tommybertsen Αύγουστος 19, 2016 #14122 Αύγουστος 19, 2016 On 8/17/2016 at 2:28 ΠΜ, το μέλος Lakisss έγραψε: Αναμνήσεις ενός παλιόγερου. Το τέλος των 80's με βρήκε πάνω στην αρχή της εφηβείας όπου σαν παιδιά αρχίσαμε να "μεγαλώνουμε", και να διεκδικούμε να βγαίνουμε μόνοι μας το βράδυ. Μία κλασσική έξοδος της εποχής ήταν το θερινό σινεμά που υπήρχε στο χωριό, και ήταν σχετικά εύκολο να πείσουμε τους γονείς μας να πάμε. Από το σπίτι του παππού ήταν μια ευθεία γύρω στα 300 μέτρα, έτσι έβγαινε η μάνα μου στη διασταύρωση και μας έβλεπε μέχρι να μπούμε μέσα. Ξεκινούσα με τον ξάδερφο μου, στον δρόμο παίρναμε άλλους δύο, οπότε η παρέα αριθμούσε από τέσσερα παιδιά το λιγότερο. Τον θυμάμαι σαν τώρα εκείνο το σινεμά... Η πόρτα ήταν στη μέση, με το που έμπαινες έκοβες δεξιά τα εισιτήρια, και στρωνόσουν στη καρέκλα για το έργο. Χαλικάκι ψιλό κάτω, μεταλλικές μαύρες καρέκλες με κόκκινες/πράσινες λωρίδες, και τραπεζάκια εδώ και 'κει. Το αγαπημένο μου ήταν φιστίκια (αραχίδες) με πορτοκαλάδα. Δεν μπορώ να θυμηθώ τίτλους, αλλά έχω δει πάρα πολλές ταινίες εκεί. Όταν τελείωνε το έργο ο δρόμος γέμιζε παιδιά, και παίρναμε τον δρόμο της επιστροφής στο σπίτι. Το χειρότερο σημείο ήταν το κτίριο του εγκαταλειμμένου αγροτικού συνεταιρισμού, όπου μας φόβιζε και το περνάγαμε τρέχοντας πολλές φορές. Τα χρόνια πέρασαν, μεγάλωσα, απέκτησα μηχανάκι, οπότε το σινεμά έδωσε τη θέση του στις βόλτες και τις καφετέριες/μπαρ. Επιπροσθέτως εδραιώθηκε το video σε κάθε σπίτι, 20 μέτρα μετά το σινεμά άνοιξε video club, έτσι η βιντεοκασέτα και ο καναπές αντικατέστησαν το χαλικάκι και τη μεταλλική καρέκλα. Να μην τα πολυλογώ "ο μοναδικός σινεμάς" (όπως το λένε αρκετοί) έκλεισε.... για χρόνια περνούσα και έβλεπα το σκισμένο πανί από τον κεντρικό δρόμο. Να πω την αμαρτία μου δεν με πείραξε τότε, το θεώρησα φυσική εξέλιξη των πραγμάτων, η απλά άλλαξα τρόπο διασκέδασης. Ενοχλήθηκα όμως όταν μετά από μερικά χρόνια έγινε πάρκινγκ για ένα super market που άνοιξε δίπλα. Δεν ξέρω γιατί... μου κακοφάνηκε. Καλύτερα να τον έβλεπα εγκαταλειμμένο παρά έτσι, "βεβηλωμένο". Φέτος όμως κάτι άλλαξε, το σινεμά ξανάνοιξε στο ίδιο μέρος όπως παλιά! Από τότε είχα να πάω σε θερινή προβολή, 25-26 χρόνια πριν. Το μέρος γνώριμο απ' τα παλιά. Μπορεί να άλλαξε η θέση του πανιού και του εκδοτηρίου αλλά όλα τ' άλλα ήταν εκεί, το χαλικάκι, η πάνινη καρέκλα, και η βραδινή μυρωδιά του χωριού. Μικρή σημασία έχει τι ταινία είδα (http://www.imdb.com/title/tt4052882/), ένιωσα ξανά λίγο παιδί και αυτό μετράει πάνω απ' όλα. Θα το ξανακάνω σίγουρα, άλλωστε δεν φοβάμαι πλέον το κτήριο του εγκαταλειμμένου συνεταιρισμού... μεγάλωσα πια. http://www.typosthes.gr/politismos/article/106552/thessaloniki-dorean-provoles-sto-therino-sine-tzeni-karezi/ Κριμα που ειμαι μακρυα απο την πολη μου την Θεσσαλονικη, θα μου θυμιζε πολλα μια προβολη εστω στο συγκεκριμενο σινεμα
Cyber_Cookie Αύγουστος 20, 2016 #14123 Αύγουστος 20, 2016 πριν 20 ώρες, το μέλος UltraB έγραψε: Έλα στα καράβια και άσε τα τανκς (και τα gif)! Περπατώ μες στο δάσος κ ακούω Παντελίδη, Λες ο ΟυλτραΜπί να πάει για μπανίδι???? 2
astrolabos Αύγουστος 20, 2016 Author #14124 Αύγουστος 20, 2016 Προτιμώ τον Rusty_Cookie τρόπο. Τον βάζουμε σε πλατούν και τον "κατεβάζουμε" για να μάθει 1
Cyber_Cookie Αύγουστος 20, 2016 #14125 Αύγουστος 20, 2016 Μία ώρα πριν, το μέλος astrolabos έγραψε: Προτιμώ τον Rusty_Cookie τρόπο. Τον βάζουμε σε πλατούν και τον "κατεβάζουμε" για να μάθει 1
ΓιαγκΤ Αύγουστος 20, 2016 #14126 Αύγουστος 20, 2016 Μία ώρα πριν, το μέλος astrolabos έγραψε: Προτιμώ τον Rusty_Cookie τρόπο. Τον βάζουμε σε πλατούν και τον " φορτώνουμε με τοξικά στατιστικά " για να μάθει Έχω πληροφορίες ότι έχει εξελιχθεί σε καλό παίχτη. 2
PetrosD Αύγουστος 20, 2016 #14129 Αύγουστος 20, 2016 4 hours ago, artyom said: Mιας και λεωφορεια καπουτ..... Τί έγινε; Ενημέρωσε και τον απόδημο Ελληνισμό. 27 minutes ago, Wizard! said: @jamesbond με τι ασχολείσαι αν επιτρέπεται; Κατάσκοπος είμαι.
