Jump to content



Ποικιλία και διαθεσιμότητα προιόντων ΠΛΑΙΣΙΟΥ


perp

Recommended Posts

Εισαι πουλημενος admin που υποστηριζεις το Πλαισιο και οχι το e-shop και θα επρεπε να ντρεπεστε που τους δικαιολογειτε και φυμωνετε τον κοσμο ωστε να πει και μια δευτερη γνωμη....

Πισσα και πουπουλα σας χρειαζονται...

Ουουουουουουουου σιξ χαντρεντ εντ σιξτυ σιξ..... :triniti:

Υ.Γ. Θα παρακαλουσα τους υπευθυνους του e-shop να επικοινωνησουν μαζι μου με e-mail στο krazwtoyspantesgiatalefta@yahoo.com για την επιταγη μου....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 332
  • Created
  • Last Reply

Τι δικαιολογία είναι αυτή; Δηλαδή στα regional settings δε μπορεί να προσθέσει ελληνικό πληκτρολόγιο;

Αν σε 20 λεπτά δεν έχει αλλάξει τη δημοσίευσή του, αυτή θα αυτοκαταστραφεί.

Link to comment
Share on other sites

Sorry ρε παιδιά, αλλά εδώ λέμε ότι έχει γονατίσει όλο το εμπόριο στην Ελλάδα με την απεργία των λιμενεργατών, το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο με τι θα τα φέρει τα πράγματα;

Με περιστέρια και καβάλα σε φάλαινες;

Είναι απόλυτα αποδεκτό να μην είναι διαθέσιμα αρκετά προϊόντα. Απαράδεκτο είναι να υπάρχουν στη σελίδα ως "άμεσα διαθέσιμα".

Παραγγέλνεις κάτι και δεν ξέρεις αν και πότε θα το πάρεις.

Αλλά δείτε π.χ. το e-shop. Έχουν μικρύνει κατά πολύ οι λίστες των προϊόντων στις σελίδες του.

Link to comment
Share on other sites

εγω ψαχνω τα ζ 5500 αλλα τα εχουν βγαλει (απ'το site τουλαχιστον)...ευτυχως εριξα ενα τηλ. και μου ειπαν οτι μπορω να τα παραγγειλω ... ομως η τιμη ειναι αρκετα υψηλη (350 ευρω) .... γμτ τωρα βρικε να μην τα εχει το e-shop?

Link to comment
Share on other sites

Τι δικαιολογία είναι αυτή; Δηλαδή στα regional settings δε μπορεί να προσθέσει ελληνικό πληκτρολόγιο;

Αν σε 20 λεπτά δεν έχει αλλάξει τη δημοσίευσή του, αυτή θα αυτοκαταστραφεί.

Δεν γίνεται να προσθέσεις ελληνικά αν δεν τα έχουν τα windows απο την αρχή, αν ήτανε τόσο απλό θα το είχα κάνει.

Πάμε πάλι στα ελληνικά τώρα απο άλλο PC.

1.Tα προβλήματα οφέιλονται στο οτι το πλαίσιο... δεν ειναι ευελικτο σαν μαγαζί πλέον φίλε μου!! ;)

Μη σας κάνει εντύπωση .... ΝΑΙ δεν είναι ευέλικτο , είναι τεράστιο και δεν υπάρχει συννενόηση (πες το δημόσιο)

2. Εχει πρόβλημα στο κομμάτι ηλεκτρονικής διαχείρισης γιατι απλά είναι περίπλοκο... με ένα κάρο παραμέτρους..-> online απόθεμα , άλλες διαθεσιμότητες σε μαγαζιά / άλλες σε αποθήκη , καθυστέρηση ενημέρωσης του site , μεγάλος ογκος και αριθμός εμπορευμάτων κτλ κτλ.. ...και οτι είναι περίπλοκο και ογκώδες θέλει και πολύ ελεγχο..και βγάζει και πολλά λάθη...και έχει και κόστος διαχείρισης...

