Jump to content



[Greek Gatherings 5/6/2016] MX-5 & GT86 @ Nurburgring Sprint


Recommended Posts

πριν 38 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

Ξανα ριχνω στο τραπεζι την αλλαγη μερας-ωρας για το καλοκαιρι.

Πιστευω παρασκευη ειναι μια χαρα γτ δεν εχουμε δουλεια τη επομενη αρα μπορουμε να το κανουμε αργα και να ερθουν ολοι, κανουμε πολ στην τελικη.

ΣΚ τωρα το καλοκαιρι θελουμε να παμε για κανα μπανιο να φυγουμε κανα διημερο και τα σχετικα.

Μπορεί να μην έχουμε δουλειά την επομένη αλλά από φυσική κατάσταση είμαι ίσα με το πάτωμα, λιώμα - μου βγαίνει όλη κούραση της εβδομάδας, αλλά εγώ δεν είμαι πλέον τακτικός πελάτης του Gatherings οπότε μην δίνετε και τόση σημασία στα λεγόμενά μου...

Link to comment
Share on other sites

@uhu

Εγώ πάλι βλέπω μόνο κέρδος με τα paddles, αν κοιτάξεις τελικές στην ευθεία με mazda είναι στα 176 km με η χωρίς paddles. 

Αν τώρα βάλεις τους κινδύνους να χάσεις ταχύτητες και να πάθει ζημιά το σαζμαν συν το ότι χρειάζεται να ξέρεις και τεχνική μύτη τακούνι για να πας τάπα ε τότε η ζυγαριά γέρνει προς τα paddles και μένει μόνο η αίσθηση για το σίφτερ που είναι πράγμα αμφιλεγόμενο κι αυτό. 

Προσωπικά εγώ ήμουν πάνω απο 5/10 πιο γρήγορος με τα paddles και μάλιστα με επαφή μόλις 2 γύρων. 

Μου τά χανε πει μερικοί δεν τους άκουσα, τώρα δυσκολεύομαι να ξαναγυρίσω στα paddles γιατί θα φάω κράξιμο :p :).

Έγινε επεξεργασία από panosdimp
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 13 λεπτά, το μέλος Aris Teidis έγραψε:

Μπορεί να μην έχουμε δουλειά την επομένη αλλά από φυσική κατάσταση είμαι ίσα με το πάτωμα, λιώμα - μου βγαίνει όλη κούραση της εβδομάδας, αλλά εγώ δεν είμαι πλέον τακτικός πελάτης του Gatherings οπότε μην δίνετε και τόση σημασία στα λεγόμενά μου...

Και εγω κουρασμενος θα ειμαι αλλα μενω μεχρι αργα και παιζω, λογο εντασης δεν μπορω να κοιμηθω. ΣΚ εδω στην πατρα που τα εχουμε ολα κοντα την κανεις ευκολα διημερο για χαλαρωση οποτε θα ριξεις ακυρο στον αγωνα εστω κι αν θες να ερθεις. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Lylankor said:

Έχει κάποιος το replay και όρεξη για upload? :) (edit: δεν είχα ρυθμίσει το μέγιστο όριο αρχείου πάλι :()

 

@sosna τελική δεν φαίνεται να έχασες από τον τελευταίο γύρο που έκανες στο lap comparison. Τέλος πάντων, συγνώμη θα είμαι πιο προσεκτικός, αλλά όσο επιθετικός μπορεί να ήμουν εγώ πιστεύω άλλο τόσο προσπάθησες να αμυνθείς χαμένη θέση σε εκείνο το σημείο.

 

Ταχύτερο γύρο έκανα γιατί ανεβαίνει το γκριπ ;)

Αυτό δε σημαίνει οτι με τις επαφές δεν αλλάζει η συμπεριφορά του αυτοκινήτου.Είχα χάσει στις ευθείες.

 

Επιθετικός δεν ήμουν γιατί δεν προσπαθούσα να αμυνθώ.Απλά προσπαθούσα να στρίψω δίνοντάς σου χώρο.Αν στο σημείο που με πέταξες έξω κρατούσα τη γραμμή μου θα σβούριζες btw.

