Jump to content



Age of Empires 2 Defintive Edition / Age of Empires IV


Recommended Posts

(edited)

και στο 3 ειχε λιγο απο cartoon.

aom πρεπει να ξαναβγαλουν.

Έγινε επεξεργασία από steve_m
  • Like 1

Η καρτουνιλα με ξινισε απο το πρωτο βιντεο που ειδα αλλα ηταν αναμενομενο. Microsoft.

Χωρις αιμα ή προφανη βια κ καρτουν γραφικα, το χει το 5+ στο ESRB.

  • Like 1

Πολεμος χωρις αιμα και περιμενουν να πουλησουν. 
Μπορει να στο βαλουν και dlc βεβαια.

  • Haha 2
  On 11/4/2021 at 9:15 ΠΜ, το μέλος fatalara έγραψε:

Πολεμος χωρις αιμα και περιμενουν να πουλησουν. 

Expand  


στρατηγικής παιχνίδι είναι, σε όποιους αρέσει το είδος δεν καίγονται για την απεικόνιση στο σκέλος της μάχης.
 

Έχει ενδιαφέρον αυτό που γράφεις περί καρτούν-στάιλ. Σου αρέσουν να είναι ρεαλιστικά σε στυλ σα να βλέπεις ταινία κινηματογραφική; Δεν παίζω βέβαια άλλους τίτλους αλλά από τις εικόνες και τα βίντεο που βάζετε, ξεχνώντας το τεχνικό μέρος (το επίτευγμα από τεχνικής άποψης), με χαλάει π.χ. η εικόνα που δείχνετε στο Cyberpunk. Δεν μου φαίνεται αληθοφανές παρά την πρόοδο.
Στα δε στρατηγικής θα με χάλαγε διπλά, προτιμώ καλοφτιαγμένο καρτουνίστικο.
Εκτός αν δεν σε καταλαβαίνω, μηπως εννοείς κάτι άλλο.

(edited)
  On 11/4/2021 at 9:47 ΠΜ, το μέλος salde έγραψε:


στρατηγικής παιχνίδι είναι, σε όποιους αρέσει το είδος δεν καίγονται για την απεικόνιση στο σκέλος της μάχης.
 

Έχει ενδιαφέρον αυτό που γράφεις περί καρτούν-στάιλ. Σου αρέσουν να είναι ρεαλιστικά σε στυλ σα να βλέπεις ταινία κινηματογραφική; Δεν παίζω βέβαια άλλους τίτλους αλλά από τις εικόνες και τα βίντεο που βάζετε, ξεχνώντας το τεχνικό μέρος (το επίτευγμα από τεχνικής άποψης), με χαλάει π.χ. η εικόνα που δείχνετε στο Cyberpunk. Δεν μου φαίνεται αληθοφανές παρά την πρόοδο.
Στα δε στρατηγικής θα με χάλαγε διπλά, προτιμώ καλοφτιαγμένο καρτουνίστικο.
Εκτός αν δεν σε καταλαβαίνω, μηπως εννοείς κάτι άλλο.

Expand  

Εμενα που αρεσει το ειδος και με ενδιαφερει να ειναι σωστο και οχι κομμενο κατι κανω λαθος;

Γιαυτο πιασανε πατο σαν ειδος.

Κοιτα την περιπτωση του dawn of war και θα καταλαβεις τι εννοω για τα γραφικα.

Κοιτα diablo 3 με diablo 4.


Dynamic weather θα παιζει;

 

Έγινε επεξεργασία από fatalara
  On 11/4/2021 at 11:20 ΠΜ, το μέλος fatalara έγραψε:

Εμενα που αρεσει το ειδος και με ενδιαφερει να ειναι σωστο και οχι κομμενο κατι κανω λαθος;

Expand  


δύο ξεχωριστά πράγματα σου έγραψα.
 

