iraklisvel Ιανουάριος 30, 2012 #1621 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 Συμφωνώ.Εκμεταλλέυονται την ευγένεια και τυπική συμπεριφορά σου ως πελάτη,και σε υποβιβάζουν, νομίζοντας πως είσαι άσχετος με το προιόν,ή νομίζουν πως μπορούν να πλάσάρουν αυτό που θέλουν αυτοί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Ιανουάριος 30, 2012 #1622 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 "Σκύλος που γαβγίζει, δε δαγκώνει"Αν ερχόταν κάποιος στο μαγαζί μου με φωνές, θα τον αγνοούσα και θα τον πέταγα έξω.Αν ερχόταν κάποιος ήρεμος κι ευγενικός, ενημερωμένος για το τι λέει ο νόμος και όταν του έφερνα αντίρρηση, καλούσε την αστυνομία ήσυχα κι ωραία για μια απλή καταγραφή του συμβάντος, θα τον έπαιρνα πολύ πιό σοβαρά υπόψη.Κανείς δε θέλει να δουν οι άλλοι πελάτες τα στρουμφάκια στο μαγαζί, γιατί κανείς δε θα ξέρει τι έχει συμβεί και θα κυκλοφορήσουν διάφορες φήμες που μόνο ζημιά θα κάνουν. Αντίθετα όλοι θα στραβοκοιτάξουν τον υστερικό που κάνει φασαρία για το "τίποτα"EDIT: Ρίξε μια ματιά εδώ για να δεις τι δικαιούσαι σε απλά Ελληνικά, γιατί ο νόμος δεν είναι και το πιό κατανοητό κείμενο για τους μη νομικούς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Ιανουάριος 30, 2012 #1623 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 τα ιδια Παντελακη μου τα ιδια Παντελη μου...δεν βαζουν μυαλο.Προσωπικα παιδες,θα προτεινα να λετε και σε ποιο υποκαταστημα συμβαινουν αυτακαι εαν μιλησατε με τεχνικο ή υποδιεθυντη ή με ταμειονα ξερουμε κι οι υπολοιποι , να ειμαστε προετοιμασμενοι καταλληλαΣε καταστηματα που με εχουν κανει μπαλακι απο ταμειο σε τεχνικο και μετα σε διευθυντηκαι εχουν προσπαθησει να μου κανουν αντιστοιχα κολπαπαρ'ολο που στο τελος το δικιο μου το βρηκα εστω και με τσαμπουκαεγω δεν ξαναψωνιζωτι να το κανω το δικιο μου αμα ειναι να μου το βγαλεις ξινο ρε φιλε και γινουμε ολοι μαζι θεαμα στο μαγαζι?(απορω αυτο δεν τους νοιαζει καθολου?)οταν το εγω γινει 10-100-1000 κι ο τζιρος αρχισει τα σκαμπανεβασματακαι δεν πιανουν τους στοχους τους κι αρχισουν οι γκρινιες απο ψηλαμην αναρωτιουνται απο που τους ηρθε...οση ψευτικη ευγενεια κι αν πασχιζεις να σερβιρεις στο καταστημα σουεαν δεν εισαι σωστος ΚΑΙ μετα την εισπραξηεκει που θα σε χρειαστει πραγματικα ο πελατηςτοτε κλαφτα Χαραλαμπε Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrazyAnt1416003257 Ιανουάριος 30, 2012 #1624 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 τα παιδια που δουλευουν σε καθε καταστημα και στην τηλεφωνικη υποστηριξη ειναι τα μονα που "λυπαμαι" και εγω , τα οποια πρεπει να κανουν αυτο που τους λενε προκειμενου να κρατησουν την δουλεια τους.δεν θελω να πιστευω πως εθελημενα καποιοι προσπαθουν να κοροιδεψουν ή να εξαπατησουν τους πελατες.προσωπικα αν υποψιαστω κατι τετοιο,τοτε θα τον παρει και αυτον/αυτην το ποταμι της οργης...