fuz10n Μάρτιος 15, 2015 #1941 Μάρτιος 15, 2015 κοιτα να δεις που επρεπε να χα βαλει οδικη στην ασφαλεια τελικα... 7
jumaru99 Μάρτιος 15, 2015 #1942 Μάρτιος 15, 2015 Ωραία ήταν παιδιά!Chris προσπάθησα να σε σπρώξω, αλλά ήταν αδύνατον...δυστυχώς κόλλησες πάνω στο kerb..(σαν τον Alonso στον Καναδά )[sotirisM] 2
geovas77 Μάρτιος 15, 2015 #1943 Μάρτιος 15, 2015 'Ολα ήταν υπέροχα απόψε http://simresults.net/150315-y2G Το επόμενο combo βάζει ο Άκης. 5
Billys Μάρτιος 15, 2015 #1944 Μάρτιος 15, 2015 Τελεια ηταν!Μπραβο σε ολα τα παιδια! Με το gtr ηθελα να μπω αλλα καλυτερα τελικα που ετρεξα με το corvette..δεν ξερω πιο δυσκολο μου φαινοταν το gtr ειδικα αν παει να σου πεταξει σφαλιαρα δεν μαζευεται... Καποιον ακουμπησα λιγο στην δευτερη στροφη (αριστερη) μετα τα pits..ενα gtr ηταν νομιζω γκρι, ελπιζω να μην εκανα ζημιααα.. 2
akis_z80 Μάρτιος 15, 2015 Author #1946 Μάρτιος 15, 2015 Ωραία ήταν σήμερα. Δυστυχώς έφαγα pc crash στο 2ο αγώνα. 1
AngeloVZR Μάρτιος 15, 2015 #1947 Μάρτιος 15, 2015 Μπραβο σε ολους. Πολυ καλος αγωνας. Ηταν παρα πολυ ωραια. 1
troffeo Μάρτιος 15, 2015 #1948 Μάρτιος 15, 2015 Ωραίοι και οι 2 αγώνες. Το GT-R, αν το εμπιστευτείς μπορεί να κάνει (όχι στα δικά μου χέρια ) απλά παπάδες. Είναι όμως το άτιμο απόλυτο και δεν συγχωρεί το παραμικρό. Την "κόλαση" την ήξερα από την έκδοση του Snoopy που ΔΕΝ έχει καμία σχέση σε ότι αφορά, όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ τουλάχιστον, το πλάτος του δρόμου και την κλίση κάποιων στροφών, χρόνος για δοκιμές πουθενά, οπότε έκανα 2-3 γύρους στα ελέυθερα για να την μάθω, ειδικά το κομμάτι του GP. Στους αγώνες όλα ωραία με λίγες "μάχες", γιατί σε 2 γύρους δεν προλαβαίνεις και πολλά. Στον 2ο αγώνα όμως είχε λίγο περισσότερο δράση, αφού ξεκινώντας τελευταίος στο grid είδα όλες τις άτυχες στιγμές των παιδιών που τελικά εγκατέλειψαν και επωφελήθηκα από την μάχη μπροστά μου του Στάθη και του Βilly, απότε στην δεξιά κατηφορική φουρκέτα (του GP) πριν από την πίσω ευθεία, είχαν μια μικρή έξοδο και τους πέρασα. Ελπίζω να μην ενόχλησα ή εμπόδισα κάποιον στους 2 αγώνες, ευχαριστώ πολύ για την παρέα και την φιλοξενία και τα λέμε στον επόμενο αγώνα. Γιώργος 4
airfathaaaaa Μάρτιος 15, 2015 #1949 Μάρτιος 15, 2015 εμενα καποιος μου την εχωσε απο πισω μετα την πρωτη στροφη υποψιαζομαι καποιο απο αυτα τα τιποτενια αμερικανια πλαστικο αμαξια ηταν
panos2171 Μάρτιος 16, 2015 #1950 Μάρτιος 16, 2015 Στον πρώτο αγώνα έπεσα πάνω σε κάποιον φρεναριστός όμως και μετά τον βλέπω να φεύγει απέναντι. Το lag είχε δεν είχε έκανε αισθητή την παρουσία του. Μέχρι και την είσοδο στο ring ήταν αρκετά έντονο γι αυτό και πήγαινα κάπως φυλαγμένα.
Zenor Μάρτιος 16, 2015 #1951 Μάρτιος 16, 2015 Ωραία ήταν σήμερα. Δυστυχώς έφαγα pc crash στο 2ο αγώνα. Εγώ έφαγα 2 crash (acs.exe). Επιτέλους νίκησα σε κάτι
fuz10n Μάρτιος 16, 2015 #1952 Μάρτιος 16, 2015 (edited) Εγω βλεπω οτι το simulation μπαινει σε πολλα επιπεδα. Ειχα μπροστα μου τον angelo στην αρχη του 2ου στο rolling, και παλευα. τον βλεπω στην κλασικη στροφη και βγαινει εξω, target fixation τον ακολουθαω και γω απο πισω και βγαινω παρεα και μετα εγινε το θαυμα της φυσεως μαγνητιστικε ο προφυλακτηρας και κολλησε στη μπαριερα. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 16, 2015 από fuz10n 2
fuz10n Μάρτιος 16, 2015 #1953 Μάρτιος 16, 2015 Εγώ έφαγα 2 crash (acs.exe). Επιτέλους νίκησα σε κάτι εγω θυμαμαι οτι οταν εκανες ντεμπουτο στο σερβερ στο silversone με την f1 και κερδισες μπροστα απο Ακη ελεγα οτι βρεθηκε κι αλλο αλιεν στην παρεα...!
