Jump to content



Recommended Posts

Είδα στο font page του diablofans.com το παρακάτω βιντεάκι που δείχνει την προσπάθεια ενός 4-man γκρουπ να κάνουν clear GR70 και να κατακτούν το Rank 1 στον κόσμο.

 

 

Αναρωτιέμαι αν είμαι ο μοναδικός που το βρήκε εξαιρετικά βαρετό και ανούσιο. Λες και έβλεπα τσόντα. Λίγο χαζεύεις την αρχή να δεις τι παίζει, μια γρήγορη ματιά στο μέσο και καπάκια στο τέλος. Βαρεμάρα, βαρεμάρα και πάλι βαρεμάρα. Τακτική; Παιδαριώδης.

  1. Ο Crusader μαζεύει τα πάντα σε ένα σημείο
  2. Ο Witch Doctor τα κρατάει ακίνητα
  3. Τα δύο dps (στην προκειμένη περίπτωσή ένας Wizard και ένας Demon Hunter) nuke-άρουν με ότι έχουν.

Μηδενικό skill, μηδενική προσπάθεια, μηδενικό thrill. Τα πάντα στηρίζονται στο RNG του Rift (καλή πυκνότητα τεράτων/pylons) και στο gear/paragons των παικτών. Ο παράγοντας "Player Skill" δεν υπάρχει πουθενά. H οποιαδήποτε τετράδα ατόμων (μιλάω για παίκτες που ξέρουν να παίζον την κάθε κλάση) θα μπορούσε να κάνει αυτό που κάνουν, αν τους δάνειζαν τα accounts τους οι παραπάνω κύριοι. Αυτό δείχνει μικρό "βάθος" στο game καθώς με την παραπάνω τακτική ουσιαστικά εξαλείφεις τον παράγοντα "game mechanincs". Δεν χρειάζεται να αποφύγεις τίποτα (stay out of the fire), δεν χρειάζεται να έχεις στο μυαλό σου κανένα άλλο παράγοντα πέραν των cooldowns σου (τα οποία, ας είμαστε ειλικρινείς ούτε καν κοιτάς γιατί απλά σπαμάρεις τα πλήκτρα του keyboard σου κάπως έτσι: 

 

 

Θυμάμαι όταν ήμουν πιτσιρικάς που έπαιζα WoW σε ένα από τα top 100 guild στην Ευρώπη, την προσπάθεια που κάναμε σαν ομάδα για να διακριθούμε στα ranks του WoWProgress.com. Τότε η κατάκτηση της κορυφής στον server/continent/world ήταν το μέγιστο κατόρθωμα για ένα guild. Ώρες επί ωρών διαβάσματος των τακτικών των boss-fights και ανάλυσης των πιο σωστών μεθόδων αντιμετώπισης τους. Να σημειώσω ότι κάθε απόπειρα αποφυγής των mechanics οποιουδήποτε boss-fight στο WoW ήταν παράπτωμα που ετιμωρείτο παραδειγματικά! Χαρακτηριστικό παράδειγμα που θυμάμαι είναι o Yogg Saron. Πρόκειται για το τελευταίο boss στο raid του Ulduar, κατά το οποίο μοιράζεται το 25-man raid σε δύο group:

  • Ένα tanky group "έξω", το οποίο πρέπει να επιζήσει από τα αυξανόμενα και όλο και πιο δυνατά creep που spawn-αρει το boss
  • Ένα dps group "μέσα" που πρέπει να nuke-άρει εντός περιορισμένου timer το boss

