Jump to content



Nvidia RTX 30X0 Ampere Architecture


Recommended Posts

Αν οι ακριβές πουλήσουν, μπορεί να πάει και πιο πίσω. Αν οι 3070/3080/3090 πουλάνε σαν ζεστά ψωμάκια, η Nvidia δεν θα έχει κανέναν λόγο να φέρει γρήγορα στην αγορά μια κάρτα που θα κόψει πωλήσεις από τα ακριβότερα μοντέλα.

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, yanni said:

Αν οι ακριβές πουλήσουν, μπορεί να πάει και πιο πίσω. Αν οι 3070/3080/3090 πουλάνε σαν ζεστά ψωμάκια, η Nvidia δεν θα έχει κανέναν λόγο να φέρει γρήγορα στην αγορά μια κάρτα που θα κόψει πωλήσεις από τα ακριβότερα μοντέλα.

 

Μόνο αποφασισμένα nvidia fanboys θα αγοράσουν τώρα. Ο κάθε σοβαρός αγοραστής θα περιμένει rdna2 για να συγκρίνει τιμές και επιδόσεις. Συνεπώς δεν τις βλέπω να πουλάνει τρελά...

Link to comment
Share on other sites

Η 3090 κάνει τις 3080 και 3070 να δείχνουν φαινομενικά φτηνές. Λογικά οι εν λόγω κάρτες θα δίνουν και ένα 10-30% παραπάνω σε σχέση με ότι πουλιέται αυτή τη στιγμή στις φημολογούμενες τιμές τους, συν ένα 50-100%(?) επιπλέον επιδόσεις σε raytracing. Πολύς κόσμος θα τρέξει να αγοράσει 3070 και 3080.

Link to comment
Share on other sites

Κανεις δε περιμενει τις RDNA 2 καρτες.

 

Οι enthusiast ηδη εχουν πουλησει τις 2080Ti κ ειναι με το χερι στη τσεπη για 3090.

Οι high end gamers ειτε θα πανε σε 3080 ειτε 3070, αναλογα με το κοστος αυτων και τη διαφορα απο τις 2080 Ti/2080.

Κ παντα παιζει το σεναριο των μτχ 2070/2080/2080Ti για το αν αξιζει η μεταβαση σε 3000 με την αποδοση σε RT games*.

 

*γιατι σε απλα DX12 η διαφορα ειναι πανω κατω γνωστη.

Η 3080 εχει ιδια CUDA, TMUs, ROPS, RT cores, Tensor cores etc. με την 2080Ti. Λογω λιθογραφιας και αρχιτεκτονικης, θα παρει ενα 15-20(το πολυ)%.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 6 ώρες, το μέλος GFFermari έγραψε:

Κανεις δε περιμενει τις RDNA 2 καρτες.

 

Οι enthusiast ηδη εχουν πουλησει τις 2080Ti κ ειναι με το χερι στη τσεπη για 3090.

Οι high end gamers ειτε θα πανε σε 3080 ειτε 3070, αναλογα με το κοστος αυτων και τη διαφορα απο τις 2080 Ti/2080.

Κ παντα παιζει το σεναριο των μτχ 2070/2080/2080Ti για το αν αξιζει η μεταβαση σε 3000 με την αποδοση σε RT games*.

 

*γιατι σε απλα DX12 η διαφορα ειναι πανω κατω γνωστη.

Η 3080 εχει ιδια CUDA, TMUs, ROPS, RT cores, Tensor cores etc. με την 2080Ti. Λογω λιθογραφιας και αρχιτεκτονικης, θα παρει ενα 15-20(το πολυ)%.

 

Διαφωνώ.

Θα περιμένω και τις rdna2, καθώς η 3090 μοιάζει να είναι out of reach. 

Εδώ που τα λέμε, και λογική να ήταν η τιμή της (δεν πιστεύω ότι θ' αξίζει η μετάβαση στη 3080, αν είχες/έχεις 2080ti, από προσωπική εμπειρία στο λέω), πάλι θα περίμενα την κόκκινη. Έχω καλό προαίσθημα αυτήν τη φορά.

Άσε που πιστεύω πως ο πέτσινος θα βγάλει τίποτα ti/super, αν σφίξουν τα γάλατα, ήτοι αν η amd κυκλοφορήσει επιτέλους μια καλή κάρτα (στο high end segment).

 

 

Link to comment
Share on other sites

Η RDNA 2 θα ναι γρηγορη οπως ειναι κ η 1. Το θεμα ειναι οτι θα ειναι ασταθης. Θα τρεχει καλα σε καποια παιχνιδια, θα σερνεται σε αλλα χωρις λογο, θα χει θεματα με drivers (10000%) ενω σε RT δε περιμενω πολλα ως πρωτη φορα.

