stratos1978 Αύγουστος 16, 2012 #62 Αύγουστος 16, 2012 (edited) Πολυ καλη δουλεια και παρουσιαση..... αντε και σε αλλα DIY Σε επομενω DIY βαλτε "βασικους κανονες" για "χτισιμο" υδροψυξης Οχι MOD's αλλα ΤΙ πρεπει να προσεχουμε , ορολογιες , υλικα και ΤΙ κανει το καθενα ( ποια η χρηση του και ΤΙ ευννοει στο κλειστο κυκλωμα νερου )...... Δεν τα γνωριζουν ολοι Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 16, 2012 από stratos1978
karmen1983 Αύγουστος 16, 2012 Author #63 Αύγουστος 16, 2012 (edited) Καθένας με τον πόνο του ε Στράτο; Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 16, 2012 από karmen1983
dean Αύγουστος 16, 2012 #64 Αύγουστος 16, 2012 Agree με Στράτο !!! Ό,τι πρέπει για αρχάριους σαν και εμένα με πολύ ελεύθερο χρόνο χεχε.
stratos1978 Αύγουστος 16, 2012 #65 Αύγουστος 16, 2012 Καθένας με τον πόνο του ε Στράτο; :baby::baby: Εεεεεεεε..... εναν πονο εχω και εγω..... :baby::baby:
Silender Αύγουστος 16, 2012 #66 Αύγουστος 16, 2012 Καταπληκτική δουλειά ! ! !Μεγάλο μπράβο και ευχαριστώ.
Tsene Αύγουστος 16, 2012 #68 Αύγουστος 16, 2012 Τα λόγια είναι περιττά... απλά ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ δουλειά και τέλειος οδηγός
ARMAGEDDON Αύγουστος 16, 2012 #69 Αύγουστος 16, 2012 xaxa είμαι το 100 like πως και δεν το είχα δει τόσο καιρό Karmen GOOD JOB
VehendaR Αύγουστος 18, 2012 #70 Αύγουστος 18, 2012 Υπέροχος ο οδηγός! Όταν άρχισα να μαθαίνω μόνος μου το αποτέλεσμα δεν ήταν θεαματικό αλλά ήταν καλό! Σκεφτείτε κάποιον που τώρα έχει να διαβάσει κάτι βήμα βήμα και στα ελληνικά! Διαβάζοντας μου έδωσε καλύτερη εντύπωση από αρκετά video how-to. Καρμεν στις πρώτες σελίδες κοιτούσα συνεχώς τα δάχτυλά σου... γενικά έχω θέμα με το κόκκινο :-PΑυτό που θα ήθελα να πω είναι κυρίως για όσους θα το ξεκινήσουν σα διαδικασία αλλά και για όσους ήδη το κάνουν. Αν είναι κάτι που κάνετε περιστασιακά, να προσέχετε στην αγορά εργαλείων. ΟΚ το να πάρει κάποιος brand θα έχει σίγουρα μεγαλύτερη υποστήριξη και αντοχή (εργαλείου) γιατί από αποτέλεσμα και ποιότητα αποτελέσματος θα είναι ευχαριστημένος. Προσωπικά όταν άρχισα να ασχολούμαι με κατασκευές (σε οτιδήποτε) μπήκα σε μια χαζή λογική να αγοράζω εργαλεία με "όνομα"... οκ βαστάνε ακόμα αλλά τώρα πια δεν τα πιάνω συχνά στα χέρια μου. Αρκεί να σας πω πως έχω εργαλεία Facom (όσοι γνωρίζετε τιμές...) και δεν τα αγγίζω γιατί κάνω δουλεία και με τα εργαλεία του παππού μου που τα παίρνει από τη λαική! Και ντρέπομαι που το λέω γιατί έχω δώσει λεφτά... Πρέσες και κολλητήρια made ένας θεός ξέρει που από άγνωστη εταιρία... και κάνω καλή δουλειά. Για sleeve κάποτε ένας τυπάς μου πρότεινε μια βλακεία για να τα ζεσταινω κοντά στα 20 ευρώ! Η κάρμεν δείχνει αναπτήρα... πιστεψτε με ο αναπτήρας θα κάνει καλή δουλειά. ΒTW αυτή τη στιγμή που γράφω το post, μόλις αγόρασα από e-bay μια πένα Parker στα 40 ευρώ, ενώ μόνο μια φορά τη βδομάδα θα χρειαστώ πένα, και έχω ήδη 7... γιαυτό προσέξτε ειδικά οι νέοι, αν το κάνετε ερασιτεχνικά, παρτέ φτηνά εργαλεία (αλλά σωστά), μην παρασυρθειτε.Sorry για τα ορθογραφικά. Karmen υπέροχο post, congratz :banging:
Lakisss Αύγουστος 20, 2012 #73 Αύγουστος 20, 2012 Φοβερό άρθρο, απίστευτη δουλειά, συγχαρητήρια για τον κόπο σου! Η Βιβλιοθήκη του μάστορα άνοιξε με τον καλύτερο τρόπο! Μπράβο!
Mitos175 Αύγουστος 22, 2012 #74 Αύγουστος 22, 2012 Ποσα μετρα αρτανι θα χρειαστω για να ντυσω 3 8πινα, 1 24πινο, 1 molex και τα 9 καλωδια του front panel?
karmen1983 Αύγουστος 22, 2012 Author #75 Αύγουστος 22, 2012 [MENTION=22551]Mitos175[/MENTION] Μου κάνεις μία ερώτηση που:α) Την έχω απαντήσειβ) Δεν ξέρω ποιο είναι το κουτί και το βασικότερο τι μήκος έχουν τα καλώδια του front panel για παράδειγμα, όπως ούτε το μήκος των καλωδιώσεων του τροφοδοτικού σου. Οπότε μου βάζεις άλυτο πρόβλημα.
Mitos175 Αύγουστος 22, 2012 #76 Αύγουστος 22, 2012 [MENTION=22551]Mitos175[/MENTION] Μου κάνεις μία ερώτηση που:α) Την έχω απαντήσει β) Δεν ξέρω ποιο είναι το κουτί και το βασικότερο τι μήκος έχουν τα καλώδια του front panel για παράδειγμα, όπως ούτε το μήκος των καλωδιώσεων του τροφοδοτικού σου. Οπότε μου βάζεις άλυτο πρόβλημα. Παω να ξανα-τσεκαρω το θεμα αμα ειναι γιατι τα ξεχασα τα πιο πολλα :P Το κουτι ειναι το Xilence interceptor pro.
Vag02 Αύγουστος 22, 2012 #77 Αύγουστος 22, 2012 Αφού θες να κάνεις τη δουλειά με αρτάνι, πάρε ένα μασούρι (31μ). Έτσι κι αλλιώς, με την τιμή που έχει, δεν έχει νόημα να πάρεις λιγότερο.
jkanaks Αύγουστος 23, 2012 #78 Αύγουστος 23, 2012 Εριξα παραγγελία απο Nils και πρέπει να ομολογήσω οτι οι τιμές του είναι φαρμακείο, αν πάρεις και το Pin Remover φτανεις την τιμή ενός καλού τροφοδοτικού!
Lakisss Αύγουστος 29, 2012 #79 Αύγουστος 29, 2012 Bump για όσους γύρισαν από διακοπές και δεν διάβασαν το καταπληκτικό αυτό άρθρο!
babis01 Αύγουστος 31, 2012 #80 Αύγουστος 31, 2012 Και πολύ καλά έκανες Lakisss γιατί θα το έχανα Karmen.. RESPECT !!! Ο απόλυτος οδηγός στα Ελληνικά :yes4:
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now