Jump to content



περί αξιοπιστίας πλαισίου


DVD_GR

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από Wizard!

Εγώ πιστεύω, κι γνωρίζω ότι συμβαίνει σε πολλά καταστήματα, ότι αυτά είχαν χρησιμοποιηθεί από υπαλλήλους του Πλαισίου, δεν τους άρεσαν ή τα χάλασαν, και τα έβαλαν σε μιά παραγγελία για να τα ξαποστείλουν, κρατώντας για τον εαυτό τους το καινούριο κομμάτι.

Είναι τακτική που χρησιμοποιούν πολλά παιδάκια σε καταστήματα, για να ξεφορτωθούν αυτά κάποιο χαλασμένο κομμάτι που δε θα τους το αλλάξουν επειδή χάλασε από κακή χρήση, ή κάποιο επεξεργαστή που δεν ανεβαίνει πολύ για να πάρουν την καινούρια φουρνιά/stepping.

Απλά βασίζονται στο ότι οι 9/10 είναι άσχετοι και δε θα το πάρουν χαμπάρι.

Γιώργο, στην δική μου περίπτωση (αν το διάβασες παραπάνω) ΔΕΝ ισχύει αυτό που λές. Το προϊόν που αγόρασα μάλλον είχε γυρίσει από την ASUS από RMA. ’πλα στην περίπτωσή μου, δεν έχαψα το περί "προσφοράς" (δηλαδή κατάλαβα από την στιγμή που είδα το ΜοΒο στο μαγαζί) και το πήρα ξέροντας τι κάνω και ευτυχώς δεν είχα προβλήματα, έπαιξε τέλεια. Θετικό το ότι ο πωλητής ήταν μπροστά όταν το άνοιξα και είδε, και το γεγονός ότι ακόμα και έτσι είχε 3 χρόνια εγγύηση. ’λλα άν το λάμβανα το δέμα σπίτι μου και έμενα και επαρχία θα το επέστρεφα σίγουρα και θα έκανα και εγώ την φασαρία που κάνει ο DVD_GR και με το δίκιο μου.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

..να προσθέσω κατι?

Πήρα πριν 1 μηνα 1g ram Supertalent και όταν πήγα να την ανοίξω

η μία πλευρά που έχει το αυτοκόλλητο στο κουτί, ήταν κομμένο, δηλαδή δεν ήταν

κλεισμένο με ταινία και απο τις δύο πλευρές αλλά δεν έδωσα σημασία .Επίσης ήταν μέσα σε

κουτί παρόμοιο με αυτό που είναι οι Kingstone.Πρώτοι φορά παίρνω Supertalent και δεν ξέρω

σε τι κουτί έρχονται.

......κάτι αρχίζει να μου βρωμάει σε αυτή την περίπτωση..

Να δείτε ότι και άλλοι θα αρχίζουν να θυμούνται περιστατικά στα οποία δεν έδωσαν σημασία.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να πάρω το μέρος κανενός να πω ότι από 1-2 περιστατικά δεν μπορούμε να κρίνουμε το σύνολο γιατί και εγώ μπορώ να πω 3 δικές μου περιπτώσεις άψογης εξυπηρέτησης που μάλιστα αν ήξεραν τι συνέβη δεν έπρεπε να εξυπηρετηθώ.Αυτό όμως δεν μετατρέπει το Πλαίσιο σε καλό ή κακό μαγαζί αντίστοιχα. Τέλος να πω ότι αυτή η μητρική μοιάζει με προιόν από το stock house. Εχω πάρει πολλές φορές από εκεί και ξέρω να πω ότι είναι επισκευασμένα προιόντα τα οποία έχουν 6 μήνες εγγύηση.

Επίσης μπαίνουν στο κουτί στο οποίο κάθεται πάνω η μητρική σου στη φωτογραφία.

Link to comment
Share on other sites

οπως ειπαμε john δεν ξερω αν ειναι ή οχι stock house,και αν ηταν ο τυπας ειπε ψεμματα που με πηρε τηλ και 2 φορες μαλιστα ψεμματα οτι η μητρικη ειναι καινουρια απλα ανοιγμενη.

