, στο διαμέρισμα δύναται να φιλοξενηθούν έως 10 επισκέπτες, αλλά «στην πραγματικότητα διαμένουν περισσότερα άτομα, τα οποία εναλλάσσονται κάθε δύο με τρεις ημέρες, όπως έχουν διαπιστώσει οι αιτούντες... οχλαγωγούν τόσο κατά την παραμονή τους στο διαμέρισμα όσο και στους κοινόχρηστους χώρους της οικοδομής, ακόμη και τις ώρες κοινής ησυχίας, αφήνουν τα απορρίμματά τους στους κοινόχρηστους χώρους, ενώ πολλές φορές καταλαμβάνουν με τα οχήματά τους τις θέσεις στάθμευσης των λοιπών συνιδιοκτητών... Σύμφωνα με τους ενάγοντες, οι επισκέπτες του διαμερίσματος έκαναν πολύωρη χρήση του κοινόχρηστου χώρου της πισίνας, αποκλείοντας τους ενοίκους από την ελεύθερη χρήση αυτής... Όπως μάλιστα ανέφεραν, «λόγω της αλόγιστης χρήσης αντηλιακού από τους πελάτες τής καθ’ ης καταστράφηκε η ποιότητα του νερού και για την αντικατάσταση (άδειασμα, καθαρισμός και ξαναγέμισμα της πισίνας) επιβαρύνθηκαν οικονομικά όλοι οι αιτούντες», δαπάνη για την οποία όμως δεν υπήρξε αποδεικτικό στοιχείο (απόδειξη αγοράς, παροχής υπηρεσιών κ.λπ.). [δικό μου σχόλιο: δεν καταλαβαίνω έτσι όπως το γράφει αν υπάρχει στην απόφαση ή αν ήταν απλώς δήλωση των εναγόντων, αυτό το κομάτι αν έχει ληφθεί υπόψιν σε απόφαση είναι υποψήφιο για πέσιμο] Επίσης, πιθανολογήθηκε ότι η ιδιοκτήτρια για τη διευκόλυνση της πρόσβασης των επισκεπτών της στο μισθωμένο διαμέρισμα παραχωρεί σε αυτούς τον κωδικό ασφαλείας των δύο κεντρικών εισόδων της πολυκατοικίας, με συνέπεια οι ένοικοι να έρχονται καθημερινά σε επαφή με άγνωστο αριθμό προσώπων που εναλλάσσονται κάθε δύο με τρεις ημέρες. Το γεγονός αυτό προκάλεσε έντονη ανασφάλεια στους ενάγοντες, οι οποίοι ανησύχησαν για την ακεραιότητά τους, την ασφάλεια των ανήλικων τέκνων τους και των περιουσιακών τους στοιχείων [αυτό το σκεπτικό είναι imho το πιο ενδιαφέρον γιατί αν επικρατήσει μπορεί να λεχθεί σχεδόν για όλα τα airbnb πολυκατοικιών]" πρόσφατη μελέτη του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ), αποκαλύπτει ότι τα συνολικά έσοδα από τις μισθώσεις καταλυμάτων στην Ελλάδα μέσω των πλατφορμών Airbnb και HomeΑway, κατά το 12μηνο Ιουνίου 2018 – Μαΐου 2019 έφθασαν το 1,15 δισ. ευρώ. Σύμφωνα με τη μελέτη, διατέθηκαν προς μίσθωση στην Ελλάδα από τις δύο πλατφόρμες 170.542 καταλύματα, εκ των οποίων τα 137.484, δηλαδή το 81%, μισθώθηκαν τουλάχιστον μία φορά. Από αυτά, τα 121.287 ήταν αυτόνομα καταλύματα, ενώ στα υπόλοιπα 16.197 υπήρχαν κοινόχρηστοι χώροι εντός του ενοικιαζόμενου καταλύματος. 6
HotPeanut Δεκέμβριος 9, 2019 #8614 Δεκέμβριος 9, 2019 Επιστολή - καταπέλτης του προέδρου της Βουλής της Λιβύης στον ΟΗΕ | in.gr Πίσω γορίλα... 1
