Γιάννης_84 Φεβρουάριος 17, 2022 #9101 Φεβρουάριος 17, 2022 9 λεπτά πριν, το μέλος Proteas έγραψε: Καλα κανεις και το ξαναβαζεις περιμενω την μελετη επανω σε αυτο.. Κορωνοϊός: Τέλος στα πιστοποιητικά νόσησης με επαναμόλυνση - Ποιοι εξαιρούνται WWW.PROTOTHEMA.GR Σύμφωνα με τις αποφάσεις της Επιτροπής, εξαίρεση θα αποτελέσουν μόνο όσοι έχουν κάνει τις δύο δόσεις και λίγο πριν... Είναι απλό. Είναι τόσο σπάνια συχνή η επαναμόλυνση σε ανεμβολίαστο που όταν δηλωθεί θα είναι αναγκαστικά κομπίνα για το πιστοποιητικό και πρέπει να τον εκδικηθούμε για να μάθει. Ενώ αν συμβεί σε εμβολιασμένο με δύο δόσεις είναι πολύ πιο πιστευτό αφού αποκλείεται κάποιος με δύο δόσεις να έχει πάθει κάτι ώστε να διστάζει για την τρίτη, την τέταρτη κλπ. 1
acct Φεβρουάριος 17, 2022 #9102 Φεβρουάριος 17, 2022 24 minutes ago, Γιάννης_84 said: Είναι απλό. Είναι τόσο σπάνια συχνή η επαναμόλυνση σε ανεμβολίαστο που όταν δηλωθεί θα είναι αναγκαστικά κομπίνα για το πιστοποιητικό και πρέπει να τον εκδικηθούμε για να μάθει. Ενώ αν συμβεί σε εμβολιασμένο με δύο δόσεις είναι πολύ πιο πιστευτό αφού αποκλείεται κάποιος με δύο δόσεις να έχει πάθει κάτι ώστε να διστάζει για την τρίτη, την τέταρτη κλπ. Έχω κατ' επανάληψη κατακρίνει παράλογες πολιτικές, αλλά αυτή δεν είναι τέτοια. Και σταματήστε επιτέλους να συνδέετε τις εφαρμοζόμενες πολιτικές με το θέμα της ασφάλειας και της αποτελεσματικότητας των εμβολίων. Η ουσία είναι απλή. Οι εμβολιασμένοι πολίτες είναι πιο ασφαλείς και πιο διαχειρίσιμοι από το ΕΣΥ, οπότε και κοινωνικά πιο ωφέλιμοι. Όποιος θέλει να συνεχίσει να ζει τη ζωή του όσο γίνεται ανεμπόδιστα σε συνθήκες πανδημίας ξέρει τι πρέπει να κάνει. Αν δεν έχει προλάβει να κάνει την απαραίτητη αναμνηστική και νοσήσει, ολόψυχα περαστικά και με το πιστοποιητικό ανά χείρας. Μετά από 25 χιλιάδες θανάτους (και ακόμη σχεδόν 100 καθημερινά), είναι και κάπου κοινωνικά αδιάφορο το ξεβόλεμα όποιων αρνούνται να εμβολιαστούν ενώ νοσούν κάθε τρεις και λίγο. 4
rory Φεβρουάριος 17, 2022 #9103 Φεβρουάριος 17, 2022 55 λεπτά πριν, το μέλος l2phile έγραψε: Τσαμπέ να είναι και ας τα κάνουμε μία ζωή (αν δεν πεθάνουμε στα 5 χρόνια λόγω του εμβολίου) Τσαμπε δεν είναι τίποτα. Θα στα πάρουν κάποια στιγμή. 26 λεπτά πριν, το μέλος xdoc έγραψε: ασε το yt την μελέτη (που αναφέρει το βίντεο) την διάβασες ? Την διάβασα,όπως και τους περιορισμούς της. Δηλαδή είμαστε οκ με την εξέλιξη των φαρμάκων πάνω μας, σε υγιεις ανθρώπους; 1
acct Φεβρουάριος 17, 2022 #9104 Φεβρουάριος 17, 2022 1 minute ago, rory said: Την διάβασα,όπως και τους περιορισμούς της. Για πες ρε θηρίο, ποιος περιορισμός σε προβλημάτισε; 1 minute ago, rory said: Δηλαδή είμαστε οκ με την εξέλιξη των φαρμάκων πάνω μας, σε υγιεις ανθρώπους; Πρακτικά όλα τα φάρμακα δοκιμάζονται και σε υγιείς εθελοντές. Έτσι εξασφαλίζουμε ότι είναι ασφαλή. Βεβαίως, το ποσό που προσφέρουν οι φαρμακευτικές έχει