Jump to content



Τι γίνεται αν δεν πληρώσεις το πρόστιμο του μετρό;


armored

Recommended Posts

Δε καταλαβαινω γιατι ολα πρεπει να γινονται για καποιο σκοπο ; Πληρωνω εισητηριο οχι γιατι ειναι χλιδατο το λεωφοριο , αλλα πληρωνω εισητηριο για να τα εχω καλα με τον εαυτο μου και μη νιωθω οτι παραβατω η παρανομω.Το θεμα ηθικης δλδ το ξεχναμε ;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 380
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

τι λες ρε, εδω οι οδηγοί και ελεγκτές από συναγωνιστές γίνανε οι λακέδες του συστήματος και εσύ ρώτας τέτοια περίπλοκα πράγματα; Έχουμε εντυπώσεις να κερδίσουμε παιδί μου!

Link to comment
Share on other sites

Δε καταλαβαινω γιατι ολα πρεπει να γινονται για καποιο σκοπο ; Πληρωνω εισητηριο οχι γιατι ειναι χλιδατο το λεωφοριο , αλλα πληρωνω εισητηριο για να τα εχω καλα με τον εαυτο μου και μη νιωθω οτι παραβατω η παρανομω.Το θεμα ηθικης δλδ το ξεχναμε ;

μ'αρέσει που κάθεσαι και ασχολείσαι ρε συ, ειλικρινά.

Αφού τα τελευταία χρόνια οι λέξεις φιλότιμο, ηθική, αρχές κλπ έχουν γίνει παντελώς άγνωστες στο όνομα της "ελευθερίας" και της "δημοκρατίας" (aka κάνω ότι γουστάρω και στα @@ μου για όλους και για όλα...)

Link to comment
Share on other sites

τι λες ρε, εδω οι οδηγοί και ελεγκτές από συναγωνιστές γίνανε οι λακέδες του συστήματος και εσύ ρώτας τέτοια περίπλοκα πράγματα; Έχουμε εντυπώσεις να κερδίσουμε παιδί μου!

Συγγνώμη που στο χαλάω αλλά συναγωνιστής είναι όσο παραμένει οδηγός. Όταν αποφασίσει τον ελεύθερο του χρόνο να γίνει κεφαλοκυνηγός και να αρπάζει το 50% του προστίμου από τον κάθε φουκαρά, θα σταθώ απέναντι του.

Τόσο απέναντι, που αν δω ελεγκτή στο δρόμο να τραβολογάει κάποιον, θα φτύσει της μάνας του το γάλα από μένα.

Link to comment
Share on other sites

Πωπω τι μεγάλες κουβέντες, κεφαλοκυνηγός!

Πες μου όμως, είναι αυτός star-wars-boba-fett.jpg ή αυτός 220px-thumbnail.jpg για να τους ξεχωρίζω;

Επίσης το πρόβλημα είναι ότι το κάνει στον ελέυθερο του χρόνο; Δηλαδή αν προσλαμβάνανε ελεγκτές που δεν θα "άρπαζε" το 50% του προστίμου δεν θα υπήρχε πρόβλημα;

Link to comment
Share on other sites

Πωπω τι μεγάλες κουβέντες, κεφαλοκυνηγός!

Πες μου όμως, είναι αυτός star-wars-boba-fett.jpg ή αυτός 220px-thumbnail.jpg για να τους ξεχωρίζω;

Επίσης το πρόβλημα είναι ότι το κάνει στον ελέυθερο του χρόνο; Δηλαδή αν προσλαμβάνανε ελεγκτές που δεν θα "άρπαζε" το 50% του προστίμου δεν θα υπήρχε πρόβλημα;

Δηλαδή εσύ πως το καταλαβαίνεις; Το ίδιο θα κυνηγούσες αν βρέξει χιονίσει έπαιρνες τα ίδια και το ίδιο αν από κάθε έναν τσίμπαγες 35-40€;

Πάνω από το μισθό αυτά βέβαια.

Προς πληροφορία σου δε, άλλη η νοοτροπία του οδηγού και άλλη του κατ επάγγελμα εισπράκτορα - ελεγκτή. Στο παρελθόν για να σε πάρουν εισπράκτορα έπρεπε να έχεις τελειώσει γυμνάσιο (εξατάξιο) ενώ οδηγός πηγαίνεις αγράμματος.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή εσύ πως το καταλαβαίνεις; Το ίδιο θα κυνηγούσες αν βρέξει χιονίσει έπαιρνες τα ίδια και το ίδιο αν από κάθε έναν τσίμπαγες 35-40€;

Πάνω από το μισθό αυτά βέβαια.