Πολύ σωστά είπε κάποιος οτι το σύστημα είναι υβριδικό... και απασχολείται και πολύς κόσμος .. χωρίς απαραίτητα να χρειάζεται.. (απλά ετσι αποφάσισαν).

Ολα ξεκινούν απο το μοντέλο ανάπτυξης του πλαισίου η βάση του οποίου αρχικά ήτανε τα καταστήματα και επαιξε έτσι για αρκετά χρόνια και χωρίς αντίπαλο.

Το site δεν υπήρχε καν και οταν ενσωματώθηκε σαν κανάλι πώλησης κατα την γνώμη μου δεν διαχειρίστηκε σωστά γιατί απλά δεν υπήρχε η γνώση και η πρόβλεψη ή η εμπειρία απο αντίστοιχα site..., ενσωματώθηκε αργότερα και αρχισε να παίζει έντονα μετα την εμφάνιση και κυρίως την ανοδο του e-shop. Πλέον έχουν καταντήσει να κοιτάνε τι κάνει το e-shop και να τρέχουν πίσω απο αυτο i (βάλε-βγάλε προιον , αλλαγές τιμών κτλ κτλ , αντί να καθορίζουν αυτοί το παιχνίδι (αξιολύπητο)

Θα σου πω και κατι άλλο ομως , αν φτιαχνανε γαμάτο site που δουλευε κανονι και το τρεχανε σωστά , τα μαγαζια θα φουνταρανε απο πωλήσεις και εδω ειναι που τουσ την εχει φορεσει το e-shop και πονάει (συμπίεση κερδους λογω ανταγωνισμου λογω web offer και μέσω internet , οχι απο καταστημα). Το καταστημα εχει μεγαλα λειτουργικα εξοδα και δεν σε καθιστα τοσο ευελικτο πλεον, απο την αλλη εχει αλλα σημαντικα πλεονεκτηματα αλλα κατα την αποψη μου το εμποριο τεινει πλεον να γινει ηλεκτρονικο..Ειναι καθαρα θεμα διοικητικων επιλογων και καθε αποφαση εχει και επιπτωσεις.

Μη σου πω να φανταστεις την περιπτωση που το e-shop σοβαρεψει το aftersales του ,γιατι ουσιαστικα το μεγάλο πλεονεκτημα του πλαισιου εναντι του eshop εκει βρίσκεται...ΜΟΝΟ...

3. Βαλε και την απεργια στα λιμανια που σιγουρα τους εχει γονατισει τη διαθεσιμοτητα... ε τι αλλο θες???

Φιλικά - Ο πρόεδρος!!! :p:yu:

Link to comment
Share on other sites

Sorry ρε παιδιά, αλλά εδώ λέμε ότι έχει γονατίσει όλο το εμπόριο στην Ελλάδα με την απεργία των λιμενεργατών, το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο με τι θα τα φέρει τα πράγματα;

Με περιστέρια και καβάλα σε φάλαινες;

Και όλη αυτή την καθυστέρηση ποιος πιστεύετε ότι θα την πληρώσει;

Ναι μεν υπήρχε ένα θέμα από παλιά, αλλά εδώ που φτάσαμε περιμένατε τίποτα λιγότερο;

Υπάρχουν και άλλα λιμάνια στην Ελλάδα που δεν είχαν απεργία τόσο καιρό, στο δικό μου κατάστημα ηλεκτρονικών παραλαβές είχαμε κανονικά ακόμα και σε μεγαλύτερα είδη ;)

Link to comment
Share on other sites

σήμερα έριξα παραγγελία σε μια συνθεσούλα με άμεση διαθεσιμοτητα σε όλα....για να δούμε:nothing:

Σκάει email 3:16π.μ (μα καλά δε κοιμούνται ποτέ τους?:hehe: ) οτι η παραγγελία τιμολογήθηκε....

κοιτάω προσεκτικότερα το τελικό ποσό....-140ευρώ:slap:

ψάχνω τις λεπτομέρειες της παραγγελίας και έλειπε η οθόνη από τη σύνθεση...ωραία σκέφτομαι.......πρωί πρωί θα είμαι στα τηλέφωνα για το τι έγινε.