Zenor Μάρτιος 16, 2015 #1954 Μάρτιος 16, 2015 εγω θυμαμαι οτι οταν εκανες ντεμπουτο στο σερβερ στο silversone με την f1 και κερδισες μπροστα απο Ακη ελεγα οτι βρεθηκε κι αλλο αλιεν στην παρεα...! 1
Zenor Μάρτιος 16, 2015 #1956 Μάρτιος 16, 2015 geovas + Zenor Nordschleife Battle Ωραίος, φοβερό προσπέρασμα σε δύσκολο σημείο. Είχα και με τον panosdimp παρόμοια κόντρα. Οι μάχες στην συγκεκριμένη πίστα είναι το κάτι άλλο! 2
GoMaR Μάρτιος 16, 2015 #1957 Μάρτιος 16, 2015 που να μπω ρε παιδια εγω να παιξω μαζι σας ;;; θα με περασετε 15 γυρους..
panosdimp Μάρτιος 16, 2015 #1958 Μάρτιος 16, 2015 Πολλά τεχνικά προβλήματα ρε παιδί μου εγώ ήμουν τυχερός, οταν πετάχτηκε το παράθυρο για update των windows ήμουν 200 μέτρα πρίν τον τερματισμό στον πρώτο αγώνα.Πρέπει να το μετατρέψουμε το pc σε παιχνιδομηχανή μόνο για το assetto όπως είπε κι ο Ακης.Αυτά τα προβλήματα με τα teleporting δεν ξέρω πως θα λύσουμε.Το καλό είναι πως υπάρχει καλό κλίμα μεταξύ μας και φαίνεται πως η παρέα έχει μέλλον.Ακη τι μας ετοιμάζεις για την επόμενη Κυριακή ?Eχω να προτείνω κάτι , την επόμενη φορά που κάποιος θα κρασάρει όπως ο Aκης η ο Τάσος να κάνουμε restart, νομίζω είναι πολύ άδικο να μη το κάνουμε, το πολύ πολύ θέτουμε ένα αριθμητικό όριο στο πόσα restart να κάνουμε, ας ξεκινάμε και μισή ωρίτσα πιο γρήγορα για να χουμε το χρονικό περιθώριο να το εφαρμόσουμε. 3
fuz10n Μάρτιος 16, 2015 #1959 Μάρτιος 16, 2015 Εγω νομιζω οτι καλα παει οπως παει, απο crash-disconnect εχω βγει εκτος μονο 1 φορα... θα ελεγα να μη μπλεξουμε με restart οτι και να γινεται. Αν κατι θελει βελτιωση ειναι αυτα τα τελεπορτ σιγουρα. στο τσακ δε τρακαρα τον αντζελο 5 φορες γιατι μια τον ειχα στα 2 μετρα μια στα 12. Εντωμεταξυ τα ping ειναι σε ολους πανω κατα 80-130ms (αυτα ειναι απο μενα προς τους αλλους η απο ολους προς το σερβερ?). Δε ξερω πως μπορει να βελτιωθει αυτο, μαλλον πρεπει να νοικιασουμε ελληνικο σερβερ για να δουμε <50.
akis_z80 Μάρτιος 16, 2015 Author #1960 Μάρτιος 16, 2015 Event Κυριακής 22 Μαρτίου 2015 LaFerrari εναντίον P1 στο Silverstone International Practice: 6 μέρες Qualify: 15 λεπτά Race: 2x 22 laps Κατάσταση πίστας: Green (ξεκινάει 95%, τελειώνει 99%) O δεύτερος αγώνας είναι reverse order (single file) rolling start. Δηλαδή ξεκινάμε με την ανάποδη σειρά τερματισμού του 1ου αγώνα. Ο 1ος γύρος θα είναι γύρος σχηματισμού. Single file = ο ένας πίσω από τον άλλο, όχι πλάι-πλάι κλπ. Όποιος τρακάρει στο γύρο σχηματισμού πέφτει τελευταίος και εκκινεί από εκεί. Kανόνες αγωνιστικής συμπεριφοράς +video Σημαντικό: Το password θα δοθεί μέσω teamspeak. Αν έχουμε επαφή με άλλον οδηγό και τον βγάλουμε εκτός του παραχωρούμε σε ασφαλή σημείο τη θέση μας. Προσοχή όταν ξαναμπαίνουμε στην πίστα. Ακόμη και αν βγούμε εκτός πίστας από λάθος άλλου οδηγού, αυτό δε μας δίνει το δικαίωμα να μπούμε καρφί στην πίστα και να χαλάσουμε τον αγώνα και των υπολοίπων. Χρήση virtual mirror (f11) Για καλύτερο spatial awareness προτείνεται το Hellicorsa Application Download 5
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now