Προς πληροφορία σου δε, άλλη η νοοτροπία του οδηγού και άλλη του κατ επάγγελμα εισπράκτορα - ελεγκτή. Στο παρελθόν για να σε πάρουν εισπράκτορα έπρεπε να έχεις τελειώσει γυμνάσιο (εξατάξιο) ενώ οδηγός πηγαίνεις αγράμματος.

Εκτός ότι δεν απαντάς την βασική ερώτηση, επεκτείνεις την περιπλοκότητα κρίνοντας την νοοτροπία του εκάστοτε υπαλλήλου. Αφού δεν απάντησες λοιπόν να υποθέσω ότι η λύση που σε ικανοποιεί είναι πρόσληψη υπαλλήλων αποκλείστικά σαν ελεγκτές και μιας και το έκανες πιο περίπλοκο να τους περνάμε και ψυχομετρικά τεστ κάθε Χ χρονικά διαστήματα.

Προς πληροφόρηση σου δε σε άλλα ευνομούμενα κράτη ο οδηγός σου ελέγχει το εισητήριο και άμα δεν έχεις σε κατεβάζει κάτω.

Πραγματικά αυτό που με διαολίζει περισσότερο είναι ότι το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι η πολιτεία δεν δίνει φτηνή (ή τζάμπα) μετακίνηση με τα ΜΜΜ σε αυτούς που το έχουν ανάγκη (Έστω και εαν τους έδινε 40 εισητήρια το μήνα μέσω ΟΑΕΔ) αλλά όλοι προσπαθούν να πείσουν ότι το πρόβλημα είναι ο έλεγχος των εισητηρίων

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά αυτό που με διαολίζει περισσότερο είναι ότι το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι η πολιτεία δεν δίνει φτηνή (ή τζάμπα) μετακίνηση με τα ΜΜΜ σε αυτούς που το έχουν ανάγκη (Έστω και εαν τους έδινε 40 εισητήρια το μήνα μέσω ΟΑΕΔ) αλλά όλοι προσπαθούν να πείσουν ότι το πρόβλημα είναι ο έλεγχος των εισητηρίων

Όταν έγραφα για κράτος πρόνοιας εκεί αναφερομουν, στην παντελης έλλειψη οποιαδήποτε είδους φροντίδας σε αυτούς που χρειάζονται. Δε λεει κανεις οτι το προβλημα ειναι οι ελεγκτες σαν ανθρωποι (εκτος αυτου στο αυγκεκριμενο συμβάν). Δε μπορείς να τους βάζεις όμως το καλάμι με το καροτο σε τέτοιες δουλειές, ειναι σαν το μπόνους που δίνουν στους αστυνομικούς για να κόβουν κλήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Κράτος<>κυβέρνηση.

Ένα κράτος κινδυνεύει περισσότερο από τους πολίτες που δεν πειθαρχούν, παρά από τους εχθρούς του.

H ακεραιότητα του κράτους/χωρας (εδαφικη, οικονομικη και πολιτικη) εχει απωλεσθει εδω και πολυ καιρο. Το μονο που κινδυνενευει απο τους πολιτες, ειναι το κατεστημενο. Αν δεν εχει ο Γιαννακης δρομους για την Ferrari του, ας παρει γαϊδουρι.

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο θα κυνηγούσες αν βρέξει χιονίσει έπαιρνες τα ίδια και το ίδιο αν από κάθε έναν τσίμπαγες 35-40€;

Πάνω από το μισθό αυτά βέβαια.

Επομένως το ζήτημα είναι να προσληφθούν μεν ελεγκτές, αλλά να κάνουν και εκπτώσεις στην συνείδησή τους και στο καθηκον τους, αφού ''βρέξει χιονίσει τα ίδια θα πάρουν''. Φαντάζομαι καταλαβαίνεις ότι η εφαρμογή αυτής της λογικής στον ιδιωτικό τομέα ξεχωρίζει τον σωστό επαγγελματία απο τον αλμπάνη.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεις να τραβολογάει κάποιον, μαζί σου. Αν γίνει το αντίθετο;

Δεν ξέρω πως μπορεί να συμβεί αυτό. Όπως και να έχει, δεν είναι ευχάριστο να παρακολουθείς να "τσαλακώνουν" κάποιον . Οποίος και αν είναι αυτός

Εκτός ότι δεν απαντάς την βασική ερώτηση, επεκτείνεις την περιπλοκότητα κρίνοντας την νοοτροπία του εκάστοτε υπαλλήλου. Αφού δεν απάντησες λοιπόν να υποθέσω ότι η λύση που σε ικανοποιεί είναι πρόσληψη υπαλλήλων αποκλείστικά σαν ελεγκτές και μιας και το έκανες πιο περίπλοκο να τους περνάμε και ψυχομετρικά τεστ κάθε Χ χρονικά διαστήματα.

