Jump to content



G.G. 2017 - Ferrari 599xx EVO @ Road America 23/10/2016


wargasm

Recommended Posts

πριν 15 ώρες, το μέλος Lylankor έγραψε:

 

 

Μπράβο @Lylankor για την νίκη και τις επιδώσεις σου! Κοιτώντας το βίντεό σου διαπιστώνω ότι μπαίνεις σχεδόν σε όλες τις στροφές με μια ταχύτητα παραπάνω, στο σασμάν, από μένα. Όπου μπορώ να το εφαρμόσω αυτό (γενικά μιλάω) δηλ. να προσπαθώ να μην κατεβάζω ταχύτητα αν με παίρνει με μεγαλύτερη να πάρω τη στροφή, τότε κατεβάζω χρόνο! Στο συγκεκριμένο όμως combo αν δεν κατέβαζα δεύτερες το αμάξι έβγαινε έξω στις στροφες. Αν βρω χρόνο θα δοκιμάσω το σεταπ σου...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, υποδειγματική οδήγηση, όλα τέλεια! Εγώ 2:05 το καλύτερο που μπόρεσα με soft και full grip. Αν και υποψιάζομαι οτι αν κατέβαζα λίγο τις πιέσεις μπορεί να είχε καλύτερη πρόσφυση σε κάποιες στροφές. Η στροφή που με δυσκολεύει είναι η κλειστή αριστερή μετά την ανηφορική και δυσκολεύομαι να βρω γραμμή στην τελευταία στροφή που οδηγεί στην ευθεία του τερματισμού. Μου αρέσει πολύ η 599, στρίβει καλά και έχει και αρκετά καλό ήχο.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έμεινα τελευταίος στην εκκίνηση καθώς, δεν εμφανίστηκαν ποτέ τα κόκκινα φώτα εκκίνησης! Άκουσον άκουσον... Μετά είχα τον xristo asim να μη μπορώ να μαντεψω σε ποιο σημείο της πίστας ήταν, τον έδειχνε δεξιά, ξαφνικά βρισκόταν τέρμα αριστερά, μετά στη μέση με τηλεμεταφορά! Μετά είδα ότι το πινγκ του εκείνη τη στιγμή ήταν 690, ναι, αλλά ήταν αργά, πάνω στη προσπεραση είχαμε επαφή, καθαρά λογο πινγκ, έξοδος, τετακε, καληνύχτα με λίγα λόγια, αγγαρεία αλλους 19 γύρους μόνος να τερματίσω...
Συγχαρητήρια σε άπιαστο@lylankor!@gomar και@aris teidis !!!


Στάλθηκε από το Redmi 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Aris Teidis said:

Μπράβο @Lylankor για την νίκη και τις επιδώσεις σου! Κοιτώντας το βίντεό σου διαπιστώνω ότι μπαίνεις σχεδόν σε όλες τις στροφές με μια ταχύτητα παραπάνω, στο σασμάν, από μένα. Όπου μπορώ να το εφαρμόσω αυτό (γενικά μιλάω) δηλ. να προσπαθώ να μην κατεβάζω ταχύτητα αν με παίρνει με μεγαλύτερη να πάρω τη στροφή, τότε κατεβάζω χρόνο! Στο συγκεκριμένο όμως combo αν δεν κατέβαζα δεύτερες το αμάξι έβγαινε έξω στις στροφες. Αν βρω χρόνο θα δοκιμάσω το σεταπ σου...

Απλά το συγκεκριμένο ήθελε να είσαι μόνιμα ή στο γκάζι ή στο φρένο (με balance προς τα πισω), έστω και λίγο. Αν δείς στις περισσότερες στροφές με το που αφήσω τελείως το φρένο αρχίζω επιταχύνω. Αυτό που λές το κάνω στην 1η στροφή μόνο, που ενώ κανονικά δεν έχει νόημα να βάλω 3η για 2 δευτερόλεπτα το βοηθούσε να στρίψει. Από εκεί και πέρα 2α ίσως πήγαινε σε κάποια σημεία αλλά δεν θα εκμεταλευόσουν την παραπάνω ροπή όπως και να έχει γιατι το TC δούλευε υπερωρίες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος wargasm έγραψε:

Εγώ έμεινα τελευταίος στην εκκίνηση καθώς, δεν εμφανίστηκαν ποτέ τα κόκκινα φώτα εκκίνησης! Άκουσον άκουσον... Μετά είχα τον xristo asim να μη μπορώ να μαντεψω σε ποιο σημείο της πίστας ήταν, τον έδειχνε δεξιά, ξαφνικά βρισκόταν τέρμα αριστερά, μετά στη μέση με τηλεμεταφορά! Μετά είδα ότι το πινγκ του εκείνη τη στιγμή ήταν 690, ναι, αλλά ήταν αργά, πάνω στη προσπεραση είχαμε επαφή, καθαρά λογο πινγκ, έξοδος, τετακε, καληνύχτα με λίγα λόγια, αγγαρεία αλλους 19 γύρους μόνος να τερματίσω...
Συγχαρητήρια σε άπιαστο@lylankor!@gomar και@aris teidis !!!


