Jump to content



CLC 2 The endurance cup - RACE 2 @ SILVERSTONE 19/1/2017


thazio

Recommended Posts

Λίγο προσοχή στον @JohnnyGTR που έκλεισε πάνω μου στο apex στον 1ο γύρο και μου χάλασε ίσως όλον τον αγώνα.

 

 

και στον @ferrarimanos για το dive bomb και χτύπημα . Δεν κάνω αναφορά.

 

 

Σκεφτείτε να βάλετε το helicorsa. Αποτρέπει το 1ο χτύπημα σίγουρα.

 

http://www.racedepartment.com/downloads/helicorsa.5199/

title_small-jpg.81406

 

 

Έγινε επεξεργασία από liakjim
Link to comment
Share on other sites

o Statharos είχε χάσει την ουρά και γι αυτό έκλεισε γραμμή, δεν ήταν επίτηδες, απλώς αναφέρω.

 

edit: μπα όχι βιάστηκα, το έχασε μετά τη σύγκρουση.

Έγινε επεξεργασία από konnos
Link to comment
Share on other sites

Απλως δεν ειχα καταλαβει οτι ησουν τοσο κοντα ηξερα οτι εισαι κοντα αλλα οχι ποσο δεν εκλεισα την γραμμη επιτηδες για να σε χτυπησω @liakjim
Edit: Θα βαλω το helicorsa για τον επομενο αγωνα και θα προσπαθησω να ειμαι πιο προσεκτικος

Έγινε επεξεργασία από JohnnyGTR
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@thazio ευχαριστουμε αλλη μια φορα για την διοργανωση!

Μπραβο σε ολους παιδια και ιδιαιτερα στον Ακη για την νικη του και στον Ηλια!

Δυστυχως αν απεχεις καιρο απο το αθλημα δεν μπορεις να περιμενεις και πολλα στον αγωνα.

Οταν γυρισω θα δω το replay γιατι ο cavalinos και ο manos μου ειπανε στο chat οτι τους εκλεινα στον αγωνα (βρισκονταν ενα γυρο μπροστα)..

 

Sorry και στους δυο αν εγινε ετσι..

Link to comment
Share on other sites

@Billys δεν έκλεινες, απλά δεν διευκόλυνες το προσπέρασμα. Στις μπλε σημαίες όταν ο άλλος είναι σε μικρή απόσταση, βγαίνεις εκτός γραμμής, αφήνεις γκάζι, τον αφήνεις να περάσει και συνεχίζεις τον αγώνα σου. Εγώ ένοιωθα σα να κάνεις racing καθ όλη τη διάρκεια, το οποίο δικαιολογείται εν μέρει μόνο αν βρίσκεσαι κι εσύ σε κάποια μάχη και διεκδίκηση θέσης, κάτι το οποίο δεν ίσχυε στην συγκεκριμένη περίπτωση. Ήσουν ολομόναχος. Για να σε περάσω έκανα οριακό φρενάρισμα, αφού 2 φορές νωρίτερα που πίστευα ότι θα με άφηνες ενώ ήμουν σχεδόν στον προφυλακτήρα σου, έκλεισες πάνω στην ιδανική γραμμή κόβοντας μπροστά μου πριν τη στροφή. Σημειώνω ότι ήμουν σε έντονη μάχη με τον συνονόματο Μάνο για θέση εκείνη τη στιγμή. Παρατήρησα δε, ότι αφού πέρασα, ο Μάνος έχασε πάρα πολύ χρόνο μέχρι να του παραχωρήσεις θέση. Τον είχα ακριβώς πίσω μου πριν, ενώ μετά ήταν μια κουκίδα στον καθρέφτη μου. Εκεί είναι το παράπονο βασικά, όχι ότι έκλεινες ή οδηγούσες επικίνδυνα, αλλά αγωνίστηκες με τρόπο που υποδήλωνε ότι αγνοούσες τις μπλε σημαίες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για να περασεις jager θα δωσεις πονο τελος.

