Jump to content



Κινητοποιήσεις στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση


VIL

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

Καλημερα παιδια κατ'αρχας.Θα ηθελα και γω να εκφρασω την αποψη μου γυρω απο το θεμα.

Πρωτα απ'όλα θελω να ενημερωσω πως δεν εκπροσωπω καμμια παραταξη κομματικη,ισα ισα ειμαι εναντιων αυτης της τραγικης καταστασης που επικρατει στα περισσοτερα πανεπιστημιακα ιδρυματα( αφισεσ ΠΑΝΤΟΥ,πελατιακες σχεσεις, βυσματα, γλυψιματα κτλ κτλ).

Προσωπικα θεωρω πως το επιχειρημα οτι οι αιωνιοι φοιτητες τρωνε θεσεις απο αλλα ατομα απλως δεν στεκει.Οι πρωτοετεις καθε χρονια ειναι ενα στανταρ νουμερο το οποιο δεν εχει καμμια σχεση με τους πτυχιουχους , οπως ακριβως ειπε και ενα παιδι λιγο πιο πανω.Και δεν νομιζω καποιος ο οποιος ειναι στην σχολη του 10 χρονια να παρακολουθει ΚΑΘΕ χρονο το εργαστηριο που εχασε,και να τρωει θεσεις σε αλλους που πανε να βγαλουν τη σχολη σε 4 χρονια.Τις θεωρειες δν τις θιγω καν, γιατι ολοι οσοι ειναι ή ηταν φοιτητες ξερουν τι γινεται: την πρωτη βδομαδα του 6μηνου πατανε το 90% των παιδιων και μετα απο κανα 2-3μηνο αντε να παταει το 25-30%,μπορει και να λεω πολλα.Επισης στις θεωρειες κανεις δεν σε ελεγχει ουτε σου λεει να μην μπεις στο μαθημα αν εισαι αιωνιος-εξωπανεπιστημιακος ή οτιδηποτε αλλο.

Ακόμη,έστω οτι ο καθε αιωνιος παρακολουθει ΚΑΘΕ χρονο το εργαστηριο που εχει κοπει.Μην τρελαθουμε,ασ κανουν παραπανω τμηματα.Η δικαιολογια οτι οι καθηγητες πρεπει να παιρνουν υπερωριες ειναι απλως για γελια.Ειναι λιγοι οι καθηγητες που κανουν οι ιδιοι τα εργαστηρια τους.Συνηθως ειναι βοηθοι,μεταπτυχιακοι κτλ κτλ.Απο τη δικη μου σχολη για παραδειγμα μπορω να σας πω περιπτωσεις που ο καθηγητης δν κανει ουτε την θεωρια και την δινει σε μεταπτυχιακους ισχυριζομενος οτι "ειναι καλυτερος προγραμματιστης απο μενα":tomato:

Το μονο πραγμα που φοβαμαι με τα ιδιωτικα πανεπιστημια ειναι οτι η φθινουσα κατασταση στην οποια ΗΔΗ βρισκονται τα δημοσια πανεπιστημια,θα οξυνθει.Και επειδη αναφερθηκε το παραδειγμα για τα δημοσια-ιδιωτικα νοσοκομεια,βλεπουμε πως εχει η κατασταση.Τραγικες εγκαταστασεις και καθημερινα συνανθρωποι μας πεθαινουν λογω ελειψεων και καθυστερησεων.

Σιγα μην αναβαθμιστει το δημοσιο πανεπιστημιο λογω ανταγωνισμου.Δεν νομιζω να πιστευει καποιος πραγματικα αυτη την αποψη.

Τελος,προσωπικα παντα,θεωρω το λιγοτερο ως αδικο να ισοβαθμιστει το πτυχιο το δικο μου ,που οπως ολοι μοχθησα για να μπουμε σε μια σχολη , με εκεινου που μια ζωη ξυνοταν και επειδη ειχε περισσοτερη οικονομικη ευχερεια να μπει σε ενα ιδιωτικο και να πληρωσει το χαρτι.