Στάλθηκε από το Redmi 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Σ' ευχαριστώ, αλλά σε λάθος Άρη τα έστειλες τα συγχαρήκια!:p

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 23 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Video από την επίμαχη φάση δεν βλέπω...

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Τωρα κανει render και ανεβαινει...υπομονη :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

https://www.youtube.com/watch?v=5Dsy34CYfgM&feature=youtu.be

 

Το βιντεο που ολοι περιμενατε ηρθε στην γειτονια σας!!! :p

Προτεινετε η χρηση fullscreen και Η/Υ! 

 

Καλη διασκεδαση... @Lylankor, @GoMaR, @Oxide Burnedbrain, @liakjim, @tasosmich, @Aris Teidis, @konnos, @wargasm, @uhu, @fatalara, @Thodoris1884

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Χαχαχαχα, συγγνώμη που γελάω αλλά δεν ξέρω που να πρωτοκοιταξω!!![emoji1]

Σίγουρα σου πήρε χρόνο αλλά too much information.

1-2 λήψεις και η μια μετά την άλλη θα ήταν σίγουρα καλύτερα. [emoji4]

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Link to comment
Share on other sites

 

Μόλις τώρα, το μέλος Oxide Burnedbrain έγραψε:

Πάλι καλά είμαι σίγουρος ότι δεν ήπια σταγόνα αλκοόλ. Τι βίντεο έχεις κάνει ρε τρελέ?!!

Ή κανεις ή δεν κανεις...

ειπα μιας και αργησε να γινει καλο! :D:p 

Μόλις τώρα, το μέλος liakjim έγραψε:

Χαχαχαχα, συγγνώμη που γελάω αλλά δεν ξέρω που να πρωτοκοιταξω!!!

Σίγουρα σου πήρε χρόνο αλλά too much information.

1-2 λήψεις και η μια μετά την άλλη θα ήταν σίγουρα καλύτερακαλύτερα.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Χρονο οχι και παρα πολυ...κανα 45λεπτο! 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 12 ώρες, το μέλος angeln1ck έγραψε:

https://www.youtube.com/watch?v=5Dsy34CYfgM&feature=youtu.be

 

Το βιντεο που ολοι περιμενατε ηρθε στην γειτονια σας!!! :p

Προτεινετε η χρηση fullscreen και Η/Υ! 

 

Καλη διασκεδαση... @Lylankor, @GoMaR, @Oxide Burnedbrain, @liakjim, @tasosmich, @Aris Teidis, @konnos, @wargasm, @uhu, @fatalara, @Thodoris1884

Ζαλίστηκα!:amen::lol:  - μπράβο για τον κόπο σου και το ενδιαφέρον βίντεο που έφτιαξες

Εγώ θεωρώ ότι η συγκεκριμένη, είναι μια  χαρακτηριστική "dive bombing" κίνηση καθώς δεν είσαι πλάγια από το προπορευόμενο αυτοκίνητο έγκαιρα και αρκετά μπροστά ώστε να έχεις προειδοποιήσει για τις προθέσεις σου , αλλά από πίσω του ακολουθώντας την γραμμή του. Ξαφνικά κόβεις δεξιά και βουτάς στην γραμμή του προπορευόμενου την στιγμή που αυτός στρίβει για να ακολουθήσει την γραμμή του. Μάλιστα χάνεις στιγμιαία την πορεία του αυτοκινήτου σου και βγαίνεις λίγο αριστερά αφού τα φρένα δεν επαρκούν για την ταχύτητά σου, για να σε κρατήσουν στην γραμμή που αποφάσισες να πάρεις. Σε αποφεύγει γιατί είναι έμπειρος οδηγός, γι' αυτό και δεν είχατε επαφή.

Το μόνο δίκιο που σου δίνω είναι στο ότι έχεις, απ' ότι φαίνεται στο βίντεο, μεγαλύτερη ταχύτητα από το προπορευόμενο όχημα και στο ότι αυτό φρενάρει κάπως νωρίς και σου κόβει την πορεία. Καλώς κάνεις την προσπάθειά σου να προσπεράσεις αλλά στην πορεία θα έπρεπε να ζυγίσεις το αν είναι σωστό ή όχι να συνεχίσεις την προσπάθειά σου αυτή.