Περα απο την πλακα, το silverstone δεν με θελει στον ενα γυρο με τπτ, ξεκινουσα 17ος και πηρα ολες τις θεσεις σε μισο σχεδον γυρο δεν το περιμενα. Για μερικους γυρους κρατιομουν πισω απο τον Δαρα αλλα μετα και οι τρεις μπροστινοι απλα ανοιξαν ρυθμο και γεια σας, 10 δευτερα μπροστα 10 πισω και απλα περιμενα να περασουν οι γυροι. 

Για παμε mugelo!

 

Ασχετο, εχει κατεβει update? Εχει ζωντανεψει το τιμονι αισθανομουν τα παντα μεχρι και την μικροτερη αναπηδηση δεν το ειχα συνηθισει και φοβομουν μην μου φυγει στην αρχη.

Έγινε επεξεργασία από fatalara
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 ώρες, το μέλος JohnnyGTR έγραψε:

Απλως δεν ειχα καταλαβει οτι ησουν τοσο κοντα ηξερα οτι εισαι κοντα αλλα οχι ποσο δεν εκλεισα την γραμμη επιτηδες για να σε χτυπησω @liakjim
Edit: Θα βαλω το helicorsa για τον επομενο αγωνα και θα προσπαθησω να ειμαι πιο προσεκτικος

Το ξέρω, είδα το replay από την κάμερά σου. Ήμουν στη νεκρή γωνία. Την έχω πατήσει και εγώ έτσι.

Βασικά για να είσαι σίγουρος ότι καθάρισες, πρέπει να δεις το κόκκινο βελάκι να φεύγει τελείως πίσω.

Αν είναι στο πλάι και πίσω, έχεις αμάξι.

Το helicorsa είναι η ιδανική επιλογή για εμάς με τη μονή οθόνη.

Υπάρχει και το crew chief το οποίο σου δίνει ακουστικές πληροφορίες αλλά και που είναι ο άλλος ( σαν το iracing)

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Άλλη μια φανταστική εμπειρία - σ' ευχαριστούμε @thazio  (έκανες τόσο καλό χρόνο στον αγώνα - αναρωτιέμαι γιατί τερμάτισες τόσο πίσω)

Συγχαρητήρια σε όλους για την συμμετοχή και την προσπάθειά τους! Ιδιαίτερα συγχαρητήρια φυσικά για το πολύ δυνατό τρίο του πόντιουμ Άκη, Johnny και Jim. Το ίδιο άξιος και ο uhu που βλέπω κάνει μεγάλη προσπάθεια και ανταμείβεται!

Συγχαρητήρια και στον φίλο μου τον Γιώργο (Daras) που κατάφερε και (μου);) πήρε την 5η θέση. Θα έλεγα "άξια" αν πρόσεχες λίγο παραπάνω και αποφεύγαμε την επαφή (34ος γύρος 11η στροφή).  Δεν συνειδητοποίησα ότι έχασα τόση ταχύτητα από το στραβοπάτημα στην προηγούμενη στροφή, γι' αυτό και ακολούθησα την γραμμή μου αφού προπορευόμουν.  Έκανες επίθεση εκεί και χώθηκες εσωτερικά πάνω στη στροφή (καλά έκανες και άρπαξες την ευκαιρία) αλλά δεν υπολόγισες ότι εγώ δεν σε έβλεπα. Δυστυχώς το helicorsa δεν μου είναι χρήσιμο σε τέτοιες περιπτώσεις. Αν πάρω τα μάτια μου από τη στροφή για να κοιτάξω το helicorsa απλώς θα καταλήξω έξω.   Έκανες καλύτερο πιτστοπ αφού κέρδισες πολλά δευτερόλεπτα και βρέθηκες σχεδόν από πίσω μου ενώ είχα χτίσει μεγάλη απόσταση μεταξύ μας. (Εγώ τερμάτισα, δυστυχώς, με καύσιμο για περίπου 8 - 9 γύρους ακόμα. Αυτό έγινε γιατί "κώλυσε" το app για το πιτστοπ και δεν με άφηνε να κατεβάσω την ποσότητα του καυσίμου.)