διαφορετική αξία για έναν Ευρωπαίο και έναν υποσαχάριο Αφρικάνο, αλλά αυτή τη φορά σχεδόν όλοι οι εθελοντές ήταν από τον ανεπτυγμένο κόσμο. Αν δεν το έχετε πάρει χαμπάρι ακόμη, τα κυριότερα εμβόλια που έχουμε διαθέσιμα είναι πλήρως και ευρέως αδειοδοτημένα. Η παρλαπίπα για τα δοκιμαστικά εμβόλια ελπίζω εξατμίστηκε κάπου μετά τα 10 δισεκατομμύρια δόσεις. Α, και που 'σαι... αν ήταν δοκιμαστικά ή δυνητικά επικίνδυνα, θα τα εξέλισσαν στον αναπτυσσόμενο κόσμο, όπου μόνο το 10% έχει καταφέρει να κάνει πρώτη δόση. Δε θα τα έδιναν σε μας για να μας ψοφήσουν. Από εμάς βγάζουν το ψωμί τους. 5
Γιάννης_84 Φεβρουάριος 17, 2022 #9105 Φεβρουάριος 17, 2022 @acct Μάλλον απάντησες στα διαγραμμένα, γιατί στα κανονικά, τα ίδια έγραψα με αυτά που επανέλαβες.
rory Φεβρουάριος 17, 2022 #9106 Φεβρουάριος 17, 2022 13 λεπτά πριν, το μέλος acct έγραψε: Για πες ρε θηρίο, ποιος περιορισμός σε προβλημάτισε; Πρακτικά όλα τα φάρμακα δοκιμάζονται και σε υγιείς εθελοντές. Έτσι εξασφαλίζουμε ότι είναι ασφαλή. Βεβαίως, το ποσό που προσφέρουν οι φαρμακευτικές έχει διαφορετική αξία για έναν Ευρωπαίο και έναν υποσαχάριο Αφρικάνο, αλλά αυτή τη φορά σχεδόν όλοι οι εθελοντές ήταν από τον ανεπτυγμένο κόσμο. Αν δεν το έχετε πάρει χαμπάρι ακόμη, τα κυριότερα εμβόλια που έχουμε διαθέσιμα είναι πλήρως και ευρέως αδειοδοτημένα. Η παρλαπίπα για τα δοκιμαστικά εμβόλια ελπίζω εξατμίστηκε κάπου μετά τα 10 δισεκατομμύρια δόσεις. Α, και που 'σαι... αν ήταν δοκιμαστικά ή δυνητικά επικίνδυνα, θα τα εξέλισσαν στον αναπτυσσόμενο κόσμο, όπου μόνο το 10% έχει καταφέρει να κάνει πρώτη δόση. Με προβλημάτισε; Δεν με προβλημάτισε,τα διάβασα όπως διάβασα και την μελέτη απλά. Άλλο είπα και θα το ξαναπώ. Θέλετε/θεωρείτε σωστό να γίνετε η μελέτη και η ανάπτυξη πάνω μας; Να κάνουμε ένα poll; Όσο αν είναι ασφαλές το κάθε εμβόλιο θα το δείξει ο χρόνος και θα το μάθουμε όταν θα καταγράφουν και τις παρενέργειες και τις δημοσιοποιούν κιόλας. 25 λεπτά πριν, το μέλος acct έγραψε: Δε θα τα έδιναν σε μας για να μας ψοφήσουν. Από εμάς βγάζουν το ψωμί τους. Δεν μας έχουν ανάγκη πλέον! Όταν το καταλάβουμε όλοι αυτό μάλλον θα είναι αργά. 1
DEADLAZARUS Φεβρουάριος 18, 2022 #9107 Φεβρουάριος 18, 2022 Πιστοποιητικό νόσησης: Νέο «μπλόκο» στους ανεμβολίαστους | in.gr WWW.IN.GR Σύμφωνα με όσα είπε η Βάνα Παπαευαγγέλου στην καθιερωμένη ενημέρωση από το υπουργείο... Με άλλα λόγια προϋπόθεση για να χορηγηθεί πιστοποιητικό νόσησης είναι οι πολίτες να είναι εμβολιασμένοι και απλά να μην πρόλαβαν να κάνουν την τρίτη δόση. Σε κάθε άλλη περίπτωση δεν θα χορηγείται πιστοποιητικό νόσησης σε περίπτωση επαναλοίμωξης. 1 1 1
steve_m Φεβρουάριος 18, 2022 #9108 Φεβρουάριος 18, 2022 αφου αναμενεται να καταργηθουν τον απριλιο τι λενε οι ποιητες. προσπαθεια αυξησης της ζητησης των εμβολιων μου μοιαζει . Εφοσον ξερουμε το μελλον,κανουμε οτι κανουν οι αλλοι με χρονοκαθυστερηση.
