ARMAGEDDON Ιανουάριος 30, 2017 #1861 Ιανουάριος 30, 2017 1 hour ago, TopCLR said: Μπαα! Θα βγουν οι nvidiaκηδες και θα πουν "Κάποια "βρωμιά" παίζει. Δεν μπορεί με την RX 480 να τρέχει η CPU με 20-25 βαθμούς λιγότερους απ' ότι με την GTX 1060 που είναι και πιο δροσερή!" (= δεν κάνει φούρνο το κουτί). Πάντως 1440p όλα τέρμα hbo+ ο i7 920 cpu usage max 15~20 % αοχοαχοαχοο υπο κανονικές συνθήκες το τέζα είναι 70-80% (μάλλον έχω bottleneck ) AMD ERA is COMING (αυτό το ύπουλο σχέδιο που τρέχει από πίσω επιτέλους θα υλοποιηθεί ) και μετά θα γίνει nvidia στην θέση της nvidia
zapata Φεβρουάριος 1, 2017 #1863 Φεβρουάριος 1, 2017 Αν εξαιρεσεις 3-4 παιχνιδια οπως Total War GTA V Overwatch Hitman CV οπου η διαφορα μεταξυ 6700Κ και G4560 ειναι αρκετη στα υπολοιπα με gpu 470-480-1060 δεν υπαρχουν ουσιαστικες διαφορες Η NVIDIA δεν υποτιθεται οτι επρεπε να τα πηγαινει καλυτερα με τον G4560 με βαση οτι στρεσαρει λιγοτερο τους cpu απο οτι η AMD; Οσον αφορα το video τα νουμερα θεωρουνται ακριβη; Το αναφερω γιατι οταν βλεπουμε ελαχιστες διαφορες στο 50% των παιχνιδιων μεταξυ G4560 και 6700Κ στην ουσια δεν υπαρχει καμια-ελαχιστη διαφορα αναμεσα σε 2600Κ-3770Κ-4770Κ-4790Κ-6700Κ-7700Κ τη στιγμη που σε πολλα video βλεπουμε να παρουσιαζουν ακριβως το αντιθετο 1
ARMAGEDDON Φεβρουάριος 1, 2017 #1864 Φεβρουάριος 1, 2017 (edited) επίσης δεν δοκιμάσανε κάποιο mmo/rpg , θα κλαίγαμε αν το έβαζαν , όπου εκεί θέλεις powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ! ποιο πολύ single player παιχνίδια δείξανε ... Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 1, 2017 από ARMAGEDDON
devaggos Φεβρουάριος 1, 2017 #1865 Φεβρουάριος 1, 2017 Πολύ δυνατό combo στα 270 ευρώ με τιμές σκρουτζ.... Βάζεις και ένα 50άρικο για κάθε ένα από τα: Μητρική, Τροφοδοτικό, RAM (8gb) και είσαι στα 270+150= 420. Με άλλα 20 ευρώ κουτί και 50 ευρώ σκληρό είσαι έτοιμος με λιγότερα από 500 ευρώ. Και παίζεις τα πάντα 1080p max. Η rx470 είναι καρτάρα για τα λεφτά της, με 200 ευρώ δεν μπορούσες να μαξάρεις (σχεδόν) τα πάντα τα προηγούμενα χρόνια... Δεν θυμάμαι χρονιά που να γινόταν αυτό δεν ξέρω για τους υπόλοιπους. 2
azazil1190 Φεβρουάριος 1, 2017 #1866 Φεβρουάριος 1, 2017 πριν 51 λεπτά, το μέλος devaggos έγραψε: Πολύ δυνατό combo στα 270 ευρώ με τιμές σκρουτζ.... Βάζεις και ένα 50άρικο για κάθε ένα από τα: Μητρική, Τροφοδοτικό, RAM (8gb) και είσαι στα 270+150= 420. Με άλλα 20 ευρώ κουτί και 50 ευρώ σκληρό είσαι έτοιμος με λιγότερα από 500 ευρώ. Και παίζεις τα πάντα 1080p max. Η rx470 είναι καρτάρα για τα λεφτά της, με 200 ευρώ δεν μπορούσες να μαξάρεις (σχεδόν) τα πάντα τα προηγούμενα χρόνια... Δεν θυμάμαι χρονιά που να γινόταν αυτό δεν ξέρω για τους υπόλοιπους. Mε 200 ευρω καρτα στα 1080p επεφτε κλάμα που να τον βαραγες κατω αλλα και πανω Medium settings και πολυ ηταν. 3
