Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

Συμφωνώ.

Εκμεταλλέυονται την ευγένεια και τυπική συμπεριφορά σου ως πελάτη,

και σε υποβιβάζουν, νομίζοντας πως είσαι άσχετος με το προιόν,

ή νομίζουν πως μπορούν να πλάσάρουν αυτό που θέλουν αυτοί.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

"Σκύλος που γαβγίζει, δε δαγκώνει"

Αν ερχόταν κάποιος στο μαγαζί μου με φωνές, θα τον αγνοούσα και θα τον πέταγα έξω.

Αν ερχόταν κάποιος ήρεμος κι ευγενικός, ενημερωμένος για το τι λέει ο νόμος και όταν του έφερνα αντίρρηση, καλούσε την αστυνομία ήσυχα κι ωραία για μια απλή καταγραφή του συμβάντος, θα τον έπαιρνα πολύ πιό σοβαρά υπόψη.

Κανείς δε θέλει να δουν οι άλλοι πελάτες τα στρουμφάκια στο μαγαζί, γιατί κανείς δε θα ξέρει τι έχει συμβεί και θα κυκλοφορήσουν διάφορες φήμες που μόνο ζημιά θα κάνουν. Αντίθετα όλοι θα στραβοκοιτάξουν τον υστερικό που κάνει φασαρία για το "τίποτα"

EDIT: Ρίξε μια ματιά εδώ για να δεις τι δικαιούσαι σε απλά Ελληνικά, γιατί ο νόμος δεν είναι και το πιό κατανοητό κείμενο για τους μη νομικούς.

Link to comment
Share on other sites

τα ιδια Παντελακη μου τα ιδια Παντελη μου...δεν βαζουν μυαλο.

Προσωπικα παιδες,θα προτεινα να λετε και σε ποιο υποκαταστημα συμβαινουν αυτα

και εαν μιλησατε με τεχνικο ή υποδιεθυντη ή με ταμειο

να ξερουμε κι οι υπολοιποι , να ειμαστε προετοιμασμενοι καταλληλα

Σε καταστηματα που με εχουν κανει μπαλακι απο ταμειο σε τεχνικο και μετα σε διευθυντη

και εχουν προσπαθησει να μου κανουν αντιστοιχα κολπα

παρ'ολο που στο τελος το δικιο μου το βρηκα εστω και με τσαμπουκα

εγω δεν ξαναψωνιζω

τι να το κανω το δικιο μου αμα ειναι να μου το βγαλεις ξινο ρε φιλε και γινουμε ολοι μαζι θεαμα στο μαγαζι?

(απορω αυτο δεν τους νοιαζει καθολου?)

οταν το εγω γινει 10-100-1000 κι ο τζιρος αρχισει τα σκαμπανεβασματα

και δεν πιανουν τους στοχους τους κι αρχισουν οι γκρινιες απο ψηλα

μην αναρωτιουνται απο που τους ηρθε...

οση ψευτικη ευγενεια κι αν πασχιζεις να σερβιρεις στο καταστημα σου

εαν δεν εισαι σωστος ΚΑΙ μετα την εισπραξη

εκει που θα σε χρειαστει πραγματικα ο πελατης

τοτε κλαφτα Χαραλαμπε

Link to comment
Share on other sites

τα παιδια που δουλευουν σε καθε καταστημα και στην τηλεφωνικη υποστηριξη ειναι τα μονα που "λυπαμαι" και εγω , τα οποια πρεπει να κανουν αυτο που τους λενε προκειμενου να κρατησουν την δουλεια τους.

δεν θελω να πιστευω πως εθελημενα καποιοι προσπαθουν να κοροιδεψουν ή να εξαπατησουν τους πελατες.

προσωπικα αν υποψιαστω κατι τετοιο,τοτε θα τον παρει και αυτον/αυτην το ποταμι της οργης...

[MENTION=9830]iraklisvel[/MENTION]

καλα τα λεμε εμεις εδω,αλλα καμια εξελιξη επι του θεματος εχουμε?

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=173]Wizard![/MENTION]

να διευκρινησω κατι γιατι μαλλον παρεξηγηθηκαν τα λεγομενα μου

δεν ειπα να μπει καποιος μεσα και αρχιζει να φωναζει και να οριετε σαν τοπν τρελο του χωριου...

συγκεκριμενα ειπα να υψωσει τον τονο της φωνης του και επιπροσθετα να γινει πιο αυστηρο το υφος.