Δημοφιλής Δημοσίευση JaguarOne Φεβρουάριος 18, 2022 Δημοφιλής Δημοσίευση #9109 Φεβρουάριος 18, 2022 12 ώρες πριν, το μέλος rory έγραψε: Με προβλημάτισε; Δεν με προβλημάτισε,τα διάβασα όπως διάβασα και την μελέτη απλά. Άλλο είπα και θα το ξαναπώ. Θέλετε/θεωρείτε σωστό να γίνετε η μελέτη και η ανάπτυξη πάνω μας; Να κάνουμε ένα poll; Όσο αν είναι ασφαλές το κάθε εμβόλιο θα το δείξει ο χρόνος και θα το μάθουμε όταν θα καταγράφουν και τις παρενέργειες και τις δημοσιοποιούν κιόλας. Δεν μας έχουν ανάγκη πλέον! Όταν το καταλάβουμε όλοι αυτό μάλλον θα είναι αργά. ο-μι-τζί και 3 λολ. ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙΣ ΑΣΠΙΡΙΝΗ! 150 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΝΩ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΙΣ "ΕΡΕΥΝΕΣ" (αλήθεια, κάνε την έρευνα σου) 150 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΙΣ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ (τι μας κρύβουν;) ΑΣΠΙΡΙΝΗ = 1 + 9 + 7 + 9 + 8 + 9 + 4 + 7 = 54 = 9 ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ = 9 + 9 + 6 + 4 + 9 + 9 + 3 + 6 + 9 = 64 = 10 ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΣΙΩΝΙΣΜΟ Η ΑΣΠΙΡΙΝΗ! 2 15
rory Φεβρουάριος 18, 2022 #9110 Φεβρουάριος 18, 2022 (edited) Άμα έιχες διαβάσει προηγούμενα μηνύματα μου θα ήξερες ότι δεν εχω τέτοιο σκεπτικό. Κατα τα αλλά αυτός είναι ένας τοίχος,ωραίος,σταμπωτος. Θα τον αφήσω εδώ γιατί θα τον χρειαστούμε στο μέλλον. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 18, 2022 από rory 1
xdoc Φεβρουάριος 18, 2022 #9111 Φεβρουάριος 18, 2022 13 ώρες πριν, το μέλος rory έγραψε: Με προβλημάτισε; Δεν με προβλημάτισε,τα διάβασα όπως διάβασα και την μελέτη απλά. Άλλο είπα και θα το ξαναπώ. Θέλετε/θεωρείτε σωστό να γίνετε η μελέτη και η ανάπτυξη πάνω μας; Να κάνουμε ένα poll; Όσο αν είναι ασφαλές το κάθε εμβόλιο θα το δείξει ο χρόνος και θα το μάθουμε όταν θα καταγράφουν και τις παρενέργειες και τις δημοσιοποιούν κιόλας. Δεν μας έχουν ανάγκη πλέον! Όταν το καταλάβουμε όλοι αυτό μάλλον θα είναι αργά. Πως και που πρέπει να γίνεται κατα την γνώμη σου η μελέτη των φαρμάκων - εμβολίων κατα τη γνώμη σου ( η αναπτυξη δεν γινεται κατα την διάρκεια της μελέτης εχει προηγηθεί) 1
