Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

45-50 είχα δει σε Cherokee 3.7 (εκτός δρόμου), σε κάποια φάση έγραψε στιγμιαία 99l/100km και κόλλησε ο υπολογιστής :hehe:

A6 1.8 πατημένο βγάζει στιγμιαίες γύρω στα 30-40.

Έγινε επεξεργασία από racer
Link to comment
Share on other sites

Fiat panda 1.3 Multijet, σε άνοιγμα 5ης, από 70 έως αρκετά, έγραψε μέχρι και 10.2!!! σε τέρμα γκάζι φυσικά :p

Αδερφέ 20 είναι λίγα για Cayenne.. με 6η και χαλαρουΐτα μπορεί... με κάτι άλλο όχι..

Link to comment
Share on other sites

Θαρρω πως λεει για 20 ΜΕΣΗ, οχι στιγμιαια :p

Για μέση μιλάω κι εγώ :p

5.7lt το ένα ελαφρά πατημένο, το άλλο ήταν λόγω κίνησης (σου δίνουν Octavia RS και η διαδρομή σου είναι σε μποτιλιάρισμα :()

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά 20-22 μέση ναι.

Επίσης το Grand και γενικά το Hemi το μοτέλ το 5.7 είναι ότι αρχαιότερο και πιο basic υπάρχει σε μοτέρ, είναι το ίδιο V8 απο το 1960 πάνω κάτω και είναι φτιαγμένο για να ΠΕΤΑΕΙ καύσιμο. Έχω φίλο που είχε αυτό και το έδωσε και πήρε Range με το 4.4 το BWM το μοτέρ και αισθανόταν σαν να πήγε απο M3 σε smart σε κατανάλωση.

Στιγμιαία δεν μετράνε εντάξει.

Και όχι το πάτησα μην έχεις τέτοια άγχη ;)

Link to comment
Share on other sites

στιγμιαία βγάζω και εγώ 99 στο yaris μου. πατητός εθνική έχω καταφέρει maximum μέση 7.2. σε φυσιολογικούς ρυθμούς παίζω από 5.2 έως 6.

Αυτα ειναι.λιγοτερο και απο τη μηχανη μου.

και θυμαμαι σε ταξιδι με yaris ενος φιλου μου ,με 5 ατομα μεσα και σκυλοφορτωμενο εβγαλε μεση 5,3.τρελα πραγματα

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά 20-22 μέση ναι.

Επίσης το Grand και γενικά το Hemi το μοτέλ το 5.7 είναι ότι αρχαιότερο και πιο basic υπάρχει σε μοτέρ, είναι το ίδιο V8 απο το 1960 πάνω κάτω και είναι φτιαγμένο για να ΠΕΤΑΕΙ καύσιμο. Έχω φίλο που είχε αυτό και το έδωσε και πήρε Range με το 4.4 το BWM το μοτέρ και αισθανόταν σαν να πήγε απο M3 σε smart σε κατανάλωση.

Στιγμιαία δεν μετράνε εντάξει.

Και όχι το πάτησα μην έχεις τέτοια άγχη ;)

Τα μοτέρ αυτά δεν υπάρχουν, θυμάμαι το 3.7 για να το ρίξεις από 15 λίτρα έπρεπε να το φορτώνεις στην οδική :p

Γενικά κυβικά χωρίς προηγμένη σχεδίαση = θάνατος της τσέπης.

Δεν είναι τυχαίο ότι στοχεύουν την αγορά της αμερικής που η βενζίνη στοιχίζει το μισό από εδώ και ούτε (και στοίχιζε ακόμη λιγότερα πριν 10 χρόνια. π.χ. 1$ το γαλόνι).

Link to comment
Share on other sites

Φορά έναν V6 bi-turbo 3,2-λίτρων 24-βάλβιδο κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, απόδοσης 875 άλογα με 900 Nm ροπής. Έχει τελική ταχύτητα 240 χλμ/ώρα με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 1,8 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα και τα 0-240 χλμ/ώρα σε 7,0 δευτερόλεπτα.

Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω 6-τάχυτου σειριακού κιβωτίου με paddles στο τιμόνι. Στο σασί του είναι σωληνότο με το σώμα να είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από carbon.

Το αγωνιστικό, όπως ήταν φυσικό φορά ένα άκρως επιθετικό bodykit, με τα πάντα πάνω του να είναι τεράστια. Η αεροτομή, τα side skirts, το μπροστά splitter, τα πάντα. Οι εξατμίσεις βγαίνουν στο πλάι και έχει μήκος 4.500 mm, πλάτος 2.000 mm, ύψος 1.300 mm, και μετατρόχιο 2.695 mm. Ζυγίζει 875 κιλά, έχοντας αναλογία κιλών ανά ίππο 1:1.

Διάβασε το πλήρες άρθρο εδώ: Με 875 άλογα το Peugeot 208 T16 Pikes Peak - AutoBlog.gr

Link to comment
Share on other sites

Mε αυτό θα σπάσει το ρεκόρ ο Λοεμπ λένε, αλλά αν είναι ασφάλτινο που είναι τώρα ποια μεχ... θέλω χώμα, Βατάνεν, και 1 τρόχο στο χαος.

εφτασε

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=siKlrTF9Baw]Pikes Peak - Peugeot 405 T16 1990 - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.