 

Επίσης όταν σε λέω οτι κόβεις κ μου απαντάς οτι το έκαναν/κάνουν κ οι άλλοι δε σημαίνει οτι είναι οκ.Άλλο να σου φύγει κάποιες φορές κ άλλο να βγαίνεις εντελώς εκτός πίστας μαζεύοντας παραπάνω χιλιόμετρα.Σκέψου να το κάναμε όλοι αυτό τι θα γινόταν.;)

 

Επίσης το σχόλιό σου για τα 10 δευτερόλεπτα δεν μου φάνηκε καυστικό γιατί το αμάξι που είχα προπονηθεί ήταν το Μαζντάκι κ ήμουν χαλαρά μισό δευτερόλεπτο κάτω,άρα υπό κ.σ. δεν θα είμασταν καν κοντά :) Επειδή όταν μπήκα στο σέρβερ είδα οτι είχε γίνει ενιαίο επέλεξα το challenge του Τουότα κ τελικά καλά έκανα γιατί κοπάνησα τον Άκη.:amen::hehe:

 

Αν βρεις το ριπλέι δες τη μάχη που είχαμε με τον Χριστιανό στους 4 τελευταίους γύρους κ σύγκρινέ τη με τη δική μας.

 

Ελπίζω να καταλαβαίνεις τον τρόπο που σου γράφω τα παραπάνω.:)

6 hours ago, panosdimp said:

Αυτό λέει πως δεν κάνεις άρα ούτε κ αυτός. 

Να δώσω κι εγω τα συγχαρητήρια για το κόμπο παρ ότι δεν πάω τα road cars δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω τα θετικά τους,είναι πολύ δύσκολο να πας γρήγορα ένα αργό αυτοκίνητο κι ακόμα πιο δύσκολο να έχεις τέτοια σταθερότητα όπως αυτή των πρώτων. 

Lylankor μπήκες σφαίρα με το δεξί κ θα μείνεις, ολα όσα γράφτηκαν είναι ενα είδος βαπτισματος τα ίδια είχα τραβήξει κι εγώ με τις παραβάσεις που έκανα κ συνεχίζω να κάνω. Είμαστε καλή παρέα αλλά στον αγώνα πέφτουν κορμιά και την επομένη εδώ μέσα ανάβουν τα πληκτρολόγια, στο τέλος όλοι μαθαίνουμε και το αξιόμαχο ανεβαίνει. 

Σοσνακο είσαι παλιοεγωιστής σπάνιο πράγμα εδώ μέσα :p ήθελες τόσο πολύ να πιάσεις τον Ακη σε καταλαβαίνω.

Τι σε έκαμε βρε το παλικάρι που σ έκλεισε την πόρτα στα μούτρα ?

Καλά σ έκανε μπήκες θρασυτατα την τελευταία στιγμή, τι αμάξι να πάρω δώστε μου σετάπ κ τέτοια γλαφυρά κ θέλεις να είσαι κ στο βάθρο ?

Εγώ πάντως καλά πέρασα, κατέλαβα επάξια την  τελευταία θέση αφού πρέπει να είμαι ο μόνος που τρακαρα με την μπαριέρα μετωπικά τρομάρα μου,είχα κ μια επώδυνη επαφή μετά που με έστειλε στα πιτς αλλά συνέχισα ακάθεκτος ακούς lazy?

Μετά από αυτό σκέφτομαι να αποσυρθώ κ να τρέχω με το ΑΙ μόνος μπου χου χου, μην ακούς lazy.

 

Μα ήταν συμπεριφορά αυτήνανε,όχι πες μου εσύ,ήταν συμπεριφορά.

 

Το καλό είναι οτι ψυχολογικά από δω κ πέρα θαχω το πάνω χέρι γιατί με το που θαμαι πίσω του -όπως πάντα :hehe:- θα τρέμει μην τον σβουρίξω.Σαν τη φοβία πουχω με τον Lazy ένα πράγμα.:kiss2::hehe: πλάκα κάνω μην αρχίσεις τα alt f4 ε!:wub:

 

Μα όλοι οι προδότες πήραν το κ@λοΜάζντα.Ε έιπα να πάρω το καλό σετάπ κ να τρέξω έτσι.:hehe:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 19 λεπτά, το μέλος panosdimp έγραψε:

Εγώ πάλι βλέπω μόνο κέρδος με τα paddles, αν κοιτάξεις τελικές στην ευθεία με mazda είναι στα 176 km με η χωρίς paddles. 

