Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Εμάς σήμερα το πρωί (κατά τις 5) μας διέρρηξαν το Nissan :(

Όλο αυτό για να πάρουν τελικά ένα ασημένιο σταυρο (σε μέγεθος κέρματος) και μια μικρή ασημένια εικονιτσα στο ίδιο μέγεθος.

Να σας κοπούν τα χέρια παλιοτόμαρα

κριμα.. αρα πας για πορτα.. δες απο car.gr μηπως βρεις καμια.

φανταζομαι κανα λοστο θα εβαλαν... αλλα δεν τους εφτανε το παραθυρο για να μπουν. ελεος.

Πώς διάολο έκαναν έτσι την πόρτα?

Το λοστό πού στο διάολο τον έβαλαν και δεν έκανε σημάδι στην οροφή ή στην πίσω πόρτα?

Μάλλον θα το τράβηξαν χωρίς να κάνουν μοχλό.

Πάλι καλά να λες γιατί θες μόνο μια πόρτα = 50-100 ευρώ μαξ (από car.gr π.χ.).

Link to comment
Share on other sites

Πετρο καλοτάξιδο το νέο όχημα και καλά χιλιόμετρα !

Εμάς σήμερα το πρωί (κατά τις 5) μας διέρρηξαν το Nissan :(

Aκολουθούν δύο φωτογραφίες από το τι έπαθε η πόρτα του συνοδηγού

Όλο αυτό για να πάρουν τελικά ένα ασημένιο σταυρο (σε μέγεθος κέρματος) και μια μικρή ασημένια εικονιτσα στο ίδιο μέγεθος.

Να σας κοπούν τα χέρια παλιοτόμαρα

Πολύ στεναχωρήθηκα με αυτό που έπαθες, για αυτό δεν έχω γράψει τίποτα από την F30 ακόμα. Δεν ήταν ασφαλισμένο για κλοπή ή κακόβουλη ενέργεια;;;

Μέχρι τώρα έχω κάνει περίπου 240 χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο και έχω φάει 35 λίτρα βενζίνης. Δε το λες και οικονομικό!!

Είναι γρήγορο στην εθνική οδό, γρήγορο αλλά με μέτρια αίσθηση σε ανάβαση-κατάβαση βουνού και αργοκίνητο και μεγάλο (φαρδύ) μέσα στην πόλη.

Ήδη πεθύμησα να ξαναοδηγήσω την E30!! (αύριο το απόγευμα προβλέπεται). Θέλω να δω πώς θα μου φανεί.

Link to comment
Share on other sites

Ότι τα ανταλλακτικά του Z750 είναι δυσεύρετα δηλαδή?

Έχω δει μπόλικα να κυκλοφορούν, το αντίθετο θα έλεγα.

Δεν ειναι δυσευρετα απλα ειναι πανακριβα ακομα και σαν μεταχειρισμενα.

Απλα περασε και η μοδα τους και βρισκεις λιγα στα μεταχειρισμενα οπωτε ειναι ακριβα.

Btw σημερα ηρθε το τερας

και συντομα φωτο υλικο.

Link to comment
Share on other sites

To ορθό θα ήταν να βάλει ακριβώς τα ίδια με τα μπροστά.

Ειδάλλως, δεν έγραψες και τι χρήση θα κάνει, να κοιτάξει τα φρέσκα

Bridgestone Adrenalin RE002 που βγαίνουν για 205/45/17 και πάνω.

Οι πρώτες γνώμες είναι θετικές.

See for yourself :

Adrenalin RE002 - Bridgestone POTENZA

Bridgestone Adrenalin RE002 | the Bridgestone Adrenalin RE002 reviewed and rated | the online tyre guide

Εναλλακτικά, Yokohama S.Drive, Hankook Evo2, Pirelli Nero GT.

Link to comment
Share on other sites

Αυτουνού η χρήση κανονική, όταν το παίρνω εγω μόνο σαν λαλάκας.

Αλλά δεδομένου πως είμαι Αγγλιά το 95% θα είναι νορμάλ/σβέλτη οδήγηση.

