Από που προέκυψε το nickname σας;

ATi

And the angel of the lord came unto me, snatching me up from my place of slumber. And took me on high, and higher still until we moved to the spaces betwixt the air itself. And he brought me to a place of blue and red and infinite purple. And as we descended, cries of impending doom rose from the soil. One thousand, nay a million voices full of fear. And terror possesed me then. And I begged, "Angel of the Lord, what are these tortured screams?" And the angel said unto me, " Μπαμπη μεγαλε και καραμπουζουκλη, these are not the fearful screams, you see these are the voices calling your divine name and Snaptin shall it be from now on"

οποτε δεν ειχα και πολλες επιλογες

Αρχική απάντηση από snaptin

... And the angel said unto me, " Μπαμπη μεγαλε και καραμπουζουκλη, these are not the fearful screams, you see these are the voices calling your divine name and Snaptin shall it be from now on"

οποτε δεν ειχα και πολλες επιλογες

αχαχαχαχαχα!!! :worship: :worship: :worship:

Αρχικά είχα για nick στα πρώτα βήματα μου στον κυβερνοχώρο τον Κόμη Μηδέν (CountZero). Ήρωα και βιβλίο του μάστορα του Gibson.

Μετά απο αρκετά χρόνια και άπειρους καυγάδες σε mirc φόρα...συν το γεγονός ότι ήθελα να κλείσω το .com και ήταν ήδη πιασμένο χρειάστηκε να το αλλάξω.

Ασπάστηκα την σκοτεινή μου πλευρά (οχι την Intel) και παρέμεινα Κόμης.....darkCount

• 2 months later...
Αρχική απάντηση από unseen [01-03-2005 13:57]

απο το υπογειο που ειμαι χωμενος εδω στην δουλεια και δεν με βλεπει το φως του ηλιου....

:alien:

σε νιωθω...

Μικρός όταν οι περισσότεροι έριχναν τα 20αρικά τους στα ηλεκτρονικά, εγώ τα έριχνα στα φλιμπεράκια. Εκεί λοιπόν υπήρχε θέση για τρια γράμματα στα high score και κάποιος συνονόματος "NIK" (οπότε το μικρό μου όνομα απορίφθηκε) Το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό ήταν το "DAL" από τα πρώτα γράμματα του επιθέτου μου.

Κάποια στιγμή, κατά γενική ομολογία, είχα γίνει αρκετά καλώς στα φλιμπεράκια και για 2 χρόνια περίπου σχεδών όλα τα φλιμπεράκια της περιοχής είχαν high scor με το όνομά μου. Έτσι λοιπόν όσοι με γνώριζαν με φώναζαν Master DAL και έμεινε από τότε.

• 3 years later...

Νομίζω θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε από που έχουμε πάρει τα nicks μας :D

Το δικό μου, το έχω πάρει από το αντίστοιχο θηρίο της Suzuki, αντιπροσωπεύει και ένα γεράκι

hayabusa_bird.jpg

Έγινε επεξεργασία από hayabusa

Από το τότε αείμνηστο (:p) τραγούδι των bomfunk mc's - freestyler.

Έκτοτε χρησιμοποιώ παντού σε όλα τα site αυτό το nick.

Έγινε επεξεργασία από freestyler7

Από το ομώνυμο διήγημα/νουβέλα του William Gibson (που έγραψε για τον κόσμο του Matrix ~25 χρόνια πριν).

http://en.wikipedia.org/wiki/Neuromancer

Neuromancer is a 1984 novel by William Gibson, notable for being the most famous early cyberpunk novel and winner of the science-fiction "triple crown"—the Nebula Award, the Philip K. Dick Award, and the Hugo Award. It was Gibson's first novel and the beginning of the Sprawl trilogy.

The novel tells the story of a washed-up computer hacker hired by a mysterious employer to work on the ultimate hack. Gibson explores artificial intelligence, virtual reality, genetic engineering, and multinational corporations overpowering the traditional nation-state long before these ideas entered popular culture. The concept of cyberspace makes its first appearance, with Gibson inventing the word to describe "a consensual hallucination experienced daily by billions."

The novel appeared on Time magazine's list of 100 best English-language novels written since 1923.

Έγινε επεξεργασία από neuromancer