Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 9 ώρες, το μέλος PetrosD έγραψε:

Μα πώς αντέχεις να γνωρίζεις ότι είναι έτσι; Ένα τρίψιμο θέλουν και ένα-δύο χέρια μαύρο σπρέι.

 

Για το μπαλένουρα δεν παίζει...

Είναι roadwarrior δεν θέλει κρέμες και πατσουλιά αυτό.?

 

john_platt_before_the_dirt_mad_max_fury_road_7.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, PetrosD said:

Μα πώς αντέχεις να γνωρίζεις ότι είναι έτσι; Ένα τρίψιμο θέλουν και ένα-δύο χέρια μαύρο σπρέι.

 

Θα έβγαζες τα λάστιχα για να το κάνεις αυτό;

Είναι και οι δικές μου σκουριασμένες, και σκεφτόμουν να τις βάψω, αλλά δεν έχω σχεδιάσει ακόμη τη διαδικασία στο μυαλό μου ?

 

Επίσης, δεν έχω κάποιον χώρο που να μπορώ να χρησιμοποιήσω σπρέι, οπότε σκεφτόμουν να τις βάψω προσεκτικά με πινέλο. Ίσως με κάποια "σφυρήλατη" μπογιά που είναι ανθεκτική και δεν αφήνει πινελιές.

 

Γνώμες;

Έγινε επεξεργασία από nickstamat
Link to comment
Share on other sites

Ενα σημερινό αυτοκινητιστικό κλικ με το ypsilon που κυκλοφορώ σχεδόν ένα μήνα τώρα μιας και το golf θέλει διάφορα μαζέματα...?

 

Το μικρό είναι αφασία, χωράει σχεδόν παντού και με αρκετό γκάζι και αρκετό πήξιμο στην κίνηση καίει ~ 6 lt/100km (με το start stop αρκετές φορές απενεργοποιημένο γιατί μου τη σπάει να σβήνει οταν έχω a/c) 

 

30312746157_0481d14cd2.jpg

Night ride by Andreas Tsonis, on Flickr

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 10 ώρες, το μέλος and64 έγραψε:

Ενα σημερινό αυτοκινητιστικό κλικ με το ypsilon που κυκλοφορώ σχεδόν ένα μήνα τώρα μιας και το golf θέλει διάφορα μαζέματα...?

 

Το μικρό είναι αφασία, χωράει σχεδόν παντού και με αρκετό γκάζι και αρκετό πήξιμο στην κίνηση καίει ~ 6 lt/100km (με το start stop αρκετές φορές απενεργοποιημένο γιατί μου τη σπάει να σβήνει οταν έχω a/c) 

 

30312746157_0481d14cd2.jpg

Night ride by Andreas Tsonis, on Flickr

 

Αν είναι το diesel και πολύ καις.

Εμείς με Υ φίλου πήγαμε σε ένα ορεινό χωριό των Τρικάλων κάνα 350 χλμ να πάς, συν τις βόλτες μας εκεί και πίσω, 3 άτομα.

Γύρω στα 35 € πετρέλαιο. Αυτά βέβαια πριν 2 χρόνια. Έκτοτε τσίμπησε το diesel.

Με το aygo της κοπέλας μου 70 ευρώ βενζίνα, πήγαινε έλα μόνο δε φτάνουν.

 

Fiat μηχανή έχει όπως και τα corsa εώς τώρα.

Και panta και mito και 500 και punto βγαίνουν με το συγκεκριμένο μοτέρ νομίζω. 1,3mtj

 

Χωρίς  adblue, τυχεροί όσοι τα πήραν αρκεί να μην κάνουν καμιά κωλοτούμπα οι πολιτικοί μας και τα διώξουν εκτός αθήνας.

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Golf mk6 2009 ,1.4 TSI 160HP ,  σχεδον  ετοιμο το πρωτο σταδιο..

 

 

- Προγραμμα APR Stage I / RON 98
- Φιλτρο K&N σε carbon βαρελακι (by RTMG)
- Πολλαπλασιαστες NGK απο R8 με ανταπτορα (by RTMG)
- Μπουζι NGK bkr7eix - 2667
- Αλλαγη κολαρου Εισαγωγης turbo (by RTMG)
- Σκαστρα RTMG Vol3 κλειστου τυπου


 Αναμενεται να εγκατασταθει Defi Advance ZD (μετ/σμενο αλλα αυθεντικο απο UK) και ενα φιλτρο αναθυμιασεων απο RTMG παλι


 Τον αλλο μηνα παμε (επιτελους) για εξατμιση : 73,5 DP, 200αρι μεταλλικος καταλυτης, κλαπετο ηλεκτρονικο και διπλα τελικα τυπου GT, σε γνωστο Γλυφαδιωτη εξατμισα.

Engine_1.jpg

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

 
Αν είναι το diesel και πολύ καις.
Εμείς με Υ φίλου πήγαμε σε ένα ορεινό χωριό των Τρικάλων κάνα 350 χλμ να πάς, συν τις βόλτες μας εκεί και πίσω, 3 άτομα.
Γύρω στα 35 € πετρέλαιο. Αυτά βέβαια πριν 2 χρόνια. Έκτοτε τσίμπησε το diesel.
Με το aygo της κοπέλας μου 70 ευρώ βενζίνα, πήγαινε έλα μόνο δε φτάνουν.
 