αλλο το ενα και αλλο το αλλο

προσωπικα,εχω κουραστει πλεον με την μετριοπαθη προσεγγιση αυτων των θεματων στην λογικη του να μην γινω θεαμα...

οταν δεν σεβονται τον χρονο μου,μαζι με τα δικαιωματα μου,τοτε δεν θα τους κανω καμια χαρη...

θα φωναξω αν χρειαστει και θα γινω και θεαμα,παντα χωρις να οριωμαι για να φανταζω ο τρελος του χωριου...

δεν εχω καμια διαθεση και ορεξη να πηγαινοερχομαι σε ενα μαγαζι και να χανω τον πολυτιμο μου χρονο...

Link to comment
Share on other sites

να διευκρινησω κατι γιατι μαλλον παρεξηγηθηκαν τα λεγομενα μου

Ναι, δεν παρεξήγησα, απλά δεν είμαι σύμφωνος με το "φωνάζω", "υψώνω τον τόνο", κλπ. Πιστεύω ότι έτσι χάνεις το δίκιο σου. Όμορφα κι ωραία, αλλά χωρίς να παραχωρείς τα δικαιώματά σου. Άλλωστε όπως έγραψες κι εσύ, συνήθως τα παιδιά αυτά που εργάζονται για 400-700€, ακολουθούν απλά την πολιτική της εταιρίας, οπότε στην ουσία έχουν πολύ μικρό μερίδιο ευθύνης. Για αυτό και αν αναφέρεις νόμους/αστυνομία, κάνουν πίσω πολύ πιό εύκολα, αν φυσικά έχεις δίκιο και σε εξυπηρετούν. Χώρια που θα σε θυμούνται την επόμενη φορά κι έτσι δε θα έχεις θέμα ξανά.

Προσωπικά δεν έχω χρειαστεί να φωνάξω ποτέ σε κατάστημα/τηλέφωνο, ούτε στο Πλαίσιο, ούτε αλλού. Στο πρόσφατο συμβάν, τους ζήτησα με email να μου πουν εγγράφως αυτά που μου λένε σε προσωπικό επίπεδο. Φυσικά δεν έγινε ποτέ αυτό, αλλά τους ανάγκασα να το ψάξουν, βρήκαν ότι έχουν άδικο, ζήτησαν συγνώμη κι έγινε αυτό που έπρεπε. Ειδικά με το "εγγράφως" κολλάνε πολλοί, πόσο μάλλον αν έχει το όνομά τους η επιστολή από κάτω. Το "σου-πα, μου-πες" δε μετράει καθόλου, το γραπτό είναι εντελώς διαφορετικό.

Link to comment
Share on other sites

σε γενικες γραμμες συμφωνω μαζι σου και μεχρι τωρα αυτη ηταν και η δικη μου λογικη

απλα οπως γραφω και πιο πανω, προσωπικα, η υπομονη μου εχει ξεπερασει τα ορια της πλεοπν και δεν μπορω να χανω τον χρονο με ασκοπα πηγαινελα και να με ταλαιπωρουν

συνεπως θα προσπαθησω οσο το δυνατον περισσοτερο να λυσω το προβλημα στις δυνατον λιγοτερες περιπτωσεις

και κατα βαση αν ειναι να υψωθει ο τονος,αυτο θα γινει σε προυσταμενους και διευθυνταδες οι οποιοι ειναι next level και εχουν αλλη προσβαση με τα κεντρικα της εταιριας

τα παιδια στον γκισε και οι πωλητες δεν φταινε σε τιποτα , παρα μονο αν γινουν αγενης και προκλητικοι πηγαινοντας να σε βγαλουν φταιχτη και χαζο

Link to comment
Share on other sites

το θέμα είναι πως γενικά, στον εργαζόμενο λένε να πλασάρει πράγματα με τα οποία μπορεί να μην συμφωνεί αλλά να είναι απλά η πολιτκή του μαγαζιού.

οι εργαζόμενοι πιθανό να ξέρουν το νόμο περί επιστροφής προιόντος.

το θέμα είναι αν κι αυτοί προσπαθούν να βελτιώσουν την κατάσταση,

η κοιτάνε να δείξουν ότι έχουν δίκιο εκείνοι.

εξέλιξη αύριο. δεν πρόλαβα σήμερα να πάω.

κατάστημα Σαλονίκης..

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον abort mission...

Έκατσα και διάβασα μερικά ποστ.

Όπως και τον 3043/2002 νόμο. Έχω και τον 2251/1994 στη διάθεσή μου.

