karmen1983 Απρίλιος 1, 2018 Author #1101 Απρίλιος 1, 2018 Τι να σου κάνει και το κινητό όταν τα χέρια τρέμουν 3 1
Nektar2018 Απρίλιος 2, 2018 #1102 Απρίλιος 2, 2018 Το κενο αναμεσα στη βαση του σποτ και τη γυψοσανιδα θα κλεισει με το σποτακι? κεντρικο φως δεν θα εχεις? Μαρεσεις...!
karmen1983 Απρίλιος 2, 2018 Author #1103 Απρίλιος 2, 2018 Ναι η τρύπα στη μέση είναι ουσιαστικά η υποδοχή για τη λάμπα Περιμετρικά στοκάρεται, τρίβεται και γίνεται ένα με την γυψοσανίδα. Κεντρικό φως όχι δε θα έχω. Θα υπάρχουν δύο κρυφοί ένας στο ταβάνι και ένας σε μία κολώνα. Γραμμικοί και οι δύο 2
UltraB Απρίλιος 2, 2018 #1104 Απρίλιος 2, 2018 Τι είναι όλη αυτή η γκουμούτσα στο πάνω από στις μπαλκονόπορτες; 1
UltraB Απρίλιος 2, 2018 #1106 Απρίλιος 2, 2018 Αχα. Εκεί πήγε το μυαλό μου αλλά εξέχει αρκετά και μου φάνηκε παράξενο.
Lakisss Απρίλιος 2, 2018 #1107 Απρίλιος 2, 2018 Αν θυμάμαι στα παλιά σπίτια όταν βάζεις αλουμίνια, αν βγάλεις το κουτί έξω χάνει η μπαλκονόπορτα σε ύψος.
l3ft3ris Απρίλιος 2, 2018 #1108 Απρίλιος 2, 2018 @karmen1983 γιατί τα ρολά δεν τα έβαλαν στο ίδιο επίπεδο εσωτερικά (πρόσωπο) που λέμε; Νομίζω ότι έχει και ρολά slim και καλά που είναι πιο μαζεμένα αλλά πιθανόν να μην έχουν την ίδια μηχανική αντοχή
Δημοφιλής Δημοσίευση costas1965 Απρίλιος 2, 2018 Δημοφιλής Δημοσίευση #1109 Απρίλιος 2, 2018 Καλό βράδυ. 16
Δημοφιλής Δημοσίευση costas1965 Απρίλιος 3, 2018 Δημοφιλής Δημοσίευση #1110 Απρίλιος 3, 2018 Custom Cutting Board by Costas1965 10
Δημοφιλής Δημοσίευση Stelios13 Απρίλιος 3, 2018 Δημοφιλής Δημοσίευση #1111 Απρίλιος 3, 2018 Σημερα ξεκλεψα 1 ωρα μετα τη δουλεια κ αποτελειωσα το σκαμπω μηχανικου... Εφυγαν τα πηχακια γυρω γυρω [ με ψιλοχαλαγαν..] κ απο το θησαυρο βρεθηκε πλα΄ι΄νο φιλετο απο πορτα αυτοκινητου, ενισχυμενο με μεταλλικη λαμα εσωτερικα... Με θερμοπιστολο ζεσταθηκε για να μπορεσει να κουρμπαριστει κ βιδωθηκε περιμετρικα... Περαστηκε ολο με θερμοπιστολο για αναζωογονηση του πλαστικου κ ξαναγινε γυαλιστερο σαν καινουριο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Βιδωθηκε το καθισματακι, ο σπαστος ανταπτορας της DE WALT μεγαλη μουφα, δεν βιδωνει υπο γωνια, οποτε επιστρατευτηκε καστανιτσα με ανταπτορα για μυτες!!!!!!!!! Εξτρα πινελια , 2 τσεπες απο παλιο τζην , δεξια - αριστερα, οχι ιδιαιτερα καλαισθητη , αλλα πολυ πρακτικη!!!!!!! Διαστασεις [αν τις χρειαστει καποιος...] Υψος 31 cm , πλατος /βαθος 38 cm... Kαθισμα 38 x 22... αν κ οι διαστασεις αυτες καθοριστηκαν απο τα ρεταλια κ τις μεταλλικες βασεις που ηδη υπηρχαν... Ειναι αρκετα βολικο ομως!!!!!!!!! 12
f117 Απρίλιος 3, 2018 #1112 Απρίλιος 3, 2018 (edited) ολα τα λεφτά οι τσέπες Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 3, 2018 από f117 1
