Jump to content



[Greek Gatherings 5/6/2016] MX-5 & GT86 @ Nurburgring Sprint


Recommended Posts

1 hour ago, geovas77 said:

 

Περνάει στην ιστορία ο πρώτος μου αγώνας με triples, άλλη εμπειρία σίγουρα κατά πολύ ανώτερη του μονού monitor. Η 780 βγήκε παλικάρι κρατώντας σταθερά 90 fps σε ανάλυση 6400χ1440, νομίζω όταν πάρω την 1080 θα πάρω αλλά δύο 1440p monitors για να ταιριάζουν και οι αναλύσεις

 

Το Toyota έχει πολύ μεγάλο πλεονέκτημα λόγω μεγαλύτερης ταχύτητας στην ευθεία και η πίστα έχει δύο μεγάλες ευθείες για να τις εκμεταλλευτεί, θα ίσχυε το αντίθετο σε μια πίστα χωρίς ευκαιρία να εκμεταλλευτεί την μεγαλύτερη τελική.

Κρίμα που δεν μπόρεσα να μπω ρε γαμώτ. :(

 

Μεγειές κ καλοδούλευτες.

 

Μπορείς να με πεις πως επέλεξες 1440 ανάλυση με τις πλαινές ναναι 1200?Επίσης έχεις τραγικό distortion εικόνας ή είναι όλα aligned?

 

Σε ρωτάω γιατί από οτι έχω διαβάσει μέχρι τώρα οι nvidia υποτίθεται δεν μπορούσαν να δουλέψουν μόνιτορς με διαφορετικές αναλύσεις κ να στοιχίζουν σωστά την εικόνα αλά AMD.Εκτός αν έτρεχαν όλες στην ίδια ανάλυση,την χαμηλότερη δλδ.

Link to comment
Share on other sites

πριν 55 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

 

Βασικά σχεδόν όλα σε 1080p.

 

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Και τωρα θυμηθηκα γιατι δεν ηταν ολα φουλ,σε καποια φαση νομιζω ηταν αρκετα βαρυ το παιχνιδι για CPU,και ετρωγα μπουκαλι,ακομα και τωρα με ολα φουλ εχω AVG στα 40 stock.

Ανεβασα λιγο ρολογια και επαιξα λιγο με τις ρυθμισεις,και παει μια χαρα τωρα,σχεδον ολα τερμα,πλην smoke.

Έγινε επεξεργασία από PolomanGR
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 ώρες, το μέλος akis_z80 έγραψε:

ΜETANOHΣΤΕ όσο είναι καιρός

 

Toyoda_Loom_First_logo.jpg

 

 

Εγώ ξέρω πως ότι και να σας δώσουν εσένα κ σε μερικούς άλλους εδω μέσα το πάτε τόσο τάπα που αμφιβάλλει ακόμα και η κατασκευάστρια εταιρεία για τη γνησιότητα του αυτοκινήτου. 

Είστε αμετανόητα κ αμετάκλητα αλιενς φτου σας να μην σας βασκάνω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ωραια! Θα μπω κ γω...  Είπεν ο Λέιζυ. 

Νομίζω πως έπρεπε να πει ωραία θα βγω κι εγώ. :p

Το πρώτο βραβείο εγκαταλείψεων από τσαντίλα παααααάει... you know :p

 

Κι εμείς σβουρίξαμε αλλά δεν τρελαθήκαμε τους φίλους δεν τους καίμε  ?( κατά το κι εμείς ερωτευτήκαμε αλλά δεν τρελαθήκαμε τους φίλους δεν τους καίμε =λαϊκόν άσμα).:D

Κατά τα άλλα θα με βάλετε να κάνω σκληρή προπόνηση γιατί ακόμα χάνω ταχύτητες και πατάω συμπλέκτη αντί για φρένο. :(

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, sosna said:

Κρίμα που δεν μπόρεσα να μπω ρε γαμώτ. :(

 

Μεγειές κ καλοδούλευτες.