Link to comment
Share on other sites

orone, πολύ σωστά αυτά που λες, και συμφωνώ. αλλά θα σταθώ στη φθίνουσα πορεία του δημοσίου πανεπιστημίου. Ποιος ευθύνεται για αυτό; Το κράτος; Η μερική χρηματοδότηση; Ή μήπως κι εμείς οι ίδιοι έχουμε φέρει σε αυτήν την κατάσταση τα Πανεπιστήμιά μας;

Όταν βάζουμε φωτιές μέσα στη σχολή,

όταν σταματάμε το μάθημα γιατί η ΔΑΠ/ΠΑΣΠ/ΠΚΣ/ΕΑΑΚ και όποιος άλλος να'ναι, θέλει να κάνει μια ανακοίνωση για το άρθρο 16, για τους Ζαπατίστας, για τον Ολυμπιακό που πήρε στα χαρτιά το πρωτάθλημα, ή τέλος πάντων για ότι του αυτώσει,

όταν κλείνουμε τις σχολές για τους τριήμερους εορτασμούς για το Πολυτεχνείο, αλλά η εκδήλωση για τα γεγονότα γίνεται σε μέρα που έχουμε μάθημα

όταν, επειδή την είδαμε βασιλιάδες καρνάβαλοι, βάζουμε στη διαπασόν μουσική την τελευταία βδομάδα πριν τις απόκριες, άσχετα με το γεγονός ότι κάποιοι κάνουν μάθημα

Όταν παίρνουμε ως ενέχυρο εξοπλισμό της σχολής (που τον έχουμε πληρώσει εμείς, μέσω της φορολογίας), γιατί μας είπαν να μην έχουμε τα νοβοπάν με τις αφίσες φάτσα κάρτα στη σχολή

όταν, όταν, όταν...

Δυστυχώς, στην Ελλάδα (και γενικότερα στη Μεσόγειο), υπάρχει μια τάση να βλέπουμε τα λάθη των άλλων. Το θετικό είναι ότι βλέπουμε την κατρακύλα. Το κακό είναι ότι δεν βλέπουμε ότι ευθυνόμαστε κι εμείς για αυτήν. Όταν αντιληφθούμε το ποιοι είναι οι υπεύθυνοι, και τι την προκάλεσε, τότε ίσως βρούμε τρόπο να την σταματήσουμε, και να αλλάξουμε την φθίνουσα πορεία της

Link to comment
Share on other sites

orone, πολύ σωστά αυτά που λες, και συμφωνώ. αλλά θα σταθώ στη φθίνουσα πορεία του δημοσίου πανεπιστημίου. Ποιος ευθύνεται για αυτό; Το κράτος; Η μερική χρηματοδότηση; Ή μήπως κι εμείς οι ίδιοι έχουμε φέρει σε αυτήν την κατάσταση τα Πανεπιστήμιά μας;

Όταν βάζουμε φωτιές μέσα στη σχολή,

όταν σταματάμε το μάθημα γιατί η ΔΑΠ/ΠΑΣΠ/ΠΚΣ/ΕΑΑΚ και όποιος άλλος να'ναι, θέλει να κάνει μια ανακοίνωση για το άρθρο 16, για τους Ζαπατίστας, για τον Ολυμπιακό που πήρε στα χαρτιά το πρωτάθλημα, ή τέλος πάντων για ότι του αυτώσει,

όταν κλείνουμε τις σχολές για τους τριήμερους εορτασμούς για το Πολυτεχνείο, αλλά η εκδήλωση για τα γεγονότα γίνεται σε μέρα που έχουμε μάθημα

όταν, επειδή την είδαμε βασιλιάδες καρνάβαλοι, βάζουμε στη διαπασόν μουσική την τελευταία βδομάδα πριν τις απόκριες, άσχετα με το γεγονός ότι κάποιοι κάνουν μάθημα

Όταν παίρνουμε ως ενέχυρο εξοπλισμό της σχολής (που τον έχουμε πληρώσει εμείς, μέσω της φορολογίας), γιατί μας είπαν να μην έχουμε τα νοβοπάν με τις αφίσες φάτσα κάρτα στη σχολή

όταν, όταν, όταν...