Petrossortep Φεβρουάριος 1, 2017 #1867 Φεβρουάριος 1, 2017 (edited) 13 hours ago, zapata said: Αν εξαιρεσεις 3-4 παιχνιδια οπως Total War GTA V Overwatch Hitman CV οπου η διαφορα μεταξυ 6700Κ και G4560 ειναι αρκετη στα υπολοιπα με gpu 470-480-1060 δεν υπαρχουν ουσιαστικες διαφορες Δοκίμασε open world σαν το τελευταίο watch dogs(στυλ GTAV που είπες), το battlefield σε multi τερματισμένο, το deus ex MD(με στόχο τα 60 καρέ) και θα τις δεις τις διαφορές ακόμα και με 480/1060. Διαφορές που δεν σου επιτρέπουν να παίξεις ανθρώπινα κάποιες φορές. 8 hours ago, devaggos said: Η rx470 είναι καρτάρα για τα λεφτά της, με 200 ευρώ δεν μπορούσες να μαξάρεις (σχεδόν) τα πάντα τα προηγούμενα χρόνια... Δεν θυμάμαι χρονιά που να γινόταν αυτό δεν ξέρω για τους υπόλοιπους. Είναι αυτό που πληρώνεις. Η 1060 6GB στοιχίζει 30% περισσότερο και αποδίδει τόσο περίπου. Και πέρυσι όλες οι AMD κάρτες ήταν κάτι αντίστοιχο. Η 960 έδειχνε ότι η nvidia δεν ενδιαφερόταν τόσο για αυτό το κομμάτι της αγοράς. Πράγμα που φαίνεται και από την λοβοτομημένη 1060 των 3 Gb. BTW, το RE7 σε 1060 τρέχει απροβλημάτιστα με στόχο τα 60fps. Βλέπεις τη συχνότητα αρκετές φορές να πέφτει στα 1600Mhz. Για τόσο ελαφρύ game δεν αξίζει καν να συγκρίνουμε nvidia-amd. edit: Σχετικά με το cpu load. Οι nvidia έχουν multithreaded drivers και μπορεί να πιέζουν λίγο παραπάνω τη cpu συνολικά. Όχι στο ένα θρεντ όπως συνέβαινε με τις AMD που είχαν το γνωστό θέμα με τα draw calls σε dx11 . Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 1, 2017 από Petrossortep
devaggos Φεβρουάριος 2, 2017 #1868 Φεβρουάριος 2, 2017 2 hours ago, Petrossortep said: Δοκίμασε open world σαν το τελευταίο watch dogs(στυλ GTAV που είπες), το battlefield σε multi τερματισμένο, το deus ex MD(με στόχο τα 60 καρέ) και θα τις δεις τις διαφορές ακόμα και με 480/1060. Διαφορές που δεν σου επιτρέπουν να παίξεις ανθρώπινα κάποιες φορές. Είναι αυτό που πληρώνεις. Η 1060 6GB στοιχίζει 30% περισσότερο και αποδίδει τόσο περίπου. Και πέρυσι όλες οι AMD κάρτες ήταν κάτι αντίστοιχο. Η 960 έδειχνε ότι η nvidia δεν ενδιαφερόταν τόσο για αυτό το κομμάτι της αγοράς. Πράγμα που φαίνεται και από την λοβοτομημένη 1060 των 3 Gb. BTW, το RE7 σε 1060 τρέχει απροβλημάτιστα