Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

12 hours ago, schumifer said:

Πετρέλαιο εν Αθήναις, τι θεωρείς ότι θα κερδίσεις; Κατανάλωση πάντως όχι. Ίσως αν ο κινητήρας έχει αραιότερα σέρβις να έχεις ένα μικρό κέρδος εκεί

 

αν το συγκρίνομαι  με το δικό μου που στην πόλη πάει στα 9 λίτρα βενζίνας ένα πιο νέο αυτοκίνητο καινούργια τεχνολογίας θα είναι λιγότερο πιστεύω 

πχ 308 στα 7 λίτρα πετρέλαιο + μικρότερα τέλη κυκλοφορίας λόγο  χαμηλότερων ρύπων ( τώρα έχω 255 ευρό λόγο κυβικών 2009 μοντέλο  )

+ ότι τώρα τα πετρελαιοκινητα είναι πιο φθηνά στην αγορά του μεταχειρισμενα λόγο μεγάλης διαθεσημοτητας 

 

12 hours ago, Rusty_Cookie said:

 

Ακριβότερα σερβις και προβλήματα με το DPF.

 

ήξερα για πιο αραιά σέρβις για το κόστος δεν το ήξερα 

και όντως τα  dpf  με προβληματιζουν 

Link to comment
Share on other sites

Τα diesel έχουν dpf (με τα όποια προβλήματά τους)
αλλά έχει ξεκινήσει και η διάδοση του gpf (gasoline particulate filter), δηλαδή ότι είναι και το dpf αλλά για βενζίνη (κυρίως σε Euro 6d-TEMP οχήματα)
οπότε τα φίλτρα σωματιδίων θα είναι κοινό πρόβλημα και στα μεταχειρισμένα οχήματα σε 3-4 χρόνια
 

 

ps. αν δεν κάνω λάθος euro 6d-temp είναι οποιοδήποτε νέο μοντέλο μπήκε στην αγορά μετά από τον 9/2019

Link to comment
Share on other sites

Τα ίδια σκεφτόμουν κι εγώ για το πετρέλαιο αλλά μέσα στην πόλη (και εννοώ κέντρο Αθήνας με 12χλμ πήγαινε έλα, τη μισή διαδρομή κρύα τον χειμώνα) έχω κατανάλωση 4 - 5λ/100χλμ, το κόστος aftermarket ανταλλακτικού dpf καταλύτη έχει 280-320€ λίγο ακριβότερο από έναν απλό καταλύτη.

Κατά άλλα οι πιθανές ζημιές είναι πολύ κοντινές με τη βενζίνη. Αλλού το ένα πιο ακριβό αλλού το άλλο.

 

Υ.Γ. Για τη νοθεία, στου θείου μου το βενζινοκίνητο προ δεκαετίας από νοθευμένο καύσιμο έπαθε ολική ζημιά ο κινητήρα και αλλάχτηκε στην εγγυήση ΜΒ.

Link to comment
Share on other sites

Clio IV 1,5 dci του '14 με ~70κ απροβλημάτιστα χιλιόμετρα (αν και κατά κύριο λόγο κινούμαι σε εθνικές οδούς και Αττική οδό και πολύ λιγότερο μέσα στην Αθήνα). Αν δεν είχαν μειωθεί τα χιλιόμετρα μου στο μισό λόγω αλλαγής δουλειάς πριν μερικά χρόνια, εύκολα θα ξανά αγόραζα diesel.

Link to comment
Share on other sites

πριν 7 ώρες, το μέλος daospi έγραψε:

Clio IV 1,5 dci του '14 με ~70κ απροβλημάτιστα χιλιόμετρα (αν και κατά κύριο λόγο κινούμαι σε εθνικές οδούς και Αττική οδό και πολύ λιγότερο μέσα στην Αθήνα). Αν δεν είχαν μειωθεί τα χιλιόμετρα μου στο μισό λόγω αλλαγής δουλειάς πριν μερικά χρόνια, εύκολα θα ξανά αγόραζα diesel.

 

Με τα ποσά άλογα?

Link to comment
Share on other sites

@GoMaR

Πήγα σήμερα για ιμάντες να αλλάξω και εκεί που ξεβιδωναμε είδαμε κάπου νερό (στο βυζί από κάτω αυτό είναι για τον gomar) αλλιώς θερμοστάτη με περίβλημα ως παρακάτω

IMG_20200226_154554.thumb.jpg.96128d6058427c504e7944ba7557fff4.jpg

 

 

Τέλος έχανε αστην κάτω μεριά εκεί που φενεται υγρό

IMG_20200226_154915.thumb.jpg.7502efaf614229a1b7dcd68b2421987f.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 25/2/2020 at 10:03 ΜΜ, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε:

Τι αμάξι και πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει αν επιτρέπεται?

