Jump to content



Post your Rides!


jpavly

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από LevelOne

Αυτό απο εμένα. Nissan 200SX S13 του 1993, απο Αυστρία. 1809cc, 170hp απο τη μάνα του, έμένα έχει αρκετές βελτιώσεις. GT28RS turbo, Front mount intercooler, τρομπα Walbro απο Corvette Z06 255l/h, εγκέφαλο 2ου σταδίου Norris Designs, και Nismo 2-way LSD (μπλοκαδούρα ολέ!)

και τωρα ποσα αλογα βγαζει?(τροχο?)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 628
  • Created
  • Last Reply

Δυναμομέτρηση στο 1.2bar στον Μαλιώρα έδειξε 284 με 32 κιλά στον τροχό ΑΛΛΑ με έξτρα μπέκ, και 75αρα εξάτμιση. Λογω θορύβου κυκλοφορώ κανονικά με μια 65αρα με καταλύτη και πίεση 0.8 σταθερά. Δεν το εχω δυναμομετρήσει έτσι όμως οποτε μια εκτίμηση γύρω στα 230-240 δεν πρεπει να πέφτει και πολύ εξω... Αυριο θα ποστάρω και μια φώτο το μηχανοστάσιο ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Daidalos

Οριστε ενα under the hood! Mονο φιλτρακι και εξατμιση για τωρα αλλα συντομα και χταποδι, προγραμμα και εκκεντροφοροι!;)

δε σου παιρνει νερα και μλκιες το φιλτρακι αυτο δαιδαλε? μου προτειναν διαφοροι εδω να μην προχωρησω, αν και στο φορουμ "μας" :D βλεπω αρκετους.

Link to comment
Share on other sites

ιδιο με του δαιδαλου ,ενα φιεστα 1.4 τριπορτο . απλα ρωταω γιατι ο μηχανικος μου εδω ο οποιος με εχει σωσει ΑΠΕΙΡΕΣ φορες απο το επισημο συνεργειο μου λεει να βαλω ελευθερας στο μανισιο φιλτρο γιατι οι χοανες δεν ειναι να τις εμπιστευεσε 100% , προσεξε 100% λεω ε.

Link to comment
Share on other sites

Στο 106 μου ειχα φιλτροχοανη για 2 χρονια κ δεν ειχα ποτε μα ποτε προβλημα.

Τωρα στο HRV εχω τετοιο ακριβως φιλτρο(της K&N συγκεκριμενα). Aν ακολουθησεις τις οδηγιες συντηρησεως, σου δινει το 100% του!

Link to comment
Share on other sites

οριστε και το καρο μου(του πατερα μ ειναι βασικα) αλλα εγω εχω κανει περισσοτερα χλμ απο αυτον!!! το μονο "κακο" που εχει ειναι πως ειναι πισωκινητο........:devil:

post-2821-1416073031,8631_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ea6gka [Σήμερα, στις 15:10]

ιδιο με του δαιδαλου ,ενα φιεστα 1.4 τριπορτο . απλα ρωταω γιατι ο μηχανικος μου εδω ο οποιος με εχει σωσει ΑΠΕΙΡΕΣ φορες απο το επισημο συνεργειο μου λεει να βαλω ελευθερας στο μανισιο φιλτρο γιατι οι χοανες δεν ειναι να τις εμπιστευεσε 100% , προσεξε 100% λεω ε.

Υπερβολικα μιλωντας εχει δικιο ο μηχανικος σου, οντως μπορει να μπασει νερα αλλα ειναι δυσκολο να μπει νερο εκτος αν θες να κανεις το αμαξι υποβρυχιο. Τα λαδια δεν κανοπυν τοσο συγκρατηση νερου οσο σκονης. Προσοχη οχι πολυ λαδι γιατι μπουκωνει..

Αν θες ηχο βαλε φιλτροχοανη το φιλτρο δεν κανει θορυβο..επισης στη φιλτροχοανη μπορει σε μερικα μοτερ να χανεις λιγο ροπη, δεν ξερω για φιεστα.. και φιλτρο παντα cotton γιατι παιζουν και καποια μεταλικα που χρησιμευουν μονο για σιτα..

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω.

Το εξαιρετικό φιλτράρισμα που επιτυγχάνει το κλασικό χάρτινο φίλτρο στο φιλτροκούτι δεν το πετυχαίνεις αλλιώς. Βέβαια, με το χάρτινο χάνεις σε παροχή αέρα. Πρέπει δηλαδή να βρεις μια χρυσή τομή μεταξύ καλού φιλτραρίσματος και καλής ροής αέρα.

Κατά καιρούς ψάχνω στο ίντερνετ για τέτοια πραγματάκια και είδα ότι η διαφορά της φιλτροχοάνης από ένα φιλτροκούτι όσον αφορά τη συγκράτηση σωματιδίων είναι αμελητέα και θεωρητικά αβλαβής για τον κινητήρα...

Πιστεύω ότι αν διαλέξεις μια φιλτροχοάνη από κάποια έμπειρη εταιρεία -κατά τη γνώμη μου η Κ&Ν είναι κορυφαία- (και όχι αυτές των 10 Ευρώ που κυκλοφοράνε), και κάνεις και την απαραίτητη συντήρηση (πλύσιμο και λαδάκι κάθε τόσο), δε θα έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα...

Link to comment
Share on other sites

οτι εχει κανει ο δαιδαλος θα κανω , βλεπω στο clubfiesta ειναι respect πολυ η μοντιφα του και θα την ακολουθησω πιστα. Φιλτροχοανη-τελικο-τσιπαρισμα.

Θα κανω μια πατεντα που κανουν πολυ για τη φιλτροχοανη, μια "ασπιδα" μπροστα απο το φιλτρο για να μην τραβαει νερα

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από theHitma@n

οριστε και το καρο μου(του πατερα μ ειναι βασικα) αλλα εγω εχω κανει περισσοτερα χλμ απο αυτον!!! το μονο "κακο" που εχει ειναι πως ειναι πισωκινητο........:devil:

μα τα πισωκινητα εχουν τη γλυκα!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από tolis86

μα τα πισωκινητα εχουν τη γλυκα!

ααα δε εχεις παρατηρητικοτητα! το "κακο" το εχω βαλει μεσα σε αυτακια, στο τελος εχω βαλει το διαολακι σαν προσωπακι, το αβαταρ δειχνει μια μπεμπα να ντριφταρει και απο πανω γραφει rear_wheel_lover....λες τλκ να μην λατρευω τα πισωκινητα? πως με κοβεις?!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

e21ys5.th.jpg

σχεδον ετσι το δικο μου τουτου (bmw E21 1982 1575cc) ....στην ευθεια δεν κανει τιποτα>>>αλλα ειναι ελαφρια και ροπατη και :devil: :devil: :devil: :devil: when it comes into cornering....κουναει τον ποπο της πολυ προστυχα.....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από BILL5 [Σήμερα, στις 22:11]

toli το ιδιο μοτερ λες να φοραει το corsa με το aveo?

Περιπου. Daewoo και Opel φοραγανε τα ιδια μοτερ πριν απο 5-6 χρονια. Απο τοτε πηραν χωριστους δρομους, συνεπως και οι δυο κινητηρες (corsa και aveo) ειναι εξελιξη του τοτε opel κινητηρα.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.