απο κει και περα να ναι καλα ο βασιλης ( GoriLLakoS ) που βοηθησε και θα παω δευτερα πλαισιο ηρακλειο να ληγει το θεμα ελπιζω.

Το αν ειναι καλο ενα μαγαζι κρινεται συνεχως και παντα απο ολα τα περιστατικα.Στην προκειμενη περιπτωση το θετικο ειναι οτι η ανευθυνοτητα του κυριου που με δουλεψε τηλεφωνικως εξισορροπηθηκε απο την υπευθυνοτητα του βασιλη.

Κλεινοντας θα ηταν καλο να εντοπιστει οποιος εστειλε την μητρικη και να αποφευχθουν τετοιες περιπτωσεις στο μελλον.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από DVD_GR

Κλεινοντας θα ηταν καλο να εντοπιστει οποιος εστειλε την μητρικη και να αποφευχθουν τετοιες περιπτωσεις στο μελλον.

Αυτό είναι και το δύσκολο κομμάτι, ειδικά όσο μεγαλώνει μια εταιρία... Και το θέμα είναι ότι δε γνωρίζουν όλοι οι πελάτες το Βασίλη.

Τέλος πάντων, μακάρι να τελειώσει καλά για εσένα και να αποδειχθεί για άλλη μιά φορά ότι η συμμετοχή σε forums, ειδικά στο Λάμπη, μας βοηθάει όλους μας :D

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη κανονισες αντικατασταση των προιοντων ή πιστωτικό?

Παντως μου προκαλει εντυπωση η κατασταση που εφτασαν τα συγκεκριμενα προιοντα στα χερια σου.

Ειναι οφθαλμοφανες οτι ηταν σε αθλια κατασταση...

Αυτος που τα συσκευασε καλα δεν σκεφτηκε οτι θα γινονταν αμεσως αντιληπτο απο μερους σου?

Ωρες ωρες σκεφτομαι οτι η υπευθυνοτητα και η σωστη δουλεια μερικων ανθρωπων οπως του Βασιλη ,εξανεμιζεται απο καποια ατομακια που μονο την δουλεια τους δεν κανουν...:mad: :mad:

Link to comment
Share on other sites

και εγω πρωτη φορα το ειδα τετοιο πραγμα.θα τα αντικαταστησουν ελπιζω οπως μου ειπε τη δευτερα ο βασιλης.και πιθανον να μου δωσουν καλυτερη μητρικη. :D το τελικο θεμα ειναι να αποφευγονται τετοια γεγονοτα γιατι κακα τα ψεμματα δεν υπαρχει παντου ενας βασιλης και απο την αλλην λιγη τσιπα πανω σε μερικους δεν βλαπτει.Αν εγινε ανθρωπινο λαθος και εκαψαν τη μητρικη δικαιολογουνται,αλλα οχι το ψεμμα. Το κακο ειναι οτι δεν εχω pc και ειμαι πολυ καιρο με ενα χαρχαλο λαπτοπ που δεν μπορω να κανω τη δουλεια μου...

στο θεμα εξυπηρετησης οπως ανεφερε ενα παιδι πιο πανω ειναι γεγονος οτι πολλοι εκμεταλλευονται ορισμενες φορες κακως το rma υπερ τους και ισως γινονται και πιο δυσπιστες οι εταιρειες στην αντικατασταση.

Link to comment
Share on other sites

Ποιός είναι αυτός ο Βασίλης που βοηθάει τον κόσμο?

Μήπως μιλάμε για τον γνωστό.......Santa Βασίλη???

:p

Πάντως το θέμα είναι να μην γίνονται τέτοια πράγματα.

Αν είναι να περνάς τέτοια ταλαιπωρία τι να το κάνεις και να στην αλλάξουν?

Πάντως αν ήσουν στο usa θα έπερνες και αποζημίωση

για ψυχική οδήνη....

Link to comment
Share on other sites

Και εγω προ μηνων ειχα παρει μια gigabyte 965p-s3 απο πλαισιο περιστεριου, και μολις ανοιξα την συσκευασια ειδα ιχνη θερμοαγωγιμης παστας στην υποδοχη του cpu.