Σήμερα το πρωί δε προλαβαίνω να πιω 2 τζούρες καφέ.....βαράει κουδούνι....Ήρθαν όλα σωστά τιμολογημένα και με την οθόνη κομπλέ.:rubik:

Τελικά από ότι έχω καταλάβει το μπάχαλο γίνεται μεταξύ online ενημέρωσης αποθέματος μεταξύ αποθήκης και καταστημάτων.

Τέλος καλό όλα καλά αν και με λαχτάρησαν 3:16 ξημερώματα (το ξαναγράφω την ώρα που ήρθε το email γιατί δε το πιστεύω) :...:

Link to comment
Share on other sites

Ας δωσω ενα hint επειδη δεν υπαρχει λογος να παιζετε lotto για το αν υπαρχουν τα προιοντα αυτο που μπορειτε να κανετε ειναι να σημειωσετε τους κωδικους πλαισιου των προιοντων που θελετε να παρετε τηλ στο 8001112345 που ειναι χωρις χρεωση και να κανετε την παραγγελεια εκει αφου βλεπουν μεσω sap online το αποθεμα της αποθηκης.Βεβαια αν ενα προιον ειναι web offer χρεωνεσαι την κανονικη τιμη.Εναλλακτικα μπορειτε να ρωτησετε διαθεσιμοτητα και να γινει μετα η παραγγελεια μεσω internet.

Ολη η διαδικασια δεν παιρνει πανω απο 10λεπτα και ειναι καλυτερη απο το να μην ξερεις τι θα σου ρθει και αν θα σου ρθει.

Link to comment
Share on other sites

Ας πω και εγώ τον πόνο μου.

Στις 29/10 παραγγέλνω αυτό το σετάκι που είχε σε προσφορά στα 25 ευρώ:

CellShock 2GB DDR2-1066 Ram Kit (2 x 1GB, PC2 8500, 5-5-5-15, CS2221550)

Έγραφε ότι είναι άμεσα διαθέσιμο.

Την επόμενη μέρα μου στέλνουν το κλασσικό mail ότι προέκυψε κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία και να τους πάρω τηλ. Δεν τους πήρα...

Στις 4 Νοεμβρίου με παίρνουν μόνοι τους τηλ και μου λένε το εξής:

" Τελικά βρέθηκε ένα κομμάτι για εσάς. Το στέλνουμε σήμερα και την Τρίτη 10 Νοεμβρίου θα το παραλάβετε"

Σήμερα έχουμε 18 και μνήμες δεν έχω δει ακόμα!:...:

Στο site, στην εξέλιξη παραγγελίας γράφει ακόμα "Σε Επεξεργασία".

Τους έχω στείλει 2 mail, αλλά δεν έχουν μπει καν στον κόπο να απαντήσουν...

Link to comment
Share on other sites

Ας πω και εγώ τον πόνο μου.

Στις 29/10 παραγγέλνω αυτό το σετάκι που είχε σε προσφορά στα 25 ευρώ:

CellShock 2GB DDR2-1066 Ram Kit (2 x 1GB, PC2 8500, 5-5-5-15, CS2221550)

Έγραφε ότι είναι άμεσα διαθέσιμο.

Την επόμενη μέρα μου στέλνουν το κλασσικό mail ότι προέκυψε κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία και να τους πάρω τηλ. Δεν τους πήρα...

Στις 4 Νοεμβρίου με παίρνουν μόνοι τους τηλ και μου λένε το εξής:

" Τελικά βρέθηκε ένα κομμάτι για εσάς. Το στέλνουμε σήμερα και την Τρίτη 10 Νοεμβρίου θα το παραλάβετε"

Σήμερα έχουμε 18 και μνήμες δεν έχω δει ακόμα!:...:

Στο site, στην εξέλιξη παραγγελίας γράφει ακόμα "Σε Επεξεργασία".

Τους έχω στείλει 2 mail, αλλά δεν έχουν μπει καν στον κόπο να απαντήσουν...