Δυστυχώς, στην Ελλάδα (και γενικότερα στη Μεσόγειο), υπάρχει μια τάση να βλέπουμε τα λάθη των άλλων. Το θετικό είναι ότι βλέπουμε την κατρακύλα. Το κακό είναι ότι δεν βλέπουμε ότι ευθυνόμαστε κι εμείς για αυτήν. Όταν αντιληφθούμε το ποιοι είναι οι υπεύθυνοι, και τι την προκάλεσε, τότε ίσως βρούμε τρόπο να την σταματήσουμε, και να αλλάξουμε την φθίνουσα πορεία της

Τι λέτε ρε παίδες τέτοια γίνονται μέσα στα ανώτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας μας?

(πιθανόν να μου πεις αυτά δεν είναι τίποτα) ναι αλλά αυτοί που έχουν την υποχρέωση και ευθύνη για την σωστή και απρόσκοπτη λειτουργία του θεσμού (από τον πρώτο μέχρι και τον τελευταίο) τι κάνουν, τι κάνουμε, τι κάνετε? όχι βέβαια (καλά ευχαριστώ) αλλά περιοριζόμαστε σε ημίμετρα-μπαλώματα, χαδέματα,γλειψίματα,και ρουσφετολογίματα. ντροπή μας :wall: σας παραπέμπω στην υπογραφή μου

Link to comment
Share on other sites

αυτά πού έγραψα VIL είναι αυτά που έχω δει με τα μάτια μου στο Φυσικό της Αθήνας, ενώ ένα από αυτά έχει γίνει στην ΑΣΟΕΕ (δεν το έχω δει, αλλά δε νομίζω να τίθεται θέμα αμφισβήτησης)

Link to comment
Share on other sites

Τι λέτε ρε παίδες τέτοια γίνονται μέσα στα ανώτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας μας?

(πιθανόν να μου πεις αυτά δεν είναι τίποτα) ναι αλλά αυτοί που έχουν την υποχρέωση και ευθύνη για την σωστή και απρόσκοπτη λειτουργία του θεσμού (από τον πρώτο μέχρι και τον τελευταίο) τι κάνουν, τι κάνουμε, τι κάνετε? όχι βέβαια (καλά ευχαριστώ) αλλά περιοριζόμαστε σε ημίμετρα-μπαλώματα, χαδέματα,γλειψίματα,και ρουσφετολογίματα. ντροπή μας :wall: σας παραπέμπω στην υπογραφή μου

Δυστυχως φιλε VIL αυτα συμβαινουν μεσα στα "Ανωτερα" ιδρυματα..Και αυτα απλως ειναι η κορυφη του παγΟβουνου,τα οποια τα διακρινει κανεις αμεσως μολις μπει μεσα σε ενα "ανωτερο" ιδρυμα..

Και οπως λεει και ο JohnG85 η κατασταση αυτη ισχυει και στο Τει Αθηνας.Εκει φοιτησε ο αδερφος μου (φετος τελειωσε) και στα 4 τελευταια χρονια δεν εδωσε μια εστω φορα κανονικα εξεταστικη τον Ιουνιο..Την μια το κλεινουν οι μαθητες και την αλλοι οι καθηγητες..(!).