[MENTION=9830]iraklisvel[/MENTION]καλα τα λεμε εμεις εδω,αλλα καμια εξελιξη επι του θεματος εχουμε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrazyAnt1416003257 Ιανουάριος 30, 2012 #1625 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 [MENTION=173]Wizard![/MENTION]να διευκρινησω κατι γιατι μαλλον παρεξηγηθηκαν τα λεγομενα μουδεν ειπα να μπει καποιος μεσα και αρχιζει να φωναζει και να οριετε σαν τοπν τρελο του χωριου...συγκεκριμενα ειπα να υψωσει τον τονο της φωνης του και επιπροσθετα να γινει πιο αυστηρο το υφος.αλλο το ενα και αλλο το αλλοπροσωπικα,εχω κουραστει πλεον με την μετριοπαθη προσεγγιση αυτων των θεματων στην λογικη του να μην γινω θεαμα...οταν δεν σεβονται τον χρονο μου,μαζι με τα δικαιωματα μου,τοτε δεν θα τους κανω καμια χαρη...θα φωναξω αν χρειαστει και θα γινω και θεαμα,παντα χωρις να οριωμαι για να φανταζω ο τρελος του χωριου...δεν εχω καμια διαθεση και ορεξη να πηγαινοερχομαι σε ενα μαγαζι και να χανω τον πολυτιμο μου χρονο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Ιανουάριος 30, 2012 #1626 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 να διευκρινησω κατι γιατι μαλλον παρεξηγηθηκαν τα λεγομενα μουΝαι, δεν παρεξήγησα, απλά δεν είμαι σύμφωνος με το "φωνάζω", "υψώνω τον τόνο", κλπ. Πιστεύω ότι έτσι χάνεις το δίκιο σου. Όμορφα κι ωραία, αλλά χωρίς να παραχωρείς τα δικαιώματά σου. Άλλωστε όπως έγραψες κι εσύ, συνήθως τα παιδιά αυτά που εργάζονται για 400-700€, ακολουθούν απλά την πολιτική της εταιρίας, οπότε στην ουσία έχουν πολύ μικρό μερίδιο ευθύνης. Για αυτό και αν αναφέρεις νόμους/αστυνομία, κάνουν πίσω πολύ πιό εύκολα, αν φυσικά έχεις δίκιο και σε εξυπηρετούν. Χώρια που θα σε θυμούνται την επόμενη φορά κι έτσι δε θα έχεις θέμα ξανά.Προσωπικά δεν έχω χρειαστεί να φωνάξω ποτέ σε κατάστημα/τηλέφωνο, ούτε στο Πλαίσιο, ούτε αλλού. Στο πρόσφατο συμβάν, τους ζήτησα με email να μου πουν εγγράφως αυτά που μου λένε σε προσωπικό επίπεδο. Φυσικά δεν έγινε ποτέ αυτό, αλλά τους ανάγκασα να το ψάξουν, βρήκαν ότι έχουν άδικο, ζήτησαν συγνώμη κι έγινε αυτό που έπρεπε. Ειδικά με το "εγγράφως" κολλάνε πολλοί, πόσο μάλλον αν έχει το όνομά τους η επιστολή από κάτω. Το "σου-πα, μου-πες" δε μετράει καθόλου, το γραπτό είναι εντελώς διαφορετικό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrazyAnt1416003257 Ιανουάριος 30, 2012 #1627 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 σε γενικες γραμμες συμφωνω μαζι σου και μεχρι τωρα αυτη ηταν και η δικη μου λογικηαπλα οπως γραφω και πιο πανω, προσωπικα, η υπομονη μου εχει ξεπερασει τα ορια της πλεοπν και δεν μπορω να χανω τον χρονο με ασκοπα πηγαινελα και να με ταλαιπωρουνσυνεπως θα προσπαθησω οσο το δυνατον περισσοτερο να λυσω το προβλημα στις δυνατον λιγοτερες περιπτωσειςκαι κατα βαση αν ειναι να υψωθει ο τονος,αυτο θα γινει σε προυσταμενους και διευθυνταδες οι οποιοι ειναι next level και εχουν αλλη προσβαση με τα κεντρικα της εταιριαςτα παιδια στον γκισε και οι πωλητες δεν φταινε σε τιποτα , παρα μονο αν γινουν αγενης και προκλητικοι πηγαινοντας να σε βγαλουν φταιχτη και χαζο Link to comment Share on other sites More sharing options...
