tolis861416003225 Φεβρουάριος 12, 2007 #121 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 12, 2007 Αρχική απάντηση από LevelOne Αυτό απο εμένα. Nissan 200SX S13 του 1993, απο Αυστρία. 1809cc, 170hp απο τη μάνα του, έμένα έχει αρκετές βελτιώσεις. GT28RS turbo, Front mount intercooler, τρομπα Walbro απο Corvette Z06 255l/h, εγκέφαλο 2ου σταδίου Norris Designs, και Nismo 2-way LSD (μπλοκαδούρα ολέ!) και τωρα ποσα αλογα βγαζει?(τροχο?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Φεβρουάριος 13, 2007 #122 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2007 Δυναμομέτρηση στο 1.2bar στον Μαλιώρα έδειξε 284 με 32 κιλά στον τροχό ΑΛΛΑ με έξτρα μπέκ, και 75αρα εξάτμιση. Λογω θορύβου κυκλοφορώ κανονικά με μια 65αρα με καταλύτη και πίεση 0.8 σταθερά. Δεν το εχω δυναμομετρήσει έτσι όμως οποτε μια εκτίμηση γύρω στα 230-240 δεν πρεπει να πέφτει και πολύ εξω... Αυριο θα ποστάρω και μια φώτο το μηχανοστάσιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
morfeas-dsl- Φεβρουάριος 13, 2007 #123 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2007 το νεο μου ibiza sport δωρο για τα 20αστα γεννεθλια μου Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Φεβρουάριος 13, 2007 #124 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2007 Αρχική απάντηση από Daidalos Οριστε ενα under the hood! Mονο φιλτρακι και εξατμιση για τωρα αλλα συντομα και χταποδι, προγραμμα και εκκεντροφοροι! δε σου παιρνει νερα και μλκιες το φιλτρακι αυτο δαιδαλε? μου προτειναν διαφοροι εδω να μην προχωρησω, αν και στο φορουμ "μας" βλεπω αρκετους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Φεβρουάριος 13, 2007 #125 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2007 @ea6gka Aντιθετως. Αν τα προσεξεις κ τα εχεις με τα ειδικα λαδακια τους, δεν περναει τιποτα απολυτως!Τι αμαξι εχεις ρε ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Φεβρουάριος 13, 2007 #126 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2007 ιδιο με του δαιδαλου ,ενα φιεστα 1.4 τριπορτο . απλα ρωταω γιατι ο μηχανικος μου εδω ο οποιος με εχει σωσει ΑΠΕΙΡΕΣ φορες απο το επισημο συνεργειο μου λεει να βαλω ελευθερας στο μανισιο φιλτρο γιατι οι χοανες δεν ειναι να τις εμπιστευεσε 100% , προσεξε 100% λεω ε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Φεβρουάριος 13, 2007 #127 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2007 Στο 106 μου ειχα φιλτροχοανη για 2 χρονια κ δεν ειχα ποτε μα ποτε προβλημα. Τωρα στο HRV εχω τετοιο ακριβως φιλτρο(της K&N συγκεκριμενα). Aν ακολουθησεις τις οδηγιες συντηρησεως, σου δινει το 100% του! Link to comment Share on other sites More sharing options...
theHitma@n Φεβρουάριος 13, 2007 #128 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2007 οριστε και το καρο μου(του πατερα μ ειναι βασικα) αλλα εγω εχω κανει περισσοτερα χλμ απο αυτον!!! το μονο "κακο" που εχει ειναι πως ειναι πισωκινητο........:devil: Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Φεβρουάριος 13, 2007 #129 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2007 Αρχική απάντηση από ea6gka [Σήμερα, στις 15:10] ιδιο με του δαιδαλου ,ενα φιεστα 1.4 τριπορτο . απλα ρωταω γιατι ο μηχανικος μου εδω ο οποιος με εχει σωσει ΑΠΕΙΡΕΣ φορες απο το επισημο συνεργειο μου λεει να βαλω ελευθερας στο μανισιο φιλτρο γιατι οι χοανες δεν ειναι να τις εμπιστευεσε 100% , προσεξε 100% λεω ε. Υπερβολικα μιλωντας εχει δικιο ο μηχανικος σου, οντως μπορει να μπασει νερα αλλα ειναι δυσκολο να μπει νερο εκτος αν θες να κανεις το αμαξι υποβρυχιο. Τα λαδια δεν κανοπυν τοσο συγκρατηση νερου οσο σκονης. Προσοχη οχι πολυ λαδι γιατι μπουκωνει..Αν θες ηχο βαλε φιλτροχοανη το φιλτρο δεν κανει θορυβο..επισης στη φιλτροχοανη μπορει σε μερικα μοτερ να χανεις λιγο ροπη, δεν ξερω για φιεστα.. και φιλτρο παντα cotton γιατι παιζουν και καποια μεταλικα που χρησιμευουν μονο για σιτα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Φεβρουάριος 13, 2007 #130 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2007 Θα συμφωνήσω.