Κ δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο του DLSS.

 

Μπορεις να περιμενεις τις RDNA 2. Οπως κ γω. Αλλα δεν εχει κανενα νοημα. Δε θα επηρεασει τις τιμες της nVidia.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, GFFermari said:

Η RDNA 2 θα ναι γρηγορη οπως ειναι κ η 1. Το θεμα ειναι οτι θα ειναι ασταθης. Θα τρεχει καλα σε καποια παιχνιδια, θα σερνεται σε αλλα χωρις λογο, θα χει θεματα με drivers (10000%) ενω σε RT δε περιμενω πολλα ως πρωτη φορα.

 

Ποιο μοντέλο κρυστάλλινης μπάλας έχεις; Το θέλω και εγώ. 

 

Δεν θα σέρνεται σε κανένα παιχνίδι που να χτυπιέσαι με όποιο τρόπο θέλεις. Να μην υπερέχει ναι. Να σέρνεται όχι. Και όχι "χωρίς λόγο". Ο λόγος είναι απλός. Nvidia optimized games, αλλά όπου να 'ναι θα το χάσουν αυτό το προνόμιο. Και μετά θα τους μείνουν μόνο τα 400W. 

 

1 hour ago, GFFermari said:

Κ δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο του DLSS.

 

Ναι επίσης δεν έχει tensor cores και cuda cores και κάθε marketing gimmick που ο καθένας το ονομάζει όπως θέλει.

 

Για το RT που δεν περιμένεις πολλά "ως πρώτη φορά" μάλλον δεν έχεις καταλάβει ότι δεν έχει να κάνει με την "πρώτη φορά". Η Nvidia το έδωσε για markeing γνωρίζοντας ότι είναι ΓΤΠ η υλοποίηση. Η AMD έχει δηλώσει ότι θα δίνει features μόνο όταν η τεχνολογία είναι ώριμη για να μπορούν οι χρήστες να τα έχουν χωρίς σοβαρές επιπτώσεις στις επιδόσεις. 

 

ΥΓ Δεν ξέρω ποια αρχιτεκτονική θα έχει τις απολύτως κορυφαίες επιδόσεις. 

 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, gdp77 said:

 

Ποιο μοντέλο κρυστάλλινης μπάλας έχεις; Το θέλω και εγώ. 

 

Δεν θα σέρνεται σε κανένα παιχνίδι που να χτυπιέσαι με όποιο τρόπο θέλεις. Να μην υπερέχει ναι. Να σέρνεται όχι. Και όχι "χωρίς λόγο". Ο λόγος είναι απλός. Nvidia optimized games, αλλά όπου να 'ναι θα το χάσουν αυτό το προνόμιο. Και μετά θα τους μείνουν μόνο τα 400W. 

 

 

Ναι επίσης δεν έχει tensor cores και cuda cores και κάθε marketing gimmick που ο καθένας το ονομάζει όπως θέλει.

 

Για το RT που δεν περιμένεις πολλά "ως πρώτη φορά" μάλλον δεν έχεις καταλάβει ότι δεν έχει να κάνει με την "πρώτη φορά". Η Nvidia το έδωσε για markeing γνωρίζοντας ότι είναι ΓΤΠ η υλοποίηση. Η AMD έχει δηλώσει ότι θα δίνει features μόνο όταν η τεχνολογία είναι ώριμη για να μπορούν οι χρήστες να τα έχουν χωρίς σοβαρές επιπτώσεις στις επιδόσεις. 

 

ΥΓ Δεν ξέρω ποια αρχιτεκτονική θα έχει τις απολύτως κορυφαίες επιδόσεις. 

 

 

Δεν ειναι θεμα κρυσταλλινης μπαλας. Ειναι θεμα ιστορικου. Κ η κοκκινη εχει βεβαρημενο.

Δεν ενδιαφερει κανεναν αν σερνεται λογω optimizing σε nvidia games. Το θεμα ειναι οτι θα σερνεται, οπως οι Vega σημερα. Ευτυχως οι 5600/5700 εχουν σχετικα καλο consistency στην αποδοση (ομως εχουν απειρα θεματα instabillity, bugs, drivers, etc.).

400W θα θελει κ η RDNA 2 για να κουνησει τα CUs της. Η μηπως η 5700 που ναι μιση, ειναι power efficient?