iraklisvel Ιανουάριος 30, 2012 #1628 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 το θέμα είναι πως γενικά, στον εργαζόμενο λένε να πλασάρει πράγματα με τα οποία μπορεί να μην συμφωνεί αλλά να είναι απλά η πολιτκή του μαγαζιού.οι εργαζόμενοι πιθανό να ξέρουν το νόμο περί επιστροφής προιόντος.το θέμα είναι αν κι αυτοί προσπαθούν να βελτιώσουν την κατάσταση, η κοιτάνε να δείξουν ότι έχουν δίκιο εκείνοι.εξέλιξη αύριο. δεν πρόλαβα σήμερα να πάω. κατάστημα Σαλονίκης.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrazyAnt1416003257 Ιανουάριος 30, 2012 #1629 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 αυτο το κρινεις εσυ κατα περιπτωση νομιζωσε πιο καταστημα στην Θεσσαλονικη?κεντρο,καλαμαρια ή ευκαρπια?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
iraklisvel Ιανουάριος 30, 2012 #1630 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 Κέντρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iraklisvel Ιανουάριος 30, 2012 #1631 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 Μάλλον abort mission...Έκατσα και διάβασα μερικά ποστ.Όπως και τον 3043/2002 νόμο. Έχω και τον 2251/1994 στη διάθεσή μου.Ενώ λοιπόν με προστατεύει απο ελαττωματικό προιόν και κάθε λογής πρόβλημα, είναι λογικό ( ; ) να μην γίνεται κάτι αν ΑΠΛΑ αλλάξω γνώμη για το προιόν.Σε αντίθεση με όσα ξέρουμε όλοι - εθιμικά - ΟΝΤΩΣ δεν είναι υποχρεωμένο το μαγαζί να μου δώσει φράγκα πίσω αν ΔΕΝ πω κάποιο λόγο για επιστροφή.Δηλαδή, αναιτιολόγητη επιστροφή ΔΕΝ θίγει ο 3043 αλλά μόνο ελαττώματα και λοιπά.ΩΣΤΟΣΟ, αναιτιολόγητη επιστροφή δικαιούμαι αν είναι εξ απόστασης αγορά, προφανώς για να με καλύψει απο παραπληροφόρηση και απάτη. Σωστό αυτό.Αποτέλεσμα:Αγοράζοντας απο φυσικό μαγαζί επί τόπου, ΔΕΝ δικαιούμαι λεφτά πίσω αν ΔΕΝ υπάρχει λόγος (ελάττωμα, RMA, αλλαγή προιόντος).Δηλαδή εγώ που πήρα προιόν αλλά άλλαξα γνώμη/ ξενέρωσα/ ξέμεινα απο λεφτά για τα υπόλοιπα/ κλπ ΜΟΝΟ πιστωτικό δικαιούμαι.Θα ήθελα κάποιος με νομικές γνώσεις να πεί αν κάνω λάθος, αλλά νομίζω και το ακόλυυθο ποστ τα λέει όλα.[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION]Ρε παιδια μην λεμε ο,τι θελουμε.Δικαιωμα επιστροφης του αντικειμενου και των χρηματων εντος 14 ημερων υπαρχει ΜΟΝΟ ΑΝ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ οπως οριζει ο νομος 2251/1994 για να προστατευτει ο καταναλωτης που αγοραζει κατι που δεν εχει δει απο κοντα.Εαν αγοραστηκε κανονικα απο το φυσικο καταστημα δυστυχως ο φιλος μας ειχε ολο τον χρονο να ελεγξει κουτια/ιντερνετ κλπ και ο νομος τουλαχιστον δεν δικαιολογει επιστροφη εφοσον δεν υπαρχει ελαττωματικο προιον.