με στόχο τα 60fps. Βλέπεις τη συχνότητα αρκετές φορές να πέφτει στα 1600Mhz. Για τόσο ελαφρύ game δεν αξίζει καν να συγκρίνουμε nvidia-amd. edit: Σχετικά με το cpu load. Οι nvidia έχουν multithreaded drivers και μπορεί να πιέζουν λίγο παραπάνω τη cpu συνολικά. Όχι στο ένα θρεντ όπως συνέβαινε με τις AMD που είχαν το γνωστό θέμα με τα draw calls σε dx11 . Δεν κατάλαβα ακριβώς το point σου αλλά σίγουρα δεν ισχύει αυτό που λες στην αρχή. Αν το φανταστούμε σαν μαθηματική συνάρτηση δεν θα ήταν γραμμική η γραφική της παράστασης αλλά εκθετική γιατί πολύ απλά η R7 250 κοστίζει γύρω στα 100 ευρώ και η rx 470 κοστίζει 200 ευρώ (+100% κόστος πάνω), αλλά η διαφορά υπολογιστικής ισχύς όμως είναι τουλάχιστον +1000% γιατί η 250 είναι σκουπίδι για αυτά που προσφέρει δεδομένου της τιμής της. Άρα λοιπόν δεν είναι "αυτό που πληρώνεις". Υπάρχει ένα sweet spot το οποίο αποδίδει τα μέγιστα, στο ελάχιστο κόστος.
FrOsT Φεβρουάριος 12, 2017 #1869 Φεβρουάριος 12, 2017 Για πείτε μία γνώμη, είμαι ανάμεσα σε xfx Rx 480 gtr και msi Rx 480 x gaming. Και οι δύο 8gb με την msi 10e ακριβότερη.OC δύσκολα να κάνω αλλά δεν το αποκλείω, με νοιάζει να είναι όσο γίνεται αθόρυβη και απροβληματιστη.Shaphire και gigabyte τις έχω αποκλείσει.Sent from my LEX720 using Tapatalk
ARMAGEDDON Φεβρουάριος 12, 2017 #1870 Φεβρουάριος 12, 2017 Just now, FrOsT said: Για πείτε μία γνώμη, είμαι ανάμεσα σε xfx Rx 480 gtr και msi Rx 480 x gaming. Και οι δύο 8gb με την msi 10e ακριβότερη. OC δύσκολα να κάνω αλλά δεν το αποκλείω, με νοιάζει να είναι όσο γίνεται αθόρυβη και απροβληματιστη. Shaphire και gigabyte τις έχω αποκλείσει. Sent from my LEX720 using Tapatalk ποια έχει την μεγαλύτερη εγγύηση εκεί πάς ! για να έχει μεταπολιτική αξία όσο έχει την στιγμή που την πουλήσεις .... 1
devaggos Φεβρουάριος 12, 2017 #1871 Φεβρουάριος 12, 2017 1 hour ago, FrOsT said: Για πείτε μία γνώμη, είμαι ανάμεσα σε xfx Rx 480 gtr και msi Rx 480 x gaming. Και οι δύο 8gb με την msi 10e ακριβότερη. OC δύσκολα να κάνω αλλά δεν το αποκλείω, με νοιάζει να είναι όσο γίνεται αθόρυβη και απροβληματιστη. Shaphire και gigabyte τις έχω αποκλείσει. Sent from my LEX720 using Tapatalk MSI με κλειστά τα μάτια, είναι πολύ μπροστά το cooler τους (είναι και τεράστιο βέβαια σε πάχος). Η πιο αθόρυβη υλοποίηση και η πιο ψυχρή. 2
twingo Φεβρουάριος 13, 2017 #1872 Φεβρουάριος 13, 2017 On 12/2/2017 at 4:57 ΜΜ, το μέλος devaggos έγραψε: MSI με κλειστά τα μάτια, είναι πολύ μπροστά το cooler τους (είναι και τεράστιο βέβαια σε πάχος). Η πιο αθόρυβη υλοποίηση και η πιο ψυχρή. Σωστότατος ! Τόσο αθόρυβη που νομίζεις ότι δεν υπάρχει κάρτα. 1
