Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Επειδή μου ζητήθηκε αλλού είπα να ανεβάσω μερικά σχετικά βιντεάκια.

Συζητήθηκε γενικώς πως ήταν/είναι η κατανάλωση από ένα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητο σαν το δικό μου, το οποίο όμως είναι Diesel.

Τα αποτελέσματα δεν ξέρω αν είναι τα αναμενόμενα, πάντως εγώ από την κατανάλωση του αυτοκινήτου, ειδικά για τα κυβικά του και το βάρος του είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος.

Στο ταξίδι Όσλο-Θεσσαλονίκη, έκαψα συνολικά περίπου 350€ πετρέλαιο (της καλής ποιότητας, κάθε εταιρεία το λέει με το δικό της όνομα). Να υπενθυμίσω πως το ταξίδι ήταν 2917χλμ συνολικά σύμφωνα με το trip computer και όχι το google maps, όπως επίσης πως στη Γερμανία από Αμβούργο μέχρι σύνορα με Τσεχία, η μέση ταχύτητα ήταν πάνω από 150χαω, με πολλές δοκιμές για τελική, κυνήγι στις Autobahn με γερμανούς κτλ.

 

Παρακάτω 3 βίντεο ανεβασμένα από μένα.

Το πρώτο είμαι με kick down από τα διόδια.

Το δεύτερο cruising με 160χαω και το τρίτο cruising με 200χαω.

Στο trip computer φαίνεται η στιγμιαία κατανάλωση για κάθε περίπτωση. Climatronic ανοιχτό σε όλες τις περιπτώσεις, εξωτερική θερμοκρασία φαίνεται και Πέγκυ Ζήνα στο CD.

 

1)

 

 

2)

 

 

3)

 

 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

H καταναλωση σε diesel είναι ασύλληπτη γενικώς και ασχέτως κυβισμού!!

Το q7 4.2 βενζίνη με οδήγηση ευλαβικά στα ορια, 120-130 δεν επεφτε κάτω απο 13 lt/100 και αν πήγαινες σαν άνθρωπος 140-150 με κανενα ανοιγμα 200+  το 18 το είχες με το καλημέρα! Μέσα στην πόλη 28-30/100, η χαρά του βενζινά :p

 

Το α8 μια χαρά πάει, μπορεί να μην πασχει απο ήχο το πετρέλαιο αλλά η ροπή είναι απίστευτη και η άνεση που σου προσφέρουν οι limo στο ταξίδι δεν συγκρίνεται με τπτ άλλο :T:

 

Για την Πέγκυ στα ηχεία θα διαφωνήσω αλλά οκ, γούστα ειναι αυτά:lol::lol::lol:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά δεν έχω μετανιώσει ούτε στιγμή που δεν πήρα το 4.2FSI. Οι καταναλώσεις σίγουρα θα ήταν αρκετά μεγαλύτερες, ίσως και διπλάσιες. Ναι μεν θα είχες τον φοβερό ήχο του V8 (που στο πετρέλαιο είναι σχεδόν ανύπαρκτος) αλλά τη ροπή του 4.2TDI δεν την αλλάζω με τίποτα.
 Στη νέα γενιά Α8 που κυκλοφορεί τώρα, οι καταναλώσεις των 4.0TSFI είναι σαφώς καλύτερες αφού σε cruising καταστάσεις οι 4 από τους 8 κυλινδρους κλείνουν για να πέσει η κατανάλωση αλλά στο δικό μου σκάφος δεν υπήρχε τέτοια επιλογή, όλα τα βενζίνης ήταν ατμόσφαιρα μόνο με ότι αυτό συνεπάγεται για την κατανάλωση.

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, jax7480 said:

Πραγματικά δεν έχω μετανιώσει ούτε στιγμή που δεν πήρα το 4.2FSI. Οι καταναλώσεις σίγουρα θα ήταν αρκετά μεγαλύτερες, ίσως και διπλάσιες. Ναι μεν θα είχες τον φοβερό ήχο του V8 (που στο πετρέλαιο είναι σχεδόν ανύπαρκτος) αλλά τη ροπή του 4.2TDI δεν την αλλάζω με τίποτα.
 Στη νέα γενιά Α8 που κυκλοφορεί τώρα, οι καταναλώσεις των 4.0TSFI είναι σαφώς καλύτερες αφού σε cruising καταστάσεις οι 4 από τους 8 κυλινδρους κλείνουν για να πέσει η κατανάλωση αλλά στο δικό μου σκάφος δεν υπήρχε τέτοια επιλογή, όλα τα βενζίνης ήταν ατμόσφαιρα μόνο με ότι αυτό συνεπάγεται για την κατανάλωση.