 

Μπορείς να με πεις πως επέλεξες 1440 ανάλυση με τις πλαινές ναναι 1200?Επίσης έχεις τραγικό distortion εικόνας ή είναι όλα aligned?

 

Σε ρωτάω γιατί από οτι έχω διαβάσει μέχρι τώρα οι nvidia υποτίθεται δεν μπορούσαν να δουλέψουν μόνιτορς με διαφορετικές αναλύσεις κ να στοιχίζουν σωστά την εικόνα αλά AMD.Εκτός αν έτρεχαν όλες στην ίδια ανάλυση,την χαμηλότερη δλδ.

Τις δύο οθόνες τις είχα ήδη Νάσο, χρησιμοποιούσα για τα sims μόνο την 1440p σε single monitor και με μικρό κόστος πήρα μια μεταχειρισμένη 1200p που παρέα με την δεύτερη 1200p τις έβαλα για πλαϊνές. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι η 1440p με τις 1200p έχουν διαφορετικό dot pitch αλλά έχω φροντίσει να ευθυγραμμίζονται στο κέντρο της 1440p (ανεβάζοντας τις 1200p ψηλότερα) ώστε τα apex να φαίνονται μια χαρά, για τα υπόλοιπα φροντίζει το υποσυνείδητο ώστε όταν οδηγώ να μη μου φαίνεται κάτι περίεργο και να βλέπω μια συνεχόμενη εικόνα με τριπλάσιο FoV από αυτό που είχα.

 

Το λογικό επόμενο βήμα θα ήταν να πάρω άλλη μία 26" 1920χ1200 ώστε να εξαλειφθεί αυτό το πρόβλημα και να ευθυγραμίζονται πλήρως οι οθόνες αλλά σε άλλα παιχνίδια που παίζω single screen είναι πολύ ανώτερη η 1440 οθόνη οπότε πιο πιθανό βλέπω να αναβαθμίσω την 780 πρώτα και μετά να πάρω άλλες δύο 1440p μεταχειρισμένες ή απλά να μείνω έτσι μέχρι να αποφασίσω να πάω σε VR ευελπιστώντας ότι η επόμενη γεννιά HMD θα έχει σαφώς καλύτερη ανάλυση στις οθόνες.

 

To nVidia panel δεν το χρησιμοποιώ καθόλου, απλά από τα ini των sims αλλάζω την ανάλυση σε windowed 6400χ1440 για να απλωθεί η εικόνα και στα τρία Monitors, χάνωντας 240 pixels από την κάτω πλευρά της κάθε πλαϊνής οθόνης.

Έγινε επεξεργασία από geovas77
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ρε σεις ξυπναω 5 το πρωι καθε μερα...κατα τις 11 το βραδυ αρχιζουν τα βλεφαρα και βαραινουν....

 

Ανεξαρτητα απο την εξοδο που εκανα, θα εβγαινα ετσι κ αλλιως γιατι ηδη ειχα αρχισει τα λαθη απο τη νυστα και το καταλαβαινα...

 

Απο το να σας χαλασω ολοκληρωτικα τον αγωνα :hehe: ειπα να μην συνεχισω

 

Το τουοτα παντως με αρεσει λιγο περισσοτερο...

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος panosdimp έγραψε:

Ωραια! Θα μπω κ γω...  Είπεν ο Λέιζυ. 

Νομίζω πως έπρεπε να πει ωραία θα βγω κι εγώ. :p

Το πρώτο βραβείο εγκαταλείψεων από τσαντίλα παααααάει... you know :p

 

Κι εμείς σβουρίξαμε αλλά δεν τρελαθήκαμε τους φίλους δεν τους καίμε  ?( κατά το κι εμείς ερωτευτήκαμε αλλά δεν τρελαθήκαμε τους φίλους δεν τους καίμε =λαϊκόν άσμα).:D

Κατά τα άλλα θα με βάλετε να κάνω σκληρή προπόνηση γιατί ακόμα χάνω ταχύτητες και πατάω συμπλέκτη αντί για φρένο. :(

 

Βαλε auto clutch και παίξε με manual.