Προς πληροφόρηση σου δε σε άλλα ευνομούμενα κράτη ο οδηγός σου ελέγχει το εισητήριο και άμα δεν έχεις σε κατεβάζει κάτω.

Πραγματικά αυτό που με διαολίζει περισσότερο είναι ότι το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι η πολιτεία δεν δίνει φτηνή (ή τζάμπα) μετακίνηση με τα ΜΜΜ σε αυτούς που το έχουν ανάγκη (Έστω και εαν τους έδινε 40 εισητήρια το μήνα μέσω ΟΑΕΔ) αλλά όλοι προσπαθούν να πείσουν ότι το πρόβλημα είναι ο έλεγχος τωνεισητηρίων

Ώστε δεν σου άρεσε η απάντηση μου; Δεν πειράζει είσαι δυνατός θα το αντέξεις. : P

Το πρόβλημα είναι οι ελεκτές επειδή αν τα διαφυγόντα κέρδη ήταν αρκετά θα συνέφερε να τους πληρώσουν. Δεν συμφέρει όμως.

Πετυχημένο αυτό με τα "ευνοούμενα κράτη" που έγραψες. : )

Αν οι συμμορίες που εναλλάσσονται στην εξουσία σου δίνουν την εντύπωση προθέσεων πρόνοιας, ανακαλύψαμε άλλο ένα χάσμα απόψεων να μας χωρίζει.

Επομένως το ζήτημα είναι να προσληφθούν μεν ελεγκτές, αλλά να κάνουν και εκπτώσεις στην συνείδησή τους και στο καθηκον τους, αφού ''βρέξει χιονίσει τα ίδια θα πάρουν''. Φαντάζομαι καταλαβαίνεις ότι η εφαρμογή αυτής της λογικής στον ιδιωτικό τομέα ξεχωρίζει τον σωστό επαγγελματία απο τον αλμπάνη.

Έχει να κάνει με το μοντέλο συνείδησης. Το δικό μου λέει να βγάλω 2 € από το παντελόνι και να τα δώσω στον πιτσιρικά για να πάρει σουβλάκι αντί να του κόψω πρόστιμο.

Έγινε επεξεργασία από ΓιαγκΤ
Link to comment
Share on other sites

Μπερδεύεις τις φοροεπιδρομές με την πληρωμή παροχής υπηρεσιών.

ολα απο το ιδιο κρατος ερχονται.

οταν πληρωνω χωρις λογο 1.70 τη βενζινη το οποιο εμμεσα μου απαγορευει να χρησιμοποιησω οσο θελω το ιχ μου,και μετα πανε το εισιτηριο 1.40 καταλαβανεις οτι λιγο με ενδιαφερει το τι μπερδευω.

ανεβασανε το υγραεριο γιατι θελουν λεφτα

ανεβασαν τη βενζινη γιατι θελουν λεφτα

ανεβασανε τα εισιτηρια στα μμμ γιατι θελουν λεφτα

ανεβασανε το πετρελαιο θερμανσης γιατι θελουν λεφτα

αλλα κατεβασανε το πετρελαιο κινησης γιατι?

για να πουλησει η μερκελ κανα ντιζελοκινητο γιατι εχει πεσει η αγορα της vag στην ελλαδα.

Link to comment
Share on other sites

Έχει να κάνει με το μοντέλο συνείδησης. Το δικό μου λέει να βγάλω 2 € από το παντελόνι και να τα δώσω στον πιτσιρικά για να πάρει σουβλάκι αντί να του κόψω πρόστιμο.

Πες πως δεν σου αρέσει σαν δουλειά, και αν μπορείς μην την κάνεις ποτέ. Απο εκεί και πέρα όμως ο ελεγκτής είναι ακόμα μια δουλειά, και κάποιοι είτε απο ανάγκη είτε απο επιλογή την κάνουν. Ζητώντας τους όμως να κάνουν εκπτώσεις στον τρόπο που εργάζονται / να κάνουν τα στραβά μάτια, ουσιαστικά τους ζητάς να μην είναι σωστοί επαγγελματίες. Κάτι που στον ιδιωτικό τομέα που δραστηριοποιείσαι είναι ασυγχώρητο και το γνωρίζεις καλά: Ο ελέυθερος επαγγελματίας που ενώ μπορεί να κάνει μια δουλειά σωστή, δεν την κάνει γιατί ''τα ίδια θα πάρει στο τέλος'' είναι λαμόγιο. Αυτό το μοντέλο επικροτείς ??