JaguarOne Φεβρουάριος 18, 2022 #9112 Φεβρουάριος 18, 2022 (edited) 52 λεπτά πριν, το μέλος rory έγραψε: Άμα έιχες διαβάσει προηγούμενα μηνύματα μου θα ήξερες ότι δεν εχω τέτοιο σκεπτικό. Κατα τα αλλά αυτός είναι ένας τοίχος,ωραίος,σταμπωτος. Θα τον αφήσω εδώ γιατί θα τον χρειαστούμε στο μέλλον. προφανώς υπερβάλω, ΑΛΛΑ όντως γίνεται έρευνα, ακόμα, στην ασπιρίνη. Και σόρρυ, αλλά το σκεπτικό σου είναι εκεί, όταν γράφεις ότι "όταν θα καταγράφουν και τις παρενέργειες και τις δημοσιοποιούν κιόλας". Αυτό είναι τέρμα συνωμοσιολογικό ή αν δεν σου αρέσει ο όρος, υπερβολικά καχύποπτος. και μάλιστα, αν ταξιδέψεις στις δεκαετίες θα δεις διαφορες στο για τι ειναι καλό και τι δεν είναι καλό, κοινώς αλλάζουν και γνώμη (βλέπε αντικρουώμενες απόψεις για το όφελος της ασπιρίνης για την καρδιά ή/και καρδιαγγειακό σύστημα, ή παθήσεις σχετικά με αυτά). Όσο για το σκεπτικό, είσαι πιο κάθετος από ότι νομίζεις ότι είσαι. Το πρόβλημα, όμως, δεν είναι να είναι κάποιος αρνητικός ή κάθετος, το πρόβλημα είναι να έχει άκυρα επιχειρήματα. Θα πω το εξής ομως. Το επιχείρημα για την ανάπτυξη/έρευνα πάνω μας, το άκουγα τους πρώτους μήνες, ίσως και να συμφωνούσα, και έτσι έλεγα σε φίλους και γνωστούς ότι θα περιμένω λίγο γιατί δεν είμαι early adopter (chipset δεν είναι το μπόλι ; ). Αυτό όμως ίσχυε στους πρώτους εκατοντάδες,χιλιάδες, εκατομμύρια, εμβολιασμένους. Κάπου στο δις και μετά αντιστρέφεται. Στα 10δις; Νομίζω ότι υπάρχει μια ψευδαίσθηση ότι τα σκευάσματα έχουν 0 παρενέργειες. Δεν ξέρω αν υπάρχει σκεύασμα που να έχει 0 παρενέργειες. Ίσως το εμφιαλωμένο νερό. Είμαι κυνικός; Μπορεί. Πάντως στα παιδιά μου όταν κάνανε τα κλασσικά παιδικά εμβόλια, μια χαρα είχα διαβάσει για τις παρενέργειες, μια χαρά μας είπε η γιατρός να μην φάει τίποτε δυνητικά αλλεργιογόνο γιατί "βγάλει" κάτι να μην υπάρχει υπόνοια ότι ήταν κάτι που έφαγαν. Και μια χαρά κάνανε πυρετό σε κάποια από τα μπόλια. Και εδώ να πούμε ότι στατιστικά σίγουρα έχουν υπάρξει παιδιά που έβγαλαν παρενέργεια, πιθανά θανατηφόρα ή να αλλάξει την ζωή τους προς το χειρότερο σημαντικά. Είναι τέλειο; Όχι. Λαδάκια, ευχούλες και προσευχές να βγεί το επόμενο σκεύασμα που θα έχει 0 παρενέργειες. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 18, 2022 από JaguarOne 3
acct Φεβρουάριος 18, 2022 #9113 Φεβρουάριος 18, 2022 1 hour ago, JaguarOne said: Δεν ξέρω αν υπάρχει σκεύασμα που να έχει 0 παρενέργειες. Ίσως το εμφιαλωμένο νερό. Μπα, ούτε αυτό. Δυστυχώς έχω καμιά δεκαριά τέτοια παραδείγματα εύκαιρα: Woman dies after being in water-drinking contest WWW.LATIMES.COM A 28-year-old woman found dead hours after taking part in a radio station's water-drinking contest died of water intoxication, the... Ευτυχώς, σε πείσμα του κινδύνου από το νερό, δεν έχουμε αρχίσει ακόμη να ποτίζουμε με Brawndo. 2