Στην πεταλιέρα κανονικά σα να είσαι με paddles αδιαφορείς για το συμπλέκτη και ο λεβιές λεβιές.

Το auto clutch αφήνει τις στροφές να ανέβουν στις αλλαγές και κερδίζεις κάτιτις. +1 χλμ τελική στις ευθείες μου δωσε εμένα. 

Επειδή το πιστεύω ότι το παιχνίδι μεροληπτεί υπέρ του shifter θα πηγαίνεις μπάλα και θα κάνεις έυκολα το 55άρη

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι χωρίς γέλια και ειρωνείες...

Αν βάλω auto clutch και βάλω τις ταχύτητες στο manual αλλά να τις αλλάζω από διαφορετικά κουμπιά.

(στόχος είναι να αποφύγω τη φασαρία του συμπλέκτη (το "τακ") και του λεβιέ)

παίζει να το μπερδέψω και να πάρω τίποτα;  :tomato:

 

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, thazio said:

Να ρωτήσω κάτι χωρίς γέλια και ειρωνείες...

Αν βάλω auto clutch και βάλω τις ταχύτητες στο manual αλλά να τις αλλάζω από διαφορετικά κουμπιά.

(στόχος είναι να αποφύγω τη φασαρία του συμπλέκτη (το "τακ") και του λεβιέ)

παίζει να το μπερδέψω και να πάρω τίποτα;  :tomato:

 

Δε νομίζω να υπάρχει περιορισμός στο ποια κουμπιά θα χρησιμοποιήσεις για gears, οπότε λογικά θα δουλέψει.

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος uhu έγραψε:

Βαλε auto clutch και παίξε με manual.

Σχήμα οξύμωρο ρε παιδί μου είναι σα να μου λες βάλε το αυτόματο και παίξε με χειροκίνητο :hehe: κάτι δεν μ΄ αρέσει σ΄ αυτό, η θα γυρίσω στα paddles η θα μείνω στο pure manual  το ενδιάμεσο δεν με συγκινεί γιατί δεν θέλω ο σκοπός να αγιάζει τα μέσα :).

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Oxide Burnedbrain said:

Άκη ξανακάνε τον ίδιο χρόνο και ανέβασε replay να δούμε τι ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ κάνεις και που πατάς. ^_^

Οι γραμμές ΠΡΕΠΕΙ να είναι τέλειες, δηλαδή να εκμεταλλεύεσαι όλο το πλάτος της πίστας.

Προφανές μεν αλλά με βάση τα αυτά που βλέπω σε replays, είναι ξεκάθαρο ότι αρκετοί δεν το κάνουν: βλέπουν ότι έρχεται στροφή και δεν τοποθετούν το αυτοκίνητο στην άκρη της πίστας, αλλά το αφήνουν στη μέση. Αυτό αμέσως αμέσως θα σε αναγκάσει να μπεις με μικρότερη ταχύτητα == χάσιμο χρόνου.

 

 

Πάμε τώρα στις ιδιοτροπίες του gt86, τουλάχιστον όπως τις είδα εγώ. Θα ήθελα βέβαια να ακούσω και γνώμες άλλων!!!

 

Φρενάρισμα στην ευθεία πριν τη στροφή: Πρέπει να βρεις το sweet spot του φρένου. Νομίζω πως το καλύτερο φρενάρισμα το πετυχαίνεις με  85-90% πίεση του πεντάλ. Μην προσπαθείς να φρενάρεις για λιγότερα μέτρα με πιο πολλή πίεση στο πεντάλ. Για κάποιο λόγο δεν αρέσει στο αυτοκίνητο.