Αν τώρα βάλεις τους κινδύνους να χάσεις ταχύτητες και να πάθει ζημιά το σαζμαν συν το ότι χρειάζεται να ξέρεις και τεχνική μύτη τακούνι για να πας τάπα ε τότε η ζυγαριά γέρνει προς τα paddles και μένει μόνο η αίσθηση για το σίφτερ που είναι πράγμα αμφιλεγόμενο κι αυτό. 

Προσωπικά εγώ ήμουν πάνω απο 5/10 πιο γρήγορος με τα paddles και μάλιστα με επαφή μόλις 2 γύρων. 

Εγώ πραγματικά βοηθήθηκα πάρα πολύ στο κατέβασμα όταν έβαζα πχ 2α από 4η και δεν αποσυμπλεκτάριζα πλήρως για να φάω την σφαλιάρα από το μοτέρ ενώ ταυτόχρονα είχα τέρμα το φρένο. ΠΟΛΥ καλύτερο ζύγισμα στην είσοδο.

Πραγματικά όμως όπως είπα το σημαντικότερο ήταν η αυτοσυγκέντρωση που μου δημιούργησε και η απόλυτη αναφορά στη real life. Δεν θεωρώ ότι τα παιδιά που πηγαίνουν "τάπα" παίζοντας με paddles θα χάσουν 1sec. Ίσως 0.3 και αν.

Όλα αυτά με G27, γιατί μπορεί με πολύ καλό εξοπλισμό να αξίζει ακόμα περισσότερο το manual.

Ο μοχλός της G27 είναι σαν του 206 1.1 της μάνας μου...

 

Επίσης @panosdimp θα πρέπει να δεις την τελική σε ένα πολύ γρήγορο δρόμου με shifter στην αληθινή ζωή στην Monza για παράδειγμα.

(και το υπερ-combo του @liakjim μπορέι να μας δείξει κάτι ίσως - Θα μπω την Τετάρτη)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος fatalara έγραψε:

Ξανα ριχνω στο τραπεζι την αλλαγη μερας-ωρας για το καλοκαιρι.

Πιστευω παρασκευη ειναι μια χαρα γτ δεν εχουμε δουλεια τη επομενη αρα μπορουμε να το κανουμε αργα και να ερθουν ολοι, κανουμε πολ στην τελικη.

ΣΚ τωρα το καλοκαιρι θελουμε να παμε για κανα μπανιο να φυγουμε κανα διημερο και τα σχετικα.

Ότι θέλει η πλειοψηφία ας αναλάβει κάποιος το pol.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 6 λεπτά, το μέλος panosdimp έγραψε:

Ότι θέλει η πλειοψηφία ας αναλάβει κάποιος το pol.

Αν ειμαστε δυο τρεις που εχουμε θεμα δεν εχει νοημα. 

Επειδη δεν βλεπω να εχει καποιος αλλος θεμα εκτος απο μενα και τον wolves αστο.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα με τα μάνιουαλ κατεβάσματα είναι οτι κατεβάζουμε ιδιαιτέρως γρήγορα με συνέπεια να υπερστροφάρουμε το μοτέρ.Εγώ άφηνα τα κατεβάσματα μερικές στιγμές αργότερα από οτι μου έλεγε το ένστικτό μου.Για δοκιμάστε κ αυτό.

 

Σε χότλαπ βέβαια που ίσως να χρειάζεσαι το φρένο του κινητήρα μπορείς ευκολότερα να κανιβαλήσεις.

Έγινε επεξεργασία από sosna
Link to comment
Share on other sites

@GoMaR Έχω μια G25 στην Ελλάδα απλά δε χορούσε στη χειραποσκευή... -_-.

