Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

To εξωφρενικό δεν είναι για μένα η ενέργεια του οδηγού (τόσο μυαλό είχε τόσα έκανε), αλλά ότι δεν τον σταμάτησαν καν!

http://www.news.gr/ellada/nea-ths-perifereias/article/308620/odhgos-ekane-anastrofh-se-shragga-apo-thavma-den-th.html

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 20/4/2017 at 11:49 ΠΜ, το μέλος GriGaS έγραψε:

Τις προάλλες ο πατέρας μου, παραπονέθηκε για αυξημένη κατανάλωση στο Mondeo του. Τυχαία μία ημέρα μετά, έτυχε να το οδηγήσω και διαπίστωσα ότι το βεντιλατέρ έμπαινε σε λειτουργία με το που άναβε το αυτοκίνητο, ακόμα και εάν αυτό ήταν εντελώς κρύο. Με λίγο ψάξιμο κατάλαβα πως κάτι δεν πήγαινε καλά με τον κλιματισμό, καθ' ότι κλάσματα του δευτερολέπτου πριν ξεκινήσει το βεντιλατέρ άκουγα το τακ της ενεργοποίησης του συμπιεστή του κλιματιστικού.

 

Ψάξιμο στο ιντερνετ και στο haynes manual και φθάνω στο συμπέρασμα πως μάλλον την έχει ακούσει ο διακόπτης της υψηλής πίεσης του ψυκτικού κυκλώματος. Αποσυνδέοντάς τον, σταμάταγε τόσο ο συμπιεστής, όσο και το βεντιλατέρ.

 

Πάω το πρωί σε έναν ψυκτικό αυτοκινήτων (εξαιρετικός μάστορας, ασχολείται και με μηχανήματα έργων σε ολόκληρη την Ελλάδα) και διαπιστώνουμε ότι το πρόβλημα δεν είναι εκεί. Ασφάλειες, ρελέ, δίοδοι είναι όλα εντάξει, ΑΛΛΑ σε μία γωνία υπάρχει ένα ξεροκόμματο ψωμιού.... Ποντικός ο δράστης από όσο φαίνεται, και ξεκινάω να πάω στο συνεργείο. Από εκεί με στείλαν στο ηλεκτρολογείο όπου μου είπαν πως θέλει γενικό έλεγχο η καλωδίωση και να παρακαλάω να μην έχει πάει ο ποντικός κάτω από το ντουλαπάκι, όπου εκτός από το ψυκτικό στοιχείο βρίσκεται και ο εγκέφαλος...

 

Από Δευτέρα όλα αυτά, προς το παρόν ξεσυνδέσαμε το κλιματιστικό και βλέπουμε...

Δεν είναι τίποτα κύριος, περάστε μια βόλτα να σας το φτιάξουμε

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 2017-4-24 at 2:05 PM, UltraB said:

Νομίζω έχουμε έναν με biturbo που το έχει βάλει.

Σίγουρα το έχει στο Corsaκι του (E) πάντως.

 

Εμένα που δεν έχει Turbo είναι το θέμα...

Και δεν με απασχολεί η ταχύτητα απλά η ροπή. Άντε να τραβήξει φορτωμένο με 13 κιλά ροπή.

Αλλά νταξει, πρώτο αμάξι είναι, μη τα θέλω και όλα δικά μου :p

 

Απλά τώρα που έμαθα δεν ξαναπαίρνω αμάξι δίχως Turbo.

Για φυσιολογικά πάντα, μη μου αναφέρετε τίποτα Porsche ατμοσφαιρικές :hehe:

 

Τα turbo έχουν το κακό ότι αργά ή γρήγορα θα χρειαστείς ανακατασκευή / αντικατάσταση τουρμπίνας. Ανάλογα με το αυτοκίνητο και τη χρήση πάνε και τα χιλιόμετρα, αλλά ένας μέσος όρος 100κ είναι σωστή εκτίμηση. Πιέζουν επίσης πολύ περισσότερο τον κινητήρα, με συνέπεια να βλέπεις πιο συχνά κάποιες βλάβες.

 

Τώρα για το προγραμματάκι σε ατμοσφαιρικό, είναι μάλλον πεταμένα λεφτά, μιας και αυτό που θα κερδίσεις θα είναι λίγο πιο γεμάτες μεσαίες. Το δικό μου punto που είναι 1.4 95 άλογα ονομαστικά φοράει πρόγραμμα από τα 40000 χιλιόμετρα (τώρα έχει 150000) και είχε πάρει λίγο σε μεσαίες στροφές και είχε χάσει οικονομία καυσίμου. Θεωρητικά η δυναμομέτρηση που έχω δείχνει 103 άλογα, αν σκεφτείς ότι το δυναμομετρούσαν κοντά στα 100 άλογα πρέπει να είναι τα πιο ακριβά 3 άλογα που έχει (αν θυμάμαι καλά ο προηγούμενος που το είχε περάσει είχε δώσει ~300 ευρά).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

champions-bg.jpg

 

ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ?????  

ΠΑΛΙ ΛΑΜΠΕΙ ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΤΗΣ  Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΣΕ ΜΕΙΖΟΝΕΣ (ΦΑ) ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ? 

