Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Όχι μόνο αυτό, επιβραδύνει και το όχημα αν αφήσεις έστω το ένα χέρι:

Quote

It is important to note that Tesla disables Autopilot by default and requires explicit acknowledgement that the system is new technology and still in a public beta phase before it can be enabled. When drivers activate Autopilot, the acknowledgment box explains, among other things, that Autopilot “is an assist feature that requires you to keep your hands on the steering wheel at all times," and that "you need to maintain control and responsibility for your vehicle” while using it. Additionally, every time that Autopilot is engaged, the car reminds the driver to “Always keep your hands on the wheel. Be prepared to take over at any time.” The system also makes frequent checks to ensure that the driver's hands remain on the wheel and provides visual and audible alerts if hands-on is not detected. It then gradually slows down the car until hands-on is detected again.

Η ανακοίνωση της ίδιας της εταιρείας έχει αρκετές πληροφορίες και για το δυστύχημα και τη λειτουργία του αυτόματου πιλότου, ρίξε μια ματιά:

https://www.teslamotors.com/blog/tragic-loss

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος acct έγραψε:

Όχι μόνο αυτό, επιβραδύνει και το όχημα αν αφήσεις έστω το ένα χέρι:

Η ανακοίνωση της ίδιας της εταιρείας έχει αρκετές πληροφορίες και για το δυστύχημα και τη λειτουργία του αυτόματου πιλότου, ρίξε μια ματιά:

https://www.teslamotors.com/blog/tragic-loss

 

Πάντως θα έπρεπε να ζητήσουν να κατέβουν τέτοια βιντεακια...

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, acct said:

Χμμ... :)

 

Τι διάολο, όλο φορτηγά πετάγονταν μπροστά του; Όπως και να 'χει,  στις περιπτώσεις που εμπλέκονται Tesla τουλάχιστον έχουμε μια στοιχειώδη καταγραφή δεδομένων, που βοηθούν στην εξιχνίαση των συνθηκών του ατυχήματος. Προσωπικά θα απέφευγα να ενεργοποιώ τον αυτόματα σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου. Μέσα στην πόλη, με χαμηλές ταχύτητες, θα τον αξιοποιούσα, αλλά με τα χέρια στο τιμόνι και τα πόδια στα πετάλια.

 

Προφανώς έχουν κάνει λάθος στο in.gr γιατί το 2006 δεν είμαι σίγουρος ότι είχε πουλήσει το paypal ο Elon :p

Τώρα το 2016 έγινε...

 

Το σενάριο με τα φορτηγά δεν είναι τόσο άκυρο, δεν ξέρω τι γίνεται στην Αμερική, Αγγλία όμως μιλάμε για καραβάνια ολόκληρα στα οποία σε δρόμους με 2 λωρίδες υποφέρεις, διότι κάθε 1 λεπτό οδήγησης περιμένεις 5 λεπτά να προσπεραστούν οι νταλικέρηδες στο ατελείωτο καραβάνι. Μου έχει τύχει ακόμη και νύχτα (4 το πρωτί) με 180+ να μου πεταχτεί νταλικέρης χωρίς καν να ελέγξει, υποθέτω το Tesla στο autopilot δεν παίζει φώτα, πατάει κόρνα και αρχίζει τις χριστοπαναγίες.

11 hours ago, GriGaS said:

 

Πάντως θα έπρεπε να ζητήσουν να κατέβουν τέτοια βιντεακια...

 

Από προσωπική εμπειρία, οδηγώντας με cruise control (δηλαδή 10 επίπεδα κάτω από το auto pilot του Tesla), όσες φορές μου έχει πεταχτεί κάποιος μπροστά, μου έχει πέσει η τυρόπιτα από το στόμα, το τσιγάρο από το χέρι και ο φρέντο από το άλλο χέρι προσπαθώντας να βρω που είναι τα πετάλια :p:hehe:

 

Δηλαδή για να αντιδράσω θέλω +1 δευτερόλεπτο περίπου απ' ότι όταν έχω τον πλήρη έλεγχο.

Φαντάσου τώρα να μην κρατάς καν το τιμόνι, θες 2-3 δευτερόλεπτα να πάρεις τον έλεγχο πίσω και να το κάνεις αποτελεσματικά, μέχρι να συνειδητοποιήσεις τι γίνεται κλπ. έχεις αποδημήσει εις κύριον σε περίπτωση που μιλάμε για ελιγμό αποφυγής.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, sotiris said:

Προφανώς έχουν κάνει λάθος στο in.gr γιατί το 2006 δεν είμαι σίγουρος ότι είχε πουλήσει το paypal ο Elon

Ε, μα γι αυτό το σχολιάζω. Proof-reading του πισινού στο ιν...