DEADLAZARUS Δεκέμβριος 9, 2019 #8615 Δεκέμβριος 9, 2019 https://www.capital.gr/story/3398406/fon-nter-laien-eimaste-sto-pleuro-sas Συγκινήθηκα.... 1 2
colt3003 Δεκέμβριος 10, 2019 #8616 Δεκέμβριος 10, 2019 23 hours ago, ΓιαγκΤ said: Δωράκια σε δημόσιους υπαλλήλους από τους αντικρατιστές της ΝΔ συριζαίοι με γραβάτα. Καμία έκπληξις... σε άλλα νέα, αυτοί εκεί πάνω πρέπει να περνιούνται για μεγάλοι αϊτοί ... https://www.iefimerida.gr/ellada/ellada-xana-amoibi-3000-eyro-gia-epanapatrismo-ton-epistimonon μην σπρώχνεστε βρε παιδιά !! πεντακόσιοι είπαμε, δεν αντέχει άλλο το ταμείο.... 1 2
jax7480 Δεκέμβριος 10, 2019 #8617 Δεκέμβριος 10, 2019 53 minutes ago, colt3003 said: σε άλλα νέα, αυτοί εκεί πάνω πρέπει να περνιούνται για μεγάλοι αϊτοί ... https://www.iefimerida.gr/ellada/ellada-xana-amoibi-3000-eyro-gia-epanapatrismo-ton-epistimonon μην σπρώχνεστε βρε παιδιά !! πεντακόσιοι είπαμε, δεν αντέχει άλλο το ταμείο.... Που υπογραφουμε; 2 4
colt3003 Δεκέμβριος 10, 2019 #8618 Δεκέμβριος 10, 2019 Just now, jax7480 said: Που υπογραφουμε; στην ''τοπική οργάνωση βάσης''. Αμ πως ?
colt3003 Δεκέμβριος 10, 2019 #8619 Δεκέμβριος 10, 2019 τρεχάτε στα δικαστήρια, να βρείτε το δίκιο σας https://www.iefimerida.gr/ellada/airbnb-dikastikos-polemos-protodikeio-athinon-apofasi Quote Πράσινο φως στο Airbnb από το Πρωτοδικείο Αθηνών Μια παρόμοια υπόθεση με ακίνητο Airbnb, όπως εκείνη του Ναυπλίου, έφτασε στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών. Το συγκεκριμένο διαμέρισμα Airbnb -εκμισθώνεται από την ιδιοκτήτρια σε εταιρία διαχείρισης βραχυχρόνιων μισθώσεων- βρίσκεται στην Πλατεία Βικτωρίας, ενώ και σε αυτή την περίπτωση κινήθηκαν δικαστικά ιδιοκτήτες άλλων διαμερισμάτων. Πηγή: iefimerida.gr - https://www.iefimerida.gr/ellada/airbnb-dikastikos-polemos-protodikeio-athinon-apofasi Κόκκινο ή πράσινο το φως ρε παιδιά ?? πείτε μας να οργανωθούμε... 1
DEADLAZARUS Δεκέμβριος 10, 2019 #8620 Δεκέμβριος 10, 2019 πριν 4 λεπτά, το μέλος colt3003 έγραψε: τρεχάτε στα δικαστήρια, να βρείτε το δίκιο σας https://www.iefimerida.gr/ellada/airbnb-dikastikos-polemos-protodikeio-athinon-apofasi Κόκκινο ή πράσινο το φως ρε παιδιά ?? πείτε μας να οργανωθούμε... Αναφέρθηκε και πιο πάνω από τους @acct και @salde , αλλά και από εμένα. Το ζήτημα είναι πολύπλοκο και θα υπάρξει αντιφατική νομολογία επ' αυτού. Κάποια στιγμή (υποθέτω σύντομα), θα αρθεί η διχογνωμία και θα ρυθμιστεί η όλη κατάσταση. 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now