Blinky Φεβρουάριος 20, 2017 #1873 Φεβρουάριος 20, 2017 Οπως εχω πει σε παλαιοτερο post, εχω μια Sapphire Nitro με εξαιρετικο ASIC που παιζει με πολυ λιγη ταση 1400 σταθεροτατα. Το cooler της βεβαια παντα το θεωρουσα μαπα, αλλα κραταγα μια πισινη επειδη δεν ειχα αλλη εμπειρια απο Polaris και ελεγα μηπως λογω υπερβολικου πουσαρισματος (τοσο απο τη μαμα AMD οσο και απο εμας) περισσοτερο εφταιγε η καταναλωση που ξεφευγε, ή μηπως λογω υψηλου ASIC (= λιγοτερου leakage) ειχε αισθητα παραπανω θερμοκρασια σε σχεση με αλλες 480 στα ιδια volts (το οποιο γενικα ισχυει αλλα οχι με τεραστια διαφορα). Οπως και να'χει, την καρτα δε την αλλαζα λογω καλου κομματιου γιατι μου αρεσε το στρογγυλο 1400. Βρηκα ομως μια MSI Gaming με αντιστοιχα ψηλο ASIC (0.6% παρακατω ) και δε μπορεσα να κρατηθω, ηθελα να τη δοκιμασω. Η μερα με τη νυκτα παιδια...το cooler της Nitro ειναι απλα για πεταμα. Σε ολοιδιες συνθηκες (ιδιο μηχανημα, open air) εβαλα και τις 2 στα ιδια ρολογια (1400) και σχεδον ιδια ταση (μαλλιστα στην MSI αμυδρα παραπανω 1.14 ενω η sapphire 1.124 που δεν αντικατοπτριζεται βεβαια στο gpu-z, αλλα ας θεωρησουμε οτι ειναι ιδια), +50% power limit και target temp 75c , αφησα το fan στο Auto και στις 2 καρτες και τις εβαλα να τρεξουν το Firestrike stress test 20 loops, και ιδου τα αποτελεσματα : Σε αλλο test με τα fans fixαρισμενα στα ιδια RPM, ειδα 16 βαθμους διαφορα.... τα συμπερασματα δικα σας. 8
devaggos Απρίλιος 8, 2017 #1874 Απρίλιος 8, 2017 https://videocardz.com/68212/amd-polaris-20-confirmed RX580, RX570 και.... RX550 !? Επίσης νέο cooler design Gigabyte: https://videocardz.com/68099/exclusive-gigabyte-radeon-rx-500-series-unveiled 2
zapata Απρίλιος 9, 2017 #1875 Απρίλιος 9, 2017 Η GIGABYTE RX 580 AORUS XTR 8G ειναι ωραια εμφανησιακα αλλα λογικα θα ειναι κανα 50αρι ακριβοτερη απο τις υπολοιπες Gigabyte
yanni Απρίλιος 11, 2017 Author #1876 Απρίλιος 11, 2017 Τελευταία νέα AMD Radeon 570 and 580 Graphics cards use Polaris 20 XL & XTX Sapphire, MSI AIB RX 500 Series Cards Listed Online; Polaris 20 on Special, "GHz" Edition Cards | techPowerUp Devil caught in the act | VideoCardz.com Exclusive: GIGABYTE Radeon RX 500 series unveiled | VideoCardz.com New Card Report #13 | VideoCardz.com SAPPHIRE Radeon RX 580/570 NITRO and PULSE pictured - VideoCardz.com 1
Jaco Απρίλιος 11, 2017 #1877 Απρίλιος 11, 2017 Captain, ποιο είναι το tl;dr? Δεν ακουμπάμε μέχρι να βγουν οι Vega?