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου αρέσουν πιο πολύ τα μαθηματικά που χρησιμοποιούν.

Έχω να το λέω ότι:

1. Έκοβα πάντα εισητήριο πλην 4-5 φορών (out of thousands), που δεν μπορούσα να προσεγγίσω το ακυρωτήριο και είχα τσαντιστεί τόσο από το συνωστισμό που αν χωνόταν ελεγκτής μέσα θα τον έκανα κιμά.

2. Πλήρωνα για να πάω από το σπίτι μου (Πλατεία Αμερικής) -> Στουρνάρη / Πανεπιστήμιο / Σύνταγμα 20 λεπτά φοιτητικό σε τρόλλευ ή λεοφωρείο.

Μέσα σε 3-4 χρόνια, τα φυντάνια ενοποίησαν το εισητήριο σε 1, και το φοιτητικό από 20 λεπτά στοίχιζε 50. Αυτό είναι 50/20 * 100 = 250 % αύξηση.

Εν τω μεταξύ, το εισητήριο επί -υποτιμημένων- δραχμών είχε 100 δραχμές το κανονικό, 50 δραχμές το φοιτητικό. Οπότε με την έλευση του ευρώ φάγαμε μια αυξησούλα 33% αλλά αυτή δεν την υπολογίζω διότι ούτως ή άλλως με το ευρώ άνοιξαν οι κάνουλες του χαμηλότοκου δανεισμού και σωθήκαμε ( Ξεπέρασε τα 321 δισ. ευρώ το ελληνικό δημόσιο χρέος - Ειδήσεις - Οικονομία - in.gr ).

Πλέον που γυρνάω Ελλάδα το εισιτήριο έχει 70 λεπτά το φοιτητικό. Ακούγοντας δηλώσεις τις προάλλες, άκουσα κάτι για μόνο 10-20% αύξηση. Δηλαδή το άλλο 300% που έχει πάρει τα τελευταία 10 χρόνια δεν είναι αύξηση? Είδε κανείς τις καταθέσεις του να αυξάνονται 300% σε 10 χρόνια?

Όσον αφορά την περίπτωση, πιστεύω ότι οι ελεγκτές είναι τρόπος για να προσλαμβάνουνε άχρηστο κόσμο στα ΜΜΜ. Στην Αγγλία, ο οδηγός ελέγχει τα πάντα και κόβει το εισητήριο. Βέβαια για 1 διαδρομή κάνει 1.9 pounds και είναι πιο βρώμικο ακόμη κι απ' τον παλιό σταθμό ΗΣΑΠ στη Βικτώρια, αλλά τουλάχιστον ελέχγεται η λαθρεπιβίβαση (φυσικά ο οδηγός είναι σε πλεξιγκλάς από πίσω, αλλιώς θά χε φάει τρελό ξύλο) οπότε δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για τα άθλια λεοφωρεία.

Από κει και πέρα, το κράτος δικαίου θα έπρεπε να παρέχει δωρεάν μεταφορές σε ανέργους (δεν ξέρω αν το κάνει ήδη, υποθέτω πως όχι) και σε ανθρώπους χαμηλών εισοδημάτων που ζουν νόμιμα στην Ελλάδα (<- Χ.Α.Χ.Α.Χ.Α.).

Link to comment
Share on other sites

Τι ακριβώς περιμένεις να μάθεις ;

κοίτα haya πήγα μια μονοήμερη στην Σαλαμίνα την τρίτη και γύρησα την Τετάρτη βράδυ , Πέμπτη που άνοιξα την ΤV παρατήρησα ότι δεν γινόταν κάποιο αναφορά στο θέμα αυτό , ανοίγω το net ούτε και εκεί ....

και αφού πέρασαν οι μέρες είπα να ρωτήσω εδώ αλλά μάλλον με λανθασμένο τρόπο έπρεπε να γράψω " τελικά με την υπόθεση του παιδιού τι έγινε (έπεσε μόνος του / τον σπρώξανε) γιατί όυτε τίποτα ακούω ούτε βλέπω !

υγ. καλημέρες :T:

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου αρέσουν πιο πολύ τα μαθηματικά που χρησιμοποιούν.

Έχω να το λέω ότι:

1. Έκοβα πάντα εισητήριο πλην 4-5 φορών (out of thousands), που δεν μπορούσα να προσεγγίσω το ακυρωτήριο και είχα τσαντιστεί τόσο από το συνωστισμό που αν χωνόταν ελεγκτής μέσα θα τον έκανα κιμά.