 

Ειναι πολυ βολικο για την κοκκινη να λεει πως θα δινει features μονο οταν η τεχνολογια ειναι ωριμη. Μου θυμιζει την Ιντελ που ελεγε σε αρθρο σου(news) πως δεν εχουν νοημα οι πολλοι πυρηνες σε ενα συστημα, αν αυτοι δεν ειναι γρηγοροι (σαν τους Ιντελ). Δε θυμαμαι αν το σχολιασες αλλα αν το εκανες θα εγραφες κατι του τυπου ''οσα δε φτανει η αλεπου....''.

Κ θα χες δικιο.

 

Το Ray Tracing δεν ειναι καθολου gimmick κ η αποδοση ειναι ικανοποιητικη (ειδικα μαζι με DLSS) στα περισσοτερα παιχνιδια που το υποστηριζουν.

Η διαφορα στην απεικονιση ειναι τοσο μεγαλη σε καποια (Control, Metro Exodus etc.) που ουσιαστικα δεν παιζονται με AMD hardware.

Ειδικα στο control, ασχετα με το RT, τα bugs στην απεικονιση ειναι απειρα. Πρακτικα η καρτα αδυνατει να ρενταρει σωστα το περιβαλλον.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 58 λεπτά, το μέλος GFFermari έγραψε:

Η διαφορα στην απεικονιση ειναι τοσο μεγαλη σε καποια (Control,

 

 

Sorry αλλά την μόνη διαφορά που βλέπω είναι ότι στην περίπτωση του RTX ON ο υπάλληλος καθαριότητας πέρασε και σφουγγάρισε, ενώ στην περίπτωση του RTX OFF είχε πάρει ρεπό.

Link to comment
Share on other sites

Στα vids δε φαινεται η διαφορα. Ισως λογω στατικοτητας.

Στη πραξη, εκτος των RT reflections που η διαφορα ειναι αμεσα εμφανης, τη μεγαλυτερη διαφορα κανει το (indirect diffuse lighting) global illumination και μετα τα glass transparency/RT shadows.

 

Τερματισα το main game με 2080 και το Foundation με 5700ΧΤ. Μερα με τη νυχτα.

 

Κ δεν αναφερομαι καν στα απειρα glitches λογω αδυναμιας της τελευταιας να το ρενταρει σωστα. Ειδικα στα (πολυ) σκοτεινα κομματια, νομιζεις πως κολλησε το παιχνιδι κ γεμιζει η εικονα artifacts.

 

Σε αλλα νεα...

iMac-Nano-Texture-Glass-14.jpeg?quality=
9TO5MAC.COM

A handful of 2020 iMac users are apparently experiencing issues due to the included AMD GPU. A recent thread on the Apple Support Forums outlines...

 

Κ ον τοπικ:

16529
WWW.GURU3D.COM

It's a little baffling to observe really. But you probably read the previous post about the Gainward leak. Well, it's a little more extensive than that. More...

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, GFFermari said:

400W θα θελει κ η RDNA 2 για να κουνησει τα CUs της. Η μηπως η 5700 που ναι μιση, ειναι power efficient?

 

Δεν ξέρω για την 5700ΧΤ αλλά η 5600ΧΤ σε σχέση με τον ανταγωνισμό της είναι.

 

Επίσης θεώρησε δεδομένο (από τη δικιά μου κρυστάλλινη μπάλα) ότι οι RDNA2 θα είναι 25+% πιο efficient από της Ampere

 

2 hours ago, GFFermari said:

Ειναι πολυ βολικο για την κοκκινη να λεει πως θα δινει features μονο οταν η τεχνολογια ειναι ωριμη. Μου θυμιζει την Ιντελ που ελεγε σε αρθρο σου(news) πως δεν εχουν νοημα οι πολλοι πυρηνες σε ενα συστημα, αν αυτοι δεν ειναι γρηγοροι (σαν τους Ιντελ). Δε θυμαμαι αν το σχολιασες αλλα αν το εκανες θα εγραφες κατι του τυπου ''οσα δε φτανει η αλεπου....''.

Κ θα χες δικιο.

 

Ατυχές παράδειγμα. Οι περισσότεροι πυρήνες χρειάζονται για σοβαρή multitasking χρήση. Κανείς δεν το αμφισβητεί.

 

Επίσης δεν γράφω ότι το ray tracing είναι άχρηστο αλλά ότι όπως το έδωσε η Nvidia ήταν δώρο άδωρο.