Εμενα η σελιδα μεχρι προσφατα που αλλαξαν το site ειχε μια παραγγελια μου σε "επεξεργασια" απο περσι το νοεμβρη.

Εχεις καιρο ακομα.

Link to comment
Share on other sites

1. Παίρνετε τηλέφωνο στο Πλαίσιο να δείτε τι υπάρχει σε διαθεσιμότητα μια και το eshop τους είναι άχρηστο και δεν ανταποκρίνεται στο πραγματικό στοκ του κατά πολλούς... κορυφαίου καταστήματος (ασχολίαστο). Διαπιστώνετε ότι τα μισά είδη που στο site αναφέρονται σαν "άμεσα διαθέσιμα" δεν υπάρχουν, άρα έχετε δύο επιλογές: ή αγοράζετε κάτι παρεμφερές ή πάτε σε άλλο μαγαζί.

2. Κάνετε την παραγγελία μέσω Internet για να έχετε τις καλύτερες τιμές (ποιός ο λόγος άλλωστε να υπάρχει e-shop αν είναι να κάνεις την παραγγελία τηλεφωνικώς?). Το κακό με τις παραγγελίες μέσω Internet με το συγκεκριμένο κατάστημα είναι πως μοιάζουν με ρώσικη ρουλέτα αλλά με λίγο καλύτερες πιθανότητας επιτυχίας.

3. Μετά από μερικές μέρες κι αφού δεν έχετε παραλάβει τίποτε, και δεν σας έχει καλέσει κανείς να ενημερώσει εσάς τον "μακάκα" που πληρώνετε κιόλας για να τα αγοράσετε, αποφασίζετε να καλέσετε εσείς. Ο υπάλληλος σας ζητάει συγνώμμη για το λάθος αλλά "ξέρετε εκείνες οι περίεργες μνήμες που παραγγείλατε δεν υπάρχουν" και "αναμένεται παραλαβή", και λοιπές αχαρακτήριστες ατάκες. Αλλάζετε για ΜΙΑ ακόμη φορά ένα ακόμη προίόν με αποτέλεσμα πλέον το pc με τόσες αλλαγές να μην έχει σχέση πλέον με το μηχάνημα που θέλατε να στήσετε, αλλά λέτε "ας πάει στην ευχή, τουλάχιστον θα τα πάρω από Πλαίσιο που έχει τρομερή εξυπηρέτηση (!!!! :o) και τα RMA είναι μια χαρά" (stockhouse γαρ).

4. Έχει περάσει αρκετός καιρός και τα πράγματα σας δεν έρχονται ακόμα. Κοιτάτε την Online Παραγγελία, και είναι σε εκκρεμότητα ακόμα.

5. Μετά από κανα μήνα δεν έχετε παραλάβει τίποτα, και αφού ασχολείστε νύχτα-μέρα με αυτή την καταραμένη παραγγελία αντί να δουλεύετε, το αφεντικό σας απολύει! Tουλάχιστον τώρα με την αποζημίωση θα στήσετε το υπερ-pc που πάντα ονειρευόσασταν.

6. Αγανακτισμένος ακυρώνετε την παραγγελία και παραγγέλνετε ότι ακριβώς θέλατε από το eshop. Τα πράγματα υπάρχουν όλα διαθέσιμα και σε 2 μέρες τα έχετε σπίτι.

Υ.Γ. To παραπάνω δεν είναι science fiction, αποτελεί πραγματικό περιστατικό.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως έχω κάνει πάνω από 10 rma στο eshop και πάντα γινόταν αντικατάσταση εκτός από μια φορά που δεν υπήρχε στοκ και πιστώθηκε ποσό αγοράς που ήταν διπλάσιο από την τρέχουσα τιμή. Και μάλιστα το διευκρίνισα με τον υπάλληλο και μου είπε ότι έτσι είναι το νόμιμο.

Υ.Γ. Οι ατάκες για πίστωση σε τιμή τρέχουσας αξίας που αναφέρουνε διάφορα.. παπαγαλάκια δεν με αφορούν.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.