rory Φεβρουάριος 18, 2022 #9114 Φεβρουάριος 18, 2022 2 ώρες πριν, το μέλος xdoc έγραψε: Πως και που πρέπει να γίνεται κατα την γνώμη σου η μελέτη των φαρμάκων - εμβολίων κατα τη γνώμη σου ( η αναπτυξη δεν γινεται κατα την διάρκεια της μελέτης εχει προηγηθεί) Όπως γίνεται τώρα,αλλά θεωρώ ότι δεν μπορείς να έχεις ασφαλή συμπεράσματα για την ασφάλεια του σκευάσματος μέσα σε μια,δυο εβδομάδες η ένα μήνα. Ο αδερφός μου είπε πριν λίγο (δεν το έχω επιβεβαιώσει ακόμα) ότι στο Novavax δεν έχουν κάνει καν έρευνα για τυχόν καρκινογενέσεις επειδή λέει θεωρούν ότι δεν θα έχει. Αν ισχύει κάτι τέτοιο είμαστε οκ δλδ; Όλα καλά; 2 ώρες πριν, το μέλος JaguarOne έγραψε: προφανώς υπερβάλω, ΑΛΛΑ όντως γίνεται έρευνα, ακόμα, στην ασπιρίνη. Και σόρρυ, αλλά το σκεπτικό σου είναι εκεί, όταν γράφεις ότι "όταν θα καταγράφουν και τις παρενέργειες και τις δημοσιοποιούν κιόλας". Αυτό είναι τέρμα συνωμοσιολογικό ή αν δεν σου αρέσει ο όρος, υπερβολικά καχύποπτος. και μάλιστα, αν ταξιδέψεις στις δεκαετίες θα δεις διαφορες στο για τι ειναι καλό και τι δεν είναι καλό, κοινώς αλλάζουν και γνώμη (βλέπε αντικρουώμενες απόψεις για το όφελος της ασπιρίνης για την καρδιά ή/και καρδιαγγειακό σύστημα, ή παθήσεις σχετικά με αυτά). Όσο για το σκεπτικό, είσαι πιο κάθετος από ότι νομίζεις ότι είσαι. Το πρόβλημα, όμως, δεν είναι να είναι κάποιος αρνητικός ή κάθετος, το πρόβλημα είναι να έχει άκυρα επιχειρήματα. Θα πω το εξής ομως. Το επιχείρημα για την ανάπτυξη/έρευνα πάνω μας, το άκουγα τους πρώτους μήνες, ίσως και να συμφωνούσα, και έτσι έλεγα σε φίλους και γνωστούς ότι θα περιμένω λίγο γιατί δεν είμαι early adopter (chipset δεν είναι το μπόλι ; ). Αυτό όμως ίσχυε στους πρώτους εκατοντάδες,χιλιάδες, εκατομμύρια, εμβολιασμένους. Κάπου στο δις και μετά αντιστρέφεται. Στα 10δις; Νομίζω ότι υπάρχει μια ψευδαίσθηση ότι τα σκευάσματα έχουν 0 παρενέργειες. Δεν ξέρω αν υπάρχει σκεύασμα που να έχει 0 παρενέργειες. Ίσως το εμφιαλωμένο νερό. Είμαι κυνικός; Μπορεί. Πάντως στα παιδιά μου όταν κάνανε τα κλασσικά παιδικά εμβόλια, μια χαρα είχα διαβάσει για τις παρενέργειες, μια χαρά μας είπε η γιατρός να μην φάει τίποτε δυνητικά αλλεργιογόνο γιατί "βγάλει" κάτι να μην υπάρχει υπόνοια ότι ήταν κάτι που έφαγαν. Και μια χαρά κάνανε πυρετό σε κάποια από τα μπόλια. Και εδώ να πούμε ότι στατιστικά σίγουρα έχουν υπάρξει παιδιά που έβγαλαν παρενέργεια, πιθανά θανατηφόρα ή να αλλάξει την ζωή τους προς το χειρότερο σημαντικά. Είναι τέλειο; Όχι. Λαδάκια, ευχούλες και προσευχές να βγεί το επόμενο σκεύασμα που θα έχει 0 παρενέργειες. Με το ίδιο σκεπτικό ήμουν και εγώ στην αρχή και περίμενα.