Η ίδια περίπου ιστορία επαναλήφθηκε και στον 38ο γύρο (4η στροφή) και ξανά επαφή με τον Cavallino. Αυτήν την φορά όμως δεν βρέθηκα εγώ στα χωράφια... Λυπάμαι πολύ και σου ζητάω συγνώμη φίλε Μάνο. Και πάλι δεν είχα συνειδητοποιήσει το πόσο κοντά έφτασες. Θα το απόφευγα πάση θυσία αν το ήξερα.

Τέλος να ευχαριστήσω τον Μάνο (PAPANGELOU) για τη μεγάλη μάχη που είχαμε στο πρώτο τρίτο του αγώνα (αδρεναλίνη:p) Κρίμα για την επαφή μας στην αρχή του αγώνα (2ος γύρος 7η στροφή) που η ζημιά, πιστεύω και εσένα, μου έκοβε τουλάχιστον μισό δεύτερο ανά γύρο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 56 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Βασικά για να είσαι σίγουρος ότι καθάρισες, πρέπει να δεις το κόκκινο βελάκι να φεύγει τελείως πίσω.

Αν είναι στο πλάι και πίσω, έχεις αμάξι.

Το helicorsa είναι η ιδανική επιλογή για εμάς με τη μονή οθόνη.

Υπάρχει και το crew chief το οποίο σου δίνει ακουστικές πληροφορίες αλλά και που είναι ο άλλος ( σαν το iracing)

 

 

Υπάρχει και το strafe left right.

Κανονικά ούτε το βελάκι θα έπρεπε να υπήρχε.:p

 

Γιατί στην πραγματικότητα νομίζεις ότι βγαίνει κανά εικονικό βέλος ή minimap με τα αμάξια σε βούλες...

Επίσης το crew chief για κανά wrc ωραίο και ρεαλιστικό:p, για αγώνες πίστας που κανονικά ο οδηγός είναι μόνος του...

 

Τπτ απο όλα αυτά, ότι βλέπεις ότι ακούς και όσο χώρο χρειάζεται να τον αφήνεις στην τύχη, με το μυαλό στον εκάστοτε αντίπαλο που έχεις πλάι σου, μπροστά σου και πίσω σου.

Και τα χτυπήματα στον πωπό:whip: και οι πλαγιολισθίσεις που αυτά προκαλούν έχουν την ομορφιά τους και στην τελική συμβαίνουν και στην πραγματικότητα, οπότε το ρεαλιστικό είναι να τα αφήνουμε να συμβαίνουν.

 

 

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Φυσικα συγχαρητηρια στο podium!
Ο αγωνας καταπληκτικος!
Εκανα εκκινηση με δευτερα και εχασα 4 θεσεις!!! Απο 6ος βρεθηκα 10ος!!!
Μπροστα μου γινοταν πολυ μεγαλη μαχη αναμεσα σε cavalino, thazio και papangleou, και αυτο μας εκανε να κανουμε σταθερα χαμηλους χρονους για αρκετους γυρους, μεχρι που ξεκαθαρισε λιγο το τοπιο.

Η στρατηγικη του πιτ στοπ μου ηταν αυτη που βοηθησε παρα πολυ για τη θεση μου την τελικη, και ειμαι πολυ ευχαρηστημενος απο αυτο, ναι ναι... :)

 

@Aris Teidis οταν εγινε αυτο, πραγματικα στεναχωρηθηκα, δεν ηθελα να συμβει, ημουν αρκετα επιθετικος, και οταν συνεβει ηταν σαν να σε ακουγα!!! μπινελικια κτλ... χαχα

δεν ηθελα να συμβει, δυστυχως συνεβει...

Το καλο ειναι οτι σου κοστισε μονο τη μια θεση, παλι καλα... ουφ...

