felix Μάϊος 31, 2014 #10842 Μάϊος 31, 2014 Οκ, ειπα λογω προσανατολισμου, αλλα δεν υπολόγισα την περίπτωση του flat HAF-XB.
ssns Μάϊος 31, 2014 #10843 Μάϊος 31, 2014 (edited) 3) HAF XB Φαντασια μου ειναι ή το ενα fan στην ψυκτρα θελει αλλαγη?ετσι οπως φαινεται και τα δυο κανουν push αερα μεσα στην ψυκτρα αντι για push-pull edit: Φαντασια μου ειναι τελικα!! Έγινε επεξεργασία Μάϊος 31, 2014 από ssns
mordred Ιούνιος 15, 2014 #10844 Ιούνιος 15, 2014 Αλλαγή από Cosmos RC-1000 σε 600T. Νομίζω βγήκε αρκετά καλό...
karmen1983 Ιούνιος 25, 2014 #10847 Ιούνιος 25, 2014 [MENTION=27068]ssns[/MENTION] τα άσπρα fans που είχε το κουτί πιστεύω δένουν καλύτερα αισθητικά
ssns Ιούνιος 25, 2014 #10848 Ιούνιος 25, 2014 [MENTION=27068]ssns[/MENTION] τα άσπρα fans που είχε το κουτί πιστεύω δένουν καλύτερα αισθητικά λες να τους αλλαξω θεση με τα κοκκινα ε?
karmen1983 Ιούνιος 25, 2014 #10849 Ιούνιος 25, 2014 Ε ναι το κόκκινο δε μου κολλάει με το μπλε και το λευκό. Αλλά αυτό είναι η προσωπική μου άποψη
ssns Ιούνιος 25, 2014 #10850 Ιούνιος 25, 2014 Ε ναι το κόκκινο δε μου κολλάει με το μπλε και το λευκό. Αλλά αυτό είναι η προσωπική μου άποψηΘα το κοιταξω.Ισως αποφασισω και να αλλαξω και να παω σε μπλε λεντ
veteranos123 Ιούνιος 30, 2014 #10851 Ιούνιος 30, 2014 Ήρθε ο αντικαταστάτης του aircool x-strike. Πως σας φαίνεται?
karmen1983 Ιούνιος 30, 2014 #10853 Ιούνιος 30, 2014 Δε δοκιμάζεις να βγάλεις τους πλαϊνούς ανεμιστήρες και να δεις διαφορές στις θερμοκρασίες; Ετσι όπως είναι χωρίς φίλτρο οι θέσεις, θα είσαι με το ξεσκονόπανο κάθε τρεις και λίγο.
veteranos123 Ιούνιος 30, 2014 #10854 Ιούνιος 30, 2014 Δε δοκιμάζεις να βγάλεις τους πλαϊνούς ανεμιστήρες και να δεις διαφορές στις θερμοκρασίες; Ετσι όπως είναι χωρίς φίλτρο οι θέσεις, θα είσαι με το ξεσκονόπανο κάθε τρεις και λίγο.Λες ε? ΘΑ το δοκιμάσω αύριο το πρωί. Να του κόψω μόνο την τροφοδοσία ή να τους ξεβιδώσω κιόλας?Μπροστά αν δεν κάνω λάθος παίρνει 2 140ριδες ανεμιστήρες, μπορείς να μου προτείνεις κάποιον μέχρι 7-8€? Δεν με ενδιαφέρουν τα led εκτός αν είναι λευκά.
karmen1983 Ιούνιος 30, 2014 #10855 Ιούνιος 30, 2014 Για το πρώτο αρκεί να τους βγάλεις απο τη τροφοδοσία. Για το δεύτερο νέο θέμα
ssns Ιούνιος 30, 2014 #10856 Ιούνιος 30, 2014 ωραιο κουτι και στα 71ευρα δεν εχει grommets.Καλοριζικο Veterane!!Ή βγαλε τα ανεμιστηρια οπως ειπε και η καινουργια admin ή βαλτους φιλτρα αν τα θεωρεις οτι σε βοηθανε
GriGaS Ιούνιος 30, 2014 #10857 Ιούνιος 30, 2014 Για το δεύτερο νέο θέμα την φράση νέο θέμα σας την χαράσει στο μυαλό ο [MENTION=23]DJD[/MENTION] με κάποια μορφή πλύσης εγκεφάλου πριν σας κάνει κόκκινους;
veteranos123 Ιούνιος 30, 2014 #10858 Ιούνιος 30, 2014 (edited) οκ θα δοκιμάσω αυτό που είπε η καρμεν και θα ενημερώσω αύριοωραιο κουτι και στα 71ευρα δεν εχει grommets.Καλοριζικο Veterane!!thankskarmen καλορίζικος ο τίτλος. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 30, 2014 από karmen1983
Nemesis89 Ιούνιος 30, 2014 #10859 Ιούνιος 30, 2014 Αφου το ξεσκόνισα λίγο είπα να ανεβάσω καμιά φωτό.
ssns Ιούνιος 30, 2014 #10860 Ιούνιος 30, 2014 Αφου το ξεσκόνισα λίγο είπα να ανεβάσω καμιά φωτό.τρομερο!!Την led ταινια πως την εχεις συνδεσει?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now