GoMaR Οκτώβριος 8, 2015 #61 Οκτώβριος 8, 2015 H mclaren δε συγχωρει λαθος.Η μιουρα μαζευεται αν σου φυγει ομως.Αλλα συμφωνω με τον @.Τον αμαζευτο εχει! Την θεωρω απο τα πιο δυσκολα αμαξια του AC..Το ξαναλεω , ειναι απο τα αμαξια που πρεπει να τα οδηγησεις full manual για να καταλαβεις τι αμαξι ειναι πραγματικα και να μπορεις να το φτασεις στα ορια του.(ακους panosdimp? )Τα φρενα του ειναι πολυ καλα..Πλακωνεσαι στην αρχη , γονατιζει ολο το αμαξι και λιγο πριν ξεκινησουν να μπλοκαρουν οι τροχοι , αφηνεις και ξανα πατας.και οσο φρεναρεις τοσο πιο συντομες κινησεις θελει.Στην λογικη του abs θελει.
panosdimp Οκτώβριος 8, 2015 Author #62 Οκτώβριος 8, 2015 H mclaren δε συγχωρει λαθος.Η μιουρα μαζευεται αν σου φυγει ομως. Αλλα συμφωνω με τον @.Τον αμαζευτο εχει! Την θεωρω απο τα πιο δυσκολα αμαξια του AC..Το ξαναλεω , ειναι απο τα αμαξια που πρεπει να τα οδηγησεις full manual για να καταλαβεις τι αμαξι ειναι πραγματικα και να μπορεις να το φτασεις στα ορια του.(ακους panosdimp? ) Τα φρενα του ειναι πολυ καλα..Πλακωνεσαι στην αρχη , γονατιζει ολο το αμαξι και λιγο πριν ξεκινησουν να μπλοκαρουν οι τροχοι , αφηνεις και ξανα πατας.και οσο φρεναρεις τοσο πιο συντομες κινησεις θελει.Στην λογικη του abs θελει. Kαλά κατέβα εσύ από το καπό και μετά μου λες κι εμένα :p
liakjim Οκτώβριος 8, 2015 #63 Οκτώβριος 8, 2015 Kαλά κατέβα εσύ από το καπό και μετά μου λες κι εμένα :p Πες τα!!!
GoMaR Οκτώβριος 8, 2015 #64 Οκτώβριος 8, 2015 Μονο που απο το καπο φαινεται πως πας πιο γρηγορα οποτε δεν ειναι υπερ μου ανεβαζω βιντεο απο τη χθεσινη μαχη @panosdimp!
GeoF1 Οκτώβριος 8, 2015 #65 Οκτώβριος 8, 2015 Εγω σημερα θα μπω. Χθες με κερδισε το RUSH που ειχε το σταρ!! Ρεαλιστικος στοχος αφου βαλω το best.ini να κατεβω τα 2 λεπτα! Μη γελατε ρε!!!
Billys Οκτώβριος 8, 2015 #66 Οκτώβριος 8, 2015 Δεν ειναι και το πιο ιδανικο αμαξι για καποιον που δεν εχει εξοικειωθει αρκετα σε τιμονιερα ακομα..με το pad το πας πιο ευκολα στο "οριο" αλλα θελει προσοχη παλι.. Ωραιο combo οπως και να χει! Gomar ,thodoris και λοιποι μπραβο σαν να ειστε απο αλλον πλανητη...
GoMaR Οκτώβριος 8, 2015 #67 Οκτώβριος 8, 2015 Φοβερο κυνηγητο.Και ειδικα με αυτο το αμαξι.Δεν ειναι μονο δυσκολο να φτασεις καποιον , αλλα να τον περασεις κιολας.Και ποσο μαλλον εναν δυσκολο αντιπαλο σαν τον Παναγιωτη.Μπραβο που κραταγες την θεση σου και εδειχνες να μη σε ενοχλει που ημουν απο πισω σου (ακουστηκε καπως αυτο ) Ολα ξεκινησαν απο ενα λαθος και καταληγουν με λαθος... Αξιζουν τα 10λεπτα του βιντεο πιστευω.
thazio Οκτώβριος 8, 2015 #68 Οκτώβριος 8, 2015 Αχ αυτή miura... αν δεν έχετε δει αυτή την ταινία απλά χάνετε... Καμία σχέση με το χάλια remake!