yanni Απρίλιος 11, 2017 Author #1878 Απρίλιος 11, 2017 (edited) Captain? Ελπίζω να μην εννοείς εμένα διότι εγώ απλά ανεβάζω νέα. Μπροστά σε αυτούς που παίζουν με Polaris κάρτα στο PC τους καιρό τώρα είμαι απλά λαθρεπιβάτης, ούτε καν μέλος του πληρώματος. tl;dr RX 580 καλύτερη από GTX 1060 και η καλύτερη κάρτα για έως 250 280 ευρώ, RX 570 ίσως να βγει λαχείο με κάποιες παρτίδες να οβερκλοκάρουν στα επίπεδα των 580, Vega αργότερα και λογικά σε τιμές από $350 έως $550, ίσως και χαμηλότερα αν ρίξει τις τιμές των GTX 1060 και GTX 1070 η Nvidia. --------------------- Από εκεί και πέρα οι νέες RX 500 εμένα μου φαίνονται σαν - RX 580 με Polaris 20 XTX - καραμπιναρισμένα/βελτιωμένα chips που επιτυγχάνουν υψηλούς χρονισμούς - RX 570 με Polaris 20 XL - μάλλον ανακάτεμα κλασικών Polaris 10 και Polaris 20 που δεν πέρασαν το validation για 580. - RX 550 - πολύ ενδιαφέρουσα low end καρτούλα αν παίξει στα $60-$70. Ειδικά για τις RX 570 θα είχε ενδιαφέρον να δούμε αν η AMD επιτρέψει στους κατασκευαστές να ανακατεύουν Polaris 10 και Polaris 20. Όχι τόσο στην περίπτωση των 580, αλλά αν παίρνεις μια 570 και την ανεβάζεις από τα 1300 στα 1500MHz, αυτό θα είναι ωραίο. Τώρα το Vega λογικά θα αργήσει 1-2 μήνες. Μάιο, Ιούνιο θα το δούμε(?). Λογικά επιδόσεις στα επίπεδα της GTX 1080, ένα πιο γρήγορο μοντέλο, ένα πιο αργό και η 1080 στην μέση. Αμφιβάλλω για παραπάνω, αμφιβάλλω να πιάνει την 1080 Ti κατά μέσο όρο, φτάνοντας την μόνο σε AMD friendly titles. Δεν νομίζω να παίξει σε τιμές κάτω των $300, οπότε μιλάμε για διαφορετική κατηγορία τιμής κάρτα σε σχέση με αυτές με τις Polaris GPUs. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 11, 2017 από yanni 2
Jaco Απρίλιος 11, 2017 #1879 Απρίλιος 11, 2017 Thanks Captain. Κρίνοντας από την RX480 τότε, στην τιμή αυτή η 580 δεν είναι άσχημη επιλογή για κάποιον που θέλει να πάρει κάρτα τώρα.
yanni Απρίλιος 11, 2017 Author #1880 Απρίλιος 11, 2017 (edited) Rebrands είναι, πάνω κάτω ξέρουμε τι προσφέρουν. Από αυτή την άποψη, νομίζω ότι όποιος πήρε 480 νωρίς και του έκατσε και καλό κομμάτι, θα είναι και αυτός που θα ευχαριστηθεί περισσότερο την γενιά αυτή. Εγώ πάντως ως μόνη ενδιαφέρουσα κάρτα για αυτή τη σειρά, βλέπω την 550. Κάτι σαν τους Kaby Lake Pentiums. Μπορεί να είναι 64bit, αλλά με bandwidth άνω των 55GB/sec και 640 stream processors είναι σαν να βλέπουμε την επιστροφή της HD 7770. Αν κάτσει σε τιμή κάπου στα $70 θα είναι λουκούμι για παλιά συστήματα ή multi monitor support(δεδομένου του τι σαβούρα κυκλοφορεί κάτω από τα 100 ευρώ τα τελευταία χρόνια). Αν παίξει παραπάνω, τότε η AMD θα επαναλαμβάνει λάθη του παρελθόντος, όπου καλά προϊόντα στην αγορά (HD 7750, HD 7770) είχαν αντικατασταθεί από χειρότερα (R5 240, R7 250). Ελπίζω με λίγα λόγια η 550 να μην παίξει τον ρόλο του αντικαταστάτη της 460 με τα 2GB. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 11, 2017 από yanni 2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now