 

Trail braking: Κατά τη φάση της εισόδου πρέπει να συνεχίσεις να πατάς φρένο. Καθώς στρίβεις το τιμόνι, αρχίζεις να το αφήνεις σχετικά απότομα στην αρχή ώστε να πέσει στο 40% και από εκεί και πέρα μέχρι το apex πιο προοδευτικά ώστε το αυτοκίνητο να αρχίσει να υπερστρέφει. Αν το πετύχεις, θα εκπλαγείς από το πώς βάζει τη μούρη μέσα.

 

Apex: Παρατήρησα ότι αν αφήσεις το αυτοκίνητο χωρίς φρένο ή χωρίς γκάζι για αρκετή ώρα, εκτός του ότι χάνεις χρόνο, υποστρέφει κιόλας. Οπότε τι κάνουμε; Με το που τελειώσεις το trailbraking και βρεθείς κοντά στο apex, ξεκίνα να τσιμπάς το γκάζι. Αν τυχόν δεις υποστροφή, φύτεψε το γκάζι απότομα για να γλιστρήσει το πίσω μέρος.

 

Έξοδος: Το ιδανικό σενάριο είναι να μην αφήσεις καθόλου γκάζι από το apex και μετά. Αυτό δεν είναι πάντα εύκολο γιατί υπερστρέφει και χάνεις χρόνο. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να εκμεταλλευτείς και πάλι όλο το πλάτος της πίστας και να αφήσεις το αυτοκίνητο να βγει όσο πιο έξω γίνεται (χωρίς βέβαια να βγάλουμε πάνω από 2 ρόδες εκτός πίστας!!!).

 

Τελευταίο εσάκι: Αν περάσεις πάνω από τα kerbs με τέρμα γκάζι, είναι σίγουρο ότι θα γλιστρήσει το πίσω μέρος και θα χάσεις χρόνο. Το κόλπο είναι να αφήσεις στιγμιαία το γκάζι καθώς περνάς πάνω από τα kerbs. Δε χρειάζεται να το αφήσεις τελείως.. Αρκεί από 100% να πας στο 80% και μετά ξανά 100%.

 

Αν έχω χρόνο το Σάββατο θα κάνω και ένα βιντεάκι με το toyota.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Στο ΜΧ-5 εχτές σχεδόν ποτέ δεν άφησα τελείως το γκάζι, έστω και με 2-3% (maintenance throttle λέγεται) το κρατάω γιατί βοηθάει να μην αποφορτίζεται τελείως η ανάρτηση πίσω, βέβαια είναι κάτι που μου έχει γίνει συνήθεια από το Spec Racer Ford που έτρεξα για δύο σεζόν και γίνεται υποσυνείδητα, όλο το κόλπο εκεί ήταν να αυξομειώνεις το γκάζι για να στρίψει το αυτοκίνητο με όσο το δυνατόν λιγότερο τιμόνι. Για τα Curbs στο εσάκι, συμφωνώ με τον Άκη το κόλπο είναι να ελαττώσεις στιγμιαία 20-30% το γκάζι τη στιγμή που ρολάρει το αυτοκίνητο πάνω από το curb για να μην υπερστρέψει.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, fatalara said:

Κατσε γτ θα μας τρελανεις... στο τελευταιο S περνατε με 80% γκαζι? και κραταει? Δεν το εχω δοκιμασει ποτε...

 

Θελει φρεναρισμα αρκετα πριν το S και με το που ξεκινησεις να παιρνεις  το S , πατας τερμα γκαζι.Στο δευτερο κερμπ σηκωνεις λιγο το γκαζι για να μη σε πεταξει και με το που σταθεροποιηθεις , τερμα παλι

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, geovas77 said:

να στρίψει το αυτοκίνητο με όσο το δυνατόν λιγότερο τιμόνι.

Μπράβο ήθελα να το γράψω και το ξέχασα. 

Στο toyota επειδή είναι συνέχεια χαλαρό το τιμόνι είτε γλιστράει είτε όχι, μπορείς να παρασυρθείς εύκολα και να το στρίβεις παραπάνω απ όσο χρειάζεται με αποτέλεσμα να τρως λάστιχο και να έχεις υποστροφή.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.