Jump to content

Rainmeter οδηγός βήμα βήμα


Recommended Posts

Επισης ενα tip για το color picker..

Ειναι πιο βολικο τα χρωματα να τα βαζουμε με την 8bit μορφη (1-255,1-255,1-255,1-255) και οχι με την δεκαεξαδικη.

Η σειρα των πεδιων ειναι η γνωστη R,G,B και τεταρτο πεδιο ειναι το transperancy.

(μπορουμε με το color picker του paint να βρουμε τα αντιστοιχα πεδια για οποιο χρωμα εχουμε επιλεξει)

Με αυτον τον τροπο μπορουμε να παιξουμε με παραπλησιες αποχρωσεις του desktop που θελουμει χωρις να ψαχνουμε καθε φορα απο την αρχη καινουρια χρωματα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Επισης ενα tip για το color picker..

Ειναι πιο βολικο τα χρωματα να τα βαζουμε με την 8bit μορφη (1-255,1-255,1-255,1-255) και οχι με την δεκαεξαδικη.

Η σειρα των πεδιων ειναι η γνωστη R,G,B και τεταρτο πεδιο ειναι το transperancy.

(μπορουμε με το color picker του paint να βρουμε τα αντιστοιχα πεδια για οποιο χρωμα εχουμε επιλεξει)

Με αυτον τον τροπο μπορουμε να παιξουμε με παραπλησιες αποχρωσεις του desktop που θελουμει χωρις να ψαχνουμε καθε φορα απο την αρχη καινουρια χρωματα.

Να σου πω την αλήθεια εγώ μπερδεύτηκα λίγο με την 8bit μορφή :hm: Από την ζωγραφική μπορούμε να βρούμε την 8bit μορφή;

Link to comment
Share on other sites

Στο tray icon δεξί κλικ ->configs ->manage skins ->στην καρτέλα "active" επιλέγεις 1-1 τα skins και πατάς "skin settings" και επιλέγεις "on desktop"

ΥΓ:κάθε φορά που θα πατάς apply ίσως να μην σε αφήνει να πας στο επόμενο skin, τότε κλείνεις το manage skins window κ κάνεις ότι γράφω στην αρχή για το καθένα:magic:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

[Rainmeter]
Author=Col-Darby droid.delusional@gmail.com
Update=1000
AppVersion=1003000

[Metadata]
Name=Memory
Config=Circuitous | Memory
Description=Gives total memory, physical memory and swap memory usage. The bar represents total memory allocation.
Instructions=
Version=1.0
Tags=Roundline | Mem | Memory | Circle
License=Creative Commons Attribution-Non-Commercial-Share Alike 3.0
Preview=#SKINSPATH#\Circuitous\preview.png

[Variables]
@include=#ROOTCONFIGPATH#Variables.inc

[MeasureMem]
Measure=Memory
UpdateDivider=3

[MeasurePhys]
Measure=PhysicalMemory
UpdateDivider=3

[MeasureSwap]
Measure=SwapMemory
UpdateDivider=3

[MeasureAlways1]
Measure=FreeDiskSpace
Drive=C:
Total=1
MaxValue=1
MinValue=0
UpdateDivider=86400

;--------------------------------------

[MeterMainBG]
Meter=IMAGE
SolidColor=0,0,0,0
X=0
Y=0
W=200
H=75

[MeterMemBG]
MeasureName=MeasureAlways1
Meter=ROUNDLINE
X=35
Y=35
StartAngle=0
RotationAngle=4.712389
LineWidth=5
LineStart=20
LineLength=35
LineColor=#CircleBG#
Solid=1
AntiAlias=1

[MeterMemCircle]
MeasureName=MeasureMem
Meter=ROUNDLINE
X=35
Y=35
StartAngle=0
RotationAngle=4.712389
LineWidth=5
LineStart=22
LineLength=33
LineColor=#CircleBar#
Solid=1
AntiAlias=1

[MeterMemText]
MeasureName=MeasureMem
Meter=STRING
X=35
Y=-3
StringAlign=LEFT
StringStyle=NORMAL
StringEffect=#StringEffect#
FontEffectColor=#CircleBG#
FontFace=#Font1#
FontSize=#Size1#
FontColor=#TextColorMain#
AntiAlias=1
Percentual=1
Text="mem: %1%"
Autoscale=1
NumOfDecimals=0
LeftMouseDownAction=!Execute ["taskmgr"]

[MeterSubText]
MeasureName=MeasurePhys
MeasureName2=MeasureSwap
Meter=STRING
X=20r
Y=-5R
StringAlign=LEFT
StringStyle=BOLD
StringEffect=#StringEffect#
FontEffectColor=#CircleBG#
FontFace=#Font2#
FontSize=#Size2#
FontColor=#TextColorSub#
AntiAlias=1
Percentual=0
Text="Phys:%1 Swap:%2"
Autoscale=1
NumOfDecimals=0

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...