Helly Σεπτέμβριος 30, 2010 #201 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 30, 2010 Δυστυχως ο καταλληλος φορεας "πιεσης" γιατι αποδειξεις δε μπορει να εχει κανενας ευκολα,λαμπει δια της απουσιας του στην Ελλαδα.Πιστευω ειλικρινα παντως οτι οι υπηρεσιες ων καταστηματων - αλυσιδων εχουν πεσει κατακορυφα παντου.Μην κοιτατε παντως το Πλαισιο μονο, γιατι και τα υπολοιπα internetika μαγαζια στην Ελλαδα εχουν τεραστια ποικιλια με μηδενικη διαθεσιμοτητα στα περισσοτερα προιοντα.Κριμα γιατι βλεπω να επιστρεφουμε σε καταστασεις προ δεκαετιας που βγαιναμε τσαρκα Στουρναρη για να βρουμε κανα καλο κομματι ή καμια προσφορα.Μονο που τοτε υπηρχε χρονος και διαθεση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koeman Οκτώβριος 1, 2010 #202 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2010 Ολο λεμε λεμε για το Πλαισιο οτι τις προσφορες τις καβατζωνουν οι υπαλληλοι του (που ισχυει σε ενα βαθμο) αλλα εγω το πρωι περασα απο 2 καταστηματα (Συνταγματος και Στουρναρη) μπας και βρω κανα ps3 game απο αυτα που ειχαν βαλει σε προσφορες και μου πε ο υπαλληλος στο καταστημα του Συνταγματος οτι ηρθε ενας πελατης χθες και του πε τα εξης"Φιλαρακι πες μου ποια games εχεις για PS3 και Χbox των 5,10 και 15 ευρω και δωστα μου ολα!"και το ατομα αγορασε 300 ευρω (κυριολεκτικα) games των 5-10-15 ευρω, πολλα μαλιστα διπλα και τριπλα! Προφανως για να μοσχοπουλησει μεσω forums Στιγμες σαν και αυτες σκεφτομαι οτι εχουμε την κυβερνηση και την μεταχειριση που μας αξιζει γιατι και μεις σαν αλλοι πολιτικοι κοιταμε πως θα τα παρουμε απο τον διπλανο μας εστω και για 5, 10 ευρω ... ουδεμια σχεση εχουμε πλεον με " αθανατο αρχαιοελληνικο πνευμα" κυριοι ...Φίλε αυτό που λες ισχύει από την μία πλευρά του νομίσματος. Η άλλη πλευρά είναι ότι δεν μ'ενδιαφέρει εμένα σαν αγοραστή να μαντέψω πόσοι πέρασαν από το κατάστημα, τι πήραν και πόσα κομμάτια. Αν έγινε όπως σου περιέγραψε ο πωλητής τότε πάλι το Πλαίσιο φταίει που δεν ΑΝΑΝΕΩΝΕΙ συστηματικά και ΕΓΚΑΙΡΩΣ τις προσφορές και με αναγκάζει να μετακινηθώ ΑΣΚΟΠΑ. Κατά τ'άλλα δεν κερδίζουμε κάτι με το να λέμε ότι οι προσφορές τους είναι φαντάσματα. Αν υπήρξαν ποτέ, το έμαθε αυτός που την ανέβασε και καπάκια οι φίλοι του τηλεφωνικώς ώστε να είναι stand by με το που βγει κάτι να τρέξουν. Εγώ σε τυχαίους πελάτες που μπήκαν μέσα και τα σήκωσαν όλα δεν πιστεύω.Αυτοί φταίνε που μας έκαναν καχύποπτους και δεν εμπιστευόμαστε αυτά που βλέπουμε/αυτά που μας λένε γιατί στην πράξη πολλές συμπτώσεις... δεν είναι σύμπτωση.Ας κοιτάξει την αξιοπιστία του το Πλαίσιο όσον αφορά αυτά που αναρτεί στο ηλεκτρονικό του κατάστημα, ώστε να μην είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε γνωστό στο κατάστημα ή να διαβάζουμε τα forums για να γλυτώσουμε ταλαιπωρία, χρόνο και χρήμα.Εμείς έχουμε το δίκιο και όχι το Πλαίσιο ή το εκάστοτε "Πλαίσιο". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cordel Οκτώβριος 1, 2010 #203 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2010 Όλοι όσοι κράζουμε το Πλαίσιο δικαίως ή αδίκως, καταλαβαίνω ότι το κάνουμε για να αποφύγουμε την ταλαιπωρία και να βελτιώσουμε το επίπεδο της εξυπηρέτησης.Αφού λοιπόν δικαιούμαστε όλοι τέτοιου επιπέδου εξυπηρέτηση, ας ρίξουμε και στον ευατό μας μια ματιά, και την εταιρία ή την επιχείρηση στην οποία εργαζόμαστε. Υπάρχει πολύς κόσμος εκεί έξω που κράζει εμάς τους ίδιους, όμως δεν ποστάρει πουθενά, μας διαγράφει χωρίς να το πάρουμε χαμπάρι.Οι προσφορές του Πλαισίου και όλων των καταστημάτων, είναι too good to be true για να διαρκέσουν. Όσο μεγαλώνεις και αφού την πατήσεις 2-3 φορές, καταλαβαίνεις πώς δουλεύει το σύστημα. Σταματάς να ασχολείσαι, βρίσκεις ανθρώπους εμπιστοσύνης ασχέτως Πλαίσιο/e-shop/multirama/etc... και ξέρεις ότι δεν θα σε ρίξουν οταν θα πάς να κάνεις την δουλειά σου.Αν μπορείτε να διατηρήσετε φιλικές σχέσεις με τους υπαλλήλους του Πλαισίου, δηλαδή να τους σέβεστε ως ανθρώπους, θα σας ανταμείψουν με σωστή εξυπηρέτηση. Μέρος της δουλειάς τους είναι να παρακάμπτουν τις εγγενείς αδυναμίες του συστήματος, ώστε η εικόνα προς τα έξω να είναι "όλα δουλεύουν τέλεια". Επειδή όμως αυτό δεν πληρώνεται με 700 ευρώ, μήν περιμένετε ο άλλος να δουλέψει για την ψυχή της μάνας του, ασχέτως αν υπέγραψε ή όχι σύμβαση.Again, too good to be true.Η τακτική των προσφορών που δημοσιέυονται on-line είναι κατακριτέα και στόχο έχει να έλθει o πελάτης στο Κατάστημα, ανεξαρτήτως διαθεσιμότητας. Όμως είναι στο πλαίσιο της εμπορικής τακτικής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
τακης Οκτώβριος 2, 2010 #204 Κοινοποίηση Οκτώβριος 2, 2010 Η τακτική των προσφορών που δημοσιέυονται on-line είναι κατακριτέα και στόχο έχει να έλθει o πελάτης στο Κατάστημα, ανεξαρτήτως διαθεσιμότητας. Όμως είναι στο πλαίσιο της εμπορικής τακτικής.Ωπ....εδώ μου το χάλασες :fight: Link to comment Share on other sites More sharing options...
darien Οκτώβριος 2, 2010 #205 Κοινοποίηση Οκτώβριος 2, 2010 την πάτησα και αγόρασα αυτόν τον δίσκο. αποδείχτηκε ότι ήταν recertified, κάτι που μάλλον ξέχασαν να γράψουν στην περιγραφή. δυστυχώς το κατάλαβα όταν επέστρεψα σπίτι. μου τον άλλαξαν χωρίς προβλήματα, αλλά ήταν μια ταλαιπωρία όπως και να΄χει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Οκτώβριος 2, 2010 #206 Κοινοποίηση Οκτώβριος 2, 2010 Εγώ παρέλαβα με ΕΛΤΑ αυτήν την ψύκτρα προχθές http://www.plaisio.gr/Computers/Tuning/Aircooling/VGA-Coolers/CoolerMaster-VGA-Cooler-CoolViva-Z1-RV-UCH-NNU1-GP.htmΗ συσκευασιά της ήταν εντάξει γι' αυτό δέν την άνοιξα εκείνη την ώρα να την τσεκάρω.Το βράδυ διαπίστωσα ότι δέν είχε αυτοκόλητο στο πλάι και ηταν ανοιγμένη τελικά.Λείπουν τα βιδάκια που χρειάζεται για να στηριχτεί στην κάρτα, οπότε είναι άχρηστη....Φυσικά εγώ την πήρα για να κάνω ένα πείραμα οπότε δέν με ενοχλεί και δέν πήρα το Πλαίσιο, αλλά το γράφω για να ξέρετε και να προσέχετε..