Δημοφιλής Δημοσίευση biker Δεκέμβριος 16, 2014 Δημοφιλής Δημοσίευση #542 Δεκέμβριος 16, 2014 upload png 10
Δημοφιλής Δημοσίευση Lakisss Δεκέμβριος 16, 2014 Δημοφιλής Δημοσίευση #543 Δεκέμβριος 16, 2014 -Με είπε καμπούρη!-Κι εσύ τι έκανες?-Έκανα το 103-101. Μου είπε ότι χρειάζεται χρόνο και απόσταση.Μάλλον θέλει να υπολογίσει την ταχύτητα. Μπαμπά σήμερα μάθαμε γεωγραφία σχολείο.-Πες μου που είναι η Λάρισα;-2 βαθμούς κάτω από τον Εργοτέλη Γράφει η άλλη: "400€ απ' τα κάλαντα..."Να φανταστώ δεν έπαιξε μόνο το τριγωνάκι, ε ; - Μα καλά! Δε ντρέπεσαι λίγο? - Γιατί? Τα μούτρα σου έχω? Οι Γερμανοί τώρα τα Χριστούγεννα,στο τζάκι κρεμάνε σκέτη την κάλτσα ή μαζί με το πέδιλο;;;; -Κάνω την δίαιτα του υπουργού!-Δηλαδή;;;-Τρώω στα κρυφά.. - ξυπνά παιδί μου..!-άσε με ρε μανα...-ο καθηγητής είμαι!!! Είναι και κάποιες κοπέλες που ενώ έχουν πιάσει χιλιάδες μόρια, δεν πέρασαν σε καμία σχολή. Αδικία δεν είναι? - Πώς ξυπνάς το πρωί;- 2 καρπούζια 5€. – Milko από τα LIDL, για να πεθάνεις με το κεφάλι ψηλά..!!– Πηλκτοργολιο απο τα Ldil …– Χριστουγεννιάτικα λαμπάκια από τα Lidl…Καλές Φωτιές να έχουμε! Φέτος δεν θα έρθει το 2015…Θα έρθει το 2014s…!!! – Πάτερα,τι τύπος είναι ο Αγιος Βασίλης ;– Καλά ο τύπος είναι απίστευτος γιε μου…δεν υπάρχει !!! – Μύρισε Χριστούγεννα..– Ναι έκλασε ο Αΐ Βασίλης – Στόλισα και το αυτοκίνητο φέτος για τις γιορτές.– Έλα ρε,πώς;– Είναι αναμμένα όλα τα λαμπάκια… της βενζίνης, της μπαταρίας, του σέρβις!! – Άγιε μου Βασίλη για φέτος θέλω χοντρό πορτοφόλι και λεπτό σώμα …– Μη τα μπερδέψεις πάλι…. Η γειτόνισσα στόλισε το μπαλκόνι με κόκκινα φωτάκια. Της ευχηθήκαμε «καλές δουλείες»!!!!! 14
PetrosD Δεκέμβριος 16, 2014 #545 Δεκέμβριος 16, 2014 (edited) ^ Πολύ καλά αλλά το πρώτο με τον καμπούρη, δεν το κατάλαβα. Άκυρο, για τον μπασκετμπολίστα θα λέει. Γιατί δε μπορώ να κάνω διαγραφή μηνύματος, όπως με την παλιά πλατφόρμα; Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 16, 2014 από PetrosD
Delijohn Δεκέμβριος 16, 2014 #546 Δεκέμβριος 16, 2014 ^ Πολύ καλά αλλά το πρώτο με τον καμπούρη, δεν το κατάλαβα. Άκυρο, για τον μπασκετμπολίστα θα λέει. Γιατί δε μπορώ να κάνω διαγραφή μηνύματος, όπως με την παλιά πλατφόρμα; 2
