pastelidis.n.s. Φεβρουάριος 25, 2012 #8264 Φεβρουάριος 25, 2012 to raven 1 δεν ειναι? πως το καταντησες ετσι? Ναι ειναι το πρωτο... Μια χαρα ειναι γιατι τι εχει?
2cpu Φεβρουάριος 25, 2012 #8265 Φεβρουάριος 25, 2012 to raven 1 δεν ειναι? πως το καταντησες ετσι? μα δεν εχει κανει καμια hardcore μετατροπη.. βασικα δεν εχει κανει τιποτα περαν οτι αφησε το καπακι ανοικτο η εξωτερικη μακαροναδα ειναι που μπερδευει Η μονη ενσταση Παστελ ειναι ο χυμα δισκος, βαλε τουλαχιστον ενα χαρτι απο κατω μην τον στειλεις αδιαβαστο.
giogio Φεβρουάριος 25, 2012 #8266 Φεβρουάριος 25, 2012 Σημερα που ειχα χρονο εκατσα και μαζεψα λιγακι τα καλωδια.
sotoscorfu Φεβρουάριος 25, 2012 #8267 Φεβρουάριος 25, 2012 Σημερα που ειχα χρονο εκατσα και μαζεψα λιγακι τα καλωδια. πολυ καλυτερο αποτελεσμα
akilleas Φεβρουάριος 25, 2012 #8268 Φεβρουάριος 25, 2012 σε αλλαγη ψυχτρας... Θάνο το κουτάκι σου είναι Xigmatek;
evolution Φεβρουάριος 26, 2012 #8269 Φεβρουάριος 26, 2012 Μετα απο μερικες δοκιμες Καλουτσικο βγηκε εχει αρκετη δουλεια ακομα μπροστα του παντως
arxaggelos21 Φεβρουάριος 27, 2012 #8271 Φεβρουάριος 27, 2012 Μετα απο μερικες δοκιμες Καλουτσικο βγηκε εχει αρκετη δουλεια ακομα μπροστα του παντως απο σκονη πωσ πασ????? :p
evolution Φεβρουάριος 27, 2012 #8272 Φεβρουάριος 27, 2012 απο σκονη πωσ πασ????? :p Χθες δοκιμασα hardware Πρωτη φορα πανω του (χθες δηλαδη το τελειωσα αν και θα ξανα γινει σε καθαρο μασιφ ξυλο την επομενη φορα με router τωρα εγινε δοκιμαστικα σε mdf ξυλο για να δω μηπως θελει τιποτα αλλαγες και λεπτομεριες που δεν ειχα σκεφτει Στο κοματι διπλα απο το hdd cage που εχω τωρα θε μπουνε 2 ψυγειακια αργοτερα αν δεν βαριεμε θα βγαλω hardware να ανεβασω μερικες παραπανω φωτογραφιες
arxaggelos21 Φεβρουάριος 27, 2012 #8273 Φεβρουάριος 27, 2012 Χθες δοκιμασα hardware Πρωτη φορα πανω του (χθες δηλαδη το τελειωσα αν και θα ξανα γινει σε καθαρο μασιφ ξυλο την επομενη φορα με router τωρα εγινε δοκιμαστικα σε mdf ξυλο για να δω μηπως θελει τιποτα αλλαγες και λεπτομεριες που δεν ειχα σκεφτει Στο κοματι διπλα απο το hdd cage που εχω τωρα θε μπουνε 2 ψυγειακια αργοτερα αν δεν βαριεμε θα βγαλω hardware να ανεβασω μερικες παραπανω φωτογραφιες στο ειπα γτ παλια κ εγω ετσι το ειχα ...μετα απο καιρο ηθελαν τα παντα καθαρισμα απο την σκονη !!! παντοσ ειναι ωραιο!!!:smoke:
evolution Φεβρουάριος 27, 2012 #8274 Φεβρουάριος 27, 2012 (edited) στο ειπα γτ παλια κ εγω ετσι το ειχα ...μετα απο καιρο ηθελαν τα παντα καθαρισμα απο την σκονη !!! παντοσ ειναι ωραιο!!!:smoke: Το ξερω εχω 2 pc χυμα πανω στο γραφειο με ενα φυσημα 1 φορα τη βδομαδα (με πιστολακι για τα μαλια στο κρυο αερα) δεν εχω κανενα θεμα Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 27, 2012 από evolution
Nephiλiμ Φεβρουάριος 27, 2012 #8275 Φεβρουάριος 27, 2012 Θα ποσταρω το κουτι του Πλαστελινη σε καθε σελιδα γιατι ειναι bonerkiller.
evolution Φεβρουάριος 27, 2012 #8276 Φεβρουάριος 27, 2012 Οπως θα δειτε εχει αρκετα "λαθοι" αλλα οπως ειπα παραπανω ειναι δοκιμαστικο περισσοτερο ωστε να δω τι πρεπει να αλλαξω
michalos Φεβρουάριος 27, 2012 #8277 Φεβρουάριος 27, 2012 καπως σαν του πλαστελινη ηταν και το δικο μου παλια...ελεγα αφουν δουλευουν ειναι οκ τωρα εφτασα στο αλλο ακρο αν ενα καλωδιο εχει φυγει μισο χιλιοστο απο τα αλλα τα ξυλωνω και τα ξαναβαζω απο την αρχη :hang3:
Thanos1972 Φεβρουάριος 27, 2012 #8278 Φεβρουάριος 27, 2012 Thano νομιζω οτι τοσα ανεμιστηρια δεν κανουν δουλεια, αντιθετως χαλανε το flow , σου βαζουν επιπλεον σκονη και θορυβο.π.χ το μικρο δεν νομιζω να το χρειαζεσαι. ποσο μαλλον τους 2 επανω ανεμιστηρες που δινουν διαφορετικη φορα στον αερα. Και ομως φιλε το πανω το 14αρι που βαζει,σαν διπυρηνο του ριχνει 1 βαθμο στους πυρηνες.ενταξει,το 70αρι εφυγε ετσι και αλλιως.Απο σκονη ενταξει,καλα ειμαι ακομα.απο θορυβο,πανω σε fan controllers ειναι σχεδον ολα.(δεν μπορω να βλεπω θεση για ανεμιστηρα αδεια).
sebastian Μάρτιος 2, 2012 #8279 Μάρτιος 2, 2012 Η ιστορία των κουτιών στο δωμάτιο μου. Οταν το ωραίο ειναι απέναντι στο ρετρό! Silverstone TJ07 Aluminum + Silverstone SG01S-W Aluminum -> Oι ωραίοι Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Lian Li PC-V2110B Aluminum + Lian-Li PC-V300 Aluminum -> Oι ρετρό Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
k_ardu Μάρτιος 2, 2012 #8280 Μάρτιος 2, 2012 To sugo από που εάν επιτρέπεται; Στο skroutz μόνο σε 1 κατάστημα το εμφανίζει. Γιατί τόσο δυσεύρετο αυτό το κουτάκι; Ωραία τα κουτιά!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now