Ενώ λοιπόν με προστατεύει απο ελαττωματικό προιόν και κάθε λογής πρόβλημα, είναι λογικό ( ; ) να μην γίνεται κάτι αν ΑΠΛΑ αλλάξω γνώμη για το προιόν.

Σε αντίθεση με όσα ξέρουμε όλοι - εθιμικά - ΟΝΤΩΣ δεν είναι υποχρεωμένο το μαγαζί να μου δώσει φράγκα πίσω αν ΔΕΝ πω κάποιο λόγο για επιστροφή.

Δηλαδή, αναιτιολόγητη επιστροφή ΔΕΝ θίγει ο 3043 αλλά μόνο ελαττώματα και λοιπά.

ΩΣΤΟΣΟ,

αναιτιολόγητη επιστροφή δικαιούμαι αν είναι εξ απόστασης αγορά, προφανώς για να με καλύψει απο παραπληροφόρηση και απάτη. Σωστό αυτό.

Αποτέλεσμα:

Αγοράζοντας απο φυσικό μαγαζί επί τόπου, ΔΕΝ δικαιούμαι λεφτά πίσω αν ΔΕΝ υπάρχει λόγος (ελάττωμα, RMA, αλλαγή προιόντος).

Δηλαδή εγώ που πήρα προιόν αλλά άλλαξα γνώμη/ ξενέρωσα/ ξέμεινα απο λεφτά για τα υπόλοιπα/ κλπ ΜΟΝΟ πιστωτικό δικαιούμαι.

Θα ήθελα κάποιος με νομικές γνώσεις να πεί αν κάνω λάθος, αλλά νομίζω και το ακόλυυθο ποστ τα λέει όλα.

[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION]

Ρε παιδια μην λεμε ο,τι θελουμε.

Δικαιωμα επιστροφης του αντικειμενου και των χρηματων εντος 14 ημερων υπαρχει ΜΟΝΟ ΑΝ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ οπως οριζει ο νομος 2251/1994 για να προστατευτει ο καταναλωτης που αγοραζει κατι που δεν εχει δει απο κοντα.

Εαν αγοραστηκε κανονικα απο το φυσικο καταστημα δυστυχως ο φιλος μας ειχε ολο τον χρονο να ελεγξει κουτια/ιντερνετ κλπ και ο νομος τουλαχιστον δεν δικαιολογει επιστροφη εφοσον δεν υπαρχει ελαττωματικο προιον.

Η σχετικη πολιτικη του πλαισιου να επιστρεφει χρημα και στις αγορες απτο φυσικο καταστημα απλα επειδη ο αλλος μετανιωσε ειναι απλα πολιτικη του πλαισιου και οχι νομος

Παραθέτω και μερικά απο τα πράγματα που διάβασα για ενημέρωση όλων.

Νομίζω συμβαίνουν σε όλους. Σ εμένα αυτό στο συγκεκριμένο σενάριο δεν είχε γίνει ως τώρα.

Αυτό ισχύει και Ελλάδα:

H προθεσμία υπαναχώρησης (διάσκεψης) :: Δικαιώματα καταναλωτών :: Dolceta.eu

ΚΑι αυτό, αν δεν κάνω λάθος:

http://www.fairtrading.nsw.gov.au/pdfs/About_us/Publications/Languages/GK_Your_shopping_rights.pdf

Εδώ απο το Εργαστήρι:

http://www.thelab.gr/genika-gia-tous-i-y/erotisi-gia-epistrofi-xrimatwn-apo-agora-proiontos-87380.html#post1062939141

http://www.thelab.gr/off-topic/epistrofi-proiontos-nomothesia-54428.html

Άρα δεν νομίζω πως έχει νόημα να κάνω μανούρα πλέον στο Π.

Ακόμα το σκέφτομαι/επεξεργάζομαι και ξενερώνω για το αποτέλεσμα, αλλά μάλλον δεν έχει νόημα, κρίμα γιατί δεν με πειράζει να το προχωρήσω, εφόσον έχω δίκιο όμως.

Έτσι όπως το βλέπω, νομίζω πως έχω άδικο να το τραβήξω το ζήτημα.

Link to comment
Share on other sites

Πηγαίνει φίλος δίσκο Sata II για rma. Επειδή ο αντίστοιχος sata III (sata II δεν είχαν ίδιο πλέον) κόστιζε κάνα 160ρι απ'οτι μου πε, του κόψαν πιστωτικό 101ε.