 

 

Ο fsi έχει πολύ καλό ήχο (ο diesel πάσχει ήθελα να γράψω πριν...ο δαίμον του πληκτρολογίου με κατεστρεψε!) και στροφάρισμα για v8 αλλά ειναι αρκετά λαίμαργος (Οι καταναλώσεις του q7 που έγραψα είναι με 18αρες ζάντες btw!!!)  και για μένα δεν έχει νόημα σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα οταν υπάρχει αντίστοιχο πετρέλαιο, η ροπή ενδιαφέρει περισσότερο απο το να τον γυρίζεις 7000 για να βγάλει τη δύναμη του.

 

Εκτός αν εισαι usa ή καμια σαουδική αραβία και γεμίζεις γαλόνια οπότε πας στον w12 με τη μια :lol:

 

Έγινε επεξεργασία από and64
Link to comment
Share on other sites

Ωραία περιοχή το Γκάζι , μεγάλη κατανάλωση εάν φας πλουσιοπάροχο μπέργκερ 

και μετά για πολλές μπύρες στις 45 Μοίρες, χτυπά διψήφια νούμερα μεστην πόλη για πλάκα

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Τώρα μόλις βάλαμε προτζέκτορες σε ενός φίλου τη μηχανή. Τελικά τα φανάρια ανοίγουν αρκετά εύκολα (τουλάχιστον τα συγκεκριμένα) και αξίζει με τα χίλια η διαδικασία για το αποτέλεσμα που δίνει.

 

Ακούτε εσείς εκεί έξω που βάζετε Xenon χωρίς προτζέκτορες;;;

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Θυμάμαι μια βόλτα που είχα κάνει, εγώ με συμβατικά φώτα, αλλά ειδικές λάμπες, αρκετά φωτεινές και ήταν μια κοπέλα στην παρέα (!) με CBR600Fi που είχε βάλει Xenon με projectors... Ήταν τελευταία και ο μπροστινός έβλεπε με τα δικά της φώτα... :blink:

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 λεπτά, το μέλος Wizard! έγραψε:

Θυμάμαι μια βόλτα που είχα κάνει, εγώ με συμβατικά φώτα, αλλά ειδικές λάμπες, αρκετά φωτεινές και ήταν μια κοπέλα στην παρέα (!) με CBR600Fi που είχε βάλει Xenon με projectors... Ήταν τελευταία και ο μπροστινός έβλεπε με τα δικά της φώτα... :blink:

Ναι, καμία σχέση. Βέβαια θέλουν και αυτά το ρύθμισμα τους ώστε να μην στραβώνουν στο δρόμο αλλά ας το κάνουν σωστά, μη πουλάνε μόνο μούρη (γιατί οι 4/5 γι αυτό τα βάζουν).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, UltraB said:

Ναι, καμία σχέση. Βέβαια θέλουν και αυτά το ρύθμισμα τους ώστε να μην στραβώνουν στο δρόμο αλλά ας το κάνουν σωστά, μη πουλάνε μόνο μούρη (γιατί οι 4/5 γι αυτό τα βάζουν).

Οσο και να ρυθμίσεις πάντως επειδή εχω στο golf αλλαγμενα φανάρια με projectors και είχα παλιοτερα audi με xenon εργοστασιακά,  χωρίς αυτόματη ρύθμιση ύψους που εχουν τα μαμά bixenon δεν γίνεται δουλειά σε αυτοκίνητο, πόσο μάλλον σε μηχανή που οι κραδασμοί και οι κλίσεις είναι πολύ μεγαλύτερες... 

 

Βέβαια στην Ελλάδα που οι δρομοι είναι άψογοι:rolleyes: ακόμα και το εργοστασιακό σύστημα τρελένεται αν πχ είναι κατσαρος ο δρόμος προσπαθει συνέχεια να ρυθμίσει τη δέσμη και μοιάζει σαν να παίζεις φώτα!! Είχα φάει μπόλικα φλασαρίσματα απο απέναντι με το audi σε κάτι τέτοιες φάσεις αλλα μόλις έτρωγαν την μεγάλα σκάλα xenon ηρεμούσαν ολοι :D:D

Link to comment
Share on other sites

πριν 7 ώρες, το μέλος and64 έγραψε:

Οσο και να ρυθμίσεις πάντως επειδή εχω στο golf αλλαγμενα φανάρια με projectors και είχα παλιοτερα audi με xenon εργοστασιακά,  χωρίς αυτόματη ρύθμιση ύψους που εχουν τα μαμά bixenon δεν γίνεται δουλειά σε αυτοκίνητο, πόσο μάλλον σε μηχανή που οι κραδασμοί και οι κλίσεις είναι πολύ μεγαλύτερες... 