Εδω ειναι βιντεο και σε αργη και κανονικη ταχυτητα.

 

Πριν το πιτ στοπ ειχα κιτρινη μπροστινη αεροτομη, σκεφτομουν αν αξιζε να αλλαξω στα πιτ στοπ...τελικα δεν αλλαξα.

Τα λιτρα βενζινης μου πηραν τον περισσοτερο χρονο, μηπως επρεπε να αντικαταστησω και τον προφυλακτηρα παραλληλα???

Ακομα δεν το ξερω αν αξιζε η οχι... εχει κανεις καμια ιδεα???

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 
Υπάρχει και το strafe left right.
Κανονικά ούτε το βελάκι θα έπρεπε να υπήρχε.:p
 
Γιατί στην πραγματικότητα νομίζεις ότι βγαίνει κανά εικονικό βέλος ή minimap με τα αμάξια σε βούλες...
Επίσης το crew chief για κανά wrc ωραίο και ρεαλιστικό:p, για αγώνες πίστας που κανονικά ο οδηγός είναι μόνος του...
 
Τπτ απο όλα αυτά, ότι βλέπεις ότι ακούς και όσο χώρο χρειάζεται να τον αφήνεις στην τύχη, με το μυαλό στον εκάστοτε αντίπαλο που έχεις πλάι σου, μπροστά σου και πίσω σου.
Και τα χτυπήματα στον πωπό:whip: και οι πλαγιολισθίσεις που αυτά προκαλούν έχουν την ομορφιά τους και στην τελική συμβαίνουν και στην πραγματικότητα, οπότε το ρεαλιστικό είναι να τα αφήνουμε να συμβαίνουν.
 
 



Και όμως, υπάρχει και στην πραγματικότητα :



Άποψη μου : στην καρέκλα μας, με τα στενά fov, με την έλλειψη αισθήσεων καθώς και την όχι απόλυτα ρεαλιστικά χτυπήματα, τέτοια βοηθήματα είναι απολύτως απαραίτητα.
Αν στην πραγματικότητα υπάρχουν, στα sims επιβάλλονται.
Πχ έχω αρκετά παράπονα από εσένα, ξέρω ότι πολλές φορές δεν θα με δεις .
Όπως ποτέ δεν με είδε ο@johnnygtr .

@aris_teidis βάλε το helicorsa ακριβώς κάτω από τον καθρέπτη και θα το βλέπεις πανεύκολα.
@wargasm το χώσιμο στον Άρη δεν μου φαίνεται λάθος. Μάλιστα πιο πολύ θα κατηγορούσα τον Άρη που ενώ ήσουν δίπλα, έκλεισε πάνω σου.

Helicorsa παιδιά.
@uhu πες μου που μένεις να σου βάλω το discord...

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:


Helicorsa παιδιά.
@uhu πες μου που μένεις να σου βάλω το discord...

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

 

Το έβαλα ρε.

Από την αρχή του αγώνα το είχα, αν και μετά κατάλαβα πως δουλεύει.

 

Βολεύει στο κινητό μια χαρά, κάνω και mute το mic του κινητού, χαμηλώνω και την ένταση.

Aν αρχίσει να ξανατρέχει ο sosna θα κάνω και το μεγάφωνο mute :lol:

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, liakjim said:


@wargasm το χώσιμο στον Άρη δεν μου φαίνεται λάθος. Μάλιστα πιο πολύ θα κατηγορούσα τον Άρη που ενώ ήσουν δίπλα, έκλεισε πάνω σου.

 

 

 

 

Βρε συ ενταξει, δεν με νοιαζει ποιος φταιει, ισως επρεπε να περιμενα καποια αλλη στιγμη και εγω,  ετσι και αλλιως στη τελικη, δεν μου στερησε τιποτα αυτη η επαφη, και στον αρη στερησε μονο μια θεση, απλα δεν μου αρεσει να εμπλεκομαι σε τετοια περιστατικα, ασχετα το ποσο επιθετικα η οχι οδηγω και αν φταιω εγω ή οχι, οπως ολοι μας πιστευω.


