Jump to content



[Greek Gatherings 1-7-2016] Nissan 370z Nismo @ Mugello


Recommended Posts

Δυστυχώς φεύγω για Λευκάδα από Πέμπτη, κρίμα γιατί Πέμπτη δεν έχω τίποτα άλλο συνήθως και ήταν ευκαιρία να δοκιμάσω το 370 που δεν το έχω ακουμπήσει ακόμα [emoji79]

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λευκάδα ε? Πο πο κρίμα ρε παλικάρι μου!! Μεσα στη ζέστη θα πας στη παραλία ?!! Πραγματικά σε λυπάμαι!!!

Πάλι καλά που εμείς θα κάτσουμε σπιτάκια μας και θα έχουμε τον ανεμιστήρα αγκαλιά :D

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά με έχει πιάσει απογοήτευση... :frown:

Ρε μάγκες, εντάξει περίπου 1.5 με 2.5 sec ψιλοκαταλαβαίνω που τα χάνω και θα προσπαθήσω να ρίξω το 1.5

αλλά 4!

τι να πω... κανένα βιντεάκι με τα πετάλια on ? :D  (εντάξει μετά τον αγώνα εννοώ)

Link to comment
Share on other sites

πριν 6 λεπτά, το μέλος thazio έγραψε:

Πραγματικά με έχει πιάσει απογοήτευση... :frown:

Ρε μάγκες, εντάξει περίπου 1.5 με 2.5 sec ψιλοκαταλαβαίνω που τα χάνω και θα προσπαθήσω να ρίξω το 1.5

αλλά 4!

τι να πω... κανένα βιντεάκι με τα πετάλια on ? :D  (εντάξει μετά τον αγώνα εννοώ)

Βασικά κοιτώντας εδώ

 

7062beadfa0ab770f78beda6e9f48b66.png

 

βλέπεις που χάνεις.

 

Ίσως να σήκωνες εσύ τον γύρο σου να σου έλεγαν τα παιδιά.

Τρία πράγματα :

1. Παίξε με TC OFF (πάτα ctrl+T).

2. Επιβεβαίωσε από το pedal app ότι πατάει το γκάζι τέρμα (να ανάβει το πράσινο τετραγωνάκι πάνω από την πράσινη μπάρα του γκαζιού)

3. Και ότι δεν σου εμπλέκει ο συμπλέκτης ίσως από βρώμες.

 

Βέβαια τα 2,3 δεν νομίζω ότι ισχύουν μιας κ βλέπω την τελική σου να είναι οκ.

Επίσης μείωσε καμπερ.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πριν 14 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Επίσης μείωσε καμπερ.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Μείωσε κάμπερ???

Εγω νόμιζα το αντίθετο ότι χρειάζεται.

 

Για δώσε τα φώτα σου τώρα γιατί και πως γιατί και εγω στην κατοιγορία του thanou είμαι.<_<

Link to comment
Share on other sites

Τέρμα αρνητικό το έχω. .. και για τα άλλα συμφωνώ πως δεν υπάρχει θέμα μάλλον.Το γκρι στο app τι ειναι;  TC off έχω και αντε με τα δέλτα δοκιμάζοντας γραμμές να βρω άλλο 1.5

 

Έγινε επεξεργασία από thazio
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, liakjim said:

Μείωσε σημαίνει προς το αρνητικό, προς τα αριστερά.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Πηγή παραπληροφόρησης από τις λίγες είσαι :p Αυτό κανείς δεν το λέει έτσι παρά μόνο εσύ.

 

Το Camber είναι η απόκλιση από τον κάθετο άξονα. Η απόκλιση αυξάνεται είτε προς τη μία μεριά είτε προς την άλλη.

Μειώνω το camber σημαίνει ότι μειώνω τη γωνία που σχηματίζει η ρόδα με τον κάθετο άξονα. Τόσο δύσκολο είναι πια;;!!!!

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 λεπτά, το μέλος akis_z80 έγραψε:

Πηγή παραπληροφόρησης από τις λίγες είσαι :p Αυτό κανείς δεν το λέει έτσι παρά μόνο εσύ.

 

Το Camber είναι η απόκλιση από τον κάθετο άξονα. Η απόκλιση αυξάνεται είτε προς τη μία μεριά είτε προς την άλλη.

Μειώνω το camber σημαίνει ότι μειώνω τη γωνία που σχηματίζει η ρόδα με τον κάθετο άξονα. Τόσο δύσκολο είναι πια;;!!!!

Σαν νουμπας και μερες που ειναι πρεπει να πω οτι καηκα λιγο περισσοτερο με τη δικη σου εξηγηση. Σορρυ μαν.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, liakjim said:

Από το -1 στο -2, είναι μείωση. Μαθηματικά. Σορρυ .

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Μιλάμε για τη ΓΩΝΙΑ camber. Aν δεν το καταλαβαίνεις αυτό δεν υπάρχει σωτηρία :p 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και το κατάλαβα.