Το ζητημα λυθηκε αμεσα βεβαια , απλα καποιος ο οποιος δεν ασχολειται καθολου μπορει να την πατησει.

Παρολαυτα το πλαισιο ειναι μακραν το καλυτερο σε rma , και ας συμβαινουνε και καποια τετοια περιστατικα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Γιάννης Ν

για ψυχική οδήνη....

Sorry, αλλά ψυχική οδύνη είναι μόνο αν πεθάνει συγγενής ;) Εδώ το πολύ να υποστήριζε ηθικές βλάβες, δηλαδή ότι τον κορόιδευαν οι φίλοι του επειδή είχαν πιό γρήγορο υπολογιστή και δεν είχε μούτρα να βγει στην κοινωνία... :tomato:

Link to comment
Share on other sites

Στο πλαίσιο έχουν κάνει μεγάλη μ@λ@κί@ και σε μένα...Πήγα με ένα φίλο το PC του για αναβάθμιση στο Πλαίσιο. Τα πράγματα που αλλάχτηκαν μου τα έδωσαν, αλλά όταν πήγα να τα τσεκάρω να δώ αν είναι ΟΚ για να τα πουλήσω, είδα ότι από το CPU έλειπαν 2 pin. Επειδή στον φίλο μου έπαιζε μιά χαρα, καταλήγω ότι ο τυπάς που έκανε την αναβάθμηση έβγαλε το CPU και το έβαλε λάθος. Και όταν λέω λάθος εννοώ ότι τον έβαλε με λάθος προσανατολισμό...δεν είμαι σιγουρος αλλά όταν τον έβγαλα πρέπει να ήταν 180 μοίρες γυρισμένος από τη σωστή θέση του...

Βέβαια για το RMA του δεν έχω κανένα πάράπονο... το αντίθετο μάλιστα...

απλά βάζουν τα λάθος άτομα στην λάθος θέση...

Link to comment
Share on other sites

Κατα τα αλλα συνεχιζουν να υπαρχουν ατομα που πιστευουν οτι τα περιστατικα ειναι μεμονωμενα....

Κι οσο περνανε οι μερες σιγουρα θα βγουνε και αλλοι.Αν και ενα μικρο search στο forum θα εδειχνε κι αλλα περιστατικα.

Και στο κατω-κατω στα @@@@ μου αν το πλαισιο το ξερει η οχι,να τους ελεγχει οσους δουλευουν εκει,γιατι πρεπει να κανω και δευτερη διαδρομη επειδη εκει ειναι οικος ανοχης.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική ορισμένων εδώ μέσα.

Από τη μιά ζητάμε να αγοράσουμε ένα προιόν που έχει ανοιχτεί και του λείπουν κομμάτια από τη συσκευασία, μας ενημερώνουν οι πωλητές, μας εξυπηρετούν, γνωρίζουμε ότι αν δεν μας κάνει το προιόν θα το επιστρέψουμε στο Πλαίσιο και θα μας δώσουν RMA ότι άλλο τραβάει η ψυχή μας και τους βρίζουμε κι από πάνω.

Ε δεν είμαστε καλά λέω εγώ.

Ψυχίατρο θέλουμε.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από steve_m [Σήμερα, στις 22:21]

Κατα τα αλλα συνεχιζουν να υπαρχουν ατομα που πιστευουν οτι τα περιστατικα ειναι μεμονωμενα....

Κι οσο περνανε οι μερες σιγουρα θα βγουνε και αλλοι.Αν και ενα μικρο search στο forum θα εδειχνε κι αλλα περιστατικα.

Και στο κατω-κατω στα @@@@ μου αν το πλαισιο το ξερει η οχι,να τους ελεγχει οσους δουλευουν εκει,γιατι πρεπει να κανω και δευτερη διαδρομη επειδη εκει ειναι οικος ανοχης.

Για μένα το να βρίζεις ένα κατάστημα εδώ μέσα είναι απαράδεκτο.

Έγραψες το προσωπικό σου περιστατικό, έκρινε ο καθένας κατά την κρίση του τους ισχυρισμούς σου, φτάνει.

Μέχρι εκεί.

