Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Προβληματα με τους ανορθωτες (συναδελφος του ελιωσε η καλωδιωση στα σημεια

με τις φισες),η πισω αναρτηση σε μερικα μοντελα χτυπαει το ελατηριο της στο σωμα

του αμορτισερ και καποια παρουσιασαν προβληματα με αντλιες νερου.

Απο αναλωσιμα εχουμε σχεδον ολα (μπιλιες ιμαντες φρενα μπουζι φιλτρα αερος)

απλα η αντλια νερου αναλογα ΑΝ βγαλει προβλημα και ποσο μεγαλο προβλημα θα πας

για γνησια καινουργια.

Δες τις δισκοπλακες του, αν τα πλαστικα του ολα ειναι καλα (κοπαναει ασχημα η yamaha σε πλαστικα)ποτε εκανε service μεγαλο (αν αλλαξε τις σιαγωνες πισω φυγοκεντρικου )

και γενικα αν το προσεχε ο προηγουμενος.Κλασσικα σαν σκουτερ θα ασχολησε με ιμαντες

μπιλιες φυγοκεντρικα ιδιως αν εχεις ορεξη να το σκαλισεις ;)

Aυριο με moar info.

Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=ieNXoxYQBLk]Drag race : Renault Clio 4 RS VS Clio 3 RS Cup (Motorsport) - YouTube[/ame]

Τους φστηδες τους Γάλλους, ξεκινάνε πρώτα με τα θετικά της νέας γενιάς. :sarcastic:

Αναγκαστικά πάντως, απ'ότι φαίνεται, για καλή σπορ έκδοση και για λαπ τάιμς,

θα πρέπει να αναζητηθούν στα μελλοντικά Gordini.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.