Φιλε deninho ολοι μας ξερουμε απο που ερχονται οι ανακοινωσεις,οι καρναβαλισμοι κτλ κτλ..Με το φτωχο μου το μυαλο δεν μπορω να καταλαβω γιατι εχουν εμπλακει τα κομματα μεσα στα Ελληνικα πανεπιστημια.Σε λιγο καιρο θα στηνουν και τραπεζακια(με τραπεζομαντηλο αφισες :p ) και στα γυμνασια-λυκεια..:giveup:

Link to comment
Share on other sites

Κλειστό το ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΡΙΤΗ 27/5 ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 30/5 :rant:

Αν δεν κανω λαθος το εκλεισε η διοικηση και οχι οι φοιτητες,επειδη οι 2οι εκαψαν καποια εδρανα,ε?Δεν πρεπει να εχει σχεση με τις πρυτανικες εκλογες και τα διαφορα που συμβαινουν αυτο τον καιρο.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κανω λαθος το εκλεισε η διοικηση και οχι οι φοιτητες,επειδη οι 2οι εκαψαν καποια εδρανα,ε?Δεν πρεπει να εχει σχεση με τις πρυτανικες εκλογες και τα διαφορα που συμβαινουν αυτο τον καιρο.

Ακριβώς γι' αυτό, το έκλεισε η δοιήκηση για αντίδραση λέει :mad:.

@MaGiCMaN: Δεν ξέρω για εσάς.

Link to comment
Share on other sites

Αλλη μια γενικη συνελευση στο Πανεπιστιμιο Πειραιως χωρις συμπερασμα χωρις ουσια χωρις νοημα//

Τι αποφασιστηκε τελικα? Δεν αντεξα και εφυγα μετα απο λιγο...:TD:

Link to comment
Share on other sites

Ως υποψήφιος αιώνιος (6.5 χρόνια σπουδών γαρ) να πω 2-3 πραγματάκια:

1) κάποιες σχολές έχουν υπερβολικό φόρτο εργασίας και λίγες ευκαιρίες για τα μαθήματα.

Παράδειγμα τέτοιο το χημικό, που σε φορτώνει με ένα σωρό εργαστήρια. Προσωπικά δεν έχω κοπεί ΠΟΤΕ σε εργαστήριο (και θεωρώ ότι για να κοπείς σε εργαστήριο θέλει πολύ προσπάθεια), παρά μόνο σε εξετάσεις εργαστηρίου. Αν το Πανεπιστήμιο είχε μια ρήτρα στις 2 φορές που κόβεσαι, τέλος, θα έπαιρναν πτυχίο 1 ή 2 άτομα, και μπορεί να λέω και πολλά. Αυτό γιατί με το υπάρχον καθεστώς, έχουν προσαρμοστεί οι καθηγητές, που ελαφριά την καρδία παίζουν με τον φοιτητή, και σου λέει "ε, εντάξει, ξαναδώστο να πας καλύτερα", μόνο που το ξανα- μπορεί να είναι σε 6 μήνες. Για μένα, από τους καθηγητές που είχα στο Πανεπιστήμιο το 90% θα έπρεπε να είναι οδοκαθαριστές, καθώς όχι μόνο αγνοούν παντελώς την ουσία των όσων διδάσκουν, αλλά αγνοούν την πραγματικότητα, την αγορά, το ρόλο τους και το σκοπό τους. Καθηγητής που κόβει πάνω από το 20% των φοιτητών, σημαίνει ότι δεν κάνει καλά τη δουλειά του. Δεν λέω ότι είμαστε όλοι Einstein, αλλά αυτό το υλικό υπάρχει, και με αυτό πρέπει να δουλέψει. Αν δεν μπορεί, ας πάει σπίτι του. Τέτοια περίπτωση για παράδειγμα οι Φυσικοί που διδάσκουν στο Χημικό, που κόβουν στην Μηχανική, που σε άλλα πανεπιστήμια το περνάνε όλοι στο πρώτο εξάμηνο. Από τη σειρά μου, με την πρώτη, το πέρασε 1 (ένα) άτομο. Εγώ το πέρασα με τη 10η φορά, και πέραν ότι ξέρω πάρα πολύ καλά τη Μηχανική, λόγω ενδιαφέροντος (πιθανώς καλύτερα από τον καθηγητή ο οποίος με έχει κόψει με την αιτιολογία ότι δεν έγραψα αυτό που λέει το βιβλίο), και θεωρώ ότι δεν είναι οι μόνοι που θα έπρεπε να έχουν κάποια άλλη δουλειά.