Οι Exodus-US (στους οποίους τότε ήταν officer και main dps με τον Hunter του, ο γνωστός σε πολλούς Kripparian), με τρόπο που δεν έχει κάποια αξία να περιγράψω, bug-αραν τα creepακια του tanky group με αποτέλεσμα να μην χρειάζεται να είναι κανείς έξω, παρά μόνο 1-2 άτομα , με αποτέλεσμα να έχουν περίσσεια dps για να nuke-αρουν το boss και εν τέλει να τον "ρίξουν" πρώτοι στον κόσμο! Φυσικά όταν βγήκε στη φόρα το "κολπάκι" τους, μετά από έρευνα της Blizzard, τους αφαιρέθηκαν τα achievement, τιμωρήθηκαν όλοι με ban ενός μηνός και γενικά ξεφτυλίστηκαν διεθνώς στο community του WoW. Ισχυρίστηκαν ότι ήταν "clever use of game mechanics" χωρίς όμως να μπορέσουν να βγάλουν την ξινίλα από πάνω τους. Στο επόμενο βίντεο ακόμα και κάποιος άσχετος με το game μπορεί να καταλάβει ότι κάτι δεν πάει καλά...

 

 

Γιατί τα λέω όλα αυτά; Διότι μου κάθεται πολύ άσχημα το γεγονός ότι, στο ένα game η αποφυγή των mechanincs αποθαρρύνεται και τιμωρείται αυστηρότατα και στο άλλο ουσιαστικά ενθαρρύνεται το gameplay που κάνει dumb down το παιχνίδι σε σημείο βαρεμάρας και νίλας. Η αλήθεια είναι όμως πως μόνο στο group play υπάρχουν σε έντονο βαθμό αυτά τα προβλήματα, καθώς το σόλο μοιάζει σαν μία ξεχωριστή οντότητα εντός του Diablo! Σε αντίθεση με το παραπάνω βίντεο τα δύο επόμενα με κράτησαν μέχρι το τέλος και τα παρακολούθησα με ιδιαίτερη προσοχή και ενδιαφέρον. H αντίδραση του monk στο 5:00 είναι όλα τα λεφτά! (το "thrill" που ανέφερα προηγουμένως...)

 

 

Ευτυχώς η Blizzard έχει στο ραντάρ της τα προβλήματα αυτά και σκοπεύει να κάνει κάποιες αλλαγές όπως διάβασα πρόσφατα σε ένα thread στo official forum.

We’re looking to disable permanent Crowd Control in an upcoming content patch to create more interaction with monsters at higher Greater Rifts levels. To complement that change, we will be also be evaluating how much damage monsters are dealing to players in that environment. One of our goals in the next major patch is to provide a more consistent Greater Rift experience while making sure that defensive Legendary items still matter. (Source)

Ελπίζω να γίνουν ουσιαστικές αλλαγές έτσι ώστε να μπορέσει να υπάρξει μια ποικιλία στα ranks των 3-man/4-man αντί να βλέπουμε τα κλασικά γκρουπάκια Sader/WD/Wiz/DH ή Sader/WD/DH/DH.

 

Άντε να δούμε...

 

</rant>

 

cKjRAyL.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ωραίο ποστ Calydon, γενικά συμφωνούμε.

 


Ευτυχώς η Blizzard έχει στο ραντάρ της τα προβλήματα αυτά και σκοπεύει να κάνει κάποιες αλλαγές όπως διάβασα πρόσφατα σε ένα thread στo official forum.

Ελπίζω να γίνουν ουσιαστικές αλλαγές έτσι ώστε να μπορέσει να υπάρξει μια ποικιλία στα ranks των 3-man/4-man αντί να βλέπουμε τα κλασικά γκρουπάκια Sader/WD/Wiz/DH ή Sader/WD/DH/DH.

 

Πέρα από αυτό, εγώ ελπίζω οι αλλαγές να έχουν πρωτίστως ως στόχο να μειωθεί το πόσο random είναι η δυσκολία ενός grift και να μην υπάρχουν τόσο τεράστιες διαφορές μεταξύ πχ δυο GR50 τα οποία (θα έπρεπε να) έχουν θεωρητικά την ίδια ή σχεδόν την ίδια δυσκολία. Δεν ξέρω πως θα το κάνουν αυτό, προφανώς υπάρχουν πολλές παράμετροι που πρέπει να αλλάξουν πχ πολλά mob types & skills, πάντως μια καλή και εύκολη αρχή για την συρρίκνωση του randomness και σε τελική ανάλυση αύξηση της "δικαιοσύνης" στα leaderboards, θεωρώ πως είναι να καταργηθούν πλήρως τα pylons σε GR.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μηδενικό skill, μηδενική προσπάθεια, μηδενικό thrill. Τα πάντα στηρίζονται στο RNG του Rift (καλή πυκνότητα τεράτων/pylons) και στο gear/paragons των παικτών. Ο παράγοντας "Player Skill" δεν υπάρχει πουθενά.