2. Πλήρωνα για να πάω από το σπίτι μου (Πλατεία Αμερικής) -> Στουρνάρη / Πανεπιστήμιο / Σύνταγμα 20 λεπτά φοιτητικό σε τρόλλευ ή λεοφωρείο.

Μέσα σε 3-4 χρόνια, τα φυντάνια ενοποίησαν το εισητήριο σε 1, και το φοιτητικό από 20 λεπτά στοίχιζε 50. Αυτό είναι 50/20 * 100 = 250 % αύξηση.

Εν τω μεταξύ, το εισητήριο επί -υποτιμημένων- δραχμών είχε 100 δραχμές το κανονικό, 50 δραχμές το φοιτητικό. Οπότε με την έλευση του ευρώ φάγαμε μια αυξησούλα 33% αλλά αυτή δεν την υπολογίζω διότι ούτως ή άλλως με το ευρώ άνοιξαν οι κάνουλες του χαμηλότοκου δανεισμού και σωθήκαμε ( Ξεπέρασε τα 321 δισ. ευρώ το ελληνικό δημόσιο χρέος - Ειδήσεις - Οικονομία - in.gr ).

Πλέον που γυρνάω Ελλάδα το εισιτήριο έχει 70 λεπτά το φοιτητικό. Ακούγοντας δηλώσεις τις προάλλες, άκουσα κάτι για μόνο 10-20% αύξηση. Δηλαδή το άλλο 300% που έχει πάρει τα τελευταία 10 χρόνια δεν είναι αύξηση? Είδε κανείς τις καταθέσεις του να αυξάνονται 300% σε 10 χρόνια?

Όσον αφορά την περίπτωση, πιστεύω ότι οι ελεγκτές είναι τρόπος για να προσλαμβάνουνε άχρηστο κόσμο στα ΜΜΜ. Στην Αγγλία, ο οδηγός ελέγχει τα πάντα και κόβει το εισητήριο. Βέβαια για 1 διαδρομή κάνει 1.9 pounds και είναι πιο βρώμικο ακόμη κι απ' τον παλιό σταθμό ΗΣΑΠ στη Βικτώρια, αλλά τουλάχιστον ελέχγεται η λαθρεπιβίβαση (φυσικά ο οδηγός είναι σε πλεξιγκλάς από πίσω, αλλιώς θά χε φάει τρελό ξύλο) οπότε δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για τα άθλια λεοφωρεία.

Από κει και πέρα, το κράτος δικαίου θα έπρεπε να παρέχει δωρεάν μεταφορές σε ανέργους (δεν ξέρω αν το κάνει ήδη, υποθέτω πως όχι) και σε ανθρώπους χαμηλών εισοδημάτων που ζουν νόμιμα στην Ελλάδα (<- Χ.Α.Χ.Α.Χ.Α.).

Θα μπορούσε να ηταν πλήρως ιδιωτικές και εδώ οι συγκοινωνίες (όπως πολλοί χωρίς περίσκεψη εύχονται) και το εισητήριο να είχε π.χ. 3 ευρά στις 11 το πρωί, στις 4 το απόγευμα 3,50€, και σε όποιον άρεσε*. Το οτι ουσιαστικά το κράτος επιδοτεί τις μεταφορές μερικοί εξακολουθούν να το συγχέουν με το τσάμπα. Η ΔΕΗ και το νερο είναι επίσης δημόσια (εδώ όμως σκίζουμε τα ρούχα μας για να παραμείνουν δημόσια. Τι έγινε το δημόσιο τελικά είναι καλό ή κακό ? :whistle2: ) αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι και τσάμπα. Αλλά αρεσκόμαστε στην αμετροέπεια σύμφωνα πάντα με το συμφέρον μας, και την διάθεσή μας για ''επανάσταση'' βεβαίως βεβαίως...

*Να μην ξεχάσω δε να σημειώσω πως σε αυτή την περίπτωση νταηλίκια του τύπου ''δεν πλερώνω'', ισοδυναμούν πλήρως το να μπείς σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα και να μην πληρώσεις για ότι πάρεις απο το ράφι. Οι νομικοί κύκλοι κάτι τέτοιο το περιγράφουν ως κλοπή. Αααααασε που θα είχαν κάμερες μέχρι και στα απόκρυφα του καθενός, και θα αρκούνταν σε μια ξερή ανακοίνωση ''Το κατάστημα παρακολουθείται απο κλειστό κύκλωμα ασφαλείας''. Στα σουπερμάρκετ δεν είδα μεχρι τώρα κανένα αρκουδόμαγκα να πουλήσει πνέυμα για την προστασία των προσωπικων του δεδομένων...

Έγινε επεξεργασία από colt3003
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.