 

@sosna

Αν έχεις χάσει στην ευθεία, έχεις χάσει το πολύ 1 χλμ/ωρα... η πρόσφυση μετά την έξοδο δεν παίζει κανένα ρόλο από τη στιγμή που φαίνεται οτι στην αρχή του γύρου σε ολόκληρη την ευθεία είσαι σταθερά σε σχέση με το γύρο του Άκη με το 86. Δεν καταλαβαίνω καν γιατί τα λες αυτά για το μάζντα κλπ τώρα, ας ήσουν με το μιατάκι και εσύ, γιατί τώρα είναι που δεν ήμασταν καν κοντά, το 0.5 το γύρο που λές είναι τα 11 δεύτερα που είχαμε διαφορά στο τέλος αλλά για κάποιο λόγο υπονοείς οτι "υπό κ. σ." θα έβρισκες άλλο τόσο. Δε θα μπώ και εγώ στο τρυπάκι με τις δικαιολογίες.

 

Όταν είπα οτι την ίδια παρατήρηση δεν θα την έκανες αν ήταν κάποιος από τους 3 πρώτους μπροστά σου νομίζω είναι ξεκάθαρο το τι θέλω να πω. Ξαναείδα και το γύρο του Ιάσονα ακριβώς πριν τον αγώνα για να δω που μπορεί να έφευγα παραπάνω. Τέλος, όπως είπα αρχικά, αυτό που με ενόχλησε ήταν το ύφος και το σχόλιό σου στο τέλος του αγώνα που δεν είχε καμία σχέση με αυτό που προσπαθείς να περάσεις τώρα.

 

Θα ήθελα ο @akis_z80 να ανεβάσει το replay μιας και δε φαίνεται να το έχει κανένας άλλος :).

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
Link to comment
Share on other sites

πριν 11 ώρες, το μέλος thazio έγραψε:

Μετά αντιμετώπισα τον Πάνο με τα semislick :D χαχαχα και αν ήμουν λίγο πιο ψύχραιμος (ένα penalty και μια καραέξοδος στα φρενα) θα παίζαμε μέχρι το τέλος.

 

 

 

 

Πηγαίναμε ωραία κάποια στιγμή. :metal:

πριν 11 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε:

Θα μου πει κάποιος μια πειστική εξήγηση για τον Πάνο και τα semis?

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Εγώ αυτό με τα semis τώρα το διαβάζω από σας, street μου έγραφε στα settings. Το replay υπάρχει;

Έγινε επεξεργασία από panos2171
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Lylankor said:

@GoMaR Έχω μια G25 στην Ελλάδα απλά δε χορούσε στη χειραποσκευή... -_-.

 

@sosna

Αν έχεις χάσει στην ευθεία, έχεις χάσει το πολύ 1 χλμ/ωρα... η πρόσφυση μετά την έξοδο δεν παίζει κανένα ρόλο από τη στιγμή που φαίνεται οτι στην αρχή του γύρου σε ολόκληρη την ευθεία είσαι σταθερά σε σχέση με το γύρο του Άκη με το 86. Δεν καταλαβαίνω καν γιατί τα λες αυτά για το μάζντα κλπ τώρα, ας ήσουν με το μιατάκι και εσύ, γιατί τώρα είναι που δεν ήμασταν καν κοντά, το 0.5 το γύρο που λές είναι τα 11 δεύτερα που είχαμε διαφορά στο τέλος αλλά για κάποιο λόγο υπονοείς οτι "υπό κ. σ." θα έβρισκες άλλο τόσο. Δε θα μπώ και εγώ στο τρυπάκι με τις δικαιολογίες.

 

Όταν είπα οτι την ίδια παρατήρηση δεν θα την έκανες αν ήταν κάποιος από τους 3 πρώτους μπροστά σου νομίζω είναι ξεκάθαρο το τι θέλω να πω. Ξαναείδα και το γύρο του Ιάσονα ακριβώς πριν τον αγώνα για να δω που μπορεί να έφευγα παραπάνω. Τέλος, όπως είπα αρχικά, αυτό που με ενόχλησε ήταν το ύφος και το σχόλιό σου στο τέλος του αγώνα που δεν είχε καμία σχέση με αυτό που προσπαθείς να περάσεις τώρα.

 

Θα ήθελα ο @akis_z80 να ανεβάσει το replay μιας και δε φαίνεται να το έχει κανένας άλλος :).