Καποια αποψη σχετικα με την ερωτηση μου παραπανω σχετκα με το πιτ στοπ?
 

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται Γιώργο πόσο μεγάλη είναι η ζημιά.
Συνήθως κρατά αρκετά πιο πολύ από το καύσιμο.
Αλλά αν είναι μόνο ο μπροστινός κίτρινος ίσως δεν κρατήσει πολύ.
Αξίζει να χάσεις χρόνο στα πιτς, κερδίζοντας μετά σε χρόνο σε γύρο?
Εξαρτάται πόσο χάνεις και πόσους γύρους ακόμα
Κανε​ τεστ και πες μας [emoji12] .
Εγώ πάντως δεν έκανα επισκευές μιας και δεν έχανα πολύ.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχανα πολύ με κίτρινο προφυλακτήρα και αριστερή μεριά.

Άλλαξα τακτική και έβαλα 50lt νωρίς φουλάροντας και πρόλαβε και το έφτιαξε έυκολα!

Μετά έχανα από λάστιχα βέβαια και ξαναμπήκα 10 γύρους πριν το τέλος αλλά δεν άξιζε... :wall:

Link to comment
Share on other sites

Γενικά αν δεν έχεις φάει ανάρτηση- ψαλίδια δεν αξίζει να κάνεις επισκευές!! Μιας και ο χρόνος είναι φλατ (απόλυτα λογικό για μένα ) 


Έχω την αίσθηση ότι άλλαξαν κάτι στο damage.
Είχα αρκετές επαφές και όμως δεν έχασα πολύ σε τελική, σχεδόν καθόλου. Απλά έγινε πιο υποστροφικο όταν λίγο χτύπησα το μπροστινό splitter. Όπως έπρεπε.
Στο SPA έχανες μαλακωδως πολύ περισσότερο και δεν έχει να κάνει με τις ευθείες.
Το είδα στο log ότι έκαναν ρύθμιση στο damage και από ότι φαίνεται, έπιασε. Well done Kunos.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Aris Teidis said:

Η ίδια περίπου ιστορία επαναλήφθηκε και στον 38ο γύρο (4η στροφή) και ξανά επαφή με τον Cavallino. Αυτήν την φορά όμως δεν βρέθηκα εγώ στα χωράφια... Λυπάμαι πολύ και σου ζητάω συγνώμη φίλε Μάνο. Και πάλι δεν είχα συνειδητοποιήσει το πόσο κοντά έφτασες. Θα το απόφευγα πάση θυσία αν το ήξερα.

@Aris Teidis είναι ΟΚ δεν υπάρχει θέμα. Γενικά ήσουν πολύ μπροστά στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα και τώρα είδα πως είχες επαφή με τον Γιώργο, κάτι το οποίο ήταν ο λόγος να σε φτάσω. Άσχετα αν η υπαιτιότητα ήταν δική σου (θεωρώ) και στις δύο επαφές με @wargasm και εμένα, συνολικά άξιζες να είσαι μπροστά μου. Εγώ σχεδόν σε όλον τον αγώνα είχα μάχη με τον συνονόματο @ferrarimanos η οποία ήταν πολύ αμφίρροπη - αν και ο Μάνος έδειχνε να έχει τελικά αυτό το λίγο παραπάνω που χρειαζόταν - οπότε αν και μετά την επαφή μας έχασα τελικά την θέση από τον Μάνο, δεν το θεώρησα ολοκληρωτικά άδικο. ΟΚ, κρίμα, αλλά τι να κάνουμε, συμβαίνουν. Νόμιζα πως δεν είχες helicorsa πάντως, αλλιώς θα έπρεπε να δεις ότι είχα έρθει αριστερά και προσπάθησα να μείνω όσο πιο κλειστά μπορούσα, έως και να καβαλήσω το ψηλό κερμπ, προκειμένου να μην σου κλέψω χώρο και ακουμπήσουμε μέσα στη στροφή. Αλλά δεν άφησες καθόλου χώρο για άλλο αυτοκίνητο, οπότε προφανώς δεν είχες καταλάβει πού ακριβώς ήμουν, σίγουρα δεν υπήρχε δόλος. Δεν θέλω να κάνω ένσταση ή οτιδήποτε, αν και ίσως αδικείται ο @ferrarimanos από αυτό μιας και θα κέρδιζε και αυτός μια θέση αν γινόταν αποδεκτή. Αν δει τα δύο περιστατικά ο @thazio και αποφασίσει ότι σηκώνουν ποινή, ΟΚ. Εγώ είμαι ΟΚ να θεωρηθούν racing incidents και να μην δωθεί συνέχεια επειδή...

