Jump to content



Εξυπηρέτηση από το κατάστημα Grobotronics


Recommended Posts

Μία ώρα πριν, το μέλος GriGaS έγραψε:

Μη ξανακουσω να λέτε κουβέντα για το eshop.gr.... 

:hehe::hehe:

 

Μία ώρα πριν, το μέλος karmen1983 έγραψε:

Επικοινώνησα με το λογιστήριο και αφού άκουσα το ίδιο τροπάρι ότι πρέπει να έχω την απόδειξη, τους ζητάω το αυτονόητο. Να μου στείλουν με email αντίγραφο αυτής. Ποιος ο λόγος να το ζητήσω και να μη γίνει από τη καρτέλα πελάτη η όλη επιβεβαίωση και να γλιτώνουμε τα πέρα δώθε στην Αθήνα είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Για μένα αυτό λέγεται τρικλοποδιά. Αν δεν ήξερα ότι μπορώ να ζητήσω το αντίγραφο μάλλον θα το έβαζα σε κάνα συρτάρι για ενθύμιο.

Για το αντίγραφο της απόδειξης συμφωνώ.

 

Μία ώρα πριν, το μέλος karmen1983 έγραψε:

Του απαντάω το καταλαβαίνω αλλά ήδη κάνατε οπτικό έλεγχο άρα κάτι ξέρετε και κάτι ψάχνατε και έχω δώσει ήδη 10 ευρώ σε ταξί για πάνω κάτω, θα μείνω χωρίς το raspberry για το λιγότερο 15 μέρες για πήγαινε έλα στον προμηθευτή και μετά θα πρέπει να ξαναέρθω να παραλάβω με το καλό δίνοντας άλλο ένα 10αρικο, σπαταλώντας και δεύτερη μέρα για κάτι που κάνει ~40ευρώ; Ναι οκ δεν είναι DOA αλλά μιλάμε για κάτι εξεφτελιστικό σε τιμή που θα πρέπει να κάνουμε πήγαινε έλα και δεν αξίζει. Αν ηταν κάτι ακριβότερο να περίμενα και να το σεβαστώ ταμάλα. Αλλά να δώσω το 50% της τιμής του σε πήγαινε έλα και να χάσω και δεύτερη μέρα πάει πολύ. Ας πάρω ένα καινούριο και να κάθομαι στην άνεση του γραφείου μου.

 Συνήθως πρέπει να περάσει απ'το service άσχετα αν το βάλει μπροστά σου και δει ότι δεν δουλεύει και να στο αντικαταστήσουν μετά.

Υπάρχουν κι εξαιρέσεις που κάποια καταστήματα θα σε εξυπηρετήσουν άμεσα.

 

Το rasberry δεν έπρεπε να το αφήσεις, αλλά να το πάρεις και να το βάλεις στην ενότητα ''χάρισε το'' :p

Link to comment
Share on other sites

Το ξερω οτι πρωτα πρεπει να περασει απο το 'service'. Ειμαι σιγουρη οτι ηδη το εχουν τσεκαρει απο μονοι τους και ας μου ειπε ο υπάλληλος οτι δεν ασχολουνται με αυτα. 

Αυτο ομως που με εκνευρισε ειναι η απροθυμια απο τη πρωτη στιγμη να λυθει το προβλημα και η γαιδουρια και το τονιζω,  να δεχθει να πληρωσω αλλο και να κρατησει και δωρο το παλιο. 

Και να το ξαναπω παραστατικο παραλαβης δε κόπηκε και δε μου δοθηκε αντίγραφο. 

 

Μετα απο ολα αυτα το μονο που δεν εχει σημασια για μενα ειναι αν επρεπε ή οχι να το αλλαξει ή να το πιστωσει αργοτερα. 

 

Αν ηθελε να εξυπηρετησει κ να ειναι και σιγουρος οτι δε θα χάσει λεφτα ας εκανε αυτο που ειπα. Αλλα ειπαμε...  Η κριση φταιει... Τωρα και 100 raspberry να μου δωσει τσαμπα,  για μενα δεν υπαρχει καν σα καταστημα. 

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, karmen1983 said:

Η απάντηση ήταν ότι δε καλύπτουν αυτοί εγγύηση στα προϊόντα που πουλάνε. 

το ισχυρίζονται κι εγγράφως αυτό; Να δεις γλέντια.

