Jump to content



Assetto Corsa


racer

Recommended Posts

πριν 18 λεπτά, το μέλος uhu έγραψε:

Εγω προσωπικά τέσσερις-πέντε ελλείψεις τις βλέπω εύκολα.

μιας και το έφερε η κουβέντα:

1) reverse grid - με option όλο το grid, οι 8 1οι κλπ...

2) κανονικό rolling start (δίπλα δίπλα)

 

Link to comment
Share on other sites

Εγω προσωπικά τέσσερις-πέντε ελλείψεις τις βλέπω εύκολα.
 
1)Tyre deformation.
2)Σβήσιμο μηχανής.
3)Το ότι δεν σε αφήνει να κάνεις γύρω του θριάμβου στο τέλος race.(teleport to pits)
4)To ότι δεν μπορείς να το τουμπάρεις!!!
5)Το ότι δεν υπάρχει οπτικό damage model.
 
Τα 2 και 3 πραγματικά είναι εύκολα να τα λύσουν και πραγματικά με κάνει να απορώ αν ασχολούνται με τέτοια θέματα ή αν τα θεωρούν λεπτομέρειες ήσσονος σημασίας.


Tyre deformation έχει από την alpha version. Απλά δεν έχει μπει στα γραφικά. Στα physics είναι κανονικά.

Εγώ με V10 παντού είμαι κομπλέ.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η μέρα που θα σταματήσω να ζητάω βελτιώσεις από τα sims (όλα ανεξαιρέτως) θα είναι η μέρα που θα σταματήσω το simracing, θα πουλήσω όλο το simulator gear και θα το γυρίσω στα arcades ή θα έχω πιάσει καμμιά δεκαριά εκατομμυριάκια στο λαχείο και θα μετακομίσω οικογενειακώς στο εξωτερικό πληρώνοντας για να τρέχω σε πραγματικούς αγώνες :D

Link to comment
Share on other sites

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10154994115498069&id=730998068

Good friend Marcel Pfister just made a new mixed reality video, this time comparing #AssettoCorsa with his real life Porsche lap at Vallelunga, during our #Porsche event last year.

Definitely worth a look!

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Όμορφο, αλλά κοίτα λίγο στη στροφή στο 1:45, το αληθινό αυτοκίνητο δεν πετάει κώλο στο γκάζι κι έτσι ο οδηγός κρατάει σταθερό τιμόνι σχετικά με το AC. Γενικώς υπάρχει μια αίσθηση πως πας υποστροφικά, χωρίς να ισχύει όμως. Δε ξέρω μπορεί να κάνουν τα μάτια μου πουλάκια, είμαι λίγο ζαμπόν σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

Μια ερωτηση:

πως ρυθμιζετε τις μοιρες του τιμονιου για καθε αυτοκινητο

α.soft lock και τα σεταρει ολα το σοφτγουερ?

β.χειροκινητα στον προφαιλερ για καθε περιπτωση αφου πρωτα εχουμε κανει τις απαραιτητες ρυθμισεις στοην καρτελα κοντρολς του ασσεττο?

Δουλευει για ολα τα αμαξια,και τα πορσικα,το soft lock?

 

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, το μέλος Dimitris Pappas έγραψε:

Μια ερωτηση:

πως ρυθμιζετε τις μοιρες του τιμονιου για καθε αυτοκινητο

α.soft lock και τα σεταρει ολα το σοφτγουερ?

β.χειροκινητα στον προφαιλερ για καθε περιπτωση αφου πρωτα εχουμε κανει τις απαραιτητες ρυθμισεις στοην καρτελα κοντρολς του ασσεττο?

Δουλευει για ολα τα αμαξια,και τα πορσικα,το soft lock?