biker Δεκέμβριος 16, 2014 #547 Δεκέμβριος 16, 2014 -Με είπε καμπούρη! -Κι εσύ τι έκανες? -Έκανα το 103-101. Μου είπε ότι χρειάζεται χρόνο και απόσταση. Μάλλον θέλει να υπολογίσει την ταχύτητα. Μπαμπά σήμερα μάθαμε γεωγραφία σχολείο. -Πες μου που είναι η Λάρισα; -2 βαθμούς κάτω από τον Εργοτέλη Γράφει η άλλη: "400€ απ' τα κάλαντα..." Να φανταστώ δεν έπαιξε μόνο το τριγωνάκι, ε ; - Μα καλά! Δε ντρέπεσαι λίγο? - Γιατί? Τα μούτρα σου έχω? Οι Γερμανοί τώρα τα Χριστούγεννα,στο τζάκι κρεμάνε σκέτη την κάλτσα ή μαζί με το πέδιλο;;;; -Κάνω την δίαιτα του υπουργού! -Δηλαδή;;; -Τρώω στα κρυφά.. - ξυπνά παιδί μου..! -άσε με ρε μανα... -ο καθηγητής είμαι!!! Είναι και κάποιες κοπέλες που ενώ έχουν πιάσει χιλιάδες μόρια, δεν πέρασαν σε καμία σχολή. Αδικία δεν είναι? - Πώς ξυπνάς το πρωί; - 2 καρπούζια 5€. – Milko από τα LIDL, για να πεθάνεις με το κεφάλι ψηλά..!! – Πηλκτοργολιο απο τα Ldil … – Χριστουγεννιάτικα λαμπάκια από τα Lidl…Καλές Φωτιές να έχουμε! Φέτος δεν θα έρθει το 2015…Θα έρθει το 2014s…!!! – Πάτερα,τι τύπος είναι ο Αγιος Βασίλης ; – Καλά ο τύπος είναι απίστευτος γιε μου…δεν υπάρχει !!! – Μύρισε Χριστούγεννα.. – Ναι έκλασε ο Αΐ Βασίλης – Στόλισα και το αυτοκίνητο φέτος για τις γιορτές. – Έλα ρε,πώς; – Είναι αναμμένα όλα τα λαμπάκια… της βενζίνης, της μπαταρίας, του σέρβις!! – Άγιε μου Βασίλη για φέτος θέλω χοντρό πορτοφόλι και λεπτό σώμα … – Μη τα μπερδέψεις πάλι…. Η γειτόνισσα στόλισε το μπαλκόνι με κόκκινα φωτάκια. Της ευχηθήκαμε «καλές δουλείες»!!!!! Έγραψες!!!!!!!
Δημοφιλής Δημοσίευση ronin13 Δεκέμβριος 16, 2014 Δημοφιλής Δημοσίευση #550 Δεκέμβριος 16, 2014 Multi-thread programming in theory and practice... 13
Dolly Δεκέμβριος 16, 2014 #552 Δεκέμβριος 16, 2014 Αν και έχει ξαναμπεί (σλοπι φάουντερ ) τα σπάει το βίντεο.
yanni Δεκέμβριος 16, 2014 #555 Δεκέμβριος 16, 2014 Παίζει να είναι η ποιο τρομακτική ταινία τρόμου που έχω δει τα τελευταία χρόνια.
javaneze: Δεκέμβριος 16, 2014 #556 Δεκέμβριος 16, 2014 (edited) Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 16, 2014 από javaneze: 4
deninho Δεκέμβριος 16, 2014 #558 Δεκέμβριος 16, 2014 και μετά αναρωτιέμαι γιατί μου βγάζουν τα ματάκια μου τα παιδάκια με αυτά που γράφουν... 2
l2phile Δεκέμβριος 16, 2014 #560 Δεκέμβριος 16, 2014 -Ποιος ειναι ο πιο ψηλος αντρας που εχει υπαρξει ποτε;-Ποιος;-Ο Αδαμ..-Γιατι;......-Γιατι ειναι και το πρωτο μποι.... Γραφει ενας:Τι τραβαμε κι εμεις οι ελευθεροι?Του απανταω:Μαλακια! θυμωσε,,,, - Θα με παντρευόσουν ακόμα κι αν ήμουν χοντρή??- Τι να σου πω........Δε παίρνω και όρκα. 8
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now