 

Fiat punto 1,3d αρχές 15 τώρα έχει 90χιλχλμ.

Βέβαια άλλαξα λάστιχα με σπορ αντί για green που είχε, όπως και αύξησα το πελμα από 195 σε 205, άρα και επιπλεον μεγαλύτερη διάμετρος.

Το αποτέλεσμα είναι εντός πολης μισό λίτρο παραπανω, αλλά χαλάλι γιατι βελτιώθηκε η συμπεριφορά του (πιο φτηνη διασταση κατά 150€ στην τετραδα).

Link to comment
Share on other sites

On 2/26/2020 at 12:06 AM, daospi said:

Clio IV 1,5 dci του '14 με ~70κ απροβλημάτιστα χιλιόμετρα (αν και κατά κύριο λόγο κινούμαι σε εθνικές οδούς και Αττική οδό και πολύ λιγότερο μέσα στην Αθήνα). Αν δεν είχαν μειωθεί τα χιλιόμετρα μου στο μισό λόγω αλλαγής δουλειάς πριν μερικά χρόνια, εύκολα θα ξανά αγόραζα diesel.

 

αν σου είναι εύκολο δώσε μας καμμια πληροφορία πχ κόστος σέρβις εντυπώσεις από  το αμάξι η κατά εσένα πλεονεκτήματα / μειονεκτηματα .

Link to comment
Share on other sites

Για του τουτακιδες και ειδικα τους πετρελαιου... SIANIS SERVICE...τσάμπα πραάμα...

Έχει και στο site online τις τιμές απο τα πακετα σερβις!

Έδωσα 225 για Λάδια , φίλτρο λαδιού, φίλτρο πετρελαίου, φίλτρο καμπίνας, βαλβολίνες και τακάκια μπρος πίσω 225 ευρώ...στην αντιπροσωπία 340 ευρώ ζήτησαν (τουοτα Κηφισός)

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος noway έγραψε:

 

αν σου είναι εύκολο δώσε μας καμμια πληροφορία πχ κόστος σέρβις εντυπώσεις από  το αμάξι η κατά εσένα πλεονεκτήματα / μειονεκτηματα .

 

Τελευταίο service πριν 1 εβδομάδα, εκτός αντιπροσωπείας φυσικά, αλλαγή λαδιών & υγρά φρένων (πήγα τα δικά μου), φίλτρα λαδιού / καμπίνας (δε θυμάμαι για πετρελεαίου, θα το δω), κόστος 100€.

 

Σε γενικές γραμμές είμαι αρκετά ευχαριστημένος, χωρίς το αμάξι να είναι τέλειο φυσικά. Οικονομικό, αξιόπιστο μοτέρ, δε καίει λάδια, τα 90 άλογα -για τους πιο ανήσυχους οδηγούς είναι λίγα- είναι υπεραρκετά για αστικές διαδρομές. Δε μου έχει βγάλει κάτι το σοβαρό (εκτός από ένα καμμένο ηχείο το οποίο αλλάχτηκε στην εγγύηση). Οι χώροι πίσω  είναι οριακοί για ενήλικες, η ανάρτηση  (προερχόμενος απο Citroen C5) μου φαίνεται αρκετά σκληρή αλλά με καλά κρατήματα (με έσωσε σε μία περίπτωση αυτό), η ποιότητα σε μερικά πλαστικά και η συναρμογή θα μπορούσε να είναι καλύτερη καθώς κάποιες φορές υπάρχουν τριγμοί αλλά όχι κάτι το τρομερό. Τα μαμά Continental ecocontact ήταν επιεικώς για τα σκουπίδια όταν είχε νερό ο δρόμος και αλλάχτηκαν στον πρώτο χρόνο. Το μεγαλύτερο πρόβλημα του αυτοκινήτου (όλα της 1ης γενιάς, τα pro-facelift) είναι ότι έχoυν πολύ μικρή δαγκάνα στα μπροστά φρένα (πίσω έχει ταμπούρα) και τρώει τα τακάκια και τους δίσκους πολύ πολύ γρήγορα. Αυτή τη στιγμή είμαι στο 3ο σετάκι τακάκια και 2ο σετ δίσκους (μάρκα TRW, αλλαγμένα πριν 1,5-2 χρόνια αν θυμάμαι καλά) αλλά έχουν ψωμί ακόμα (τα μαμά ΑΤΕ έλιωσαν πολύ πιο γρήγορα).

 

Έγινε επεξεργασία από daospi
  • Like 1
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.