2cpu Αύγουστος 20, 2016 #14130 Αύγουστος 20, 2016 πριν 22 λεπτά, το μέλος PetrosD έγραψε: Τί έγινε; Ενημέρωσε και τον απόδημο Ελληνισμό. Κατάσκοπος είμαι. http://oasth.gr/#el/news/ 1
Dj_ALeX Αύγουστος 21, 2016 #14131 Αύγουστος 21, 2016 (edited) Πάω να πιώ νερό στην κουζινα... και τι να δώ πάνω στον μπάγκο?? Έδωσα ΜΑΧΗ αλλά την ΣΚΟΤΩΣΑ!!! Με ταλαιπώρησε η βρωμερή πήγε κρύφτηκε σε μια σκοτεινη γωνιά αλλά την ψέκασα μέχρι να μείνει άγαλμα... πώς μπήκε μες το σπίτι???!!!! Το τι ΧΛΩΡΙΝΗ έπεσε μετά ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ!!! ΒΡΑΔΙΑΤΙΚΟ ΝΑ ΟΥΜ Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 21, 2016 από Dj_ALeX
Dj_ALeX Αύγουστος 21, 2016 #14133 Αύγουστος 21, 2016 Άσε γιατί ψέκασα τόσο πολύ που δεν νιώθω καλά απο τις αναθυμιάσεις... το ποιό σιχαμένο πράμα σκότωσα απο Κ αρχίζει! ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ μπήκε ΑΠΟΡΩΩΩ!!!!
Dj_ALeX Αύγουστος 21, 2016 #14135 Αύγουστος 21, 2016 Πωω με χάλασε βραδιάτικο... Κάνω εισπνοές με καθαρό αέρα μπάς και συνέλθω... ψέκασα πολύ για να την σκοτώσω αλλά δεν σκέφτηκα απο την βιασύνη μου οτι θα μυρίζει τόσο έντονα το τέζα! Τουλάχιστον την έκανα λιώμα και την πέταξα λιααχχχ..
2cpu Αύγουστος 21, 2016 #14136 Αύγουστος 21, 2016 υποψιν να ξες οτι αν δεις μια απο πισω ακολουθαν πολλες...δυστηχως...
idonthave Αύγουστος 21, 2016 #14137 Αύγουστος 21, 2016 (edited) πριν 35 λεπτά, το μέλος 2cpu έγραψε: υποψιν να ξες οτι αν δεις μια απο πισω ακολουθαν πολλες...δυστηχως... Αν γίνει κάτι τέτοιο βλέπω να το σφραγίζει το σπίτι ο Alex Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 21, 2016 από idonthave
2cpu Αύγουστος 21, 2016 #14138 Αύγουστος 21, 2016 2 λυσεις δοκιμασμενες 100% succes. 1)Φευγεις για διακοπες.Πρωτου φυγεις αδειαζεις αναλογα το σπιτι μεγαλες ποσοτητες spray οτι εταιρειας αγαπας σφραγιζεις σπιτι και φευγεις.Οταν γυρισεις κανεις γενικη καθαριοτητα και τις μαζευεις με το φτυαρι. 2)Τσιμπας ενα τετοιο και απλα μαζευεις πτωματα καθημερινα.
Cyber_Cookie Αύγουστος 21, 2016 #14139 Αύγουστος 21, 2016 Δοκιμασμένος τρόπος, 101% success; 1)Κατεβάζεις και εγκαθιστάς αυτό 2)Μπαίνεις στο Silk Road 3)Αγοράζεις 2-3 κουτιά Zyklon B 4)To ρίχνεις παντού καλά καλά να απλωθεί 5)Φεύγεις μακριά. GG 4 U QQ 4 roachers 2
PetrosD Αύγουστος 21, 2016 #14140 Αύγουστος 21, 2016 37 minutes ago, Rusty_Cookie said: 1)Κατεβάζεις και εγκαθιστάς αυτό Εδώ που είμαι, δεν μπορούσα να δω το βιντεοκλίπ που έβαλε ο Άστρο, το λογόκρινε για δικαιώματα. Έβαλα αυτό που προτείνεις και τώρα μπορώ. 1
Recommended Posts