costas1965 Απρίλιος 4, 2018 #1113 Απρίλιος 4, 2018 πριν 11 ώρες, το μέλος Stelios13 έγραψε: Σημερα ξεκλεψα 1 ωρα μετα τη δουλεια κ αποτελειωσα το σκαμπω μηχανικου... Εφυγαν τα πηχακια γυρω γυρω [ με ψιλοχαλαγαν..] κ απο το θησαυρο βρεθηκε πλα΄ι΄νο φιλετο απο πορτα αυτοκινητου, ενισχυμενο με μεταλλικη λαμα εσωτερικα... Με θερμοπιστολο ζεσταθηκε για να μπορεσει να κουρμπαριστει κ βιδωθηκε περιμετρικα... Περαστηκε ολο με θερμοπιστολο για αναζωογονηση του πλαστικου κ ξαναγινε γυαλιστερο σαν καινουριο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Βιδωθηκε το καθισματακι, ο σπαστος ανταπτορας της DE WALT μεγαλη μουφα, δεν βιδωνει υπο γωνια, οποτε επιστρατευτηκε καστανιτσα με ανταπτορα για μυτες!!!!!!!!! Εξτρα πινελια , 2 τσεπες απο παλιο τζην , δεξια - αριστερα, οχι ιδιαιτερα καλαισθητη , αλλα πολυ πρακτικη!!!!!!! Διαστασεις [αν τις χρειαστει καποιος...] Υψος 31 cm , πλατος /βαθος 38 cm.. Kαθισμα 38 x 22... αν κ οι διαστασεις αυτες καθοριστηκαν απο τα ρεταλια κ τις μεταλλικες βασεις που ηδη υπηρχαν... Ειναι αρκετα βολικο ομως!!!!!!!!! Αυτό τώρα πρέπει να περάσει & Κ.Τ.Ε.Ο. ? ! Χαρά στην υπομονή (επιμονή) σου. 1
Stelios13 Απρίλιος 4, 2018 #1114 Απρίλιος 4, 2018 πριν 42 λεπτά, το μέλος costas1965 έγραψε: Αυτό τώρα πρέπει να περάσει & Κ.Τ.Ε.Ο. ? ! Χαρά στην υπομονή (επιμονή) σου. Υπομονη κ επιμονη ειναι κατι που διακρινει τη γενια μας! [50+] Με ξεκουραζει κ με ηρεμει το ν ασχολουμε , το ιδιο κ συ μαλλον... 3
Δημοφιλής Δημοσίευση Asxetius Απρίλιος 4, 2018 Δημοφιλής Δημοσίευση #1115 Απρίλιος 4, 2018 Εχει λίγες ώρες που τελείωσα ένα ακόμη mini arcade. Διανύουμε ιδιαίτερες μέρες αυτήν την εβδομάδα, και αποφάσισα να το διαθέσω προς αγορά με ένα διαφορετικό τρόπο.Τα χρήματα θα κατατεθούν απευθείας από τον αγοραστή στο "Χαμόγελο του Παιδιού". Δείτε το βίντεο για το mini arcade που δίνω, και το πως μπορείτε να πάρετε μέρος στην διαδικασία. Ευχαριστώ. 14 1
panava Απρίλιος 4, 2018 #1116 Απρίλιος 4, 2018 Μία ώρα πριν, το μέλος Stelios13 έγραψε: Υπομονη κ επιμονη ειναι κατι που διακρινει τη γενια μας! [50+] Με ξεκουραζει κ με ηρεμει το ν ασχολουμε , το ιδιο κ συ μαλλον... Όταν και αν βρούμε τον χρόνο Στέλιο... 1
costas1965 Απρίλιος 4, 2018 #1117 Απρίλιος 4, 2018 πριν 1 ώρα, το μέλος Stelios13 έγραψε: Υπομονη κ επιμονη ειναι κατι που διακρινει τη γενια μας! [50+] Με ξεκουραζει κ με ηρεμει το ν ασχολουμε , το ιδιο κ συ μαλλον... Μπα εγώ έχω καιρό να .......μαστορέψω ! 1 1
costas1965 Απρίλιος 4, 2018 #1118 Απρίλιος 4, 2018 Ετοιμάστηκαν από σκαρίφημα ξένου φίλου Diyer, δύο σπρωχτήρια ξύλου (Push stick) που μου έλειπαν. 6
costas1965 Απρίλιος 7, 2018 #1119 Απρίλιος 7, 2018 Κάτι στα πολύ γρήγορα γιατί προέκυψε ξαφνική έλλειψη & αυξημένη ζήτηση ! 9
Δημοφιλής Δημοσίευση Asxetius Απρίλιος 7, 2018 Δημοφιλής Δημοσίευση #1120 Απρίλιος 7, 2018 Ξεκίνησε στο χαρτί αρχές Ιανουαρίου... σήμερα πήρε μορφή 12
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now