Ευχαριστώ!

Θα το οδηγείς Αγγλία δηλαδή κατα κανόνα?

Αν είναι ετσι, βάλε και τα Uniroyal Rain Sport 2 στη λίστα!

@ 2cpu

θυμάμαι ακόμα το άρθρο God's VTR και είχε ένα περιποιημένο με

ζάντες μαγνησίου της Dymag, 6πίστονες μπροστά απο ZX-12R και

φιλέτα ανθρακόνηματος παντού. Μετά το 10000λιαρο , ο τυπάς ομολόγησε

οτι σταμάτησε να μετράει.

Αλλά έφτιαξε μηχανάκι.

Πόσταρε ASAP!

Link to comment
Share on other sites

F30_zps3206891b.jpg

Την επέστρεψα σήμερα. Συνολικός απολογισμός:

315 χιλιόμετρα με 37-40 λίτρα βενζίνης.

Όταν το πάταγα, η κατανάλωση ξεπερνούσε τα 20 λίτρα/100 για αρκετά λεπτά.

Σε ορεινή διαδρομή στον Κάλαμο και στον Ωρωπό, ήταν πολύ γρήγορη, αλλά δεν είχε τόσο καλή αίσθηση στις στροφές.

Στην εθνική οδό ήταν όνειρο, έφτανε άνετα τα 200 Km/h (τελική 235 στο κοντέρ), αρκετά μακρύ σασμάν, με 5η, 42 Km/h ανά 1000 στρ., με 6η, 52 Km/h ανά 1000 στρ.

Ακόμα και με 6η και μεσαίες στροφές, το τράβηγμα με τέρμα γκάζι ήταν πολύ καλό. 25 τουρμπάτα κιλά ροπής είναι αυτά!

Παραπάνω σφιχτός επιλογέας από ότι θα ήθελα, σε μια γρήγορη αλλαγή από 2α σε 3η, μου έφυγε από το χέρι.

Τα ηλεκρονικά βοηθήματα ευστάθειας είναι απαραίτητα, λόγο βάρους και στησίματος του οχήματος. Σε αρκετές ορεινές στροφές αλλά και απότομες αλλαγές λωρίδας στην εθνική χρειαζόταν να ενεργοποιηθούν και να κάνουν το κατιτίς τους. Τα απενεργοποιούσα για λίγο, αλλά μετά τα άναβα πάλι για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Μπλοκέ δεν έχει, αλλά δεν είναι και απαραίτητο. Αναστροφές με την έννοια που έκανα στο E30, απλά τις ξεχνάω.

Τέλος, ο 1600άρης κινητήρας έβγαζε 168 άλογα στις 4800 στρ. και μετά τις 5000 ένιωθες να ξεκινάει η πτώση. Με τα βίας μέχρι 5500 και μετά ακούσια, ήθελα να ανεβάσω σχέση στο κιβώτιο.

Πολύ γρήγορο αυτοκίνητο αλλά όχι σπορ.

Ξανά οδήγηση την E30 σήμερα το απόγευμα και επανήλθε ένα χαζό πλατύ χαμόγελο...:dirol:

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

20 λίτρα/100 έχω δεί μόνο στο Cayenne όταν το πάω σαν να το έχω κλέψει. Κάτι λάθος έγινε γιατί σου μιλάω για 2.5 τόνους, 4,5 λίτρα, και αεροδυναμική περιπτέρου.

Επίσης σε παρακαλώ εξήγησε μου με πόσα και πως άλλαζες λωρίδες ώστε:

αλλαγές λωρίδας στην εθνική χρειαζόταν να ενεργοποιηθούν και να κάνουν το κατιτίς τους

Ήσουν με 180 και έκοβες τιμωνιές? :D

Και όλα αυτά τα τούρμο ψωφάνε ψηλά, δεν είναι μόνο η συγκεκριμένη BMW.

Link to comment
Share on other sites

Ήσουν με 180 και έκοβες τιμωνιές?

