Wizard! Φεβρουάριος 20, 2008 #441 Φεβρουάριος 20, 2008 Αρχική απάντηση από mariosaliceΠιστεύω ότι το θέμα είναι πιο σοβαρό απ' ότι φαίνεται. Ίσως μάλιστα εξ αιτίας του να μην είναι δυνατή μελλοντικά η αναβάθμιση στο SP1. Αυτό μας έλλειπε τώρα... Να χρειαστεί format για μιά βλακεία...
mariosalice Φεβρουάριος 20, 2008 Author #442 Φεβρουάριος 20, 2008 Νομίζω πως είναι καλύτερα να γίνει ένα system restore τώρα, σε σημείο πριν την εγκατάσταση αυτού του update, πριν να είναι αργά.Στο δικό μου υπολογιστή θα τα αφήσω έτσι όπως είναι για να δω την εξέλιξη.Πιστεύω ότι θα βρούνε τελικά κάποια λύση.
astrolabos Φεβρουάριος 20, 2008 #443 Φεβρουάριος 20, 2008 Τα restore τα έχω κόψει. Πάντως δε μου έχει εμφανίσει κάποιο πρόβλημα. Εσένα Μάριε σου έχει βγάλει τίποτα;
DJD Φεβρουάριος 20, 2008 #444 Φεβρουάριος 20, 2008 Δεν είχα κανένα πρόβλημα με το update, Vista 32bit.
magicman Φεβρουάριος 20, 2008 #445 Φεβρουάριος 20, 2008 και σε μενα το ιδιο επισης, κανενα προβλημα(32bit business) βασικα εμενα μου εκανε στις 14 το πρωτο update που εγινε failed. και μετα απο λιγες ωρες την ιδια μερα εγινε κανονικα, successful
bkbilly Φεβρουάριος 20, 2008 #446 Φεβρουάριος 20, 2008 Ξέρω οτι βγήκε το sp1 για τις εταιρίες αλλά για τους χρήστες πότε βγαίνει;
Spyrious Φεβρουάριος 20, 2008 #447 Φεβρουάριος 20, 2008 ***Off topic***Συγγνώμη για το off topic,με opty 165@2.5ghz,7900gt,1024mb ddr@550mhz, αξίζει να βάλω vista ή καλύτερα με τα xp μέχρι να κάνω αναβάθμιση;Ρωτάω εδώ γιατί δεν έχω καμμια εμπειρία με τα vista.
racer Φεβρουάριος 20, 2008 #448 Φεβρουάριος 20, 2008 Βάλε έτσι για δοκιμή και άμα δε σου αρέσουν τα βγάζεις
Athens2004 Φεβρουάριος 20, 2008 #449 Φεβρουάριος 20, 2008 Αν ειχες 2gb να πήγαινες [αν και εγω με 4gb ειδα τα Vista να πηγαινουν οπως πρέπει.] με το 1gb ram ομως nowa1.
kallileo Φεβρουάριος 20, 2008 #450 Φεβρουάριος 20, 2008 Αρχική απάντηση από Spyrious ***Off topic***Συγγνώμη για το off topic,με opty 165@2.5ghz,7900gt,1024mb ddr@550mhz, αξίζει να βάλω vista ή καλύτερα με τα xp μέχρι να κάνω αναβάθμιση;Ρωτάω εδώ γιατί δεν έχω καμμια εμπειρία με τα vista. Ενας φιλος μου εχει σε παρομοιο συστημα Ultimate x64...και τρεχουν χωρις κανενα προβλημα. Ενω εμενα με 2GB με το που ανοιγουν τα Windows τρωνε 900ΜΒ σε αυτον με το 1GB τρωνε κατω απο 600ΜΒ. Μαλλον υπολογιζουν την μνημη του συστηματος. Βεβαια δεν ειναι για να παιζεις παιχνιδια...
Κωστάκης Φεβρουάριος 20, 2008 #451 Φεβρουάριος 20, 2008 Αρχική απάντηση από Wizard!Κάπως γίνεται, το έκανε... :X: Δέν φαντάζομαι να εννοείς το alt+tab ε? ? ?