 

Α. Softlock, προσωπικά και ναι δουλεύει για όλα τα αμάξια. Εκτός κι αν το τιμόνι σου είναι περιορισμένων μοιρών <900 οπότε ίσως χρειαστεί να ψαχτείς με κάτι πιο fixed

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το AC δεν έχει soft lock! Αν ξεπεράσεις τις μοίρες απλά χάνεις ffb. Οπότε το έχεις στις 900 μοίρες και είσαι coble. Έτσι και αλλιώς λίγα είναι τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν λιγότερες από 900 μοίρες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το AC δεν έχει soft lock! Αν ξεπεράσεις τις μοίρες απλά χάνεις ffb. Οπότε το έχεις στις 900 μοίρες και είσαι coble. Έτσι και αλλιώς λίγα είναι τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν λιγότερες από 900 μοίρες.

Το AC έχει soft lock αλλά είναι για τα μπάζα.

Πρέπει να βάλεις soft lock = 1 στο ini.

Μια ερωτηση:

πως ρυθμιζετε τις μοιρες του τιμονιου για καθε αυτοκινητο

α.soft lock και τα σεταρει ολα το σοφτγουερ?

β.χειροκινητα στον προφαιλερ για καθε περιπτωση αφου πρωτα εχουμε κανει τις απαραιτητες ρυθμισεις στοην καρτελα κοντρολς του ασσεττο?

Δουλευει για ολα τα αμαξια,και τα πορσικα,το soft lock?

 

Μήτσο ψάξε στο tips and tricks . Κάπου έχω γράψει για ratio ώστε να καλύψεις και το miura με τις 1170 μοίρες.

Μετά πάντα αυτόματο.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Μια ερωτηση:

πως ρυθμιζετε τις μοιρες του τιμονιου για καθε αυτοκινητο

α.soft lock και τα σεταρει ολα το σοφτγουερ?

β.χειροκινητα στον προφαιλερ για καθε περιπτωση αφου πρωτα εχουμε κανει τις απαραιτητες ρυθμισεις στοην καρτελα κοντρολς του ασσεττο?

Δουλευει για ολα τα αμαξια,και τα πορσικα,το soft lock?

 

Το βρήκα https://www.thelab.gr/index.php?/topic/168043-Assetto-Corsa-tips-and-tricks#entry2537211

Λέω

Ναι αλλάζει αυτόματα.

Για λυστε μου μια απορια.

Αφορμη ενα θεμα που μου ειχε προκυψει στο rf2 και r3e.

Στα settings του παιχνιδιου, ποσο βαζουμε τις μοιρες για το τιμονι; 900 το εχω τωρα και δεν εχω κανενα θεμα.

Στα αλλα 2 παιχνιδια αναλογα το αυτοκινητο αλλαζουν και in-game οι μοιρες. Σε 540 κλπ, κλπ...

Στο ac αυτο γινεται αυτοματα ή θα πρεπει για πχ στα gt3 να τις αλλαζω εγω σε 540?

Βέβαια, μιας κ υπάρχουν αμάξια με παραπάνω από 900, έχω βάλει αυτό

 

[sTEER]

SCALE=0.7692

LOCK=1170

 

Αν θες να έχεις hardware lock τότε κοιτάς εδώ http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/steering-locks-list-updating.20596/

(προσωπικά βαριέμαι)

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω παιδια!!!

Απο εδω http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/steering-locks-list-updating.20596/

ειναι πολλα με πανω απο 900'.

Παντως η G25 ρυθμισμενη απο τον προφαιλερ στις 800' και soft lock off αλλα κλεισιμο τελειως τις μοιρες μεσα απο τα control settings του Ασετο ειναι μαγεια οταν οδηγας το Gt4 clubsport του cup!!!!

Ειναι ομως λιγο κουραστικο καθε φορα που αλλαζεις καρο να αλλαζεις τις μοιρες στον προφαιλερ με την προυποθεση οτι εχεις τις σωστες σε χαρτι διπλα σου!!!

Θα το ψαξω Δημητρη,σας ευχαριστω παλι!

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas
Link to comment
Share on other sites

Ναι αν βρεις χρόνο, το βέλτιστο είναι να βάζεις με alt tab από τον profiler τις μοίρες ώστε να είναι ίδιες με το πραγματικό ή να φτιάξεις config.xml αρχεία με όλα τα αμάξια.
Καταρχάς δεν το έχω ψάξει, οπότε δεν ξέρω για πάνω από 900 τί κάνεις ή πως θα αλλάζεις on the fly τις μοίρες.
Για αυτό το έχω auto με το ratio που είπα.