"Στις 15 Μαΐου κλείνουν οι αιτήσεις για τον καλύτερο Ευρωπαίο οδηγό τρακτέρ του 2017 (European Tractor Championship)

που διοργανώνουν οι John Deere σε συνεργασία με τη Michelin.
Οι χώρες που συμμετέχουν είναι  :
Βέλγιο, Δανία, Τσεχία, Γερμανία, Ισπανία, Γαλλία, Ολλανδία, Αυστρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Σουηδία, Ηνωμένο Βασίλειο"

 

και απο το site το διαγωνισμού :

 

http://lightstrongsmart.com/en/#page-champions


ACCELERATION REDEFINED


With a light 9.3 t of vehicle weight and up to 300 hp, the new 6250R delivers more power than any other tractor in this weight class. Push CommandPRO and feel an unbeatable acceleration.

 

:hehe:

 

 

Έγινε επεξεργασία από Thresh86
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

μάγκες έχετε το νού σας τώρα που ζεσταίνει ο καιρός και καλοκαιριάζει ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΑΝΑΠΤΗΡΕΣ μέσα στο αμάξι.....θα σκάσουν και ποιος ξέρει τι άλλο μπορεί να γίνει....

Link to comment
Share on other sites

On 26/4/2017 at 11:29 AM, sotiris said:

 

Τα turbo έχουν το κακό ότι αργά ή γρήγορα θα χρειαστείς ανακατασκευή / αντικατάσταση τουρμπίνας. Ανάλογα με το αυτοκίνητο και τη χρήση πάνε και τα χιλιόμετρα, αλλά ένας μέσος όρος 100κ είναι σωστή εκτίμηση. Πιέζουν επίσης πολύ περισσότερο τον κινητήρα, με συνέπεια να βλέπεις πιο συχνά κάποιες βλάβες.

 

Τώρα για το προγραμματάκι σε ατμοσφαιρικό, είναι μάλλον πεταμένα λεφτά, μιας και αυτό που θα κερδίσεις θα είναι λίγο πιο γεμάτες μεσαίες. Το δικό μου punto που είναι 1.4 95 άλογα ονομαστικά φοράει πρόγραμμα από τα 40000 χιλιόμετρα (τώρα έχει 150000) και είχε πάρει λίγο σε μεσαίες στροφές και είχε χάσει οικονομία καυσίμου. Θεωρητικά η δυναμομέτρηση που έχω δείχνει 103 άλογα, αν σκεφτείς ότι το δυναμομετρούσαν κοντά στα 100 άλογα πρέπει να είναι τα πιο ακριβά 3 άλογα που έχει (αν θυμάμαι καλά ο προηγούμενος που το είχε περάσει είχε δώσει ~300 ευρά).

Αναφέρεσαι σε τούρμπο τύπου σμαρτ φαντάζομαι. Ακόμα και τα χιλιολιωμένα ιμπρέζα-έβο δεν έκαναν ανακατασκευή σε αυτά τα χιλιόμετρα. Επίσης τα group vag 20vt 1,8 που τα έζησα από πρώτο χέρι είναι άσπαστα/απροβλιμάτιστα σε εργοστασιακή μορφή. Από την άλλη το golf 5 gt είχε χίλια θέματα δεν νομίζω να του έφταιγε το τούρμπο. Αμαυρώνεται η εικόνα μιας αυτοκινητοβιομηχανίας αν βγάλει ένα μοντέλο που δεν είναι αξιόπιστο.

Είναι τεράστια ευκολία το τούρμπο ακόμα και για τα ντίζελ. Προσωπικά δεν ξαναπαίρνω γιαπωνέζικο ή/και ατμοσφαρικό αυτοκίνητο..!

@jax7480 Τέσλα όμως θα έπαιρνα εύκολα..! :D

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τσεκάρω τιμόνι, λέω GT-86 stay classy δικέ μου και μετά παρατηρώ τα puddles στο τιμόνι.

 

Δεν αντιλέγω, δεν είναι κι άσχημο το αυτόματο κιβώτιο αλλά παίρνεις ένα αμάξι που έτσι κι αλλιώς, στα φρύδια του οι επιδόσεις ,

όλα τα λεφτά του είναι το απίστευτο ζύγισμα του και το feeling συμμετοχής που σου δίνει, πόσω μάλλον δε, με heel and toe κλπα.

 

Αυτόματο GT86 στο Ring  γιατί ψυχούλα μου?  

Δε μπορεί δηλαδή να βγεί νύχτα Αυγούστου με πανσέληνο ο αρχιμηχανικός της Aisin να αφήσει

ένα κεφάλι αλόγου στο κρεβατάκι σου στις 3 π.μ υπογεγγραμένο με αίμα "Μάριε, πάρε το σωστό manual μη σε πάρει ο διάολος το πατέρα" ? 

Ή να προχωρήσουν σε τελετουργικό χαρακίρι οι μηχανικοί μετά απο κανα δυο βυτία σάκε έχοντας δει το video σε loop 86 φορές?

 

Ερώτησις

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, UltraB said:

Κλασσική περίπτωση.... Renault.

 

Ελπίζω να είναι όλοι τους καλά!

 

Και θα πληρώσει και τη μπαριέρα, ανά τρέχον μέτρο που χάλασε, και τα κολονάκια με το κομμάτι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.