1. Τα strategy είτε real-time είτε turn-based δεν επικεντρώνονταν στην απεικόνιση στο σκέλος της μάχης. Είχαν πάντοτε στοιχεία οργάνωσης, διαχείρισης πόρων, προετοιμασίας. Δεν άρεσαν σε όλους, δεν τίθεται καν θέμα σωστού/κομμένου. Στο να μην σου αρέσει ή να προτιμάς άλλο είδος παιχνιδιού δεν κάνεις το παραμικρό λάθος, είναι θέμα του καθενός. Στο να θεωρείς ότι εκείνο που θα σου άρεσε είναι το «σωστό» για κάποιο συγκεκριμένο είδος, εκεί αστοχείς, τουλάχιστον για εκείνους που τα προτιμούν.
Όπως τα παιχνίδια τύπου football management δεν είχαν ποτέ ως κεντρική ιδέα την ρεαλιστική απεικόνιση του ποδοσφαιρικού αγώνα. Δεν ήταν ποδοσφαιράκια, δεν βασίζονταν καν στην επιδεξιότητα των χειρισμών.
Το ΑοΕ στο Civ πήγαινε να ανταγωνιστεί, στα παιχνίδια στρατηγικής το τοποθετούσαν πάντα. Όχι σε παιχνίδι μάχης. (ρεαλισμός στην απεικόνιση, αίμα κλπ).

2. Τ δεύτερο που σου έγραψα δεν ήταν διαφωνία μαζί σου, ήταν δική μου παρατήρηση, μου φάνηκε ενδιαφέρον αυτό που έγραψες περί καρτούν. Δεν παίζω σχεδόν τίποτα από όσα παίζεις εσύ, π.χ. δεν θα ασχοληθώ με το cyberpunk έτσι κι αλλιώς αλλά το κοίταζα επειδή μιλούσατε όλοι για το θέμα των γραφικών. Υπήρχε προσδοκία. Εκεί, αν το έπαιζα, ναι μάλλον δεν θα ήθελα την απεικόνιση ενός strategy, παρά ταύτα μάλλον δεν θα μου άρεσε να ήταν σαν να βλέπω την πραγματικότητα. Δεν θα μου άρεσε να είναι σα να βλέπω τηλεοπτική εκπομπή, κιν. ταινία, ντοκυμαντέρ. Όσο λοιπόν μένουν στο χώρο του τεχνητού (artificial, δεν υπάρχει περίπτωση να δει κάποιος εικόνα του cyberpunk και να μπερδευτεί πως βλέπει βίντεο τηλεοπτικών ειδήσεων) τι σε νοιάζει αν είναι προς την πλευρά του καρτούν η εικόνα; Θες να φτάσουν σε ένα σημείο που θα δείχνουν όπως το βίντεο του Γκόμαρ με την Άλφα Ρομέο;
 

3. Dynamic weather δεν θα με χάλαγε αν υπήρχε ως στοιχείο σε παιχνίδι όπως το ΑοΕ. Ως concept στο gameplay. To αν θα απεικονίζεται η ομίχλη π.χ. όπως σε κινηματογραφική ταινία κι όχι σαν σκίτσο, όχι δεν θα με ενδιέφερε. Παρομοίως και το περιβάλλον (μου είχαν πει ότι κάποιο Hitman έδειχνε καλά το Λονδίνο)

  • Like 1
  On 11/4/2021 at 9:15 ΠΜ, το μέλος fatalara έγραψε:

Πολεμος χωρις αιμα και περιμενουν να πουλησουν. 
Μπορει να στο βαλουν και dlc βεβαια.

Expand  

Αποτυχία θα είναι χωρίς αίμα. Θα πάει άπατο όπως π.χ. το σκάκι :hehe::p

  On 11/4/2021 at 12:34 ΜΜ, το μέλος salde έγραψε:

1. Τα strategy είτε real-time είτε turn-based δεν επικεντρώνονταν στην απεικόνιση στο σκέλος της μάχης.

Expand  

Και βλεπουμε το αποτελεσμα.

 

  On 11/4/2021 at 12:34 ΜΜ, το μέλος salde έγραψε:

Όπως τα παιχνίδια τύπου football management δεν είχαν ποτέ ως κεντρική ιδέα την ρεαλιστική απεικόνιση του ποδοσφαιρικού αγώνα. Δεν ήταν ποδοσφαιράκια, δεν βασίζονταν καν στην επιδεξιότητα των χειρισμών.