Η σχετικη πολιτικη του πλαισιου να επιστρεφει χρημα και στις αγορες απτο φυσικο καταστημα απλα επειδη ο αλλος μετανιωσε ειναι απλα πολιτικη του πλαισιου και οχι νομοςΠαραθέτω και μερικά απο τα πράγματα που διάβασα για ενημέρωση όλων.Νομίζω συμβαίνουν σε όλους. Σ εμένα αυτό στο συγκεκριμένο σενάριο δεν είχε γίνει ως τώρα.Αυτό ισχύει και Ελλάδα:H προθεσμία υπαναχώρησης (διάσκεψης) :: Δικαιώματα καταναλωτών :: Dolceta.euΚΑι αυτό, αν δεν κάνω λάθος:http://www.fairtrading.nsw.gov.au/pdfs/About_us/Publications/Languages/GK_Your_shopping_rights.pdfΕδώ απο το Εργαστήρι:http://www.thelab.gr/genika-gia-tous-i-y/erotisi-gia-epistrofi-xrimatwn-apo-agora-proiontos-87380.html#post1062939141http://www.thelab.gr/off-topic/epistrofi-proiontos-nomothesia-54428.htmlΆρα δεν νομίζω πως έχει νόημα να κάνω μανούρα πλέον στο Π.Ακόμα το σκέφτομαι/επεξεργάζομαι και ξενερώνω για το αποτέλεσμα, αλλά μάλλον δεν έχει νόημα, κρίμα γιατί δεν με πειράζει να το προχωρήσω, εφόσον έχω δίκιο όμως.Έτσι όπως το βλέπω, νομίζω πως έχω άδικο να το τραβήξω το ζήτημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anonymous-root Ιανουάριος 30, 2012 #1632 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 Στην ίδια φάση ήμουν κι εγώ. γύρισα προιόν και μου κόψανε πιστωτικό. καθώς τα λεφτά ήταν σχετικά λίγα (15 ευρω) δε ζήτησα επιστροφή κτλ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iraklisvel Ιανουάριος 30, 2012 #1633 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 δεν μιλάω για 15Ε αλλά για πάνω απο 100. έτσι όπως τους βλέπω, σιγά μην μπαίνανε καν στον κόπο για 15. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Louris7 Ιανουάριος 30, 2012 #1634 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 Για να καταλαβω...Τελικα το πιστωτικο γινεται στην αποδειξη αγορας ή στην τρέχουσα τιμη? Υπαρχει καπου που να το λεει ξεκαθαρα σε κανενα νομο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kane Ιανουάριος 30, 2012 #1635 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 Πηγαίνει φίλος δίσκο Sata II για rma. Επειδή ο αντίστοιχος sata III (sata II δεν είχαν ίδιο πλέον) κόστιζε κάνα 160ρι απ'οτι μου πε, του κόψαν πιστωτικό 101ε.Στο πλαίσιο αυτά. Με καμμία παναγία,δεν του δίναν νέο ίδιας χωρητικότητας δίσκο...Και καλά επειδή ήταν sata III. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Ιανουάριος 31, 2012 #1636 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2012 [MENTION=9830]iraklisvel[/MENTION]Ναι ισχυει το ποστ που κουοταρες.Τον νου σας ,το 14ημερο ισχυει σε καθε μορφης υπηρεσια (ασφαλειες η τηλεφωνια πχ)Τωρα ,αν το πλαισιο δεχεται επιστροφες ακομη κι αν αγορασες κατι απτο μαγαζι,τοτε ειναι πολιτικη δικη του κι οχι υποχρεωση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iraklisvel Ιανουάριος 31, 2012 #1637 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2012 [MENTION=7458]Louris7[/MENTION]δεν λέμε για το ποσό του πιστωτικού, λέμε ΓΙΑΤΙ να πάρω πιστωτικό και όχι επιστροφή χρημάτων.