Επίσης τραγικό είναι σε Πανεπιστήμιο να προάγεται η παπαγαλία και η μερική κατοχή της γνώσης, όπως κάνει η μεγαλύτερη μερίδα των καθηγητών. Αυτό φαίνεται στο επίπεδο των αποφοίτων, που υπάρχει περίπτωση με άψογο βαθμό πτυχίου να μην μπορούν να δουλέψουν ούτε σε Αρτοποιείο.

2) Ο αιώνιος φοιτητής που χρωστάει μαθήματα δεν επιβαρύνει σε τίποτα. Ελάχιστοι φοιτητές κόβονται σε εργαστήρια, μιλάμε για 1-2 τη φορά, και αυτοί όντως θα μπορούσαν να κόβονται μετά τη 2η αποτυχημένη απόπειρα. Οι υπόλοιποι, σαφώς και δεν επιβαρύνουν το τμήμα, απλά το μειονέκτημα είναι ότι στα περισσότερα εργαστήρια, για 150 φοιτητές υπάρχουν 20 και 30 θέσεις (ιδιαίτερα για μαθήματα επιλογής), οπότε εμφανίζεται το πρόβλημα. Δεν φταίνε προφανώς οι "αιώνιοι", αλλά οι περιορισμένες θέσεις. Θα έπρεπε ο αριθμός των εισακτέων να ισούται με τις διαθέσιμες θέσεις στα εργαστήρια, αλλά οι εκάστοτε κυβέρνηση μεταβάλλει τους εισακτέους για να μπουν όλοι στο Πανεπιστήμιο, πέραν του ότι έχει δημιουργήσει ΤΕΙ ανθοκομίας και κηπουρικής, για την επιμέλεια των πλούσιων κρεμαστών κήπων των Αθηνών.

3) Τα κόμματα πρέπει να φύγουν από τις σχολές, και μαζί τους τα φερέφωνά τους. Δεν είναι δυνατόν να κατεβαίνει το κάθε κόμμα στη σχολή και να συντάσσονται οι φοιτητές μαζί τους, είναι ντροπή για τη δημοκρατία και για την ανάπτυξη των ιδεών. Δεν είναι δυνατόν φοιτητής του δημοσίου πανεπιστημίου να υποστηρίζει ότι με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θα λυθεί το πρόβλημα, εκτός αν είναι ηλίθιος. Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια που ξέρω στην Ελλάδα, είναι επιπέδου ύψιστης απάτης, που ο μέσος φοιτητής δημοσίου πανεπιστημίου τα τελειώνει με κλειστά τα μάτια. Δηλαδή αν εγώ είμια εργοδότης και μού 'ρθει ένα παλικάρι "with honors" από το deree και ένας που έχει τελειώσει το φυσικό σε 7 χρόνια με 5.1, σαφώς και θα προτιμούσα τον φυσικό, διότι ο "with honors" θά 'βγαζε το φυσικό σε 37 χρόνια και όχι σε 7. Επίσης άλλο πρόβλημα με τα ιδιωτικά, είναι οι επενδύσεις. Δηλαδή δεν είναι όλες οι σχολές Πληροφορική, να χρειάζονται μόνο 100 γκομπιούτερ. Χημικό πόσα πανεπιστήμια θα επενδύσουν να πάρουν τον κατάλληλο εξοπλισμό?