 

Από τη στιγμή που ανέβασε ο Άκης το βίντεο δε νομίζω οτι έχουμε κάτι να συζητήσουμε περαιτέρω.Αν θες κ μπορείς δες τα λάθη σου κ πράξε αναλόγως.

 

Τα υπόλοιπα που λες δεν έχουν θέση στην κουβέντα κατά την ταπεινή μου γνώμη.:)
 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sosna said:

 

Από τη στιγμή που ανέβασε ο Άκης το βίντεο δε νομίζω οτι έχουμε κάτι να συζητήσουμε περαιτέρω.Αν θες κ μπορείς δες τα λάθη σου κ πράξε αναλόγως.

 

Τα υπόλοιπα που λες δεν έχουν θέση στην κουβέντα κατά την ταπεινή μου γνώμη.:)
 

Τα υπόλοιπα εσύ τα έφερες στην κουβέντα νομίζω, απλά δεν είχαν καμία βάση και είπα να μην τα αφήσω έτσι. Νομίζω για τα λάθη μου είπα όσα είχα να πώ και συγνώμη ζήτησα, το πρόβλημα όπως λέω από την αρχή ήταν το ύφος σου στο τέλος του αγώνα και οτι κάποιοι μάλλον δεν έχουν το φιλότιμο ούτε για μια συγνώμη.

 

Ναί, το replay θέλω να το δώ γιατί 1) πριν κάνω την πατάτα είχαμε μισό γύρο μια μάχη διπλά δίπλα με τον Άκη, 2) θέλω να δω πόσες ακόμα πατάτες έκανα στον αγώνα γενικά και 3) θέλω να δω και μέσα από εσένα 2 δευτερόλεπτα πριν από εκεί που το αρχίζει ο Άκης να δώ πως κατάφερα να υπολογίσω τόσο λάθος και νόμιζα σου είχα αφήσει αρκετό χόρο στην εσωτερική. Αυτά.

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
Link to comment
Share on other sites


@Lylankor θα ανεβάσω το replay το βράδυ. Όντως ήμασταν side by side αρκετή ώρα αλλά επειδή δεν έχουμε ξανατρέξει μαζί για να γνωρίζω πώς οδηγείς, δεν ήξερα καθόλου αν με έβλεπες ή όχι. Με τους υπόλοιπους που έχουμε τρέξει δεκάδες φορές, έχουμε βρει patterns συμπεριφοράς και τις περισσότερες φορές ξέρουμε τι να αποφύγουμε ανάλογα την περίπτωση!!

 

Τα white lines είναι μια "συμφωνία "κυρίων""  (το κυρίων θέλει έξτρα εισαγωγικά :P) που έχουμε κάνει και λέει ότι η πίστα οριοθετείται από τις λευκές γραμμές. Προσπαθούμε να έχουμε πάντα 2 τροχούς εντός πίστας ασχέτως των penalties που δίνει το AC. Φυσικά από τη στιγμή που μιλάμε για fun/club racing, δεν πρόκειται για υποχρεωτικό κανόνα, αλλά για οδηγία. To μόνο που έχω στο μυαλό μου ως υποχρεωτικό σε αυτά τα races είναι το αν χτυπήσουμε κάποιον, να τον περιμένουμε σε κάποιο ασφαλές σημείο εντός του ίδιου γύρου για να δώσουμε πίσω τη θέση.

 

ps Οι κανόνες δε μπαίνουν για να μας τη σπάσουν ή να επιβάλλουμε κάτι, απλά είναι το μίνιμουμ που απαιτείται αν θέλεις να έχεις fun racing με ίσους όρους ώστε κανείς να μη θεωρείται αδικημένος.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

πριν 14 ώρες, το μέλος panos2171 έγραψε:

Εγώ αυτό με τα semis τώρα το διαβάζω από σας, street μου έγραφε στα settings

Απλώς επειδή δεν έχεις ενεργό το ptracker όσοι βλέπουμε μέσω του app την κατάταξη δεν είχαμε σωστή πληροφορία για το τι λάστιχα φοράς κλπ.

Κανονικά έτρεχες, με street - όλα οκ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.