Ζήτησα και συγγνώμη.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τέρμα αρνητικό το έχω. .. και για τα άλλα συμφωνώ πως δεν υπάρχει θέμα μάλλον.Το γκρι στο app τι ειναι;  TC off έχω και αντε με τα δέλτα δοκιμάζοντας γραμμές να βρω άλλο 1.5

 

Ποιό γκρι?

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Αααα λες για το πεταλ απ.

4 μπάρες.

Συμπλέκτης, φρένα, γκάζι, FFB.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2104_13-544bd6434b724.jpg :amen: Και το caster είναι ο λόγος που το τιμόνι είναι τόσο βαρύ!!! Μόνο που δε βάζουμε χέρι σε αυτό :p.

 

@thazio από οτι έχω δεί προσωπικά, για να πας γρήγορα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πρέπει να υπολογίζεις το παραμικρό φρένο που μπορεί να πατάς παραπάνω και τα μέτρα που χάνεις χωρίς να επιταχύνεις γιατι απο επιτάχυνση δεν... και όλη η δουλειά είναι να κρατήσεις ταχύτητα.

 

Πιο αναλυτικά: πέρα από τις 3 hairpins που μπαίνεις με trail braking, σε όλες τις άλλες στοφές η δουλειά γίνεται στο άφημα φρένου και turn-in χωρίς φένο-γκάζι μέχρι το apex και ιδανικά μετά τέρμα. Σε μερικές μάλιστα αντί να αφήσεις τελείως το γκάζι μπαίνει και με μισό γκάζι, αυτές είναι κυρίως στροφές που δε θέλει φρένο πριν. Τα slow in-fast out, fast in-slow out δεν του πολύ αρέσουν λόγω κακής επιτάχυνσης (τουλάχιστον οι γραμμές που μπορείς να παίξεις είναι πολύ πιο περιορισμένες), οπότε ο στόχος είναι να αυξήσεις την ελάχιστη ταχύτητα σε κάθε στροφή που ιδανικά είναι κοντά στο apex.

 

Τέλος, το αυτοκίνητο στρίβει καλύτερα με 4 wheel drift όπως το έχω ακούσει (μικρή γωνία, στρίβεις με το τιμόνι σχεδόν ίσιο), αυτό με τη DFGT δεν το πολύ καταφέρνω (και κάνω αρκετές βόλτες στα χόρτα υπερδιορθώνοντας :hehe:), αλλά στο turn in και μέχρι προ apex και λίγο μεγαλύτερες γωνίες δε βλάπτουν αφού μπορείς να σκοτώσεις λίγη παραπάνω ταχύτητα χωρίς να θυσιάσεις πλευρική επιτάχυνση. Τουλαχιστόν αυτά μπορώ να πω από τις εντυπώσεις που μου έχει δώσει ως τώρα. :)

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Μπήκα κι εγώ χτες κι ευτυχώς ήταν ο spyder μέσα που μας έδωσε στοιχεία για το σετάπ, φυσικά εγώ σαν προβληματικός που είμαι ήθελα να το φτιάξω μόνος, τα αποτελέσματα γνωστά θέλει δουλειά. 

Από την άλλη δυστυχώς γιατί πέρασε κι ο Sosna την ύστερη εκείνη ώρα και έκανε κατι χρόνους εξωπραγματικούς που με έκαναν να νομίζω πως έφταιγε το σετάπ μου, νουμπιστικη σκέψη χαχαχ.

Πως την πάει έτσι την κάσα ρε παιδιά, πολύ καλός κι ο spyder θα γίνει χαμός την Παρασκευή.

Το πρόβλημά σας εκεί μπροστά λέγεται sosna σας προειδοποιώ, εγώ θα απολαύσω το ταξίδι σε μια πίστα που γουστάρω πολύ και από την οποία έχω καλές αναμνήσεις. 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

μπα αργος ειναι ακομα :p

 

7962907175f335f534da9501463dc204.png

 

Αλλα δεν τον φοβομαστε ολο και καπου θα βγει αλα "δεξια ρουδα στου χαντααακι"

 

:hehe:

 

Περα απο την πλακα,ισως ειναι το μοναδικο street car που κατεβαζει ετσι χρονους απο το σεταπ.

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνάτε το racedepartment, όλο και κάποιος θα έχει βάλει setup..

To συγκεκριμένο έχει  Full camber όπως σωστά πρότεινε ο lylankor με πιέσεις τέτοιες ώστε όταν ζεσταθούν τα λάστιχα να έχουν όλα 35-36psi.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ξεχνατε κατι ομως.. αν υποθεσουμε πως παμε για Hotlap στον 2ο γυρο  τοτε θελει αλλες πιεσεις απο αυτες του αγωνα γιατι ξεκινας κρυος και στο 1ο γυρο εχουν πιασει 35psi και οχι 36-37 που ειναι το ιδανικο.

 

Ρε συ Ακη,με 30psi πως σου παει 36? εγω εχω 26 μπροστα αριστερα και πιανω 36

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.