4) Πρέπει το Δημόσιο Πανεπιστήμιο να ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΕΙ, να ΑΛΛΑΞΕΙ η νοοτροπία της κατάληψης και του αγώνα για τα δικαιώματα του τίποτα, να ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΙ ΕΜΠΡΑΚΤΑ από το κράτος με ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ και με αγορά εξοπλισμού, και να συνδεθεί με την αγορά εργασίας και με τις εκάστοτε εταιρίες, ώστε κάποιος που είναι ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΣ να έχει ανταπόδωση και να μπορεί να δουλεύει αυτόνομα το Πανεπιστήμιο. Αυτά τα φαιδρά του ότι το Πανεπιστήμιο είναι για να προάγει τη γνώση είναι μπούρδες ηλίθιων παπαγάλων του Μαρξ, που δεν έχουν καταλάβει τίποτα από αυτά που έχουν διαβάσει και απλά τα παπαγαλίζουν για επανάληψη. Βέβαια μπροστά σε έναν φοιτητή παπαγάλο του Μαρξ, που έχει όμως όραμα, και σε ένα φερέφωνο της κυβέρνησης που δεν ξέρει τι του γίνεται, νομίζει ότι είναι το κέντρο του κόσμου, εκπροσωπεί ομο-ηλίθιους και τον περιμένει η δουλειά του μπαμπά ή του κομματο-πατερούλη, σαφώς και προτιμώ το παπαγαλάκι.

Το όραμα είναι θετικό, το μόνο που πρέπει να γίνει είναι να ενταχθεί το όραμα στην πραγματικότητα. Αν η πραγματικότητα δεν μας αρέσει για τον xyz λόγο, δεν γκρεμίζουμε το Πανεπιστήμιο, γκρεμίζουμε τη Βουλή. ΟΤΑΝ όμως το 80-90% του ελληνικού λαού έχει ΨΗΦΙΣΕΙ αυτά που πρεσβεύει η εκάστοτε κυβέρνηση, τότε πρέπει ο καθένας να καταλάβει ΠΟΥ ζει, σε ΠΟΙΑ πραγματικότητα και να δράσει ανάλογα.

5) Πρέπει τα περιφερειακά Πανεπιστήμια να κλείσουν, και να ανοίξουν στα σημεία ενδιαφέροντος. Το 50% των Ελλήνων ζει στην Αθήνα, είναι δυνατόν τα Πανεπιστήμια να βρίσκονται "αποκεντρωμένα" ? Δηλαδή να επιβαρύνεται ο καθένας γονιός για να σπουδάσει το παιδί του και να ταΐζει μια παραβιομηχανία που ζει μόνο από τους φοιτητές? Σε αυτό παραδέχομαι τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια, γιατί δεν νομίζω να ανοίξει Ιδιωτικό στο Καρλόβασι. Προσωπικά δεν θα είχα πρόβλημα με τα ιδιωτικά, αν υπήρχαν αξιοκρατικά κριτήρια επιλογής και όχι τα λεφτά, που τουλάχιστον στην πρώτη 10ετία, τα λεφτά θα είναι το κριτήριο. Για την ακρίβεια, αν είχα να διαλέξω ανάμεσα σε ιδιωτικό και σε δημόσιο, για το ίδιο αντικείμενο και με την ίδια αξία πτυχίου, αλλά και με το ίδιο επίπεδο σπουδών, θα επέλεγα το ιδιωτικό, διότι εκεί θα ήμουνα σίγουρος ότι αν το πρόγραμμα έλεγε 4 χρόνια, θα εννοούσε 4 χρόνια, και διότι αν ο καθηγητής μου έκοβε όλους τους φοιτητές επειδή στραβοκοιμήθηκε και έβαλε θέματα για τσεκούρωμα, θα πήγαινε σπιτάκι του να διδάσκει στον κήπο τις γαρδένιες. Απ'την άλλη, το γεγονός ότι στο Δημόσιο Πανεπιστήμιο δεν υπάρχει το πρόγραμμα, σου δίνει τα εξής πλεονεκτήματα: Αντιμετώπιση πολύ δύσκολων θεμάτων χωρίς προετοιμασία, πράγμα που σε κάνει να αναπτύσσεις τρόπο σκέψης και extra δυνατότητες, και πιστεύω ότι είναι και ο λόγος που ΚΑΝΕΝΑΣ έλληνας φοιτητής δεν υπάρχει περίπτωση να αποτύχει σε μεταπτυχιακό στο εξωτερικό, εκτός αν ξύνεται, και στο ότι η δουλειά και η παπαγαλία πρέπει να συνάδουν με την ευφυία, διότι η ευφυΐα δεν είναι το μόνο εφόδιο που πρέπει να έχει κάποιος και ούτε πρέπει να βασίζεται σε αυτή.