Στο πλαίσιο αυτά. Με καμμία παναγία,δεν του δίναν νέο ίδιας χωρητικότητας δίσκο...Και καλά επειδή ήταν sata III.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=9830]iraklisvel[/MENTION]

Ναι ισχυει το ποστ που κουοταρες.Τον νου σας ,το 14ημερο ισχυει σε καθε μορφης υπηρεσια (ασφαλειες η τηλεφωνια πχ)Τωρα ,αν το πλαισιο δεχεται επιστροφες ακομη κι αν αγορασες κατι απτο μαγαζι,τοτε ειναι πολιτικη δικη του κι οχι υποχρεωση.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=7458]Louris7[/MENTION]

δεν λέμε για το ποσό του πιστωτικού, λέμε ΓΙΑΤΙ να πάρω πιστωτικό και όχι επιστροφή χρημάτων.

το πιστωτικό για επιστροφή προιόντος εννοείται πως είναι όλο το ποσό.

[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION]

thanks - τουλάχιστον να έχουμε μια σαφή εικόνα.

για αυτό μάζεψα αυτά στο ποστ εκείνο να ξέρουν όλοι τι γίνεται.

αν θες δες και τα λινκς, το ένα αναφέρει το Αυστραλιανό Δίκαιο αλλά

το βρήκα αυτούσιο και σε δική μας ιστοσελίδα.

Link to comment
Share on other sites

εχω παρει προιον απο πλαισιο (καταστημα) και την επομενη το επεστρεψα...αξιας 20 ευρω.χωρις να μου διαμαρτυρηθει κανεις... ειναι σε αντιθεση με αυτα που λεει ο iraklisvel. αρα ειναι πολιτικη του οπως λεει πολυ σωστα ο τσακωνας..

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=7458]Louris7[/MENTION]

δεν λέμε για το ποσό του πιστωτικού, λέμε ΓΙΑΤΙ να πάρω πιστωτικό και όχι επιστροφή χρημάτων.

το πιστωτικό για επιστροφή προιόντος εννοείται πως είναι όλο το ποσό.

[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION]

thanks - τουλάχιστον να έχουμε μια σαφή εικόνα.

για αυτό μάζεψα αυτά στο ποστ εκείνο να ξέρουν όλοι τι γίνεται.

αν θες δες και τα λινκς, το ένα αναφέρει το Αυστραλιανό Δίκαιο αλλά

το βρήκα αυτούσιο και σε δική μας ιστοσελίδα.

Ακομα και αν εχουν περασει 2-3 χρονια? πρεπει να σου πιστωσουν την αποδειξη? ειναι σιγουρο αυτο? και απο που κατοχυρωνομαστε?

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν να πω ότι σήμερα επέστρεψα απλά το προιόν.

Χωρίς να πω κάτι, απο μόνος ο υπάλληλος - όχι ο ίδιος με προαλλες - είπε πως δεν μπορεί να επιστρέψει χρήματα αλλά μόνο πίστωση.

[MENTION=7458]Louris7[/MENTION]

Δεν είδα ότι είπες κάτι τέτοιο. Υπέθεσα πως μιλάω για περίπτωση νέου προιόντος.

Αν λες για 2-3 χρόνια μετά, κι εφόσον ισχύει η εγγύηση, στο δίνουν με πίστωση αλλά σε τελευταία τιμή καταλόγου συνήθως.

Δηλαδή αν πήρες κάτι με 100Ε και αργότερα πωλούνταν για 50, θα πάρεις πίστωση για 50,

αλλά να ξέρεις πως ο πωλητής είναι καλυμμένος αν απλά σου δώσει το ίδιο προιόν ή αντίστοιχης κατηγορίας τιμής με αυτό που είχες.

Δεν μπορούμε να έχουμε πιστωτικό όποτε θέλουμε.

Και δεν το θέλουμε - συχνά - ενώ μπορούμε. Οπως στην δική μου περίπτωση.

[MENTION=5836]gio102004[/MENTION]

Κι εγώ πήρα νομίζω κάποτε πίσω λεφτά απο μαγαζί. Το θέμα είναι πως πλέον έτσι κι αλλιώς το κάθε μαγαζί δεν θεωρεί πως πρέπει να κάνει το κάτι παραπάνω για να σε έχει πελάτη.

Απεναντίας, κάνει είτε το λιγότερο δυνατό, είτε το νομικά τυπικό.

Σε κάθε περίπτωση και ειδικά στη δεύτερη, υποτίθεται πως δεν έχεις λόγο για παράπονα όταν σε καλύπτει πχ σε εγγύηση. Έτσι λένε εκείνοι φυσικά.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.