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koeman Οκτώβριος 4, 2010 #207 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2010 Όλοι όσοι κράζουμε το Πλαίσιο δικαίως ή αδίκως, καταλαβαίνω ότι το κάνουμε για να αποφύγουμε την ταλαιπωρία και να βελτιώσουμε το επίπεδο της εξυπηρέτησης.Αφού λοιπόν δικαιούμαστε όλοι τέτοιου επιπέδου εξυπηρέτηση, ας ρίξουμε και στον ευατό μας μια ματιά, και την εταιρία ή την επιχείρηση στην οποία εργαζόμαστε. Υπάρχει πολύς κόσμος εκεί έξω που κράζει εμάς τους ίδιους, όμως δεν ποστάρει πουθενά, μας διαγράφει χωρίς να το πάρουμε χαμπάρι.Οι προσφορές του Πλαισίου και όλων των καταστημάτων, είναι too good to be true για να διαρκέσουν. Όσο μεγαλώνεις και αφού την πατήσεις 2-3 φορές, καταλαβαίνεις πώς δουλεύει το σύστημα. Σταματάς να ασχολείσαι, βρίσκεις ανθρώπους εμπιστοσύνης ασχέτως Πλαίσιο/e-shop/multirama/etc... και ξέρεις ότι δεν θα σε ρίξουν οταν θα πάς να κάνεις την δουλειά σου.Αν μπορείτε να διατηρήσετε φιλικές σχέσεις με τους υπαλλήλους του Πλαισίου, δηλαδή να τους σέβεστε ως ανθρώπους, θα σας ανταμείψουν με σωστή εξυπηρέτηση. Μέρος της δουλειάς τους είναι να παρακάμπτουν τις εγγενείς αδυναμίες του συστήματος, ώστε η εικόνα προς τα έξω να είναι "όλα δουλεύουν τέλεια". Επειδή όμως αυτό δεν πληρώνεται με 700 ευρώ, μήν περιμένετε ο άλλος να δουλέψει για την ψυχή της μάνας του, ασχέτως αν υπέγραψε ή όχι σύμβαση.Again, too good to be true.Η τακτική των προσφορών που δημοσιέυονται on-line είναι κατακριτέα και στόχο έχει να έλθει o πελάτης στο Κατάστημα, ανεξαρτήτως διαθεσιμότητας. Όμως είναι στο πλαίσιο της εμπορικής τακτικής.Συγνώμη φίλε αν ακουστεί κάπως αλλά κι εγώ δουλεύω για να βγάλω λεφτά και να μπορώ να κάνω τις όποιες αγορές μου. Σαν καταναλωτής δεν με απασχολεί ο μισθός του πωλητή εκείνη την ώρα ώστε να δικαιολογήσω τις "παραφωνίες", είτε στην συμπεριφορά του ιδίου είτε του καταστήματος που εργάζεται. Τι σχέση έχουν τα 700 ευρώ που παίρνει ο υπάλληλος, γιατί οι υπόλοιποι αριστερά δεξιά που μας εξυπηρετούν καθημερινά πόσα πέρνουν; Βρήκαμε την δικαιολογία της αγένειας, της παραπληροφόρησης, της έλειψης εξυπηρετησης, με λίγα λόγια δηλαδή χάνονται τα αυτονόητα προσόντα κάποιου με πρόφαση τον χαμηλό μισθό; Εγώ μπορώ να σου απαντήσω ότι έπρεπε να λέει και ευχαριστώ που εργάζεται και να δείχνει υπερβάλλοντα ζήλο αν θέλει να πάει μπροστά. Η προσέγγιση που έδωσες στο θέμα εμένα μου λέει ότι αν δεν δουλεύεις στο Πλαίσιο τότε δουλεύεις σε αντίστοιχο κατάστημα. Απλή παρατήρηση.Το ρητό ο πελάτης έχει πάντα δίκιο έχει βγει από τις εταιρείες, όχι από τους πελάτες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Οκτώβριος 4, 2010 #208 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2010 Εμένα τελικά μου ήρθε η αντλία σε λίγο ταλαιπωρημένη συσκευασία αλλά τα μέσα, επειδή ήταν σε τρελό αφρολέξ χωμένα, ήταν ανέγγιχτα. Ήταν ολοκαίνουργια και είχε και ρακόρ και σφιγκτήρες! Καλή φάση.Όλα καλά με εμένα από το πλαίσιο. Ευχαριστώ για την καλή αντιμετώπιση του θέματος :baby: Link to comment Share on other sites More sharing options...