gchristod Οκτώβριος 8, 2015 #69 Οκτώβριος 8, 2015 Αχ αυτή miura... αν δεν έχετε δει αυτή την ταινία απλά χάνετε... Καμία σχέση με το χάλια remake! On days like these στις Άλπεις με τη Μιούρα.... Του το χάλασε λίγο όμως η μπουλντόζα μετά το τούνελ [emoji12]
panosdimp Οκτώβριος 8, 2015 Author #70 Οκτώβριος 8, 2015 Φοβερο κυνηγητο.Και ειδικα με αυτο το αμαξι.Δεν ειναι μονο δυσκολο να φτασεις καποιον , αλλα να τον περασεις κιολας.Και ποσο μαλλον εναν δυσκολο αντιπαλο σαν τον Παναγιωτη. Μπραβο που κραταγες την θεση σου και εδειχνες να μη σε ενοχλει που ημουν απο πισω σου (ακουστηκε καπως αυτο ) Ολα ξεκινησαν απο ενα λαθος και καταληγουν με λαθος... Αξιζουν τα 10λεπτα του βιντεο πιστευω. Ακόμα και τώρα που το παρακολουθούσα ήμουν σφιγμένος μη τυχόν και με περάσεις παρ΄ όλο που ήξερα την κατάληξη χαχαχα Πέρα απ΄ όλα αυτά αν θέλω να είμαι ανταγωνιστικός την Κυριακή πρέπει να αλλάξω τελείως τακτική αυτή η οδήγηση σαν τη γιαγιά μου φαίνεται παρωχημένη και δεν γράφει καθόλου στο φακό.
GoMaR Οκτώβριος 8, 2015 #71 Οκτώβριος 8, 2015 Ακόμα και τώρα που το παρακολουθούσα ήμουν σφιγμένος μη τυχόν και με περάσεις παρ΄ όλο που ήξερα την κατάληξη χαχαχα Πέρα απ΄ όλα αυτά αν θέλω να είμαι ανταγωνιστικός την Κυριακή πρέπει να αλλάξω τελείως τακτική αυτή η οδήγηση σαν τη γιαγιά μου φαίνεται παρωχημένη και δεν γράφει καθόλου στο φακό. ....manual
liakjim Οκτώβριος 8, 2015 #72 Οκτώβριος 8, 2015 πφφφφ , replay με το απαίσιο vignette filter και με αντιπάλους έναν τύπο που παίζει με paddles σε αυτοκίνητο του 60 και έναν άλλον που παίζει ξαπλωμένος στο καπό... Βαρετο...
Aris Teidis Οκτώβριος 8, 2015 #74 Οκτώβριος 8, 2015 Μιλησε ο οδηγος που τρεχει με gamepad Γρήγορος στο τιμόνι γρήγορος και στα "λόγια"! 1-1
Georgiadis Giorgos Οκτώβριος 8, 2015 #75 Οκτώβριος 8, 2015 Με τις αλλαγές που έρχονται (οσονούπω) και τον 64bit client πιστεύεται πως θα ήταν καλύτερο ένα καινούργιο clean install ή το αφήνουμε όπως έχει??
liakjim Οκτώβριος 8, 2015 #76 Οκτώβριος 8, 2015 Μιλησε ο οδηγος που τρεχει με gamepad Ναι δεν το 'ξερα πως θα έπρεπε να βάλω στο καράβι τη G27 με το wheel stand pro. Θα τα πούμε την Κυριακή...
wolves Οκτώβριος 8, 2015 #78 Οκτώβριος 8, 2015 Με τις αλλαγές που έρχονται (οσονούπω) και τον 64bit client πιστεύεται πως θα ήταν καλύτερο ένα καινούργιο clean install ή το αφήνουμε όπως έχει?? To αφηνεις οπως ειναι. Αν δεις οτι σου βγαλει καποιο προβλημα, κανεις ενα repair απο το steam.
panosdimp Οκτώβριος 8, 2015 Author #79 Οκτώβριος 8, 2015 έναν τύπο που παίζει με paddles σε αυτοκίνητο του 60 Δεν έχω να πω τίποτα άλλο παρα μόνο "κι εσύ τέκνον Βρούτε?"Και να δικαιολογήσω την επιλογή παντλς θα πω πως εγκώ από παιδί ονειρευόμουν να οδηγήσω με paddles τα βλεπα στην f1 και θαύμαζα την ταχύτητα της αλλαγής και μονολογούσα πως γίνεται αυτό χωρίς συμπλέκτη πω πω τεχνολογίαααα (είμαι και λίγο παλιός εε)Ε τώρα που μου δόθηκε η δυνατότητα δεν ξαναγυρίζω στο συμπλέκτη ,από την άλλη αυτός ο μάπα συμπλέκτης και το λεβιεδάκι που μοιάζει με παιδικό παιχνίδι της g27 ε δεν με εξιτάρουν τόσο ώστε να τα χρησιμοποιήσω τι να κάνουμε .Μου δόθηκε η δυνατότητα να οδηγήσω τα m3 των δύο προηγούμενων γενεών και με Paddles αλλά και με συμπλέκτη η απόφασή μου τελεσίδικη προτιμώ τα paddles ανεπιστρεπτή .Τώρα αν έχουμε κάποια στιγμή τη δυνατότητα να υποχρεώσουμε τους οδηγούς μέσω σέρβερ σε χρήση συμπλέκτη ε πάλι θα λάβω μέρος και θα το πάω κι έτσι, είπαμε δεν λέμε όχι σε τίποτα προς το παρών δεν γουστάρω με τίποτα.
Georgiadis Giorgos Οκτώβριος 8, 2015 #80 Οκτώβριος 8, 2015 @panosdimp Άσε με να μαντέψω... Οδηγείς αυτόματο reallife έτσι?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.