 

...ο αγώνας ΓΑΜΗΣΕ! Συγχαρητήρια σε όλους κατ΄ αρχάς! Πολύ ωραίος αγώνας με τρομερό συναγωνισμό. Σε αντίθεση με το Spa που ο μισός αγώνας μου ήταν μοναχικός (και λόγω του λάθους στρατηγικής που έκανα εκεί), στο Silverstone ήμουν στην τσίτα καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα, πιέζοντας και δεχόμενος συνεχώς πίεση ανάμεσα στους @thazio, @wargasm, @ferrarimanos, @Aris Teidis και όποιος άλλος! Γινόταν χαμός, ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ close racing χωρίς επαφές. Δεν έχω δει ακόμα replay του αγώνα, αλλά ειδικά στην αρχή που ήμασταν όλοι μαζεμένοι ήταν ποίημα, κάθε στροφή ήταν σα να κουτρουβαλάς τις σκάλες και να προσγειώνεσαι στα πόδια σου. Πραγματική απόλαυση και το χάρηκα, ειλικρινά. Η συνέχεια με τη Gulf μου σάντουιτς ανάμεσα σε 2 Castrol για πολλούς γύρους ήταν πολύ έντονη εμπειρία. Στο pitstop μου έκανα λάθος στα φρένα και χρειάστηκε μανούβρα για να μπω σωστά στο pitbox, οπότε εκεί έχασα αρκετό χρόνο και βγαίνοντας είχα μείνει λίγο πίσω, αλλά ανέκαμψα. Γενικά από τους καλύτερους αγώνες που έχω τρέξει (όχι πως έχω τρέξει και πολλούς, αλλά μακάρι να είναι όλοι έτσι από δω και μπρος).

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Οποιαδήποτε ζημιά σε bodywork έχει συνέπεια μεγάλη στην αεροδυναμική και χάνεις πολύ χρόνο. Στο Spa -20~30km/h τελική μετά την Eau Rouge πχ. Είχε πολύ drag το αυτοκίνητο, ακόμα και στα πλάγια να χτυπούσες!!! Πρέπει να βελτιώσουν και την επιρροή του damage, γιατί μάλλον υπολογίζεται συλλογικά.
Μετά το update στην 10.2 μειώθηκαν στο ~μισό οι χρόνοι του repair. Οπότε αν χάνετε km από damage, ναι συμφέρει στο pitstop να κάνετε repair και να κυνηγήσετε χρόνους. Μην ξεχνάτε την μεγάλη διάρκεια του αγώνα. Εκτός βέβαια κι αν αυτό έρθει προς το τέλος του αγώνα. Όλα βέβαια είναι ρευστά μέσα στον αγώνα. Δείτε την θέση σας, δυναμική σας και την απόστασή σας από τους άλλους και υπολογίστε. Είναι και αυτό ένα από τα ωραία του αθλήματος η live στρατηγική. Για τους πιο ψαγμένους μπορούν να έχουν κι έναν φίλο για αγωνιστικό διευθυντή, υπεύθυνο για την στρατηγική :p 

 

Δυστυχώς δεν μπορούσα για 19 που μετατέθηκε ο αγώνας από 12. Θα τα πούμε ελπίζω στον επόμενο :) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.