Jump to content

Recommended Posts

BTC το 2020: 8k
Σήμερα: 120k
1k → 15k Σε 5 χρόνια; Μπορεί 150k.

 

ΙΜΗΟ, το ρίσκο δεν είναι το BTC. Το ρίσκο είναι να περιμένεις σύνταξη.

  • Like 1
  • Agree 1
WWW.KATHIMERINI.GR

Δύο άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και εκατοντάδες κάτοικοι αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν...

 

  • Sad 1
WWW.SPORT-FM.GR

Έρχονται 45 συγχωνεύσεις στρατοπέδων, καθώς και υπόγεια οχυρωματικά έργα με αυξήσεις για τους στρατεύσιμους - Δείτε...

 

spongebob-transparent-png-transparent-ba

  • Haha 2
Παράθεση

ο Χαλκ Χόγκαν άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 71 ετών, όπως μετέδωσε το TMZ Sports

 

Ο ΓΑΠ είναι 73, λέω εγώ.

  • Wow 1
WWW.TANEA.GR

«Κανείς δεν θέλει να εμφανίζεται στα μάτια του κόσμου όπως τον γέννησε ο Θεός», αναφέρεται στην...

 

  • Like 1
WWW.NAFTEMPORIKI.GR

Το ημερολόγιο γράφει 26 Ιουλίου 1956.  Ο Νάσερ καταγγέλλει τις αποικιοκρατικές δυνάμεις, τον...

 

  • Like 2
WWW.NEWS247.GR

Σύμφωνα με τις απαντήσεις του Υπουργείου Μεταφορών στο NEWS 24/7 τα τρόλεϊ δεν πρόκειται να αποσυρθούν εξ’ολοκλήρου και ούτε άμεσα, σε αντίθεση με τις διαρροές που υπήρχαν μέχρι...

 

Κάθε φορά που διαβάζω άρθρο για τα τρόλει, γίνομαι τούρμπο.

Την προηγούμενη φορά προ 4 ετίας ήταν ένα άρθρο που λέει εισάγουμε ηλεκτιρκά λεοφορεία και θα τα δοκιμάσουμε στις γραμμές των τρόλλει.

Βρε λακαμάδες εκεί είναι ήδη ηλεκτροκίνητα τα οχήματα. Τελικά οκ, όταν το εφάρμοσαν, έγινε κανονικά.

 

Τώρα διαβάζω ότι τα τρόλλει είναι πιο ακριβά από τα ηλεκτρικά λεοφορεία (3 λεοφορεία = 2 τρόλλευ). Και αναρρωτιέμαι, 1 σετ κεραίες είναι πιο ακριβές από μπαταρία 100-200 ΚWh που πρέπει να χει ένα τέτοιο κτήνος? Πολύ αμφιβάλλω.

 

Δέχομαι την αθλιότητα του υπέργειου δικτύου, αλλά το τρόλλευ ήταν πάντα το αγαπημένο μου μέσο στην Αθήνα, από τα early 90s. Ήσυχο, ροπάτο, απλό, δωρικό, χομπίστικο.

Αυτό που θα έπρεπε είναι από δήμους όπως το Ίλιον, που έχει βάλει ο ΗΛΠΑΠ στύλους σε πεζοδρόμια με 1 πλάκα και δεν μπορείς να περπατήσεις, να στηρίξει το δίκτυο στις προσόψεις των κατοικιών (αυτό κάνουμε στη Λωζάννη).

 

Επίσης, στη Λωζάννη έχουμε νέας γενιάς τρολλέδες, με 2 φυσούνες, με κομμάτια του δικτύου που δεν έχουν γραμμές από πάνω και εκεί κινούνται με μπαταρία. Αντί λοιπόν να σκεφτούμε μαζική αντικατάσταση των λεοφορείων diesel με ήσυχα υβριδικά τρόλλευ (στη Λωζάννη κάτω από το σπίτι μου περνάει τρόλλευ, δεν σε ενοχλεί όταν περνάει, στην Ελλάδα όταν περνάει 2 στενά δίπλα το τρόλλευ ακούς το διαλυμένο μοτέρ), σκεφτόμαστε πώς θα πάρουμε τη μεγαλύτερη μίζα.

1 hour ago, sotiris said:

σκεφτόμαστε πώς θα πάρουμε τη μεγαλύτερη μίζα


Στον γιδότοπο ακόμα και ο ήλιος ανατέλλει με αυτή τη λογική. 
 

Χώρα που είναι μια γειτονιά της Κωνσταντινούπολης σε πληθυσμό με άπειρους πόρους από την ΕΕ καταφέρνει να χρεοκοπεί και να μην έχει μέσα μεταφοράς οδικό δίκτυο και δίκτυα μεταφοράς νερού/ ενέργειας. Προκλήσεις δλδ που αντιμετωπίζουν χώρες του τρίτου κόσμου. 
 

Failed state.

Τα φιλιά μας στην εξωτική Λωζάνη!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.