Expand  

Γιατι πολυ απλα δεν ηταν αυτη η δουλεια τους. Αυτο ηταν δουλεια του fifa και του pro.

Αν αυτα τα δυο παιχνιδια δεν ηταν ρεαλιστικα στην απεικονιση τους και στο gameplay τους και ηταν οπως το captain tsubasa για παραδειγμα, θελω να δω ποσοι θα τα επαιζαν.

 

  On 11/4/2021 at 12:34 ΜΜ, το μέλος salde έγραψε:

2. Τ δεύτερο που σου έγραψα δεν ήταν διαφωνία μαζί σου, ήταν δική μου παρατήρηση, μου φάνηκε ενδιαφέρον αυτό που έγραψες περί καρτούν. Δεν παίζω σχεδόν τίποτα από όσα παίζεις εσύ, π.χ. δεν θα ασχοληθώ με το cyberpunk έτσι κι αλλιώς αλλά το κοίταζα επειδή μιλούσατε όλοι για το θέμα των γραφικών. Υπήρχε προσδοκία. Εκεί, αν το έπαιζα, ναι μάλλον δεν θα ήθελα την απεικόνιση ενός strategy, παρά ταύτα μάλλον δεν θα μου άρεσε να ήταν σαν να βλέπω την πραγματικότητα. Δεν θα μου άρεσε να είναι σα να βλέπω τηλεοπτική εκπομπή, κιν. ταινία, ντοκυμαντέρ. Όσο λοιπόν μένουν στο χώρο του τεχνητού (artificial, δεν υπάρχει περίπτωση να δει κάποιος εικόνα του cyberpunk και να μπερδευτεί πως βλέπει βίντεο τηλεοπτικών ειδήσεων) τι σε νοιάζει αν είναι προς την πλευρά του καρτούν η εικόνα; Θες να φτάσουν σε ένα σημείο που θα δείχνουν όπως το βίντεο του Γκόμαρ με την Άλφα Ρομέο;

Expand  

Κοιτα τις δυο παρακατω φωτο και μιλαμε μετα γιατι πρεπει να φυγω. Η διαφορα βγαζει ματι οποτε θα καταλαβεις και που το παω.

Θα στο αναπτυξω αργοτερα γιατι εχει πιασει πατο το αθλημα.

 

  On 11/4/2021 at 1:32 ΜΜ, το μέλος yanni έγραψε:

Αποτυχία θα είναι χωρίς αίμα. Θα πάει άπατο όπως π.χ. το σκάκι

Expand  

Γιατι σκακι και video games ειναι το ιδιο πραγμα ας πουμε...

 

 

2021-02-19-at-144916-1_5acu.jpg

maxresdefault.jpg

  • Like 2
  On 11/4/2021 at 1:57 ΜΜ, το μέλος fatalara έγραψε:

Γιατι σκακι και video games ειναι το ιδιο πραγμα ας πουμε...

Expand  

Σε ένα παιχνίδι στρατηγικής - και αυτό είναι το κοινό με το σκάκι - δεν έχουν σημασία τα αίματα. Σημασία έχει αν το παιχνιδάκι έχει καλό ΑΙ που να μην βασίζεται για παράδειγμα αποκλειστικά στα άπειρα resources για να καλυφθούν οι ελλείψεις του.

  • Like 1
  On 11/4/2021 at 2:46 ΜΜ, το μέλος yanni έγραψε:

Σε ένα παιχνίδι στρατηγικής - και αυτό είναι το κοινό με το σκάκι - δεν έχουν σημασία τα αίματα. Σημασία έχει αν το παιχνιδάκι έχει καλό ΑΙ που να μην βασίζεται για παράδειγμα αποκλειστικά στα άπειρα resources για να καλυφθούν οι ελλείψεις του.

Expand  

Σου διαφευγει μια τεραστια διαφορα.

Δεν ειναι παιχνιδι στρατηγικης, ειναι βιντεο παιχνιδι στρατηγικης. Στα βιντεοπαιχνιδια το τι βλεπεις παιζει πολυ σημαντικο ρολο. Καλα τα κουμπακια αλλα πρεπει να βλεπεις και κατι.