 

Όσο για τεχνολογίες όπως DLSS κτλ που λες ότι δεν έχουν οι RDNA2 και ότι δεν θα έχουν καλό Ray tracing να σου δείξω αυτό για να πάρεις μια γεύση του τι έρχεται:

 

 

 

2 hours ago, GFFermari said:

Η διαφορα στην απεικονιση ειναι τοσο μεγαλη σε καποια (Control, Metro Exodus etc.) που ουσιαστικα δεν παιζονται με AMD hardware.

Ειδικα στο control, ασχετα με το RT, τα bugs στην απεικονιση ειναι απειρα. Πρακτικα η καρτα αδυνατει να ρενταρει σωστα το περιβαλλον.

 

Δεν σου φταίει η AMD που κάποιο τίτλοι είναι γραμμένοι για Nvidia. Και πόσοι είναι αυτοί; Γιατί μιλάς συνέχεια για το control που το δίνει bundle η Nvidia με τις κάρτες της, άρα έχει πληρωθεί το studio για να το κάνει να συνεργάζεται με Nvidia και τα features που έχουν. 

 

Λάβε όμως υπόψιν σου ότι από εδώ και στο εξής ΟΛΟΙ οι τίτλοι θα εκμεταλλεύονται τα features της αρχιτεκτονικής RDNA2 καθώς θα γράφονται για τις next gen κονσόλες.

 

Δεν θα είναι walk in the park το περιβάλλον για τον πέτσινο από δω και πέρα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, gdp77 said:

 

Δεν ξέρω για την 5700ΧΤ αλλά η 5600ΧΤ σε σχέση με τον ανταγωνισμό της είναι.

 

Επίσης θεώρησε δεδομένο (από τη δικιά μου κρυστάλλινη μπάλα) ότι οι RDNA2 θα είναι 25+% πιο efficient από της Ampere

 

 

Ατυχές παράδειγμα. Οι περισσότεροι πυρήνες χρειάζονται για σοβαρή multitasking χρήση. Κανείς δεν το αμφισβητεί.

 

Επίσης δεν γράφω ότι το ray tracing είναι άχρηστο αλλά ότι όπως το έδωσε η Nvidia ήταν δώρο άδωρο.

 

Όσο για τεχνολογίες όπως DLSS κτλ που λες ότι δεν έχουν οι RDNA2 και ότι δεν θα έχουν καλό Ray tracing να σου δείξω αυτό για να πάρεις μια γεύση του τι έρχεται:

 

Δεν σου φταίει η AMD που κάποιο τίτλοι είναι γραμμένοι για Nvidia. Και πόσοι είναι αυτοί; Γιατί μιλάς συνέχεια για το control που το δίνει bundle η Nvidia με τις κάρτες της, άρα έχει πληρωθεί το studio για να το κάνει να συνεργάζεται με Nvidia και τα features που έχουν. 

 

Λάβε όμως υπόψιν σου ότι από εδώ και στο εξής ΟΛΟΙ οι τίτλοι θα εκμεταλλεύονται τα features της αρχιτεκτονικής RDNA2 καθώς θα γράφονται για τις next gen κονσόλες.

 

Δεν θα είναι walk in the park το περιβάλλον για τον πέτσινο από δω και πέρα.

 

Απο που προκυπτει οτι οι RDNA 2 θα ειναι πιο efficient? (μη μου πεις απο την κρυσταλλινη μπαλα.... :D)

Εγω προβλεπω βαση καποιων δεδομενων κ ιστορικου. πχ. η RDNA 2 εχει ιδια λιθογραφια κλπ κλπ με την 1. Ναι μεν ειναι καινουρια αρχιτεκτονικη αλλα εχει προφανεις περιορισμους ως προς το ποσο πιο γρηγορη μπορει να γινει. (μακαρι να πεσω πολυ εξω σε αυτο).

Η RDNA 2 με ιδια λιθογραφια κ με φημες για 2Χ τα CUs της 5700, πως θα ναι 25% πιο efficient των Ampere που εκτος της νεας αρχιτεκτονικης, αλλαζει κ η λιθογραφια (Turing->Ampere)?

 

To Ray Tracing για μενα δεν ηταν δωρο αδωρο. Ηταν η μονη τεχνολογια που εδωσε επιτελους some next gen graphics. Κ οπου χρησιμοποιηθηκε σωστα (παντου εκτος BF V λογω αποδοσης κ Shadow of Tomb Raider k COD που τα ray traced shadows ειναι αστεια) τα αποτελεσματα ηταν μερα με τη νυχτα σε σχεση με τα plain graphics.

