Jump to content



Post your Rides!


jpavly

Recommended Posts

Μικρος ακομα για να οδηγω, αλλα ο father εχει μια Alfa 33 1.7 boxer με τα 132ps και κατι παραπανω ψιλα απο κατι μικροπροσθηκες. Περιττο να πω οτι θα περασει στην κατοχη μου :D

Φωτος αυριο με την καινουρια Canon A95:jump1: :jump1:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 628
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από spresv

Μικρος ακομα για να οδηγω, αλλα ο father εχει μια Alfa 33 1.7 boxer με τα 132ps και κατι παραπανω ψιλα απο κατι μικροπροσθηκες. Περιττο να πω οτι θα περασει στην κατοχη μου :D

Φωτος αυριο με την καινουρια Canon A95:jump1: :jump1:

αυτό πρέπει να ναι αρκετά γρήγορο:D

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από nickstamat [Σήμερα, στις 13:20]

Καλούτσικο είναι μωρέ...

(το βλέπεις αυτό στο avatar μου; το φαντάζεσαι να ανεβοκατεβαίνει αστραπιαία κάθε φορά που θα αλλάζεις ταχύτητα;)

μην με μαυλωνεις τετοια ωρα.........θελω να παω για μπανιο μετα.....θα φουσκωνει κανα μαγιω και θα αρχισει να τρεχει ο κοσμος στις παραλιες......:giveup:

απο τοτε που ταξιδεψα αθηνα γιαννενα με ενα 9-3 2λιτρο με δερματινο σαλονι σαραουντ ηχοσυστημα ψυγειακι μεσα στο ακουμπιστιρι του καναπε μηδενικο θορυβο καμπινας και μηδαμινη κλιση σε στροφες με 140χιλιομετρα και απιστευτες αναρτησεις εχω παθει κυριολεκτικα την ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ......:worship:

ασε που εμφανιασιακα σκιζει.....το μονο μειονεκτημα ειναι η υποστηριξη σερβις στην ελλαδα η οποια μονο στην αθηνα και θεσσαλονικη ειναι πληρης.......

το σελωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω:inlove:

Link to comment
Share on other sites

χεχε οχι ρε συ πλακα κανω, saab rules :)

πολυ χλιδα και ποιοτητα λεμε...

και για το βαρος τους ειναι γρηγορα αμαξια, σχετικα με αλλες μαουνες...

απλως το 6.6 μου καθεται στο λαρυγγι :)

Link to comment
Share on other sites

θυμαμαι καποτες ημουν με την μπανανα , που αν και μπανανα εε διαολε στην εκκινηση στα φαναρια παντα περνουσα τα αμαξια...

ειμαι κιφησιας... διπλα ενα 9-χ aero ξεκιναμε εεε και ακομα θυμαμαι το ποσο γρηγορα μου τα εχωσε...!

δε το πιστευα! τοσος ογκος τοσο βαρος και πηγαινε το πατο του το αμαξι!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που σας λέω είναι τώρα stock με 185hp (για την ακρίβεια 183) και ροπή 28,3 kgm (δεν θυμάμαι στις πόσες στροφές) και είναι από το '99. Τότε η Saab-Scania έβγαλε το καλύτερο 9-3.

Από το 2000 και μετά, που την πήρε η αναθεματισμένη η GM [General Motors], τα πειράξανε και κάνανε πιο ομαλούς τους κινητήρες για να αποφύγουν σπινιαρίσματα κλπ. Μόνο το Aero δεν άλλαξε! Δεν τους έπαιρνε να το αλλάξουν κι αυτό!

Οι μετατροπές θα γίνουν σιγά-σιγά. Αν τώρα είχαμε δώσει για μετατροπές/βελτιώσεις όλα αυτά τα λεφτά που δίνουμε κάθε τόσο για service (κάθε 10.000 ή 15.000 km) θα το είχαμε φτάσει 400+ άλογα! Μην νομίζετε ότι παθαίνει βλάβες και θέλει συνέχεια service απλώς αυτά τα λίγα που θέλει (ελέγχους, λάδια κλπ.) τα πληρώνεις ακριβά! Πολύ ακριβά!

Μια κ*λομπαταρία πήγαμε να αγοράσουμε στην αντιπροσωπεία και πήρε 122 ευρώ. Ε, βέβαια αφού πρέπει να είναι γαϊδουρο-μπαταρία για να τροφοδοτήσει τη μίζα: 1,2 kW τραβάει παρακαλώ!!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 12:02]

αυτό πρέπει να ναι αρκετά γρήγορο:D

Oh yes. Για τα ~1000 κιλα του και με τετοιο κινητηρα ειναι αψογο. Και μιλαμε για αυτοκινητο 10ετιας+...

[προταση]Ρε παιδια αφου ολοι το γουσταρουμε το αθλημα, δεν βαζουμε και καμια φωτο απο under the hood? Ειδικα αυτοι με τα τουμπανιασμενα :devil: [/προταση]

post-2661-1416072103,9245_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Σε μένα απευθύνεσαι, Zarra;

Το μαύρο είναι κορυφαίο για Saabs. Αν μπεις στο forum www.saabcentral.com θα δεις ότι η πλειοψηφία των χρηστών το έχει σε μαύρο!

EDIT: Αλλά και το σκούρο μπλε του πάει!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.