Το dawn of war 3 δεν σωθηκε απο αυτα που ειπες. Μολις ειδε ο κοσμος φωτακια χρωματακια κλπ αντιο.

 

  • Like 1

Στα RTS μετραει το γραφικο. Δεν ειναι turn based.

Δεν εχει ασχημα γραφικα το 4. Εχει καρτουνιστικη παλετα για προφανεις λογους.

(αν μπορουσε να το βγαλει η MS για τυφλους κ αναπηρους θα το βγαζε. Επειδη δε μπορει, το βγαζει για ηλικιες 5+)

Ομως το lighting, οι σκιες, ομιχλη κλπ ειναι αριστα ποιοτικα. Οπως επισης κ το animation για τα destructions κλπ. (ισως λιγο το unit movement θελει ακομη δουλεια)

 

Στα turn based μετραει το γραφικο ως προς τη παρουσιαση του χαρτη κ το ποσο ευδιακριτο ειναι το HUD.

 

  • Like 3

Αν ήθελα παιχνίδι με αίματα και απόλυτα ρεαλιστικά γραφικά, δεν θα κοίταγα στην κατηγορία των στρατηγικής.

  • Like 1
  On 11/4/2021 at 3:16 ΜΜ, το μέλος yanni έγραψε:

Αν ήθελα παιχνίδι με αίματα και απόλυτα ρεαλιστικά γραφικά, δεν θα κοίταγα στην κατηγορία των στρατηγικής.

Expand  

Δηλαδη ολα τα παλια που τα εκαναν ετσι σου χαλαγαν την αισθητικη?

  On 11/4/2021 at 3:15 ΜΜ, το μέλος GFFermari έγραψε:

Στα RTS μετραει το γραφικο.

Expand  

περισσότερο από τα turn based χωρίς να χρειάζεται τόσο όσο σε άλλα είδη. Σε ο,τιδήποτε παίζεται σε οθόνη «μετράει το γραφικό». Ακόμα και σε ονλάιν σκακι (είχα σκεφτεί το σκάκι Ηλία ως παράδειγμα μαζί με τα ποδοσφαιράκια). Αλλά δεν είναι τόσο καθοριστικό.

Δε νομίζω να ασχολείται κάποιος με ΑοΕ για την ποιότητα των γραφικών της μάχης. Σημείωση: είναι το ένα από τα τρία παιχνίδια «απαιτήσεων στον υπολογιστή» που  έχω αγοράσει τα τελευταία 25 χρόνια, αν θυμάμαι καλά. Έχω αιώνες να το παίξω ούτε το έπαιζα ποτέ σε competitive ρυθμό ούτε είναι επιχείρημα το τι αρέσει σε εμένα, πάντως δεν έχω ακούσει ποτέ κανέναν να το βάζει ως καθοριστικό κριτήριο (την απεικόνιση της μάχης, γενικά την μάχη) για να το απορρίψει ως αποκλειστική επιλογή.
Σε όσους αρέσει το concept του παιχνιδιού, είναι οκ, όσοι δεν τρελλαίνονται με τα strategies αυτού του είδους, ναι μεν μπορεί να αποθαρρυνθούν από τα γραφικά ώστε να μην ασχοληθούν με το παιχνίδι, όμως δεν υπάρχει περίπτωση να το επιλέξουν αποκλειστικά σε σχέση με καθαρότερα παιχνίδια (action, rpg, fps) που πάντα θα έχουν καλύτερα στοιχεία μάχης.

Στην εικόνα με το Diablo Ηλία, βεβαίως είναι ελκυστικότερη η επάνω. Κι εκεί όμως η υποδεέστερη εικόνα είναι ανεκτή.
 

  On 11/4/2021 at 3:15 ΜΜ, το μέλος GFFermari έγραψε:

Ομως το lighting, οι σκιες, ομιχλη κλπ ειναι αριστα ποιοτικα. Οπως επισης κ το animation για τα destructions κλπ. (ισως λιγο το unit movement θελει ακομη δουλεια)

Expand  

συμφωνώ ότι μπορεί να είναι λιγότερο ή περισσότερο ευχάριστα. Το κοινό αυτών των παιχνιδιών δεν θα τα παρατήσει για αυτούς τους λόγους όμως εκτός αν είναι πραγματικά άθλια.