 

13 minutes ago, sotiris said:

Το σενάριο με τα φορτηγά δεν είναι τόσο άκυρο, δεν ξέρω τι γίνεται στην Αμερική, Αγγλία όμως μιλάμε για καραβάνια ολόκληρα

Το σημείο στο οποίο έγινε το δυστύχημα είναι σε σημείο στροφής πάνω σε 2-lane divided highway (φωτογραφία παρακάτω -για μένα από τους πιο επικίνδυνους δρόμους υψηλής ταχύτητας).

Spoiler

Tesla-Crash-Site.jpg

 

Συν τοις άλλοις, φαίνεται ότι το Tesla πήγαινε με πάνω από 85mph, δίνοντας στον οδηγό ελάχιστο χρόνο αντίδρασης, ακόμη κι αν ήταν σε πλήρη εγρήγορση...

http://www.teslarati.com/witnesses-details-deadly-tesla-accident/

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Ο οδηγός είχε ανεβάσει άπειρα βίντεο που οδηγούσε autonomous και είχε και ένα φορητό dvd player (!) για να βλέπει ταινίες

οπότε η ευθύνη καταλογίζεται. Κάπου διάβασα οτι την ώρα του ατυχήματος έβλεπε ταινία (!!) , την οποία την άκουγε ο οδηγός

του φορτηγού , όταν κατέβηκε μετά το ατύχημα.

 

Η Tesla έχει ευθύνη για το γεγονός οτι το σύστημα δεν λειτούργησε αναμενόμενα και ότι άνετα λειτουργεί χωρίς χέρια, 

άρα αυτά που λέει δεν ισχύουν , περι χεριών στο τιμόνι και συνεπακόλουθη επιβράδυνση στην απουσία αυτών.

 

Την μεγαλύτερη ευθύνη όμως την έχει ο φορέας που "άφησε" ένα σύστημα δυνητικά θανάσιμο, ελεύθερο για public beta testing , 

ενώ οι ίδιοι αναγνωρίζουν ως level 2 , δηλαδή αρκετά βασικό autonomous ακόμα και χρειάζεται εξέλιξη.

 

Κρίμα.

 

ΥΓ ακόμη σκέφτομαι τη ψυχρή λογική που τριγυρίζει γύρω απο το θέμα με το τι θα αποφασίσει το A.I για το ποιος θα σκοτωθεί, σε μια

     αποφυγή εμποδίου, όπως λέγαμε και με τον @GriGaS χθες :(

Έγινε επεξεργασία από Thresh86
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στον χώρο της AI υπάρχουν δύο κατηγορίες προβλημάτων. Τα AI complete προβλήματα, δηλαδή εκείνα που για να λυθούν απαιτούν προηγμένη ΑΙ στο επίπεδο των ανθρώπων ή των ζώων και τα weak AI προβλήματα δηλαδή προβλήματα χαμηλής πολυπλοκότητας τα οποία αντιμετωπίζονται από αλγόριθμους εύρεσης προσεγγιστικών λύσεων(σαν τα τεχνητά νευρωνικά δίκτυα).

 

Το λάθος πολλών επιχειρηματιών και επιστημόνων είναι η πίστη ότι τα προβλήματα που αφορούν την αυτόνομη δράση ενός ρομπότ στον έξω κόσμο γίνονται weak-AI όταν το καθήκον του ρομπότ είναι πολύ περιορισμένο, σαν την οδήγηση οχημάτων π.χ. Δεν μπορούν να αντιληφθούν πόσες φορές οι ίδιοι έχουν χρησιμοποιήσει την ανθρώπινη κρίση τους στην εκτέλεση τέτοιων φαινομενικά απλών καθηκόντων.