Ναι.:o

Αλλά και με 150. Είναι και η γρήγορη κρεμαγιέρα (2 +1/4 στροφές από άκρη σε άκρη)

Γενικά η αίσθηση της ύπαρξης του DSC με έκανε να οδηγώ πιο απρόσεκτα από ότι κανονικά.

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

Ναι.:o

Αλλά και με 150. Είναι και η γρήγορη κρεμαγιέρα (2 +1/4 στροφές από άκρη σε άκρη)

Γενικά η αίσθηση της ύπαρξης του DSC με έκανε να οδηγώ πιο απρόσεκτα από ότι κανονικά.

:suicide:

Link to comment
Share on other sites

Τα 20 λίτρα / 100 τα βρίσκω αναμενόμενα. :innocent:

Εξηγούμαι : με ένα απλό 1600άρι αν το ξεζουμίσεις σε ανάβαση

θα γράψει γύρω στα 11-12.

Με 520i (E60) με αυτόματο, σε πολύ σβέλτους ρυθμούς θα γράψει

ένα 16άρι σίγουρα.

Αυτό βέβαια σημαίνει οτι το αμάξι καλό χρυσό με το κινητήρα που έχει

αλλά πιέζεται, είναι βαρύ. Τα λαδάκια του θα είναι λίρα 100 για την μελλοντική

του μακροζωία.

Τις τιμονιές και την πίστη στο DSC όταν είσαι στα 180, δεν το βρίσκω αναμενόμενο. :hmm:

Πρόσεχε για σένα και πρόσεχε τριγύρω Πέτρο, ειλικρινά.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δε γνωρίζω ακριβώς τι σημαίνει ο όρος "τιμονιά" και εσείς καταλαβαίνετε ότι έκανα κάτι που δεν έκανα.

Μη φανταστείτε ότι έκοβα το τιμόνι απότομα και με δύναμη για να αλλάξω λωρίδα, απλά έκανα μια σβέλτη αλλαγή. Δεν υπάρχουν και βίντεο για να δείξω τι εννοώ.

Εννοείται ότι δε θέλω να πάθω κάτι εγώ ή οι γύρω μου.

Επίσης, το αυτοκίνητο είχε 5700 χιλιόμετρα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την κατάσταση των ελαστικών του.

Επίσης, με 100 χιλιόμετρα σταθερά και ενεργοποιημένο ένα σύστημα LIMIT που έχει στο τιμόνι, σε ίσιωμα έγραψε 3.8 λτ/100χμ.

Link to comment
Share on other sites

Τις τιμονιές και την πίστη στο DSC όταν είσαι στα 180, δεν το βρίσκω αναμενόμενο. :hmm:

Πρόσεχε για σένα και πρόσεχε τριγύρω Πέτρο, ειλικρινά.

Πίστη στο DSC είχα με 50-80 χιλιόμετρα σε κλειστές στροφές. Όχι στα πολλά.

Link to comment
Share on other sites

Ντάξει προφανώς το πίεσες για να βγάλεις τέτοιες καταναλώσεις... δεν είναι ότι ήσουν ήρεμος και απαλός στο γκάζι.

Όταν θα πηγαίνεις ήρεμος, θα δεις μονοψήφια και στην περιοχή του 7-8...

Για όταν δεν είσαι ήρεμος , θα σου κάνω δώρο ένα μαντήλι για να κλαις με μαύρο δάκρυ! :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Ντάξει προφανώς το πίεσες για να βγάλεις τέτοιες καταναλώσεις... δεν είναι ότι ήσουν ήρεμος και απαλός στο γκάζι.

Όταν θα πηγαίνεις ήρεμος, θα δεις μονοψήφια και στην περιοχή του 7-8...

Για όταν δεν είσαι ήρεμος , θα σου κάνω δώρο ένα μαντήλι για να κλαις με μαύρο δάκρυ! :hehe:

Προφανώς και το πίεσα! Το γκάζι ήταν on-off. Δεν πρόκειται να ξαναδώ μονοψήφια, το επέστρεψα.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.