Ξεπέρασες κάθε όριο γράφοντας ότι είναι οίκος ανοχής.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από steve_m

Κατα τα αλλα συνεχιζουν να υπαρχουν ατομα που πιστευουν οτι τα περιστατικα ειναι μεμονωμενα....

Κι οσο περνανε οι μερες σιγουρα θα βγουνε και αλλοι.Αν και ενα μικρο search στο forum θα εδειχνε κι αλλα περιστατικα.

Και στο κατω-κατω στα @@@@ μου αν το πλαισιο το ξερει η οχι,να τους ελεγχει οσους δουλευουν εκει,γιατι πρεπει να κανω και δευτερη διαδρομη επειδη εκει ειναι οικος ανοχης.

Oσα περιστατικα και αν δειξει η αναζητηση η γλωσσα σου ειναι απαραδεκτη....

Επισης βλεπω οτι και εσυ αγοραζεις απο τον οικο που λες...

http://www.thelab.gr/showthread.php?postid=498070#post498070

http://www.thelab.gr/showthread.php?postid=498065#post498065

και χρησιμοποιεις και εκει ομορφες λεξεις....

Επισης δεν σε αναγκαζει κανενας να αγοραζεις απο το πλαισιο....μπορεις να πας να αγορασεις πραγματα οπουδηποτε...σε χαμηλοτερη τιμη,με καλυτερη υποστηριξη και σαφως καλυτερο RMA....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mariosalice

Δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική ορισμένων εδώ μέσα.

Από τη μιά ζητάμε να αγοράσουμε ένα προιόν που έχει ανοιχτεί και του λείπουν κομμάτια από τη συσκευασία, μας ενημερώνουν οι πωλητές, μας εξυπηρετούν, γνωρίζουμε ότι αν δεν μας κάνει το προιόν θα το επιστρέψουμε στο Πλαίσιο και θα μας δώσουν RMA ότι άλλο τραβάει η ψυχή μας και τους βρίζουμε κι από πάνω.

Ε δεν είμαστε καλά λέω εγώ.

Ψυχίατρο θέλουμε.

Aν εννοείς πάντως του παιδιού με τη DFI, που άνοιξε το θέμα, δεν είναι δα και λίγο να αγοράζεις μητρική, να σου λένε ότι είναι καινούργια αλλά ανοιγμένη η συσκευασία, και να την βλέπεις και καμμένη κιόλας!Αυτό κακά τα ψέματα, είναι υπερβολή, αλλά και εγώ θέλω να πιστεύω πως είναι μεμονομένο.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ηρεμηστε λιγο....Δεν ειναι ωραιο να την μπαινουμε ο ενας στον αλλον..Ουτε να βγαζουμε το φιδι απο την τρυπα..

Ο καθενας αγοραζει απο εκει που του αρεσει..Και εμενα μια φορα ειχε τυχει να αλλαξω 4 δισκους για να καταφερω να πω "τελικα δουλευει"

Το καθε καταστημα εχει τα κατα του και τα αρνητικα του..Δεν ξερουμε αν τα περιστατικα στα οποια αναφερομαστε , εχουν γινει σκοπιμα η απο λαθος.Απο την αλλη ειναι σαν τον ΟΤΕ.Εχεις 1mbit και κατεβαζεις με 80.Μπορεις να κανεις κατι ; Οχι...Αν λοιπον εισαι αποφασισμενος να παρεις απο το πλαισιο , να ξερεις οτι μπορει να σου κατσει και η στραβη.Δεν μπορεις να διορθωσεις καταστασεις..Αν φοβασαι να παρεις , δεν επιλεγεις το πλαισιο.Αν νομιζεις οτι μπορεις να διορθωσεις καταστασεις , αλλαξε καταστημα :p

Link to comment
Share on other sites

Όταν σου λένε ότι είναι ανοιγμένη η συσκευασία σε ένα προιόν είναι σα να σου λένε μην την αγοράσεις.

Αν είναι καμμένη ή όχι και αν λειτουργεί ή όχι η μητρική εγώ δεν το ξέρει κανείς.

Αυτό που όλοι ξέρουμε όμως είναι ότι πίεσε να την πάρει και μετά χωρίς να τη δοκιμάσει αν λειτουργεί γράφει διάφορα.