 

Τα τεχνητά νευρωνικά δίκτυα δεν μπορούν να αντιληφθούν μόνα τους την ύπαρξη αντικειμένων μέσα στον κόσμο αν δεν έχουν προεκπαιδευτεί από τους ανθρώπους μέσω παραδειγμάτων. Δεν έχουν unsupervised learning με άλλα λόγια. Δεν έχουν επίσης μέσα τους ένα μοντέλο του κόσμου για να συμπεριλαμβάνουν στις αποφάσεις τους πράγματα γνωστά τα οποία εκείνη τη στιγμή δεν φαίνονται. Π.χ. Αν ένας άνθρωπος κινείται προς ένα περίπτερο να πάρει τσιγάρα και περάσει μπροστά του ένα φορτηγό κρύβοντας το περίπτερο, ο άνθρωπος εξακολουθεί να γνωρίζει ότι Α) υπάρχει περίπτερο παρόλο που τώρα δεν φαίνεται και Β) είναι κατά πάσα πιθανότητα στην ίδια θέση. Άρα πρέπει να συνεχίσει προς την ίδια κατεύθυνση.

 

Σήμερα είναι έτη φωτός μακριά οι μηχανές ακόμα και από τη νοημοσύνη μιας μέλισσας. Όποιος δεν το καταλαβαίνει και εξακολουθεί να πιστεύει ότι το ΑΙ δεν έχει ανάγκη τη βαθιά κατανόηση των βιολογικών εγκεφάλων θα απογοητεύει και θα απογοητεύεται συνέχεια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, minast said:

Δυσάρεστα νέα από το χώρο της "αυτόνομης" οδήγησης:

Tesla driver killed in crash with Autopilot active, NHTSA investigating | The Verge

 

Χωράει μεγάλη συζήτηση για το ποιος έφταιγε (περισσότερο). Πάντως το Tesla "κλαδεύτηκε" από τις πόρτες και πάνω.

 

Η Tesla έφταιγε γιατί έβγαλε στο εμπόριο μια AI τεχνολογία που δεν έχει καμία σχέση με την αληθινή και χιλιοδοκιμασμένη νοημοσύνη των ζώων. Ούτε καν των πιο μικροσκοπικών. Τα τεχνητά νευρωνικά δίκτυα κάνουν κατά την αναγνώριση αντικειμένων, περιστασιακά, ορισμένα τερατώδη λάθη που ούτε τυφλός δεν τα κάνει. AΙ μόνο στο όνομα. Η Tesla 100% γνώριζε.

Τέλος, αν ο οδηγός πρέπει να είναι σε εγρήγορση τότε το προϊόν ακυρώνει τον εαυτό του.

Link to comment
Share on other sites

Αυτοκινητο που δεν το οδηγας μαμισε το κιολας.

Περαν της μεταφορας ειναι και η ευχαριστηση.

Για μενα αυτα τα οχηματα θα πρεπει να υπαρχουν(οταν τα τελειωποιησουν) ΜΟΝΟ για ατομα

με προβληματα κινησης -τυφλους που τους χρειαζετε ενα οχημα μεταφορας ωστε να ενταχθουν

πληρως στην κοινωνια .

Θα παω να παρω αμαξι και να το οδηγαει το πισι? :hehe:

 

 

Έγινε επεξεργασία από 2cpu
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

On 6/18/2016 at 3:06 PM, jax7480 said:

Μπήκαν και τα καινούρια παπά... τώρα είμαστε έτοιμοι για το ταξίδι.

Ζάντες αυτές που ήθελα (περιμένω καπάκια Audi) με Michelin Pilot Super Sport 255/35/20.

 

20160618_115016.jpg

Καιρό είχα να μπω εδώ...ωραίο το πλοίο με την 20αρα!! :D:T: Επειδή διάβασα οτι έρχεσαι Ελλάδα έχε το νου σου με το 35αρι προφίλ!! Είχε  φίλος τις ίδιες διαστάσεις σε ενα α5 απλα με 19αρα ζάντα και όταν το οδηγούσα πάντα είχα ένα αγχος με τις @!_%$ λακούβες...(Χρειαστηκαν ισιωμα 4-5 φορές μεσα σε 4 χρόνια!!)

Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος 2cpu έγραψε:

Αυτοκινητο που δεν το οδηγας μαμισε το κιολας.

Περαν της μεταφορας ειναι και η ευχαριστηση.

Για μενα αυτα τα οχηματα θα πρεπει να υπαρχουν(οταν τα τελειωποιησουν) ΜΟΝΟ για ατομα

με προβληματα κινησης -τυφλους που τους χρειαζετε ενα οχημα μεταφορας ωστε να ενταχθουν

πληρως στην κοινωνια .