Τα λέω αυτά και στον εαυτό μου, βέβαια, που 4 γύρους αργότερα άργησα να φρενάρω, κατέχοντας την εσωτερική γραμμή μπαίνοντας σε αριστερή στροφή με σκοπό να βρεθώ μπροστά από τον @tasosmich που προπορευόταν ελαφρά και βρισκόταν στα δεξιά μου. Το αποτέλεσμα ήταν να βγω από τη γραμμή μου και να μπω στη δική του και να καταλήξει σε, ευτυχώς, μικρή επαφή. Ήταν λάθος η εκτέλεση της προσπάθειάς μου γι' αυτό και ζήτησα συγνώμη. Επιπλέον έπρεπε να περιμένω τον αντίπαλό μου. Αυτό ήταν πιο χοντρό:unsure:

Ξεκαθαρίζω, ότι δεν θα κρίνω την οδήγησή σου καθώς δεν είμαι ειδήμονας - και εγώ μαθαίνω - απλώς σχολιάζω χωρίς να επιβάλω κάποια γνώμη και να πω ότι χαίρομαι πολύ που μπήκες στην παρέα μας γιατί είσαι ένας πολύ γρήγορος και ενδιαφέρον οδηγός και θα προσθέσεις "χρώμα" στην αρένα μας! Παρ' όλα αυτά, εμείς δεν είμαστε μονομάχοι καθώς αγωνιζόμαστε βάση κανονισμών και πιστεύω ότι τέτοιες συζητήσεις βοηθούν να αποσαφηνίζονται τα όποια "θολά" σημεία αυτών των κανονισμών.

Καταλαβαίνω και σου δίνω δίκιο στο θέμα του ότι όποιος δεν τολμήσει και δεν διακινδυνεύσει δεν θα γευτεί την νίκη. Αλλά ποιο είναι το όριο της επιθετικότητας και της αυτοσυγκράτησης σε έναν αγώνα; Αυτό νομίζω προσπαθούμε να κατακτήσουμε όλοι μας μέσα από αυτές τις συναντήσεις μας αλλά πρώτα απ' όλα να διασκεδάσουμε! Και αυτό γίνεται όταν σεβόμαστε ο ένας τον άλλο και φεύγουμε όλοι ευχαριστημένοι από έναν αγώνα!  Αυτό νομίζω πρέπει να επιδιώκουμε.

 

Ελπίζω να μην σας κούρασα:hehe:

 

 

Έγινε επεξεργασία από Aris Teidis
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Δε θα το χαρακτηριζα divebomb.Το εκανε για να τον αποφυγει γιατι φρεναρε νωρις.
Οπως φαινεται δεν τον πεταει στο απεξ λογω παραπανω ταχυτητας αλλα λογω bump πανω στο κερμπ.Αυτο σημαινει οτι η ταχυτητα του ηταν μια χαρα για να παρει την στροφη.
Στο επομενο μαθημα  @Oxide Burnedbrain θα μαθεις το "φρενο"  :p


Το βιντεο ειναι και γαμω.Σε κινητο βεβαια δε καταλαβαινεις τπτ :p

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα προσπεραση ηταν, outbreaking και γεια σας.

Απο τη στιγμη που εχεις χορο μπαινεις τελεια και παυλα, αυτο που ζυγιζεις ειναι το αν θα χωρεσεις στο σημειο που θα ξεκινησετε να στριβετε.

Το divebomb ειναι τελειως διαφορετικο πραγμα, ειναι χωσιμο με χασιμο φρενων απο αποσταση απο αυτον που ακολουθει με σκοπο να βρεθει διπλα σου στο μεσο της στροφης και συνηθως βρισκεται πανω σου...

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτό τι είναι? Πάλι αρχίσαμε τις αναλύσεις και συγνώμη αν κουράζονται κάποιοι με αυτά,απλά μετά απο τόσο καιρό αγώνων ακόμα δε νιώθω 100% σίγουρος γιαυτές τις περιπτώσεις και θέλω να μάθω.

Link to comment
Share on other sites

Τί να είναι, ξεκάθαρο outbreaking και περνάει κανονικότατα.

 

Και στον αγώνα σας κάτι τέτοιο έγινε, απλώς ήταν πιο οριακή η προσπέραση στο χρόνο τοποθέτησης δίπλα στον μπροστινό (δεν είχε πολλά περιθώρια διόρθωσης αν γινόταν η στραβή) και η πορεία αυτού που προσπερνούσε ήταν ελαφρώς πιο κλειστή απ ότι θα ήθελε και τον τίναξε το curb. Αλλά όλα καλά.

Έγινε επεξεργασία από konnos
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.