spinalgr1990 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17, 2016 #1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17, 2016 (edited) Παιδια γνωρίζει κάποιος που μπορούμε να εξωφλήσουμε τον λογαριασμό της ΔΕΗ χωρίς κάποια χρέωση ; Μόνο σε καταστήματα ΔΕΗ γίνεται αυτό ; Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 17, 2016 από spinalgr1990
giorgos2187 Φεβρουάριος 17, 2016 #2 Φεβρουάριος 17, 2016 Μεσω e-banking καποιων τραπεζων νομιζω γινεται. Δεν ειμαι 100% σιγουρος για μηδενικη προμηθεια αλλα αν υπαρχει θα ειναι μικρη, της ταξης των 20-30 λεπτων
Cyber_Cookie Φεβρουάριος 17, 2016 #3 Φεβρουάριος 17, 2016 AFAIK, μόνο στη ΔΕΗ. Αλλιως 50 λεπτά είναι η προμηθεια παντού.
tragikos Φεβρουάριος 17, 2016 #4 Φεβρουάριος 17, 2016 3 minutes ago, Rusty_Cookie said: AFAIK, μόνο στη ΔΕΗ. Αλλιως 50 λεπτά είναι η προμηθεια παντού. Στην Alpha είναι 10 λεπτά η προμήθεια 2
spinalgr1990 Φεβρουάριος 17, 2016 Author #5 Φεβρουάριος 17, 2016 (edited) Σε εμπορικα καταστηματα (Carrefour,AB , Vodafone, Wind και πρακτορεια ΟΠΑΠ) τι προμήθεια κρατάει , γνωρίζει κανεις ; ΕΔΙΤ : μολις ειδα ότι για τους Βορειοελλαδιτες υπάρχει ο Μασουτης με δωρεαν πληρωμή Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 17, 2016 από spinalgr1990
jpavly Φεβρουάριος 17, 2016 #6 Φεβρουάριος 17, 2016 Δοκιμάστε με το dei.gr, ισως εκεί δεν έχει προμήθεια. Στην Alpha Bank πάντως είναι 10 λεπτά.
Cyber_Cookie Φεβρουάριος 17, 2016 #7 Φεβρουάριος 17, 2016 1 hour ago, jpavly said: Δοκιμάστε με το dei.gr, ισως εκεί δεν έχει προμήθεια. Στην Alpha Bank πάντως είναι 10 λεπτά. Επιβάρυνση συναλλαγής 0,25 € 2
Wizard! Φεβρουάριος 17, 2016 #8 Φεβρουάριος 17, 2016 3 hours ago, spinalgr1990 said: Παιδια γνωρίζει κάποιος που μπορούμε να εξωφλήσουμε τον λογαριασμό της ΔΕΗ χωρίς κάποια χρέωση ; Μόνο σε καταστήματα ΔΕΗ γίνεται αυτό ; H χρέωση μέσω τραπέζης είναι από 0.25 μέχρι 0.50€. Εγώ πλήρωνα ~2200€ το χρόνο στη ΔΕΗ. Μήπως το ψειρίζεις πολυ για 2€ το χρόνο...; 2
Γεωργος Οκτώβριος 2, 2017 #10 Οκτώβριος 2, 2017 Εγώ πάντως στα 18 ευρώ λογαριασμό μου ζήτησε 19 η εθνική.... Χαχα Αστείο Ε?
junior-21- Οκτώβριος 2, 2017 #11 Οκτώβριος 2, 2017 στο γκισε πιθανο, με το internet banking της Εθνικης ειναι 30cent προμηθεια
Havic Οκτώβριος 2, 2017 #13 Οκτώβριος 2, 2017 On 2/17/2016 at 1:14 PM, Wizard! said: H χρέωση μέσω τραπέζης είναι από 0.25 μέχρι 0.50€. Εγώ πλήρωνα ~2200€ το χρόνο στη ΔΕΗ. Μήπως το ψειρίζεις πολυ για 2€ το χρόνο...; προμήθεια ΔΕΗ + 1.5€ προμήθεια ΕΝΦΙΑ + προμήθεια τηλεφώνου/ιντερνέτ + προμήθεια ΕΥΔΑΠ = ΦΘ ΑΛΛ!
p55 Οκτώβριος 2, 2017 #14 Οκτώβριος 2, 2017 Με μηδενική προμήθεια στα ταμεία της ΔΕΗ. Αν είσαι κοντά και έχεις χρόνο είναι η πιο συμφέρουσα λύση. Η αμέσως συμφέρουσα με μικρή χρέωση μέσω e-banking (0,30 στην Εθνική, το ξέρω γιατί κάνω χρήση της συγκεκριμένης υπηρεσίας). Ίσως άλλες τράπεζες να έχουν χαμηλότερες χρεώσεις.
tragikos Οκτώβριος 6, 2017 #15 Οκτώβριος 6, 2017 Εδώ πάντως που είναι και το επίσημο δε νομίζω ότι έχει προμήθεια. 1
GriGaS Οκτώβριος 6, 2017 #16 Οκτώβριος 6, 2017 Επιβεβαιώνω πως από το site της ΔΕΗ η πληρωμή γίνεται χωρίς καμία προμήθεια (όταν πρωτοξεκίνησε είχε 0.25 ευρώ, αλλά μετά τα capital control την έκοψαν)
gokuthelegend Οκτώβριος 9, 2017 #17 Οκτώβριος 9, 2017 On 10/6/2017 at 6:25 ΜΜ, το μέλος GriGaS έγραψε: Επιβεβαιώνω πως από το site της ΔΕΗ η πληρωμή γίνεται χωρίς καμία προμήθεια (όταν πρωτοξεκίνησε είχε 0.25 ευρώ, αλλά μετά τα capital control την έκοψαν) Επιβεβαιώνω και εγώ. Από την ιστοσελίδα της ΔΕΗ, πληρωμή με κάρτα (χρεωστική, πιστωτική, προπληρωμένη κλπ) χωρίς προμήθεια.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now