 

ΥΓ: θεωρώ ότι είναι κάτω της διετίας η ημερομηνία αγοράς

Έγινε επεξεργασία από salde
Link to comment
Share on other sites

Πολλα ζητας κι εσύ.  Εδω ενα χαρτι ψαχναμε να επιβεβαιωσουμε οτι το πηρα απο αυτους. Και επρεπε να μου το στείλουν να το τυπωσω και να τους το παω παλι πισω. :hehe:

Ειλικρινα αν το διαβαζα καπου σε καποιο θεμα δε θα το πίστευα. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@karmen1983

Το ξέρεις ότι υπάρχουν και λεωφορεία έτσι; Οπότε το επιχείρημα του δεκάευρου στο ταξί άκυρο :hehe:

 

Κατά τα άλλα έτσι κάνουν κυρίες και κύριοι θέμα για κατάστημα. Δεν μπουκάρουμε μέσα βρίζοντας θεούς και δαίμονες. Απλά, ειλικρινά, αναλυτικά. Σφάξιμο με το βαμβάκι.

 

Το μαγαζί δεν το ήξερα. Προφανώς δεν θα το μάθω και ποτέ. Ας κάτσει ο τυπάς με το τζαμπέ Pi στο ένα χέρι και το άλλο π... στο άλλο χέρι να κλαίγεται που ο κόσμος επιλέγει τα ξένα μαγαζιά.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 ώρες, το μέλος salde έγραψε:

ΥΓ: θεωρώ ότι είναι κάτω της διετίας η ημερομηνία αγοράς

Εννοείτε βρε αυτό. Τον Μάρτιο το αγόρασα το βατόμουρο

 

πριν 7 ώρες, το μέλος yanni έγραψε:

@karmen1983

Το ξέρεις ότι υπάρχουν και λεωφορεία έτσι; Οπότε το επιχείρημα του δεκάευρου στο ταξί άκυρο :hehe:

 

550438_428973757138625_1008886163_n_larg

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Οι υπάλληλοι δεν ειναι καθόλου ευέλικτοι στα καταστήματα. Τους έχουν μάθει να ακολουθούν μια συκγκεκριμένη φόρμουλα για όλες τις καταστάσεις και να μην ξεφεύγουν απο αυτήν. Το σφάλμα ειναι του αφεντικού που δεν αφήνει τον υπάλληλο να κρίνει την όποια κατάσταση απο μόνος του ώστε να εξυπηρετήσει ποιο αποδοτικά τον πελάτη ώστε να μείνει ευχαριστημένος. Αντ'αυτού τον έχει μετατρέψει σε ρομπότ και τον έχει προγραμματίσει να συμπεριφέρεται με έναν συγκεκριμένο τρόπο μη ανθρώπινο χωρίς ευαισθησία.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, HellhammeR said:

Οι υπάλληλοι δεν ειναι καθόλου ευέλικτοι στα καταστήματα. Τους έχουν μάθει να ακολουθούν μια συκγκεκριμένη φόρμουλα για όλες τις καταστάσεις και να μην ξεφεύγουν απο αυτήν. Το σφάλμα ειναι του αφεντικού που δεν αφήνει τον υπάλληλο να κρίνει την όποια κατάσταση απο μόνος του ώστε να εξυπηρετήσει ποιο αποδοτικά τον πελάτη ώστε να μείνει ευχαριστημένος. Αντ'αυτού τον έχει μετατρέψει σε ρομπότ και τον έχει προγραμματίσει να συμπεριφέρεται με έναν συγκεκριμένο τρόπο μη ανθρώπινο χωρίς ευαισθησία.

Και πάλι δεν λες ευχαριστώ για το δωρεάν Pi. Από την στιγμή που ο πελάτης σου δίνει ένα εξτρά πενηντάρικο για να πάρει ένα δεύτερο Pi άμεσα, πάει να πει ότι δεν είναι η κλασική περίπτωση που όλοι κλαίγονται ότι βιάζονται το RMA. Ο πελάτης ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ βιάζεται και τον έχεις χάσει όταν συμπεριφέρεσαι ως φιγούρα θεάτρου σκιών. Το λιγότερο που κάνεις εκεί είναι να ζητήσεις συγνώμη για την ταλαιπωρία, να επιμείνεις ότι ο πελάτης θα ειδοποιηθεί όταν επιστρέψει το Pi από το RMA και να δώσεις και το δελτίο ποσοτικής παραλαβής πριν αυτός αποχωρήσει από το κατάστημα. Η συμπεριφορά του υπαλλήλου είναι του τύπου "Δεν θα κάτσω να ακούω τα σχολιανά του αφεντικού παίρνοντας πρωτοβουλία, αλλά ούτε και θα κάτσω να σκάσω αν το κατάστημα στο οποίο δουλεύω χάνει πελατεία.".

