Jump to content



Κατασκευές που είδα και μου άρεσαν!


Recommended Posts

πριν 22 λεπτά, το μέλος makio έγραψε:

κραματα χαλκου που χωριζονται σε 2 κατηγοριες > α)ορειχαλκος και β)μπρουτζος

αν δεν κανω λαθος αυτο που αναφερει ο Γιαγκος ειναι ο φωσφορουχος ορειχαλκος ("αυτολιπαινομενος")

τελικα με μια ματια στο λινκ πιο κατω θα μπορειτε ξεκαθαρα να εχετε ...πιο πολλες αποριες!

 

Ορείχαλκος

 

Δεν είναι φωσφορούχος ορείχαλκος γιατι ενώ αυτό μπορεί να κρατήσει πάνω από 5 χρόνια αν κατασκευάσεις από φωσφορούχο ορείχαλκο δεν περνάει το χρόνο  

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@ΓιαγκΤ Και δεν είναι μόνο στις μίζες.

Δες όποιο μικρό  μοτέρ  αυτοκινήτου, η universal και θα δεις υπάρχουν αυτά τα μικρά κουζινέτα, σε μορφή "σφαιρική" (για να εχουν μάζα να ποτίζει λάδι) τα οποία είναι ακριβώς όπως το περιέγραψες   Γιάγκο, πορώδη, σπάνε αν τα χτυπήσεις και αποροφούν το λάδι.

Πολλά από αυτά τα κουζινέτα στην θήκη τους έχουν μια βάτα που την ποτίζεις λάδι και από εκεί τροφοδοτούνται  με λάδι για περισσότερο καιρό.

Άλλα, πιο μεγάλα που είναι σε πιο μεγάλους κινητήρες έχουν λαδωτήρια από όπου τροφοδοτεί ο μηχανικός λάδι σε τακτά χρονικά διαστήματα!

Και αυτά παλαιότερα ήταν μια από τις σημαντικες ασχολίες των μηχανικών λειτουργίας είτε σε εργοστάσια, είτε σε καράβια.

Έγινε επεξεργασία από Seafalco
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 6 λεπτά, το μέλος Seafalco έγραψε:

@ΓιαγκΤ Και δεν είναι μόνο στις μίζες.

Δες όποιο μικρό  μοτέρ  αυτοκινήτου, η universal και θα δεις υπάρχουν αυτά τα μικρά κουζινέτα, σε μορφή "σφαιρική" (για να εχουν μάζα να ποτίζει λάδι) τα οποία είναι ακριβώς όπως το περιέγραψες   Γιάγκο, πορώδη, σπάνε αν τα χτυπήσεις και αποροφούν το λάδι.

Πολλά από αυτά τα κουζινέτα στην θήκη τους έχουν μια βάτα που την ποτίζεις λάδι και από εκεί τροφοδοτούνται  με λάδι για περισσότερο καιρό.

Άλλα, πιο μεγάλα που είναι σε πιο μεγάλους κινητήρες έχουν λαδωτήρια από όπου τροφοδοτεί ο μηχανικός λάδι σε τακτά χρονικά διαστήματα!

Και αυτά παλαιότερα ήταν μια από τις σημαντικες ασχολίες των μηχανικών λειτουργίας είτε σε εργοστάσια, είτε σε καράβια.

Ότι μοτέρ DC ανοίξω έχουν αντικατασταθεί από βελονοειδή, γενικά από ρουλεμάν. Ακόμα και στις μίζες τέτοια  βάζουν. Τώρα στα αυτοκίνητα αν συνεχίζουν δεν ξέρω

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

η ημιμαθεια λενε ειναι χειροτερη της αμαθειας και δεν αποτελω εξαιρεση -ειχα παρατηρησει τετοια κουζινετακια αλλα δεν ηξερα το υλικο (ουτε το εψαξα)

παντως εχω δει σε εφαρμογη για κουζινετα τη χρηση φωσφορουχου ορειχαλκου (φωσφ.μπρουτζο τον αναφερουν οι μαστοροι ή αυτολιπαινομενο) κι εμεινα ως εκει ως γνωση

στο χερι μου παντως ενα κομματι φωσφ.ορειχαλκου δινει την αισθηση του 'λιπαρου' κι ας ειναι πεντακαθαρο, οποτε ειχα την πεποιθηση οτι ειναι το μονο καταλληλο -φυσικα με την βοηθεια καταλληλου γρασσου.

και δεν θα ηταν λαθος για την ανακατασκευη του...μηλοκαθαριστη, λογω του οτι απ οτι βλεπουμε στο βιντεακι του Γιαγκου η κατεργασια του "πορωδους" μπρουτζου (?) δεν ειναι και η ευκολοτερη αν χρειαστει.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, makio said:

φωσφορουχου ορειχαλκου (φωσφ.μπρουτζο τον αναφερουν οι μαστοροι ή αυτολιπαινομενο)

 

Τους δίνω λίγο δίκιο, γιατί είναι εύκολο να σκεφτείς μπρούντζος=bronze. Κι εγώ όταν λέω "μπρούντζινο χρώμα" εννοώ το κοκκινωπό, ενώ "ορειχάλκινο" το χρυσαφί.