Το εξαιρετικό φιλτράρισμα που επιτυγχάνει το κλασικό χάρτινο φίλτρο στο φιλτροκούτι δεν το πετυχαίνεις αλλιώς. Βέβαια, με το χάρτινο χάνεις σε παροχή αέρα. Πρέπει δηλαδή να βρεις μια χρυσή τομή μεταξύ καλού φιλτραρίσματος και καλής ροής αέρα.Κατά καιρούς ψάχνω στο ίντερνετ για τέτοια πραγματάκια και είδα ότι η διαφορά της φιλτροχοάνης από ένα φιλτροκούτι όσον αφορά τη συγκράτηση σωματιδίων είναι αμελητέα και θεωρητικά αβλαβής για τον κινητήρα...Πιστεύω ότι αν διαλέξεις μια φιλτροχοάνη από κάποια έμπειρη εταιρεία -κατά τη γνώμη μου η Κ&Ν είναι κορυφαία- (και όχι αυτές των 10 Ευρώ που κυκλοφοράνε), και κάνεις και την απαραίτητη συντήρηση (πλύσιμο και λαδάκι κάθε τόσο), δε θα έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Φεβρουάριος 13, 2007 #131 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2007 οτι εχει κανει ο δαιδαλος θα κανω , βλεπω στο clubfiesta ειναι respect πολυ η μοντιφα του και θα την ακολουθησω πιστα. Φιλτροχοανη-τελικο-τσιπαρισμα. Θα κανω μια πατεντα που κανουν πολυ για τη φιλτροχοανη, μια "ασπιδα" μπροστα απο το φιλτρο για να μην τραβαει νερα Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Φεβρουάριος 13, 2007 #132 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2007 Παντως ea6gka( τι σημαινει?) μην περιμενεις με το τσιπ καμια ιδιατερη αλλαγη πιο πολυ ο θορυβος θα σε φτιαξει. αντε 4-5 αλογα πολλαπλου ειναι το φιεστα?ΥΓ. Ξερεις καμια Μπαίρα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolis861416003225 Φεβρουάριος 13, 2007 #133 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2007 Αρχική απάντηση από theHitma@n οριστε και το καρο μου(του πατερα μ ειναι βασικα) αλλα εγω εχω κανει περισσοτερα χλμ απο αυτον!!! το μονο "κακο" που εχει ειναι πως ειναι πισωκινητο........:devil: μα τα πισωκινητα εχουν τη γλυκα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
theHitma@n Φεβρουάριος 13, 2007 #134 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2007 Αρχική απάντηση από tolis86 μα τα πισωκινητα εχουν τη γλυκα! ααα δε εχεις παρατηρητικοτητα! το "κακο" το εχω βαλει μεσα σε αυτακια, στο τελος εχω βαλει το διαολακι σαν προσωπακι, το αβαταρ δειχνει μια μπεμπα να ντριφταρει και απο πανω γραφει rear_wheel_lover....λες τλκ να μην λατρευω τα πισωκινητα? πως με κοβεις?!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolis861416003225 Φεβρουάριος 14, 2007 #135 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 14, 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BILL5 Μάϊος 22, 2007 #136 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2007 να και το δικο μου ep71 απο το sunny θα βγαλω ποιο μετα και ετοιμαζομαι να παρω και το aveo Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolis_01 Μάϊος 22, 2007 #137 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2007 Opel corsa 1.200cc μοντελο '04, με τα ιδια λαστιχα απο τοτε Πρεπει να τα αλλαξω, αλλα μ'αρεσει ετσι. Με το που τσιμπας το χειροφρενο φευγει ολο Link to comment Share on other sites More sharing options...
BILL5 Μάϊος 22, 2007 #138 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2007 toli το ιδιο μοτερ λες να φοραει το corsa με το aveo? αλα εγω θα παρω το 1,4 SE 94 hp βγαζει...GM CorporateCadillacCorvetteChevroletSaabOpelHUMMER Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Μάϊος 22, 2007 #139 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2007 σχεδον ετσι το δικο μου τουτου (bmw E21 1982 1575cc) ....στην ευθεια δεν κανει τιποτα>>>αλλα ειναι ελαφρια και ροπατη και :devil: :devil: :devil: :devil: when it comes into cornering....κουναει τον ποπο της πολυ προστυχα..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolis_01 Μάϊος 22, 2007 #140 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2007 Αρχική απάντηση από BILL5 [Σήμερα, στις 22:11] toli το ιδιο μοτερ λες να φοραει το corsa με το aveo? Περιπου. Daewoo και Opel φοραγανε τα ιδια μοτερ πριν απο 5-6 χρονια. Απο τοτε πηραν χωριστους δρομους, συνεπως και οι δυο κινητηρες (corsa και aveo) ειναι εξελιξη του τοτε opel κινητηρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.