Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

ενας ακομη εν δυναμει δολοφονος της ασφαλτου εφυγε (στην πραγματικοτητα σκοτωσε το φιλο του το 2000 βεβαια..θα μπορουσε να πει κανεις δεν το λεω εγω βεβαια.) ,δε μπορω να καταλαβω γιατι να ασχοληθουμε αλλο,ευτυχως δε θα εχει την ευκαιρια να προκαλεσει και αλλο δυστυχημα ,επισης θα σκεφτοτανε ο μεσος ανθρωπος δεν το λεω εγω βεβαιως βεβαιως.

Link to comment
Share on other sites

πριν 9 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

 

@fatalara

Διάβασε κι εδώ τι λέει ο πραγματογνώμονας:

https://www.newsbomb.gr/ellada/story/1273017/dystyxima-me-ferrari-den-yparxei-poythena-frenarisma-den-empleketai-allo-aytokinito

Τέλος, εξέφρασε τον προβληματισμό του για το γεγονός ότι το όχημα τυλίχθηκε αμέσως στις φλόγες. “Τα αυτοκίνητα αυτής της κλάσης έχουν δικλείδες ασφαλείας στο ντεπόζιτο που είναι τα καύσιμα. Δεν πρέπει να παίρνουν αμέσως φωτιάς. Μου κάνει μεγάλη εντύπωση, θα αποτελέσει αντικείμενο έρευνας” είπε.

 

Ας πει καποιος σε αυτο το βλακα οτι και τα λαδια παιρνουν φωτια

πριν 13 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

Μετά το ερώτημα είναι οι εξωφρενικές κατασκευές. Τόσο η πόρσε του μαντ όσο και η φερράρι αυτή ανήκουν σε μια ιδιότυπη κατηγορία εξωφρενικών / εξωτικών κατασκευών.

τι θες να πεις?

πριν 12 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

Στο 3:20 βλέπεται τι έγινε:

Αυτος ειναι χερας, εχει οδηγησει τα παντα μεχρι 1000 αλογα, φοραει και κρανος)

 

μη θαρρευεις με αυτα που βλεπεις

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Nickzzz said:

Δηλαδή ότι ήταν η έκδοση Pista (720 άλογα) ήταν το θέμα; Αν ήταν η "απλή" 488 με τα "μόνο" 670 άλογα θα το έσωζε; 

Καλά ούτε καν αλλά η pista όπως και τα περισσότερα track focused (gt3, gt2, McLaren Lt κλπ) λογικά θα φορούσε λογικά και κανένα semi slick λάστιχο που είναι θανατηφόρο όταν δεν έχει θερμοκρασία (όπως δηλαδή στην προκειμένη περίπτωση) Ούτε ηλεκτρονικά προλαβαίνουν να σε μαζέψουν αν φυτέψεις το γκάζι, πρέπει να νιώθεις απλα...

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, and64 said:

Καλά ούτε καν αλλά η pista όπως και τα περισσότερα track focused (gt3, gt2, McLaren Lt κλπ) λογικά θα φορούσε λογικά και κανένα semi slick λάστιχο που είναι θανατηφόρο όταν δεν έχει θερμοκρασία (όπως δηλαδή στην προκειμένη περίπτωση) Ούτε ηλεκτρονικά προλαβαίνουν να σε μαζέψουν αν φυτέψεις το γκάζι, πρέπει να νιώθεις απλα...


Michelin Pilot Sport Cup 2 ή Cup 2 R φοράει από το εργοστάσιο.

Το συγκεκριμένο λάστιχο επειδή το φοράω (Cup 2 για καλοκαιρινό) σε θερμοκρασίες κάτω από τους 7-8 βαθμούς, δεν πατάει εκτός αν πηγαίνεις σα κότα. Και μιλάω εγώ με τετρακίνητο. Στο Audi με 3η τέρμα σπάει η πρόσφυση και βλέπεις το ESP να δουλεύει υπερωρίες. 

 

  • Agree 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Nickzzz said:

Δηλαδή ότι ήταν η έκδοση Pista (720 άλογα) ήταν το θέμα; Αν ήταν η "απλή" 488 με τα "μόνο" 670 άλογα θα το έσωζε;

 

Οχι, δε θα το εσωζε μαλλον. Αλλα η εκδοση Pista ειναι ελαφρυτερη και ερχεται με semi slick λαστιχα και αναρτηση κουτσουρο.