Fiat μηχανή έχει όπως και τα corsa εώς τώρα.
Και panta και mito και 500 και punto βγαίνουν με το συγκεκριμένο μοτέρ νομίζω. 1,3mtj
 
Χωρίς  adblue, τυχεροί όσοι τα πήραν αρκεί να μην κάνουν καμιά κωλοτούμπα οι πολιτικοί μας και τα διώξουν εκτός αθήνας.
Ναι multijet είναι ξέχασα να το αναφέρω! Είναι ψιλοσκισμενο όμως (νοικιαρικο γαρ), υποθέτω με ένα καλό service και ποιο ελαφρύ πόδι (και λιγότερη κίνηση-πιο "απλωτές" διαδρομες) θα κατέβει κι άλλο.

Ψυχωμενο μοτέρ πάντως αν και αναμενόμενα έχει lag χαμηλά, φαίνονται τα κυβικά...3f487060e27c84301897baa0da32d2ab.jpg

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@uhu, το βασικό πρόβλημα είναι ότι το διάλυμα ουρίας (DEF - Adblue) οδηγεί σε αυξημένη πολυπλοκότητα για να θεραπεύσει ένα πρόβλημα που είναι εγγενές σε όλους τους ντήζελ (εκπομπές NOx). Πάντως, εκτός αν κάνεις τεράστιες αποστάσεις, με 1-2 γεμίσματα το χρόνο είσαι καλυμμένος. Απλώς το ελέγχεις περιστασιακά μαζί με το ψυκτικό ή τα λάδια σου.

 

Ακόμη κι αν αδειάσει το ρεζερβουάρ του Adblue, νομίζω όλοι οι κατασκευαστές ρίχνουν μόνο την απόδοση του κινητήρα (για μειωμένους ρύπους), μέχρι να το συμπληρώσεις. Μπορεί αν το αγνοήσεις τελικά να "κλειδώνει", αλλά είναι πολύ απλό να έχεις 1 μπουκάλι στο πορτ-μπαγκάζ για κάθε ενδεχόμενο (αρκεί να το ανανεώνεις).

 

Από την άλλη, παλιότερα επιβατικά ντήζελ με υψηλές εκπομπές NOx αισθάνομαι ότι δεν έχουν θέση σε μητροπολιτικά κέντρα. Ας κλείσουν τον κύκλο τους και ας αντικατασταθούν από λιγότερο ρυπογόνες εναλλακτικές.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 22 λεπτά, το μέλος acct έγραψε:

Από την άλλη, παλιότερα επιβατικά ντήζελ με υψηλές εκπομπές NOx αισθάνομαι ότι δεν έχουν θέση σε μητροπολιτικά κέντρα. Ας κλείσουν τον κύκλο τους και ας αντικατασταθούν από λιγότερο ρυπογόνες εναλλακτικές.

 

Σωστό μεν αυτό που λές.

Αλλά τώρα μιλάμε για ελλάδα, που τους παρακαλάμε να μας αφήσουν να λειτουργούμε τα εργοστάσια στην πτολεμαϊδα για καμιά 10ετία ακόμα.

Που ο κάθε ένας που έχει τζάκι στο κέντρο μπορεί να καίει έχει δεν έχει αιθαλομίχλη και αμα λάχει καίει και κανένα νοβοπάν η κανά παλιό βαμμένο έπιπλο. 

Μην ξεχνάς τελευταία 5ετία που κάποιοι έβαλαν και ξυλόσομπες και πέλετ.

Και φυσικά τα ταξί μας.

Diesel 15ετίας με βαλβίδες egr canceled και δεν βλέπω καμιά πρόνοια από πλευράς κυβερνήσεων για αντικατάστασή τους ή έστω για κίνητρα αντικατάστασης από all electric ή έστω από hybrid.

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος YDinopoulos έγραψε:

... κλαπετο ηλεκτρονικο και διπλα τελικα τυπου GT, σε γνωστο Γλυφαδιωτη εξατμισα.

Engine_1.jpg

Ποια είναι η χρησιμότητα αυτού του κλαπέτου;

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, YDinopoulos said:

Τον αλλο μηνα παμε (επιτελους) για εξατμιση : 73,5 DP, 200αρι μεταλλικος καταλυτης, κλαπετο ηλεκτρονικο και διπλα τελικα τυπου GT, σε γνωστο Γλυφαδιωτη εξατμισα.

 

Μαυροιδάκος να υποθέσω.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Γιάννης_84 said:

Ποια είναι η χρησιμότητα αυτού του κλαπέτου;

 

  Καταργει τελειως οτιδηποτε υπαρχει μετα απο αυτο και γινεται ελευθερο. Σε ΠΟΛΥ μεγαλα setup, κερδιζει αρκετα.  Να πω την αληθεια, εαν δεν ηταν δωρο απο φιλο δεν θα το εβαζα / σκεφτομουν καν...

 

58 minutes ago, trib said:

 

Μαυροιδάκος να υποθέσω.

Ναι, απλα δεν θελω να κανω τσαμπα διαφημιση :p 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.