Μιλαω για το Control (κ Death Stranding, Metro Exodus, Minecraft etc) συνεχεια γιατι ειναι απο τα λιγα σωστα developed games που κανουν χρηση, οσο το δυνατο περισσοτερο, των τελευταιων διαθεσιμων τεχνολογιων. Τι νοημα εχει να μιλησω για τα απλα DX12 games? Εχει νοημα αν η οποια 5700ΧΤ αποδιδει σε CS GO οταν μια 2060 εχει διπλασια αποδοση στο Death Stranding?

 

Anyway, δεν εχει νοημα να μιλαμε για RDNA 1. Ειναι καρτες που θα πρεπε να βγουν το 2016 κ τωρα ειναι μονο για ανακυκλωση.

Απο τη κυκλοφορια των 3000 κ RDNA 2 κ μετα, οτιδηποτε, πλην της 2000, θα ειναι εκτος αγορας.

 

Για το τελευταιο συμφωνω. Αν λαβουμε υποψη και την ειδηση πως περισσοτερα PS games θα ερθουν στο PC.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, yanni said:

fake τα βγάζουν τα παραπάνω. Υπάρχουν artifacts αν ζουμάρει κάποιος στα σημεία που ενώνονται μπάρες και γραμμές.

 

Ούτως ή άλλως είναι για RTX. Είναι αναμενόμενο ότι σε RTX θα υπάρχει μεγάλη βελτίωση. Το θέμα είναι πόση είναι η βελτίωση χωρίς RTX vs 2080ti

 

 

1 hour ago, GFFermari said:

Εγω προβλεπω βαση καποιων δεδομενων κ ιστορικου. πχ. η RDNA 2 εχει ιδια λιθογραφια κλπ κλπ με την 1. Ναι μεν ειναι καινουρια αρχιτεκτονικη αλλα εχει προφανεις περιορισμους ως προς το ποσο πιο γρηγορη μπορει να γινει. (μακαρι να πεσω πολυ εξω σε αυτο).

 

Όχι δεν ισχύει. Πρόκειται για πιο ώριμη 7nm λιθογραφία. Επίσης μιλάμε για άλλη αρχιτεκτονική. Η AMD έχει δηλώσει ότι θα προσφέρει 50% performance-per-watt βελτίωση σε σχέση με τις RDNA1 και δεδομένου του πολύ καλού track record τους τελευταίους 24 μήνες, τους πιστέυω.

1 hour ago, GFFermari said:

To Ray Tracing για μενα δεν ηταν δωρο αδωρο. Ηταν η μονη τεχνολογια που εδωσε επιτελους some next gen graphics. Κ οπου χρησιμοποιηθηκε σωστα (παντου εκτος BF V λογω αποδοσης κ Shadow of Tomb Raider k COD που τα ray traced shadows ειναι αστεια) τα αποτελεσματα ηταν μερα με τη νυχτα σε σχεση με τα plain graphics.

Μιλαω για το Control (κ Death Stranding, Metro Exodus, Minecraft etc) συνεχεια γιατι ειναι απο τα λιγα σωστα developed games που κανουν χρηση, οσο το δυνατο περισσοτερο, των τελευταιων διαθεσιμων τεχνολογιων. Τι νοημα εχει να μιλησω για τα απλα DX12 games? Εχει νοημα αν η οποια 5700ΧΤ αποδιδει σε CS GO οταν μια 2060 εχει διπλασια αποδοση στο Death Stranding?

 

Όλοι και όλοι ούτε 5 τίτλοι δηλαδή και τα PS5 και Xbox Series X (με RDNA2) είναι στη γωνία...  Δεν τους βλέπω να γίνονται 10...

 

ΥΓ πραγματικά, έπαιξες minecraft RTX?

Έγινε επεξεργασία από gdp77
Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, gdp77 said:

ΥΓ πραγματικά, έπαιξες minecraft RTX?

 

Οχι, απλα το δοκιμασα σαν tech demo.

 

Θα φανει πως θα αποδιδουν σε generic DX12 based RT (κ οι δυο), απ οτι σε παιχνιδια που ναι γραμμενα για nVidia RT.

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος icy20 έγραψε:

ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ RTX ΒΑΛΤΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ BENCHES. Ηρεμα το λεω

Το χει πει ο Τζενσεν. Ότι από γενιά σε γενιά ΠΛΕΟΝ η καθαρή non rtx δύναμη θα είναι μικρότερη από παλιότερα από προηγούμενες χρονιές πχ από 700 - 900. Δηλαδή μη ξαφνιαστείς αν δεις το ίδιο σκηνικό από 1080Ti - 2080Ti

Έγινε επεξεργασία από SpirosKGR
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.