 

2 hours ago, makio said:

και δεν θα ηταν λαθος για την ανακατασκευη του...μηλοκαθαριστη, λογω του οτι απ οτι βλεπουμε στο βιντεακι του Γιαγκου η κατεργασια του "πορωδους" μπρουτζου (?) δεν ειναι και η ευκολοτερη αν χρειαστει.

 

Να με συγχωρήσετε που δεν είδα διεξοδικά τα βίντεο, συνήθως δεν προλαβαίνω. Όμως διέτρεξα το ενημερωτικότατο λινκ του @Siera και βλέπω ότι τέτοια αυτολιπαινόμενα κουζινέτα (ίσως έδρανα ή τριβεία επί το ελληνικότερον; ) κατασκευάζονται από αρκετά πορώδη κράματα, μεταξύ άλλων και σιδηρούχα. Μήπως χρησιμοποίησε τέτοια στην ανακατασκευή;

Έγινε επεξεργασία από acct
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 12 ώρες, το μέλος acct έγραψε:

Μήπως χρησιμοποίησε τέτοια στην ανακατασκευή;

 

Αυτό δεν μπορούμε να το ξέρουμε!

Το μόνο στο οποίο μπορούμε να βασιστούμε είναι στην γενικότερη προσέγγιση του πράγματος.

Και εδώ αρκεί μόνο ένα να σημειώσω, ότι πέρασε τα "έδρανα" και μετά τα έκοψε με το σιδεροπρίονο! !

Αυτό και μόνο βοηθάει στο να συμπεράνουμε με κάποια ασφάλεια, ότι δεν είχε και πολύ σοβαρές προθέσεις στην αναπαλαίωση ! :)

Τώρα, αν πράγματι έκατσε και βρήκε έδρανο πορώδους σιδηρούχου κράματος (που πολύ περιέργως το πέτυχε σε σωλήνα και ακριβώς στις διαστάσεις που ήθελε!)

  και μετά όχι μόνο το "πέρασε στο ντούκου" αλλά και το υπονόμευσε με τον τρόπο εγκατάστασης, τι να πω . . .  !   :p

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Μια κατασκευή "απλή" αλλά . . . Βράχος! ! !

 

 

Όταν έχεις τα μέσα μπορείς να κάνεις "Παπάδες" !

Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση ο φίλος μας έκανε "Δεσπότη! "

 

 

Παρά το ότι δεν συμφωνώ πλήρως με τα τέστ που έκανε, αρκετά από αυτά είναι αναπαράξιμα και έχουν σωστή προσέγγιση, ακόμα και τα καταστροφικά!

Τώρα γιατί οι κανονικοί κατασκευαστές δεν μας δίνουν ανάλογα προϊόντα σε ανάλογες τιμές, είναι κάτι που θέλει ψάξιμο, τουλάχιστον όσον αφορά στις διαφορές που θα δείτε!

 

Καλή διασκέδαση !  :) 

  • Like 3
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Εκανε μία κατασκευή για να κάνει τη δουλειά του εύκολα, αλλά επειδή είναι και μερακλής το πήγε και ένα βήμα παραπέρα

 

 

 

  • Like 2
  • Agree 1
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Περα απο την κατασκευη που μπορει να μοιαζει περιπλοκη αλλα δεν ειναι κ τοσο, δειτε ποσα πραγματακια εχει φτιαξει που τα χρησιμοποιει για να φτιαξει την επομενη κατασκευη του κι του λύνουν τα χερια. Τετοιους τυπους τους θαυμαζω!

 

 

  • Like 2
  • Agree 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η ιδέα είναι καλή και κυρίως όπως ήδη τονίστηκε, εύκολη στην εφαρμογή!

Η μέγγενη δε με χαλάει, στο κάτω κάτω μπορεί απλά να ήταν ένα παράδειγμα για ένα αντικείμενο που έχει παραπάνω απαιτήσεις προσανατολισμού και αλληλεξάρτησης από τη θέση του στο τραπέζι.

Αυτό που θα έκανα επιπλέον για να είναι πιο στιβαρή η κατασκευή (για την μέγγενη μιλάω) είναι να προσθέσω στο κινητό κομμάτι ένα σφηνοειδή πίρο κοντά στο αντίθετό από του μεντεσέδες άκρο, ο οποίος όταν το ανακλινόμενο τμήμα της κατασκευής έρθει σε θέση χρήσης, να "κουμπώνει" σφηνωτά μέσα σε μια αντίστοιχη υποδοχή της επιφάνειας του τραπεζιού.

Με τον τρόπο αυτό, η όλη κατασκευή θα μπορούσε να δεχτεί πολύ μεγαλύτερες ροπές στο παράλληλο με το πάτωμα επίπεδο, χωρίς να ξεχαρβαλωθούν οι μεντεσέδες.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.