 

Συμφωνώ και διαφωνώ.

 

Σε τι συμφωνώ; Ο παράγοντας RNG στα rifts είναι δυσανάλογα μεγάλος, σε σχέση με τις υπόλοιπες απαιτήσεις για να παίξεις έναν χαρακτήρα. Ενδεικτικά, με την ίδια μάγισσα που έβγαλα το GR50 σε 10 λεπτά και 13 δευτερόλεπτα και μόνο 1 pylon, έχασα διάφορα GR45-46, βγάζοντάς τα στα 20+ λεπτά.

Το γεγονός ότι ένα (1) κακό mob σε περίεργη περιοχή του map που δε σε αφήνει να το προσπεράσεις, μπορεί να κάνει την διαφορά ανάμεσα στο να βγάλεις το rift σε <12 λεπτά ή να το χάσεις σε 20 λεπτά, αρκεί για να καταλάβουμε ότι τα rankings ως έχουν ΔΕΝ αρκούν για να βγάλεις συμπέρασμα για το πόσο καλός/δυνατός είναι ένας χαρακτήρας.

 

 

Σε τι διαφωνώ; Στο ότι το skill δεν παίζει κανέναν ρόλο. Έχεις καλύτερο gear από πολλά "βελάκια" στην πρώτη σελίδα των rankings, αλλά είσαι 5-7 ranks πίσω. Αυτό τι σημαίνει, ότι οι άλλοι είναι εκεί που είναι αποκλειστικά και μόνο λόγω map rng; Δεν διαφωνώ ότι υπάρχουν άτομα στις πρώτες σελίδες που βρέθηκαν εκεί με ένα λωκόφαρδο GR και από σπόντα, αλλά μην τρελαθούμε τώρα ότι το positioning, τα αντανακλαστικά, το timing δεν παίζουν ρόλο.

 

Δεν λέω ότι το παιχνίδι δεν έχει τα προβλήματά του, αλλά τουλάχιστον η Bliz είναι σε καλό δρόμο. Μην ξεχνάμε ότι πριν από μερικούς μήνες μπορούσες να κατακτήσεις την κορυφή στα GR με runs των 100 click, ενώ άλλοι χρειάζοντουσαν 2-3 χιλιάδες (Marauder set, φύτευες sentries, έφευγες κι επέστρεφες μετά από 20 δευτερόλεπτα να μαζέψεις μπαλίτσες).

 

Εδώ εγώ που δεν είμαι και από τους μεθοδικούς παίκτες (άλλοι μου σφυράνε τι builds και κόλπα παίζουν) και μετά από 1.5 χρόνο έχω αρχίσει να ψιλομαντεύω τον κύκλο του reflect damage. Δες κανένα video από παίκτες που έχουν 2-3k ώρες στον main τους να δεις αν θέλει skill να ξέρεις τι αποστάσεις πρέπει να κρατάς στο jailer και τι στο vortex, πότε βγαίνει το reflect παγανιά, πόσο γρήγορα κάνει dodge/vault ο άλλος το thunderstorm και πάει λέγοντας. Το ότι το παιχνίδι είναι σχετικά εύκολο, δε σημαίνει ότι οποιοσδήποτε γουστάρει μπορεί να βγάλει το 59 σε 13 λεπτά.