Ας τη γυρίσει πίσω.

Του το αρνήθηκαν?

Τον εξυπηρέτησαν και του έδωσαν αυτό που ήθελε και ζητάει το κεφάλι τους στο πιάτο.

Αυτό για μένα είναι αχαριστία.

Αμφισβητώ την καλή του πίστη ανοικτά.

Αμφισβητώ ακόμα και τον ισχυρισμό του ότι πήρε καμμένη - μεταχειρισμένη μητρική.

Προσωπικά με θίγει, ως καταναλωτή, γιατί δεν θα ήθελα να αλλάξει η πολιτική του Πλαισίου εξ αιτίας τέτοιων ατόμων.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mariosalice

Όταν σου λένε ότι είναι ανοιγμένη η συσκευασία σε ένα προιόν είναι σα να σου λένε μην την αγοράσεις.

Αν είναι καμμένη ή όχι και αν λειτουργεί ή όχι η μητρική εγώ δεν το ξέρει κανείς.

Αυτό που όλοι ξέρουμε όμως είναι ότι πίεσε να την πάρει και μετά χωρίς να τη δοκιμάσει αν λειτουργεί γράφει διάφορα.

Ας τη γυρίσει πίσω.

Του το αρνήθηκαν?

Τον εξυπηρέτησαν και του έδωσαν αυτό που ήθελε και ζητάει το κεφάλι τους στο πιάτο.

Αυτό για μένα είναι αχαριστία.

Αμφισβητώ την καλή του πίστη ανοικτά.

Αμφισβητώ ακόμα και τον ισχυρισμό του ότι πήρε καμμένη - μεταχειρισμένη μητρική.

Προσωπικά με θίγει, ως καταναλωτή, γιατί δεν θα ήθελα να αλλάξει η πολιτική του Πλαισίου εξ αιτίας τέτοιων ατόμων.

Περίμενε, κακώς βέβαια μιλώ εγώ γιατί δεν με αφορά είμαι άσχετος στο θέμα, απλά διευκρινίζω βάσει του ότι έχω καταλάβει.

Το παιδί έκανε τη παραγγελία, τον πήρανε τηλέφωνο, του είπανε ότι είναι ανοιγμένη αλλά κατά τα άλλα καινούργια όμως, οπότε δέχτηκε να την πάρει. Τα παρέλαβε, και είδε έκλεικτος όπως λέει, ότι έχει καεί σε ένα σημείο και έχει γίνει κόλληση από άνθρωπο πάνω στο μόμπο.Δε το δοκίμασε καν να δει αν παίζει, μπορεί να λειτουργούσε μια χαρά! Ο λόγος που τσαντίστηκε λοιπόν τόσο, είναι ότι ενώ περίμενε καινούργιο μόμπο, έστω και ελλειπής συσκευασία, του δώσανε ένα μόμπο με εμφανή τα σημάδια κακής χρήσης,παρέθεσε και φωτό!Δε νομίζω να καθότανε κάποιος να στήσει τέτοια ιστορία! Εκεί βλέπω όλη την ουσία του προβλήματος εγώ.

Link to comment
Share on other sites

Και γιατι να το πουν μετα οτι ειναι ανοιγμενη? Ας το γραψουν στο sait.Βεβαια γνωριζουν καλα εκει την ψυχολογια του καταναλωτη (οταν εχει "φτιαχτει καποιος να αγορασει κτλ")

Ναι ψωνιζω απο αυτον τον οικο.Γιατι? γιατι εδω ειναι μπανανια και συνηθως δε βρισκω αλλου αυτο που θελω.Επισης αυτος ο οικος παραμενει ως αργα ανοιχτος και αυτο με βολευει.Αλλα υπαρχει μια διαφορα:ΕΓΩ πληρωνω εκεινους!

Οσο για τη "γλωσσα" που χρησιμοποιησα οτντως ειναι πολυ σκληρη.

Ειναι ωραια ομως να χρησιμοποιουν τα καταστηματα αθεμιτες πρακτικες και μετα να ζητουν συγνωμη-πολυ καλο.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.