το πιστωτικό για επιστροφή προιόντος εννοείται πως είναι όλο το ποσό.[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION]thanks - τουλάχιστον να έχουμε μια σαφή εικόνα. για αυτό μάζεψα αυτά στο ποστ εκείνο να ξέρουν όλοι τι γίνεται.αν θες δες και τα λινκς, το ένα αναφέρει το Αυστραλιανό Δίκαιο αλλά το βρήκα αυτούσιο και σε δική μας ιστοσελίδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gio102004 Ιανουάριος 31, 2012 #1638 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2012 εχω παρει προιον απο πλαισιο (καταστημα) και την επομενη το επεστρεψα...αξιας 20 ευρω.χωρις να μου διαμαρτυρηθει κανεις... ειναι σε αντιθεση με αυτα που λεει ο iraklisvel. αρα ειναι πολιτικη του οπως λεει πολυ σωστα ο τσακωνας.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Louris7 Ιανουάριος 31, 2012 #1639 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2012 [MENTION=7458]Louris7[/MENTION]δεν λέμε για το ποσό του πιστωτικού, λέμε ΓΙΑΤΙ να πάρω πιστωτικό και όχι επιστροφή χρημάτων.το πιστωτικό για επιστροφή προιόντος εννοείται πως είναι όλο το ποσό.[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION]thanks - τουλάχιστον να έχουμε μια σαφή εικόνα. για αυτό μάζεψα αυτά στο ποστ εκείνο να ξέρουν όλοι τι γίνεται.αν θες δες και τα λινκς, το ένα αναφέρει το Αυστραλιανό Δίκαιο αλλά το βρήκα αυτούσιο και σε δική μας ιστοσελίδα.Ακομα και αν εχουν περασει 2-3 χρονια? πρεπει να σου πιστωσουν την αποδειξη? ειναι σιγουρο αυτο? και απο που κατοχυρωνομαστε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
iraklisvel Ιανουάριος 31, 2012 #1640 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2012 Καταρχήν να πω ότι σήμερα επέστρεψα απλά το προιόν.Χωρίς να πω κάτι, απο μόνος ο υπάλληλος - όχι ο ίδιος με προαλλες - είπε πως δεν μπορεί να επιστρέψει χρήματα αλλά μόνο πίστωση.[MENTION=7458]Louris7[/MENTION]Δεν είδα ότι είπες κάτι τέτοιο. Υπέθεσα πως μιλάω για περίπτωση νέου προιόντος.Αν λες για 2-3 χρόνια μετά, κι εφόσον ισχύει η εγγύηση, στο δίνουν με πίστωση αλλά σε τελευταία τιμή καταλόγου συνήθως.Δηλαδή αν πήρες κάτι με 100Ε και αργότερα πωλούνταν για 50, θα πάρεις πίστωση για 50, αλλά να ξέρεις πως ο πωλητής είναι καλυμμένος αν απλά σου δώσει το ίδιο προιόν ή αντίστοιχης κατηγορίας τιμής με αυτό που είχες.Δεν μπορούμε να έχουμε πιστωτικό όποτε θέλουμε.Και δεν το θέλουμε - συχνά - ενώ μπορούμε. Οπως στην δική μου περίπτωση.[MENTION=5836]gio102004[/MENTION]Κι εγώ πήρα νομίζω κάποτε πίσω λεφτά απο μαγαζί. Το θέμα είναι πως πλέον έτσι κι αλλιώς το κάθε μαγαζί δεν θεωρεί πως πρέπει να κάνει το κάτι παραπάνω για να σε έχει πελάτη.Απεναντίας, κάνει είτε το λιγότερο δυνατό, είτε το νομικά τυπικό. Σε κάθε περίπτωση και ειδικά στη δεύτερη, υποτίθεται πως δεν έχεις λόγο για παράπονα όταν σε καλύπτει πχ σε εγγύηση. Έτσι λένε εκείνοι φυσικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.