Έγινε επεξεργασία από Chosen
Link to comment
Share on other sites

To skill -οταν μιλαμε για game- παιζει ρολο παντα αλλα το diablo ειναι καθαρο gear based παιχνιδι. Απο 'κει και περα φυσικα χρειαζεται και να το εχεις που λεμε.

 

Οσο για τα rifts μονος σου το ειπες. Εχεις βγαλει 50αρι και εχεις χασει 45αρια. Αυτο τα λεει ολα και το βλεπουμε καθε μερα. Αν σου κατσει ενα πολυ καλο map θα ανεβεις 2 level ευκολα π.χ.

 

Συμφωνω οτι πρεπει να ισοσκελιστει η δυσκολια των rifts.

Έγινε επεξεργασία από ardi21
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το gear παιζει σημαντικο ρολο, ομως μεχρι ενα σημειο. Εχω θεωρω σχεδον τελειο gear για monk, ομως απο 48 και πανω αν δεν κατσει καλο map, καλα mobs και καλο density, απλα δεν! Κυνηγαω να μπω στο group των 50αριδων, ομως δεν βλεπω να γινεται γιατι απλα δεν εχω την υπομονη. Τα screenshots που ανεβασα στο προηγουμενο ποστ μου gr50 και 51 ειναι με αρκετα καλα ολα τα απο πανω που ανεφερα αλλα....

50+ ο monk χωρις power pylon ή channeling pylon και βατο guardian ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ! Εννοειται και στις 2 προσπαθειες ουτε που ακουμπησα elite στην διαδρομη. Αυτο λεει πολλα για τα rankings.

Link to comment
Share on other sites

Chosen συμφωνούμε απόλυτα. Μάλλον δεν διατύπωσα σωστά το ποστ μου και δεν έγινα αντιληπτός.

 

Το σχόλιο μου, που έκανες παράθεση, μιλάει αποκλειστικά για group play, όχι solo. Στα γκρουπ που περιέγραψα λοιπόν (όπως και στο γκρουπ του πρώτου βίντεο) δεν χρειάζονται πουθενά αντανακλαστικά, positioning ή timing. Δεν χρειάζεται "να ξέρεις τι αποστάσεις πρέπει να κρατάς στο jailer και τι στο vortex, πότε βγαίνει το reflect παγανιά, πόσο γρήγορα κάνει dodge/vault ο άλλος το thunderstorm και πάει λέγοντας". Στο group play όλα αυτά τα mechanics που δίνουν γεύση στο παιχνίδι πάνε περίπατο μαζί με τον WD...

 

Όλα αυτά τα σωστά που λες αφορούν το solo grifting, το οποίο όπως ανέφερα χαρακτηριστικά είναι μία ξεχωριστή οντότητα μέσα στο παιχνίδι. Το μοναδικό mode κατά τη γνώμη που όπου φαίνεται πολύ καλύτερα το skill του καθενός.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τίποτα "perma" δεν είναι σωστό και δεν θα έπρεπε να έχει θέσει στο παιχνίδι. Οι devs έχουν σκοπό να κάνουν όλα τα classes να ιδρώνουν για να πάρουν καλύτερη θέση, group ή solo.

Απλά, τίποτα δε μπορεί να προσπεράσει την προνοητικότητα της μάζας. Όσο και να προσπαθήσεις να το κάνεις δίκαιο το παιχνίδι, όταν βάζεις 50.000 κόσμο να παίξει, αργά ή γρήγορα αυτοί που το ψάχνουν θα το βρουν το "exploit". Και απλά μετά οι devs παίζουν catch me if you can.

Έφυγε το life steal, έφυγε το Critical Mass/perma freeze, το perma Archon, το perma Smoke Screen του DH, τα zero dogs (aka perma health globes :p), οπότε δεν έχω αμφιβολία ότι θα φύγει και το perma cc.