Επειδή ξέρω πως τελικά θα πας για το βέλτιστο, είμαι όλος αυτιά!

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, liakjim said:

Ναι αν βρεις χρόνο, το βέλτιστο είναι να βάζεις με alt tab από τον profiler τις μοίρες ώστε να είναι ίδιες με το πραγματικό ή να φτιάξεις config.xml αρχεία με όλα τα αμάξια.
Καταρχάς δεν το έχω ψάξει, οπότε δεν ξέρω για πάνω από 900 τί κάνεις ή πως θα αλλάζεις on the fly τις μοίρες.
Για αυτό το έχω auto με το ratio που είπα.

Επειδή ξέρω πως τελικά θα πας για το βέλτιστο, είμαι όλος αυτιά!

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Μετα απο λιγο διαβασμα και λιγες δοκιμες η ζυγαρια γερνει προς το soft lock=1.

Δεν ξερω σε ποιο update η kunos το εφτιαξε και ετσι ακομα και οι πιο σκληροι επικριτες του τωρα το χρησιμοποιουν.

Τερμα οι μοιρες στον προφαιλερ(900 G25),ιδια ρυθμιση μεσα στο ασετο στα κοντρολς και soft lock=1 στο cfg.

Tο δοκιμασα με το Gt1 Porcshe και κλειδωσε στις 360',στο οριο των μοιρων η αντισταση καλη.

Μετα με το οClubsport Gt4 ρυθμιστηκε στις 800',εδω μιλαμε για ΤΕΛΕΙΟ!!!

Επισης δοκιμασα Miura(>900),εδω λιγο χανουμε στο γυρισμα συγχρονισμο αλλα ειναι τοσο μικρη που δεν με χαλασε.

Οποτε το αφηνω ετσι!

Το βραδυ θα τεσταρω αυτο που ειπε ο Δημητρης με το scale και lock για αμαξια με steering wheel range>900.

 

@liakjim,το σοφτ λοκ ΗΤΑΝ για τα μπαζα τωρα ειναι ενταξει!

 

 

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

\Steam\steamapps\common\assettocorsa\system\cfg\assetto_corsa.ini
 

Προς το τέλος βάλε [SOFT_LOCK] ENABLED=1

 

Το τιμόνι σου κανονικά, μέγιστες μοίρες όπως είναι και στον profiler, δεν πειράζεις κάτι.

Έγινε επεξεργασία από konnos
Link to comment
Share on other sites

From Marco's FB:

Let me apologize in advance if this time, the next free bonus content for Assetto Corsa that we are going to release will not be a SUV..

#February2017

16251573_10208158694679057_2393455377691632546_o.jpg?oh=48803291805a5daea427b820a3895bb6&oe=59067FD6

16402872_10208158694719058_3676430832157705868_o.jpg?oh=f137d1239ba59a6b21647283421cf71a&oe=590A2324

16179766_10208158751480477_140142486049170203_o.jpg?oh=be224f2526f5e88cd06015b888499eca&oe=590DA5A5

In response to this post:

"I guess this is your way of saying "sorry but no 911 gte in january"<br /></i><br />Marco answered:<br /><b>Definetely I'm not sorry. We release cars when we are ready to do it, and Porsche Motorsport is still collecting the data of its newest car to allow us to reproduce it at our best. Also, since we'll update the Porsche Pack 3 for free with the RSR 2017, and in the meantime we have included the 911 Turbo S with no additional charge, we can't be sorry without reason.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ρε τι μαθαίνει κανείς μετά απο τόσα χρόνια με το Assetto.. Πριν λίγο έσκασα ένα λάστιχο με τη huayra [emoji33] Δεν ήξερα ότι σκάνε τα λάστιχα [emoji33][emoji33][emoji33] 


Εδώ και κάνα εξάμηνο. Ίσως και περισσότερο?

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.