Έγινε επεξεργασία από yanni
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Αμα σας πω ότι κατά 99% δεν ήταν υπάλληλος αλλά ένα απο τα δύο αφεντικά τι θα μου πείτε; :p 

Ο εκνευρισμός μου έγινε αισθητός όταν μου είπε ότι θα μιλήσει με το άλλο κατάστημα να μάθει αν μου έχουν αλλάξει προϊόν αν δε το καταλάβατε πάντως. Η αμφισβήτηση στα λεγόμενα μου, ενώ έχουν κάνει ήδη το πρώτο λάθος με το θέμα της απόδειξης. (έχω τρομερή περιέργεια να μάθω αν κάλεσε το άλλο κατάστημα). Αν ήταν κάποιος άλλος ίσως τον έπιανε και από το μπέτη που λέμε και στην Κρήτη να τον πλάκωνε για το θράσος ή να τον στόλιζε με μερικά καντήλια και ας έχανε το δίκιο.

Το ευχαριστώ που μου είπε ήταν σημάδι του αντε γεια και δε σας ξέρω.

 

Τεσπα... 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

ειρήνη υμίν...μήν χειροδικείτε...τέτοιες περιπτώσεις χρειάζονται υπομονή και χειρισμό αλα Alon Tiff

 

...και μετά ξέγραμμα καταστήματος...τα 50€ δεν τα αφήνεις "δωράκι" σε κανέναν που δε σε σέβεται...καλύτερα να τα εξαργύρωνες και να τα έδινες σε κάποιον άπορο, παρά στον "ανίκανο να σταθεί στο fair-trading έμπορο"

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 6 λεπτά, το μέλος felix έγραψε:

τα 50€ δεν τα αφήνεις "δωράκι" σε κανέναν που δε σε σέβεται...καλύτερα να τα εξαργύρωνες και να τα έδινες σε κάποιον άπορο

Μαζί σου αλλά ήθελα να φύγω και το λέω ειλικρινά. Ηθελα να βγω έξω να μην ακούω άλλο και να κανω τη δουλειά μου.

Ας τα επενδύσει σε μία επέκταση να έχει να με θυμάται σαν ευεργέτη :p 

Ας το βάλει στη TV του να βλέπει σειρές και ταινίες

Ας το βάλει στη κουζίνα να ρυθμίζει τη λεντοταινία. Εχω και οδηγό αν χρειαστεί πάντως :p 

Το έχω πάρει στη πλάκα δε μπορώ αλλιώς sorry :) 

 

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Το αφεντικό ήτανε? Και εσύ μου φαίνεται πολύ ήρεμη, ευγενική και χαμηλών τόνων είσαι, δίνεις δικαίωμα για εκμετάλλευση. Δεν γίνονται έτσι η δουλειές στην Ελλάδα, αγρίεψε λίγο και φώναξε τουλάχιστον οταν ξες οτι αδικήσε και οταν δεν ζητάς κάτι το παράλογο. Περίμενες τώρα αυτός να καταλάβει οτι δεν είναι σωστή η συμπεριφορά του προς τον πελάτη... αν μπορούσε να το σκεφτεί αυτό εξαρχής θα έκλεινε το θέμα επιτόπου και θα σε κερνούσε και καφέ για το συγγνώμη της ταλαιπωρίας, αντιθέτως νομίζει οτι είναι μάγκας επειδή σε έφαγε και 1 raspberry.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι σίγουρη 100%, 99% έγραψα πιο πάνω. Απλά έψαξα λίγο σε γνωστούς το πράγμα και τι ρόλο παίζει το εν λόγο κατάστημα. Απο τη περιγραφή που έδωσα μου είπαν ότι μάλλον ήταν το ένα από τα 2 αφεντικά. Ήταν άλλο ένα παλικάρι εκει μέσα που πηγαινοερχότανε ίσως ήταν ο δεύτερος αλλά δε μίλησε καθόλου παρόλο που πήρε γραμμή τη συζήτηση.

 

Το ξέρω ότι δε φαίνεται φυσιολογικό αυτό που έκανα, αλλά έτσι έχω μάθει να κάνω. Εγραψα εξάλλου κράξτε με ελεύθερα.

Ας νομίζει ότι θέλει. Δε μου καίγεται καρφί.

Το να κάτσω να κάνω επιπλέον φασαρία, να φάω και άλλο από το χρόνο μου και τελικά να ξέρω ότι άκρη δε θα βγάλω, δε μου πάει και δε μου ταιριάζει. 

Υπάρχει μια παροιμία που λέει του ανθρώπου το λένε μια φορά και του γαϊδάρου δέκα. Επιλέγω να μη το πω καμία στον δεύτερο :) 

 

Θα μπορούσα να το πάω παραπέρα, αλλα προτιμάω να σκέφτομαι ότι τη Κυριακή το πρωί θα πάρω το καράβάκι μου και θα πάω διακοπές επιτέλους μιας και πέρυσι δεν έκατσε.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.