Αλλά μη μου αρχίζετε τα dramaqueenίστικα, ότι δεν υπάρχει skill γιατί υπάρχει perma cc, γιατί δεν σας βλέπω να βγάζετε τα 70άρια και σεις. Μόλις χτές το βράδυ παίξαμε κάτι 50άρια και η ταφόπλακα πήγε σύννεφο, δε μπορεί, κάποιες διαφορές θα έχουμε με τους ZE πέραν από τα 150 paragons :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Είδα στο font page του diablofans.com το παρακάτω βιντεάκι που δείχνει την προσπάθεια ενός 4-man γκρουπ να κάνουν clear GR70 και να κατακτούν το Rank 1 στον κόσμο.

Αναρωτιέμαι αν είμαι ο μοναδικός που το βρήκε εξαιρετικά βαρετό και ανούσιο. Λες και έβλεπα τσόντα. Λίγο χαζεύεις την αρχή να δεις τι παίζει, μια γρήγορη ματιά στο μέσο και καπάκια στο τέλος. Βαρεμάρα, βαρεμάρα και πάλι βαρεμάρα. Τακτική; Παιδαριώδης.

  • Ο Crusader μαζεύει τα πάντα σε ένα σημείο
  • Ο Witch Doctor τα κρατάει ακίνητα
  • Τα δύο dps (στην προκειμένη περίπτωσή ένας Wizard και ένας Demon Hunter) nuke-άρουν με ότι έχουν.
Μηδενικό skill, μηδενική προσπάθεια, μηδενικό thrill. Τα πάντα στηρίζονται στο RNG του Rift (καλή πυκνότητα τεράτων/pylons) και στο gear/paragons των παικτών. Ο παράγοντας "Player Skill" δεν υπάρχει πουθενά. H οποιαδήποτε τετράδα ατόμων (μιλάω για παίκτες που ξέρουν να παίζον την κάθε κλάση) θα μπορούσε να κάνει αυτό που κάνουν, αν τους δάνειζαν τα accounts τους οι παραπάνω κύριοι. Αυτό δείχνει μικρό "βάθος" στο game καθώς με την παραπάνω τακτική ουσιαστικά εξαλείφεις τον παράγοντα "game mechanincs". Δεν χρειάζεται να αποφύγεις τίποτα (stay out of the fire), δεν χρειάζεται να έχεις στο μυαλό σου κανένα άλλο παράγοντα πέραν των cooldowns σου (τα οποία, ας είμαστε ειλικρινείς ούτε καν κοιτάς γιατί απλά σπαμάρεις τα πλήκτρα του keyboard σου κάπως έτσι:

Θυμάμαι όταν ήμουν πιτσιρικάς που έπαιζα WoW σε ένα από τα top 100 guild στην Ευρώπη, την προσπάθεια που κάναμε σαν ομάδα για να διακριθούμε στα ranks του WoWProgress.com. Τότε η κατάκτηση της κορυφής στον server/continent/world ήταν το μέγιστο κατόρθωμα για ένα guild. Ώρες επί ωρών διαβάσματος των τακτικών των boss-fights και ανάλυσης των πιο σωστών μεθόδων αντιμετώπισης τους. Να σημειώσω ότι κάθε απόπειρα αποφυγής των mechanics οποιουδήποτε boss-fight στο WoW ήταν παράπτωμα που ετιμωρείτο παραδειγματικά! Χαρακτηριστικό παράδειγμα που θυμάμαι είναι o Yogg Saron. Πρόκειται για το τελευταίο boss στο raid του Ulduar, κατά το οποίο μοιράζεται το 25-man raid σε δύο group:

  • Ένα tanky group "έξω", το οποίο πρέπει να επιζήσει από τα αυξανόμενα και όλο και πιο δυνατά creep που spawn-αρει το boss
  • Ένα dps group "μέσα" που πρέπει να nuke-άρει εντός περιορισμένου timer το boss
Οι Exodus-US (στους οποίους τότε ήταν officer και main dps με τον Hunter του, ο γνωστός σε πολλούς Kripparian), με τρόπο που δεν έχει κάποια αξία να περιγράψω, bug-αραν τα creepακια του tanky group με αποτέλεσμα να μην χρειάζεται να είναι κανείς έξω, παρά μόνο 1-2 άτομα , με αποτέλεσμα να έχουν περίσσεια dps για να nuke-αρουν το boss και εν τέλει να τον "ρίξουν" πρώτοι στον κόσμο! Φυσικά όταν βγήκε στη φόρα το "κολπάκι" τους, μετά από έρευνα της Blizzard, τους αφαιρέθηκαν τα achievement, τιμωρήθηκαν όλοι με ban ενός μηνός και γενικά ξεφτυλίστηκαν διεθνώς στο community του WoW. Ισχυρίστηκαν ότι ήταν "clever use of game mechanics" χωρίς όμως να μπορέσουν να βγάλουν την ξινίλα από πάνω τους. Στο επόμενο βίντεο ακόμα και κάποιος άσχετος με το game μπορεί να καταλάβει ότι κάτι δεν πάει καλά...

Γιατί τα λέω όλα αυτά; Διότι μου κάθεται πολύ άσχημα το γεγονός ότι, στο ένα game η αποφυγή των mechanincs αποθαρρύνεται και τιμωρείται αυστηρότατα και στο άλλο ουσιαστικά ενθαρρύνεται το gameplay που κάνει dumb down το παιχνίδι σε σημείο βαρεμάρας και νίλας. Η αλήθεια είναι όμως πως μόνο στο group play υπάρχουν σε έντονο βαθμό αυτά τα προβλήματα, καθώς το σόλο μοιάζει σαν μία ξεχωριστή οντότητα εντός του Diablo! Σε αντίθεση με το παραπάνω βίντεο τα δύο επόμενα με κράτησαν μέχρι το τέλος και τα παρακολούθησα με ιδιαίτερη προσοχή και ενδιαφέρον. H αντίδραση του monk στο 5:00 είναι όλα τα λεφτά! (το "thrill" που ανέφερα προηγουμένως...)

Ευτυχώς η Blizzard έχει στο ραντάρ της τα προβλήματα αυτά και σκοπεύει να κάνει κάποιες αλλαγές όπως διάβασα πρόσφατα σε ένα thread στo official forum.

Ελπίζω να γίνουν ουσιαστικές αλλαγές έτσι ώστε να μπορέσει να υπάρξει μια ποικιλία στα ranks των 3-man/4-man αντί να βλέπουμε τα κλασικά γκρουπάκια Sader/WD/Wiz/DH ή Sader/WD/DH/DH.

Άντε να δούμε...

</rant>

cKjRAyL.jpg

Αυτο το βιντεο του μονκ το μονο που μου δειχνει ειναι εναν τυπο που του εκατσε σε 10000 rifts, ενα με: ζομπια, channeling pylon, power pylon + stone για guardian. Που ειναι το skill ακριβως;
Link to comment
Share on other sites

μετά από αυτό που μου έγινε με τον mikekorn δεν πρόκειται να ξαναπιασω το D3 για μια εβδομάδα....

 

Power pylon στον τέλος του 53 grift, βγαίνει ο manager αλλά πουθενά ο @δας. Τον ψάχναμε κανα 30-40 δευτερόλεπτα όπου τον βρήκαμε κρυμμένο (o χάρτης δεν έδειχνε που ήταν) και τελικά χάσαμε το grift για 8 δευτερόλεπτα...Άμα σε τρολλάρει η Blizzard σε τρολλάρει καλά...

Link to comment
Share on other sites

Power pylon στον τέλος του 53 grift, βγαίνει ο manager αλλά πουθενά ο @δας. Τον ψάχναμε κανα 30-40 δευτερόλεπτα όπου τον βρήκαμε κρυμμένο (o χάρτης δεν έδειχνε που ήταν)

 

Παραπάνω ήταν. Εγώ έκανα σίγουρα 1,5 λεπτό μέχρι να έρθω από την άλλη γωνία που ήμουν.

 

 

Αφιερωμένο :lol:

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.