Θα παω να παρω αμαξι και να το οδηγαει το πισι? :hehe:

 

 

Κράτα το VTR , με το μέλλον που έρχεται , θα χρειάζεται που και που να θυμάσαι ότι κάποτε

εσύ το πήγαινες :hehe:

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, and64 said:

Καιρό είχα να μπω εδώ...ωραίο το πλοίο με την 20αρα!! :D:T: Επειδή διάβασα οτι έρχεσαι Ελλάδα έχε το νου σου με το 35αρι προφίλ!! Είχε  φίλος τις ίδιες διαστάσεις σε ενα α5 απλα με 19αρα ζάντα και όταν το οδηγούσα πάντα είχα ένα αγχος με τις @!_%$ λακούβες...(Χρειαστηκαν ισιωμα 4-5 φορές μεσα σε 4 χρόνια!!)

θα γράψω σε λίγες μέρες και μόλις βρω χρόνο από τα παιδιά, ένα μίνι οδοιπορικό για την εμπειρία μου της καθόδου αλλά και για το αυτοκίνητο φυσικά.

 

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, 2cpu said:

Αυτοκινητο που δεν το οδηγας μαμισε το κιολας.

Περαν της μεταφορας ειναι και η ευχαριστηση.

Για μενα αυτα τα οχηματα θα πρεπει να υπαρχουν(οταν τα τελειωποιησουν) ΜΟΝΟ για ατομα

με προβληματα κινησης -τυφλους που τους χρειαζετε ενα οχημα μεταφορας ωστε να ενταχθουν

πληρως στην κοινωνια .

Θα παω να παρω αμαξι και να το οδηγαει το πισι? :hehe:

 

 

 

Το πρόβλημα είναι ότι όταν σου βάζουν ένα όριο 70 μίλια στην Εθνική και έχεις ένα αμάξι που πάει με 100 μίλια αβίαστα, προφανώς από ένα σημείο και μετά βαριέσαι να το οδηγείς.

Βάλε με εμένα να οδηγήσω εθνική οδό στην Αγγλία. Καλύτερα να πάρω το τρένο, αν είναι να πηγαίνω σαν τα κλωσσόπουλα. Το ίδιο συμβαίνει λογικά και στην Αμερική, αυστηρά όρια ταχύτητας στις Εθνικές άρα βαρετή οδήγηση στο σημείο να μην έχει νόημα να το κάνεις εσύ, άστο στο Tesla.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Απο τη μία ισχύει αυτό που λεει ο Σωτήρης αλλά έχουμε και την θεώρηση  MIT ,  Google  , που παρέθεσα σε προηγούμενο post

 

(και με γράψατε στα παπάκια σας γιατί σας μάγεψε η lolita που πέρασε μπροστά σας στο Yabanaki  με τα τελευταία μαγιό που κάνουν πολλές

γυναίκες να δείχνουν σαν ρολό κοτόπουλο 

 

" Εν δυνάμει, τα autonomous οχήματα και γενικώς τα οχήματα που καθοδηγούνται απο υπολογιστές , μπορούν να μειώσουν πρωτογενώς τα ατυχήματα καθότι

ασφαλέστερα "

 

Παράδειγμα λογικής : υποχρεωτικά health check ups απο ασφαλιστικούς φορείς στο εξωτερικό , 1 φορά το 6μηνο . Προφανώς και υπάρχει μια κοινωνική πολιτική 

αλλά underneath it, συμφέρει πολύ περισσότερο να θεραπεύσεις κάτι εν τη γενέσει του παρά όταν θα έχει προχωρήσει = λιγότερα λεφτά.

 

Βάσει αυτών των σκέψεων , θα συνέχιζα το θέαμα στο Yabanaki 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως ένα concept που υπάρχει για τα αυτόνομα αυτοκίνητα είναι να μην έχει κανείς δικό του αμάξι, αλλά να υπάρχουν αυτόνομα αυτοκίνητα που θα κυκλοφοράνε, θα μπορείς να μπεις μέσα και να τα χρησιμοποιήσεις για να πας στη δουλειά σου.

 

Εφιαλτικό μου ακούγεται :p

Link to comment
Share on other sites

θαύμα? απλά πήρε χαμπάρι πως δεν το έχει (ή τον έστειλαν οι παραγωγοί)
όπως και να έχει προσωπικά δεν θα μου λείψει
 

http://www.radiotimes.com/news/2016-07-04/chris-evans-quits-top-gear-after-just-one-series

Έγινε επεξεργασία από shattered
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.