Τουλάχιστον εγώ αυτά έχω μάθει από τη σταδιοδρομία μου, πέραν των καθαρά τεχνικών χημικών και μη θεμάτων.

Link to comment
Share on other sites

Σωτηρη ασε με σε παρακαλω να παρω το κειμενο σου να το εκτυπωσω και να το κολλησω σε καθε πανεπιστημιακη κ@λοπορτα:T:

μαμωτεν...συμφωνω...μαμωτεν...αι χεητ ελληνικο πανεπιστημιο...

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάλι, πέρα από το ότι συμφωνώ με τον Σωτήρη, σιχαίνομαι τα πολύχρωμα κομματικά ζώα που έχουν το θράσος να έρχονται, υποτιμώντας την νοημοσύνη μου και αποκαλούν φασίστες όλους τους υπόλοιπους πέρα από τους εαυτούς τους.

Αυτούς που για να εμποδίσουν τις φασιστικές εκλογές μπήκαν δημοκρατικά στο κτίριο της διοίκησης και τα με δημοκρατικό τρόπο τα έκαναν όλα λαμπόγυαλο και πήραν τις κάλπες σπίτι τους. Αυτούς που δημοκρατικά από αύριο που αρχίζουν πάλι οι πορείες και συλλαλητήρια θα τα καψουν όλα και θα καταστρέψουν την περιουσία του κόσμου και αυτούς που κάθε φορά δεν γουστάρουν μια απόφαση ή απλά δεν γουσταρουν να κάνουν μάθημα, βάζουν με δημοκρατικό τρόπο λουκέτα στις σχολές και στερούν από κάποιους την δυνατότητα να μάθουν ότι μπορουν και να τελειώσουν αυτή τη ρημάδα τη σχολή στην ώρα της

ΟΥΣΤ ΖΩΑ! :rant:

Link to comment
Share on other sites

Ως υποψήφιος αιώνιος (6.5 χρόνια σπουδών γαρ) να πω 2-3 πραγματάκια:

...

Τουλάχιστον εγώ αυτά έχω μάθει από τη σταδιοδρομία μου, πέραν των καθαρά τεχνικών χημικών και μη θεμάτων.

Συμφωνώ απόλυτα σε όλα :D

Όσον αφορά στο θέμα του ποσοστού των φοιτητών που κόβονται σε ένα μάθημα, θα παραθέσω την άποψη ενός καθηγητή της Σχολής μου, που τον εκτιμώ πάρα πολύ, για τα αποτελέσματα της Φυσικής 1 (μάθημα πρώτου εξαμήνου)

Ακολουθούν τα αποτελέσματα Φ1. Το ποσοστó είναι στο γνωστó ~15% αλλά υπάρχει σημαντική ποσοστιαία άνοδος επιτυχóντων στους πρωτοετείς που απó τα συνήθη ποσοστά επιτυχίας στο έτος τους περί το 5-7% ανέβηκαν σε αυτές τις εξετάσεις στο 27% περίπου.

Κατά την άποψη των διδασκóντων η φετεινή ομαλή πορεία της εκπαιδευτικής διαδικασίας, η διάρκεια της (13 εβδομάδες) και οι επαναλείψεις ασκήσεων στο τέλος του εξαμήνου ενδέχεται να διαμóρφωσαν καλύτερες συνθήκες και κλίμα μη εγκατάλειψης της προσπάθειας να περάσουν την Φ1

Νομίζω δε χρειάζεται σχόλιο. 27% πέρασαν και είναι επιτυχία :( Και δυστυχώς αυτό συμβαίνει σε σχεδόν όλα τα μαθήματα (της σχολής μου, τουλάχιστον)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.