Jump to content



[Greek Gatherings 5/6/2016] MX-5 & GT86 @ Nurburgring Sprint


Recommended Posts

πριν 19 λεπτά, το μέλος akis_z80 έγραψε:

Μπράβο ήθελα να το γράψω και το ξέχασα. 

Στο toyota επειδή είναι συνέχεια χαλαρό το τιμόνι είτε γλιστράει είτε όχι, μπορείς να παρασυρθείς εύκολα και να το στρίβεις παραπάνω απ όσο χρειάζεται με αποτέλεσμα να τρως λάστιχο και να έχεις υποστροφή.

Διαβάζω όλα αυτά που γράφετε και συνειδητοποιώ γιατί είναι αδύνατο - ποτέ να φτάσω τους χρόνους σας! Είναι σαν να μιλάτε εσείς για το δάσος ενώ εγώ βλέπω μόνο ένα μικρό δεντράκι...:huh::hehe:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος GoMaR έγραψε:

Θελει φρεναρισμα αρκετα πριν το S και με το που ξεκινησεις να παιρνεις  το S , πατας τερμα γκαζι.Στο δευτερο κερμπ σηκωνεις λιγο το γκαζι για να μη σε πεταξει και με το που σταθεροποιηθεις , τερμα παλι

Ντε τα του ντωσει πενάλτυ στο καβαλημα του πρωτου κερμπ? 

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, fatalara said:

Ντε τα του ντωσει πενάλτυ στο καβαλημα του πρωτου κερμπ? 

Μπορείς να καβαλήσεις άνετα το κερμπ και να έχεις τις 2 ρόδες μέσα στην πίστα.

Ακόμα και με 3 ρόδες έξω σε εκείνο το σημείο δε δίνει εύκολα πέναλτυ. Πρέπει να κάνεις υπερκαφρίλα για να το φας.

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, Aris Teidis said:

Διαβάζω όλα αυτά που γράφετε και συνειδητοποιώ γιατί είναι αδύνατο - ποτέ να φτάσω τους χρόνους σας! Είναι σαν να μιλάτε εσείς για το δάσος ενώ εγώ βλέπω μόνο ένα μικρό δεντράκι...:huh::hehe:

Όταν είσαι στο όριο, αυτές οι λεπτομέρειες είναι που θα σου δώσουν τα τελευταία δέκατα.. Κι' εγώ χθες ένιωθα καλούς τους γύρους μου (είχα κλείσει όλα τα apps και δεν ήξερα χρόνους :p), αλλά και ο Άκης μου έφευγε και ο γομαρ με έφτανε. Έχω αρχίσει τώρα να παίζω με συμπλέκτη και στο φρενάρισμα όταν κάνω μύτη-τακούνι δε μπορώ να ελέγξω την πίεση του φρένου και να δώσω ταυτόχρονα γκάζι, το έχω περίπου σαν on-off. Δεν ξέρω αν κάνω κάτι άλλο λάθος, αλλά και από αυτό μόνο, αν χάνω λίγο σε κάθε στροφή Χ τόσες στροφές Χ 20 γύρους, προκύπτει μια διαφορά ~10 sec από τον Άκη ενώ το αυτοκίνητο ήταν ικανό για κάτι καλύτερο. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 56 λεπτά, το μέλος sosna έγραψε:

Τάφος το ένα κενοτάφιο το άλλο. :amen:

 

Θέλει πολλή υπομονή για να βγει χρόνος πάντως,μπράβο κ χαρά στο κουράγιο σας εσείς οι αγλήγοροι.

Είδες για νά ΄σαι θρήσκιος τα κατάφερες κι εσύ και έπεσες κάτω από 1.56 άρα είσαι κι εσύ ογλίορος (άλλος ιδιωματισμός νότιος):)

Έγινε επεξεργασία από panosdimp
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Aris Teidis said:

Ποιος θα μου εξηγήσει γιατί με 93% grip σε practice mode κάνω 5 δεύτερα λιγότερο απ' ότι στον server (thelab) που νομίζω έχει 96%?

Καταρχην πηγαινε steamapps/common/assettocorsa/cfg/templates/tracks.ini

 

και προσθεσε αυτο

 

[Thelab]
SESSION_START=96 
SESSION_TRANSFER=100
RANDOMNESS=0 
LAP_GAIN=0
DESCRIPTION=Thelab practice
 

 

Μετα βαλε air temp στα 21 βαθμους ,street tyres και ειναι σα να παιζεις στον σερβερ.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Εννοειται αυτος.
Πιο αναλυτικα:
Σε εκλεισε στην εισοδο της στροφης.Δικο του λαθος καθαρα.Και ποσο μαλλον που ησουν και πιο μπροστα πριν τα φρενα.
Οσον αφορα το χτυπημα σαν χτυπημα,(μεμονωμενα δλδ)πιστευω βαραινει εσενα περισσοτερο γτ εσυ ησουν που εχασες τον ελεγχο και θα επρεπε να προσεξεις.Racing incident θα ελεγα.
Υπολογιζοντας ομως ολη την φαση,φταιει αυτος γιατι αυτος σε αναγκασε να χασεις τον ελεγχο.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Βγαίνει 1:54.χχ και με 96.0% grip, από αυτά που είδα στο δέλτα τουλάχιστον όταν μου κάθησαν 2-3 μεταφορές βάρους ακριβώς όπως ήθελα (και φυσικά μετά αγχώθηκα και έλουσα τους γύρους :p αλλά που θα πάει). Θα δείξει αύριο, αλλά θέλω να δοκιμάσω και το GT86 γμτ. ^_^

 

Όσοι τρέχετε με paddles σβήστε σίγουρα auto blip, το να ρίχνεις μια στο γκάζι σε κάθε κατέβασμα (ξανα)γίνεται συνήθεια σχετικά γρήγορα. Η διαφορά με shifter πέφτει στο ~1.5km/h χαμένο σε κάθε αλλαγή (τουλάχιστον από 4η σε 5η που μπορώ να τις δώ καθαρά στο lap comparison), και από τη στιγμή που δεν αγωνιζόμαστε για WR δεν είναι κάτι που μπορεί από μόνο του να κρίνει απολύτως τίποτα. Η διαφορά προέρχεται από το πόση ώρα μένει παραπάνω στη νεκρά όταν περνάει από τη μία ταχύτητα στην άλλη από ότι έχω καταλάβει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η διαφορά δουλεύει μόνο υπέρ αυτού που έχει γίνει η αλλαγή της ταχύτητας με σίφτερ αυτό που λέμε έξις δευτέρα φύσις εγώ που έχω ελάχιστες ώρες με σίφτερ χάνω όπως είδα κάνοντας μερικούς γύρους με paddles γύρω στα 8- 9/10 σε κάθε γύρο εκτός από αυτούς όπου θα καταφέρω να αλλάξω σωστά και με ταχύτητα Jason gomaraki όλες τις ταχύτητες, αυτό στους 20 γύρους θα μου συμβεί μόνο σε έναν :hehe:.

The verdict is definitely paddles for ever άμα είναι να μου σπάσουν τα νεύρα να χ@σω το immersion :) αυτά είναι για σας τα παιδιά. 

Αλλά είμαι άρρωστος λέμε οπότε........ shifter κι ας βγαίνω και τελευταίος χμ καλά δεν ξέρω τελικά θα δω.

@sosna πως σου φαινομαι φοβερός Ντοστογιεφστικός χαρακτήρας ε άσπρο - μαύρο, ναι - όχι ??

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.