Αν δεν εφευγε εκει, θα εφευγε στην επομενη στροφη.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί γίνεται μεγαλύτερη συζήτηση για το αμάξι και όχι για το μυαλό του οδηγού; Συγνώμη αν είμαι λίγο ψυχρός αλλά αν πάρω ένα αμάξι που γράφει 3ες είναι δική μου υποχρέωση να γνωρίζω ότι δεν είμαι ο Chris Harris.
Το σχεδιαστικό λάθος δεν είναι στα τεπόζιτα. Είναι στην παιδεία. Έχεις ένα εργαλείο στα χέρια σου, σεβάσου το.
Anyway.
 

  • Like 3
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Και τα δύο έχουν σχολιαστεί με ενδιαφέροντα σχόλια. Άλλοι έκραξαν το μακαρίτη ότι δεν ήξερε τι έκανε, άλλοι ικανοποιήθηκαν που σκοτώθηκε και μάλιστα χάρηκαν δήθεν από αγνά αισθήματα για τους υπόλοιπους αθώους οδηγούς και άλλοι το έπιασαν και ευρύτερα ασχολούμενοι με τις ιδιεταιρότητες τέτοιων αυτοκινήτων, τις ιδιεταιρότητες του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, τη φωτιά, το σημείο που έγινε και λοιπά.

 

Ατυχήματα θανατηφόρα δυστυχώς συμβαίνουν πολλά και συνήθως φταίει πράγματι το μυαλό κάποιου οδηγού όπως πιθανότατα και στην προκειμένη περίπτωση. Απλώς στη συγκεκριμένη περίπτωση είχαμε και ένα μη συνηθισμένο αυτοκίνητο, λογικό να συγκεντρώσει περισσότερα σχόλια απ' ότι εάν έπεφτε σε δέντρο και σκοτωνόταν με nissan micra που δεν θα μαθαίναμε καν οτί ήταν nissan micra αλλά θα αναφερόταν απλώς ως ΙΧ.

Έγινε επεξεργασία από Γιάννης_84
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 9 λεπτά, το μέλος honda22 έγραψε:

Ψάχνω αυτοκίνητο. Αν το δείτε πουθενά πείτε μου. 

Arrera%20Automobili%20SD%2B%201.jpg?itok
WWW.CARANDMOTOR.GR

Το SD+ της Arrera Automobili ευελπιστεί να γίνει το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο με τελική ταχύτητα που θα ξεπερνά με...

 

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος Proteas έγραψε:
Arrera%20Automobili%20SD%2B%201.jpg?itok
WWW.CARANDMOTOR.GR

Το SD+ της Arrera Automobili ευελπιστεί να γίνει το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο με τελική ταχύτητα που θα ξεπερνά με...

 

 

Το chaos θα βγει πιο γρήγορα. Μάθε να εκτιμάς τα ντόπια προϊόντα. 

  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

πριν 17 λεπτά, το μέλος honda22 έγραψε:

Το chaos θα βγει πιο γρήγορα. Μάθε να εκτιμάς τα ντόπια προϊόντα.

Τα αλβανικα προϊοντα ειναι ντοπια βαση χιλιομετρικης αποστασης.

Link to comment
Share on other sites

πριν 7 ώρες, το μέλος GFFermari έγραψε:

...επικ βιντεο. Ενα RS200 ελειπε μονο.

Λείπουν πολλά ακόμα.

a10f726a1bc2ea5ac79855884eeef5b7eb6081fe
WWW.CLASSIC.COM

Vehicle history and comps for 1985 MG Metro 6R4 VIN: SAXXRWNP7AD570039 - including sale prices, photos, and more.
1978-Ferrari-308-GTB-Group-B-3.jpg
WWW.MOTORSPORTRETRO.COM

This 1978 Ferrari 308 GTB Group B is one of just six factory-supported Group B Ferrari 308s built.

 

640px-R%C3%A9tromobile_2017_-_Audi_Quatt
EN.WIKIPEDIA.ORG

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.