Ειδα πως πήγαιναν τα πράγματα και το έκανα. Μετά βλέποντας πολλά άλλαξα πάλι γνώμη και μπορεί να είμαι ή να φαίνομαι τόσο κάθετος. Οσο για το αν θα γίνεται η έρευνα πάνω μας δεν είναι τυχαίο που θέλουν να μπορούν να βγάζουν ένα καινούργιο εμβόλιο σε κυκλοφορια μόλις σε 3 μηνες. Ορίστε και κάτι ακόμα,να το ξανά βάλω. Spoiler 1
schumifer Φεβρουάριος 18, 2022 #9115 Φεβρουάριος 18, 2022 Καλέ μου άνθρωπε, παραδίπλα μιλάνε για το διάστημα, δεν πας μια βόλτα να τους δώσεις τα φώτα σου; Νομίζω ότι έχουμε πολύ διάβασμα μετά και τη διαπίστωση ότι 3 ώρες πριν, το μέλος rory έγραψε: δεν έχουν κάνει καν έρευνα για τυχόν καρκινογενέσεις επειδή λέει θεωρούν ότι δεν θα έχει. Να προλάβουμε να ενημερωθούμε πριν ρίξεις την επόμενη αποκάλυψη 1
rory Φεβρουάριος 18, 2022 #9116 Φεβρουάριος 18, 2022 54 λεπτά πριν, το μέλος schumifer έγραψε: Καλέ μου άνθρωπε, παραδίπλα μιλάνε για το διάστημα, δεν πας μια βόλτα να τους δώσεις τα φώτα σου; Νομίζω ότι έχουμε πολύ διάβασμα μετά και τη διαπίστωση ότι Να προλάβουμε να ενημερωθούμε πριν ρίξεις την επόμενη αποκάλυψη https://www.ema.europa.eu/en/documents/product-information/nuvaxovid-epar-product-information_el.pdf 1
DEADLAZARUS Φεβρουάριος 19, 2022 #9118 Φεβρουάριος 19, 2022 Το παρασιτοκτόνο ιβερμεκτίνη δεν είναι «θαυματουργό», ούτε αποτρέπει την επιδείνωση της Covid-19 WWW.KOUTIPANDORAS.GR Άλλη μία επιστημονική μελέτη κατέληξε στη διαπίστωση ότι το φθηνό και ευρέως διαθέσιμο... Να βρούμε κάτι άλλο, βρε παιδιά. Χλωρίνη; Τι λέτε; 1
ARMAGEDDON Φεβρουάριος 19, 2022 #9119 Φεβρουάριος 19, 2022 (edited) ρε παιδιά ο Μπιλάκος γιατί ασχολείται με αυτά και εδώ ολόκληρο Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 19, 2022 από ARMAGEDDON 1
acct Φεβρουάριος 19, 2022 #9120 Φεβρουάριος 19, 2022 32 minutes ago, ARMAGEDDON said: ρε παιδιά ο Μπιλάκος γιατί ασχολείται με αυτά Γιατί είναι πιο ευχάριστο για τον ίδιο και πιο καλό για την υστεροφημία του να χρηματοδοτεί δράσεις που σώζουν χιλιάδες ανθρώπινες ζωές από ό,τι να προσπαθεί να σε πείσει να βάλεις Windows 11. Σχώρα με αν είναι περιττό (), αλλά ελπίζω να σου είναι σαφές ότι ο Μπιλάκος σαρκαστικά αποκαλεί τον ιό "εμβόλιο" και τονίζει ότι είναι δυστύχημα το γεγονός ότι η διανομή των εμβολίων δεν πρόλαβε την εξάπλωση του ιού. 3
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now