Wizard! Φεβρουάριος 20, 2008 #452 Φεβρουάριος 20, 2008 Κάτι σαν το alt+tab, αλλά ήταν μεγαλύτερες οι εικόνες και στατικό, δεν έφευγε αν το άφηνες, όπως το flip3d αν πατήσεις ctrl+win+tab Ki όχι, δεν είναι το ctrl+alt+tab
mariosalice Φεβρουάριος 20, 2008 Author #453 Φεβρουάριος 20, 2008 Αρχική απάντηση από astrolabos [Σήμερα, στις 18:04] Τα restore τα έχω κόψει. Πάντως δε μου έχει εμφανίσει κάποιο πρόβλημα. Εσένα Μάριε σου έχει βγάλει τίποτα; Όχι. Δεν έχω κανένα πρόβλημα τώρα.Μια μέρα, μου έβγαζε συνέχεια ότι βρέθηκε νέο update και μου το εγκαθιστούσε. Κάποια στιγμή σταμάτησε να βρίσκει το update. Υπέθεσα ότι η M$ το κατέβασε ή το διόρθωσε (είχα κάνει συμπτωματικά και αναφορά για to bug). Την επόμενη μέρα όμως, ξανά βρέθηκε το ίδιο update. Αυτή τη φορά εγκαταστάθηκε και έκτοτε σταμάτησε να μου λέει ότι βρέθηκε νέο update. Δεν ξέρω τι έγινε ακριβώς όμως και αν αυτή τη στιγμή μπορεί κάποιος να το κατεβάσει ή όχι. Ούτε ξέρω αν σταμάτησε επειδή εγκατέστησα κάποια διορθωμένη έκδοση, ή αν το έβγαλαν από το site. Πάντως υπάρχει και επίσημη ανακοίνωση από τη M$.. http://windowsvistablog.com/blogs/windowsvista/archive/2008/02/19/update-on-windows-vista-sp1-prerequisite-kb937287.aspx We've heard a few reports about problems customers may be experiencing as a result of KB937287, the servicing stack update I blogged about last week, and I wanted to provide a quick update for you. Immediately after receiving reports of this error, we made the decision to temporarily suspend automatic distribution of the update to avoid further customer impact while we investigate possible causes.
tolis861416003225 Φεβρουάριος 20, 2008 #454 Φεβρουάριος 20, 2008 το ιδιο ειχα παθει καιγω με το ιδιο αυτο το 7287 στο τελος το θυμαμαι..το εγκατεστησε δε θυμαμαι καιγω ποσες φορες...
Reaper Μάρτιος 1, 2008 #455 Μάρτιος 1, 2008 έχω ενα πρόβλημα με το .NET νομίζω οταν πάω να κανω install μερικα προγράμματα (core temp , Frontlines Fuel Of War και μερικά άλλα) μου βγαινει το παρακάτω μήνυμα επίσης στα updates αποτυγχάνει συνεχώς η εγκατάσταση του
NikMark Μάρτιος 2, 2008 #456 Μάρτιος 2, 2008 Παίδες, 20 GB είναι αρκετά για δημιουργία τμήματος το οποίο προορίζεται για καθαρή εκγατάσταση Vista Premium; Μήπως με παίρνει να το δημιουργήσω και μικρότερο;
mariosalice Μάρτιος 2, 2008 Author #457 Μάρτιος 2, 2008 Πρέπει να θέλει 15GB από όσο ξέρω αλλά τα 20 είναι καλύτερα για σιγουριά.
sstav Μάρτιος 2, 2008 #458 Μάρτιος 2, 2008 αυριο θα παραλάβω τα 4 gb μνήμες με τα Vista32 bit....Πρέπει να προσέξω κάτι κατά την αλλαγή; .Θα βλέπω τα 3gb αλλά θα αξιοποιούνται και τα 4 αν απαιτείται από εφαρμογές κτλ.....ετσι δεν είναι;;;H αναβάθμιση στα 64βιτ είναι αναγκαία μάλλον.
apagal Μάρτιος 2, 2008 #459 Μάρτιος 2, 2008 Πάνω από 2GB RAM καλό θα ήταν να βάλεις τα χ64 για να αξιοποιούνται.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.