τακης Οκτώβριος 4, 2010 #209 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2010 Όλα καλά με εμένα από το πλαίσιο. Ευχαριστώ για την καλή αντιμετώπιση του θέματος :baby:Και εγώ "ευχαριστώ" το Πλαίσιο που μπήκαν στο κόπο να με πάρουν τηλ. να μου πουν οτι η παραγγελία που έκανα το Σαββατο μέσω net δεν θα εκτελεστεί λογο μη διαθεσιμότητας.....":TD: Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Οκτώβριος 4, 2010 #210 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2010 Δεν σου αντιπρότειναν κάτι άλλο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
τακης Οκτώβριος 4, 2010 #211 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2010 Δεν σου αντιπρότειναν κάτι άλλο; Φυσικά....από ssd 64gb=50€ σε ssd 64gb=155€..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vakis Οκτώβριος 4, 2010 #212 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2010 Εμένα προσωπικά με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν τως η 4870 που παράγκειλα, γιοκ και μου αντιπρότειναν να πάρω μια 9500 στην ίδια τιμή :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
fallkniven Οκτώβριος 4, 2010 #213 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2010 :hang2:Εμένα προσωπικά με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν τως η 4870 που παράγκειλα, γιοκ και μου αντιπρότειναν να πάρω μια 9500 στην ίδια τιμή :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teodor_ch Οκτώβριος 4, 2010 #214 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2010 δύο παραγγελίες στα dock station της raidsonic που έκανα ήταν αποτυχίαστη δεύτερη έβγαλαν το προιόν απο το site και ενώ είχαν ημερομηνία 08/09/2010 τώρα μου είπαν ότι δεν έχουν και μάλλον δεν θα παραλάβουντί κάνω σε αυτή τη περίπτωσηστο τηλέφωνο σαν δικαιολογία ο άνθρωπος μου είπε ότι είναι μεταπωλητές και ότι τους λένε (απο τις κατασκευάστριες κάνουν).Συγνώμη αλλά αυτό είναι ανευθυνότητα. Πρώτα παραλαμβάνεις και μετά διαφημίζεις για να πουλήσεις. Έχω τους κωδικούς των παραγγελιών αν κάποιος έχει όρεξη να βοηθήσει. Επειδή θέλω το συγκεκριμένο θα αναγκαστώ να το πάρω απο εξωτερικό! ΥΓ. Και πριν ένα μήνα με ενημέρωσαν λανθασμένα ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ότι είχαν διαθέσιμο σκληρό δίσκο 2.5" παρόλο που τους ενημέρωσα ότι είχαν ξανακάνει το λάθος, και τελικά οι δίσκοι ήταν μεν σε προσφορά και διαθέσιμοι....αλλά μέσα σε λαπτοπ...!!! Τις δύο φορές επειδή μένω επαρχία έκανα 140 χιλιόμετρα συνολικά βόλτες για μλκία τους. 20 ευρώ βενζίνες! Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Οκτώβριος 4, 2010 #215 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2010 Είναι φυσιολογικό όταν οι προσφορές είναι "too good to be true" οι εναλλακτικές που προτείνουν να είναι απλά "με δουλεύεις;". Εμένα δύο 2,5'' δίσκοι τελικά βρέθηκαν. Άλλα προϊόντα τα οποία ακόμα και σήμερα κάνανε βόλτα στο site, αλλά για παραγγελία από συγκεκριμένο κατάστημα, απλά μου είπαν ότι δεν υπάρχουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aristos87 Οκτώβριος 4, 2010 #216 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2010 Σήμερα παρέλαβα αυτόν Fujitsu MHW2120BH 120GB HDD (8MB Cache, 5400 rpm, Sata 1.5Gb/s) (Bulk) 10€ απο το site Είχε ενα windows xp πάνω... Εξωτερικα φαινόταν used κατασκευή 2007 αλλά η απόδειξη γράφει 2 χρόνια εγγυήση πλαισιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Οκτώβριος 4, 2010 #217 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2010 Σήμερα παρέλαβα αυτόνFujitsu MHW2120BH 120GB HDD (8MB Cache, 5400 rpm, Sata 1.5Gb/s) (Bulk) 10€ απο το site Είχε ενα windows xp πάνω... Εξωτερικα φαινόταν used κατασκευή 2007 αλλά η απόδειξη γράφει 2 χρόνια εγγυήση πλαισιο Αυθεντικά ΧΡ με 10€ και ο δίσκος δώρο? μακάρι να έχω την ίδια τύχη!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Οκτώβριος 4, 2010 #218 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2010 Ρε παιδια τι παιζει με το ΠΛΑΙΣΙΟ και τα bulk ? Τι ειναι ολο αυτο...εχει γεμισει ολο το site με bulk!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Οκτώβριος 4, 2010 #219 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2010 Με bulk και με "Διαθέσιμο μόνο στα καταστήματα". Δε μπορείς να βρεις τίποτα διαθέσιμο online εύκολα. Τουλάχιστον ας βάλουν ένα φίλτρο για "Διαθέσιμο μόνο στα καταστήματα" και "Διαθέσιμο online".... Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Οκτώβριος 4, 2010 #220 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2010 Πατάς "Ευκαιρία" και μετά ψάχνεις τα κόκκινα κουτάκια για online παραγγελία. Ο μόνος απλός τρόπος. Βασικά μακάρι να κράταγε την επιλογή για 40 αντικείμενα ανά σελίδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.