 

 

  On 11/4/2021 at 3:15 ΜΜ, το μέλος GFFermari έγραψε:

Στα turn based μετραει το γραφικο ως προς τη παρουσιαση του χαρτη κ το ποσο ευδιακριτο ειναι το HUD.

Expand  

ως προς την διευκόλυνση του παίκτη να δει γρήγορα την πληροφορία που αναζητά συν κάποια ίχνη αισθητικής φύσεως (π.χ. να φαίνεται ένα κείμενο γραμμένο σε πάπυρο κι όχι σαν screenshot  text editor) όχι ως αληθοφάνεια απεικόνισης.

  • Like 1

Το καρτουνιστικο γραφικο δεν ενοχλει αν εφαρμοζεται εκει που πρεπει. Εχει ενα σωρο games οπως τα The Long Dark, The Witness, etc που ειναι οκ.

Στο AoE δε κολλαει. Δεν ειναι Civ. Ειναι RTS με μαχες face to face με οτι πιο βαρβαρο υπαρχει σε οπλο.

Ουτε καν διπλωματια δεν εχει (τουλαχιστον σε επιπεδο που να δικαιολογει την απουσια αιματος). Μονο σφαγη κ κακο.

 

Τελος παντων, ας ειναι οκ στους αλλους τομεις.

  On 11/4/2021 at 4:24 ΜΜ, το μέλος salde έγραψε:

Δε νομίζω να ασχολείται κάποιος με ΑοΕ για την ποιότητα των γραφικών της μάχης.

Expand  

Απο οσους εχουν μεινει να ασχολουνται με το ειδος, οχι δεν ασχολειται κανεις.

Το θεμα ειναι οτι δεν εχει μεινει να ασχολειται και κανεις με τα rts πλεον.

 

  On 11/4/2021 at 4:24 ΜΜ, το μέλος salde έγραψε:

Στην εικόνα με το Diablo Ηλία, βεβαίως είναι ελκυστικότερη η επάνω. Κι εκεί όμως η υποδεέστερη εικόνα είναι ανεκτή.

Expand  

Το ανεκτη ειναι σχετικο. Οταν εχει καταρευσει ολο το ειδος που την βλεπεις την ανοχη?

Συγκρινεται το red alert 1-2 με το 3?

Το Tiberian sun με το C&C4?

Το Dawn of war 1-2, ακομα και με διαφορες στο gameplay, με το εκτρωμα του 3?

Το ΑΟΕ 2 με το 3? Αν και οι διαφορες εδω ειναι light.

Το Supreme commander με το planetary annihilation?

Σε καμια περιπτωση. Το προβλημα δεν ειναι οι μηχανικες τους ουτε το gameplay ουτε το ΑΙ. Ολο το προβλημα βρισκεται στην αλλαγη σχεδιαστικης φιλοσοφιας.

Τα πρωτα, ειχαν τα τοπ γραφικα βαση την τοτε τεχνολογια ασχετα απο το setting ηταν αληθινο η fantasy. Αποτυπωνοταν με εναν ρεαλιστικο τροπο που δημιουργουσε ατμοσφαιρα, σε εβαζε στο κλιμα, υπηρχε immersion.

 

Στο dow3, ο κοσμος δεν φωναζε για το προβληματικο ΑΙ. Απο τεχνικης πλευρας το παιχνιδι ηταν εξαιρετικο day one. 

Φωναζε γιατι φυγαμε απο ρεαλιστικη απεικονιση και animation με finishing move και πηγαμε στο μικη μαο.

8 χρονια μετα, περιμεναμε να δουμε καλυτερα γραφικα απο το 2 με την συνταγη του 1 και αυτοι εφτιαξαν το Αλμανακο με τον ντοναλντ ντυμενο space marine.

Instant death με sync kill στο franchise 5 μηνες μετα.

 

 

 

maxresdefault.jpg

ss_9d617f123743a07c374eaa71196630662a15d8a7.1920x1080.jpg

  • Like 1
  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.