 

Βέβαια στην Ελλάδα που οι δρομοι είναι άψογοι:rolleyes: ακόμα και το εργοστασιακό σύστημα τρελένεται αν πχ είναι κατσαρος ο δρόμος προσπαθει συνέχεια να ρυθμίσει τη δέσμη και μοιάζει σαν να παίζεις φώτα!! Είχα φάει μπόλικα φλασαρίσματα απο απέναντι με το audi σε κάτι τέτοιες φάσεις αλλα μόλις έτρωγαν την μεγάλα σκάλα xenon ηρεμούσαν ολοι :D:D

Καλά, για καλά xenon όντως χρειάζονται αρκετά λ€εφτά.

 

Σκέφτομαι και εγώ να βάλω στο αμάξι γιατί η αλογόνου προσωπικά δε μου αρκούν, πόσο μάλλον εκτός πόλης χωρίς ίχνος φωτός δεξιά - αριστερά. Βέβαια δε θέλω να στραβώνω σε καμία περίπτωση και αυτό είναι που με κρατάει πίσω.

 

Πάντως το δικό μου, έβγαινε με προτζέκτορες (προφανώς σαν έξτρα) αλλά δε νομίζω να έχουν συστήματα αυτόματης ρύθμισης κλπ.
Στο επόμενο (facelift) έβαλαν τα AFL όπου πρέπει να τα ρυθμίζουν ανάλογα το περιβάλλον.

Link to comment
Share on other sites

Καλά, για καλά xenon όντως χρειάζονται αρκετά λ€εφτά.

 

Σκέφτομαι και εγώ να βάλω στο αμάξι γιατί η αλογόνου προσωπικά δε μου αρκούν, πόσο μάλλον εκτός πόλης χωρίς ίχνος φωτός δεξιά - αριστερά. Βέβαια δε θέλω να στραβώνω σε καμία περίπτωση και αυτό είναι που με κρατάει πίσω.

 

Πάντως το δικό μου, έβγαινε με προτζέκτορες (προφανώς σαν έξτρα) αλλά δε νομίζω να έχουν συστήματα αυτόματης ρύθμισης κλπ.

Στο επόμενο (facelift) έβαλαν τα AFL όπου πρέπει να τα ρυθμίζουν ανάλογα το περιβάλλον.

Για να λες afl μάλλον μιλάς για opel. Έχω μπει σε insignia μια φορά, είναι πολύ ωραίο το σύστημα με την προσαρμοζομενη δέσμη. Η αυτόματη ρύθμιση ύψους είναι στανταρ στα bixenon ;)

Αλλά για να κάνεις retrofit τέτοιο σύστημα θέλει τα 2πλα λεφτά απο'οσο κάνει να τα βάλεις όταν παραγγέλνεις το αμάξι...

Η καλύτερη λύση είναι μάλλον να βάλεις ένα σοβαρό projector και να εχεις το νου σου να ρυθμιζεις οσο μπορείς τη δέσμη απο τη ροδέλα μέσα

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Scandinavian flick με 2άρα προσθιοκίνητη ?

 

Έχω λέμε ->

 

 


ΥΓ στα κόμεντς , λένε οτι το συγκεκριμένο σημείο είναι lift-off oversteer sweet spot  [SMILES WITH GRIN ON HIS FACE].
     Έχουμε καμιά βαρβάτη επιβεβαίωση ?
    Όχι τίποτα άλλο αλλά θα πάω την άλλη εβδομάδα με ένα τέτοιο και θέλω να ξέρω ->
   

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έχει κανείς εμπειρία από νέα αυτοκίνητα μικρού κυβισμού (πχ Ford Fiesta Ecoboost 1.0) να μας πει κατά πόσο τραβάνε;

 

Ρωτάω διότι σήμερα για παράδειγμα που ήταν φορτωμένο (σχετικά βαριά πράγματα) το δικό μου (1.4 - 90PS) και με οδηγό - συνοδηγό μόλις ανοίγα το air condition δεν την πάλευα καθώς ένιωθα ότι δε τραβούσε. Αυτό σε εθνικό δρόμο, όχι μέσα στην πόλη.

 

Σκέφτομαι λοιπόν τι συμπεριφορά θα έχουν τα καινούργια μικρού κυβισμού (όχι τα κλασσικά που δε πάνε μια ούτως ή άλλα τα 1.0/1.2 - 100-120PS).

 

Αν και το μυαλό μου πάει ότι την κατάσταση θα την σώζουν τα τούρμπο και η περισσότερη ροπή.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.