hayabusa Ιούλιος 2, 2013 #15481 Ιούλιος 2, 2013 Καλά όχι ότι πηγαίναμε με τις πάντες.. αλλα δεν το παρατηρισα.. Δεν έχω μάθει την κάμερα .. Τες πα πολλά για την ώρα γιατί θα έχουμε και αλλές κουβέντες σε κανα 2 ωρο Γενικά θέλει ηρεμια.. Σκέψη.. Και σταθερότητα το άθλημα.. Και γνώσεις φυσικά.. Απλά υπομονή και όρεξη για να μάθεις θέλει. Δεν υπάρχουν "πρέπει" κλπ Υπάρχει η καλή ματιά/καλή φωτογραφια και αυτή που περνάει απαρατήρητη.
GoMaR Ιούλιος 2, 2013 #15482 Ιούλιος 2, 2013 επειδη καποιοι εχουν θεοποιησει το φωτοσοπ...καταρχην η λογικη "ελα μωρε το φταιχνω στο φωτοσοπ ειναι ΛΑΘΟΣ"κοιτας στην αρχη να παρεις οσο πιο σωστη φωτογραφια μπορεις απο τη μηχανη σου.απο εκει και περα ΜΟΝΟ αν εχεις καποιο "concept" με μια φωτογραφια , θα την περασεις στο φωτομαγαζο για να την φτιαξεις καταλληλα.Ουτε πρεπει να τις περναμε ΟΛΕΣ ουτε γινονται καλυτερες περνοντας τες.Μαθε την μηχανη , ασε τα διαφραγματα και τα τεχνικα.Κοιταξε να μαθεις να σε τραβαει το θεμα , να το αποτυπωνεις οσο πιο ομορφα μπορεις και ολα τα αλλα στην ωρα τους.
billpeppas Ιούλιος 2, 2013 #15483 Ιούλιος 2, 2013 δεν υπάρχει "πρέπει" bill, μια παγωμένη ακίνητη κοπέλα δεν είναι υποχρεωτικά το ζητούμενο για όλους... Για τις συνθήκες που βλέπουμε στην φωτογραφία καθώς και για τον σκοπό του sfirculitu λέω ( που πάω ότι στοίχημα θες ότι ο σκοπός του ήταν να φαίνεται τζάμι το τατουάζ μέχρι αηδίας ) επειδη καποιοι εχουν θεοποιησει το φωτοσοπ...καταρχην η λογικη "ελα μωρε το φταιχνω στο φωτοσοπ ειναι ΛΑΘΟΣ" κοιτας στην αρχη να παρεις οσο πιο σωστη φωτογραφια μπορεις απο τη μηχανη σου. απο εκει και περα ΜΟΝΟ αν εχεις καποιο "concept" με μια φωτογραφια , θα την περασεις στο φωτομαγαζο για να την φτιαξεις καταλληλα. Ουτε πρεπει να τις περναμε ΟΛΕΣ ουτε γινονται καλυτερες περνοντας τες. Μαθε την μηχανη , ασε τα διαφραγματα και τα τεχνικα.Κοιταξε να μαθεις να σε τραβαει το θεμα , να το αποτυπωνεις οσο πιο ομορφα μπορεις και ολα τα αλλα στην ωρα τους. Το πιο σημαντικό, γιατί καλό το photoshop κλπ αλλά αν η αρχική φωτογραφία είναι ξενέρωτη δεν τη σώζει τίποτα ( εκτός από ένα overlay μιας 2μετρης ημί-γυμνης καλλονής )
Dolly Ιούλιος 2, 2013 #15484 Ιούλιος 2, 2013 Παίδες οτι και να λεμε αυτα που λέει το γομαρι ισχυουν... πως δηλαδη αν η συνθεση στην φωτο και το καδρο και και και ειναι σκατά, δεν πα να είσαι ο ντιβελοπερ του ΦΣ πάντα θα μείνει μια μέτρια φώτο.
Cyber_Cookie Ιούλιος 2, 2013 #15485 Ιούλιος 2, 2013 ... (feat Lumix TZ5) P1210941 by Ir4klis, on Flickr P1210936 by Ir4klis, on Flickr P1210882 by Ir4klis, on Flickr
andreas_a Ιούλιος 3, 2013 #15487 Ιούλιος 3, 2013 Τι μπορω να κανω για να ελαχιστοποιησω τη γυαλαδα που προκαλει το φλας???Παρολο που χρησιμοποιω το φλας με bounce σε ταβανι, ακομα και τοτε εχω καποια γυαλαδα.
GoMaR Ιούλιος 3, 2013 #15488 Ιούλιος 3, 2013 για πορτρετα δοκιμασε αυτοNew Universal Foldable Soft Box Flash Diffuser Dome for SLR DSLR Flash UK | eBayδε ξερω για το συγκεκριμενο.Για τετοιου ειδους λυση αναφερομαι ομως..Δεν εχω προσωπικη εμπειρια , αλλα σοφταρει πολυ το φως αναλογα την ποιοτητα
voudas Ιούλιος 3, 2013 #15489 Ιούλιος 3, 2013 το 1ο που πρέπει να μάθεις είναι να φτιάχνεις το white balance, είτε στη μηχανή κατά τη λήψη είτε στο pc στο raw σου... ούτε εδώ υπάρχει σωστό... δεν είναι ανάγκη να επιδιώκεις το κλινικά ακριβές wb, αλλά με αυτό ορίζεις τη "διάθεση" της εικόνας σου με θερμή ή ψυχρή κατεύθυνση. και μια πρόταση για την 1η (πιο πολύ στη δείχνω σαν κάτι που θα μπορούσες να το κάνεις με πειραματισμό κατά τη λήψη και όχι αναγκαστικά μετά από photoshop)
NoDsl Ιούλιος 3, 2013 #15490 Ιούλιος 3, 2013 .... δεν είναι ανάγκη να επιδιώκεις το κλινικά ακριβές wb, αλλά με αυτό ορίζεις τη "διάθεση" της εικόνας σου με θερμή ή ψυχρή κατεύθυνση.....Το αυτό. Παραδείγματος χάριν εμένα μου αρέσει. Ειδικά η δεύτερη εικόνα με το φανάρι παραπέμπει σε military καταστάσεις. Και η τρίτη είναι μια χαρά, imho. Θέμα γούστου είναι ορισμένες φορές.
andreas_a Ιούλιος 3, 2013 #15491 Ιούλιος 3, 2013 για πορτρετα δοκιμασε αυτοNew Universal Foldable Soft Box Flash Diffuser Dome for SLR DSLR Flash UK | eBayδε ξερω για το συγκεκριμενο.Για τετοιου ειδους λυση αναφερομαι ομως..Δεν εχω προσωπικη εμπειρια , αλλα σοφταρει πολυ το φως αναλογα την ποιοτηταμικρο softbox πανω στη μοναδα του φλας. Ωραιο ρε συ, και οικονομικο.Θα ανεβασω μια φωτο το απογευμα μολις γυρισω απο δουλεια, να μου πεις-πειτε πως μπορω να μειωσω λιγο τη γυαλαδα απο ps.
jpavly Ιούλιος 3, 2013 #15492 Ιούλιος 3, 2013 Μία λίγο διαφορετική προσέγγιση. Τον δεξί ώμο τον έκοψα επίτηδες γιατί δεν μου άρεσε η γωνία που κάνει το σώμα, μου τραβούσε το βλέμμα.
creye Ιούλιος 3, 2013 #15493 Ιούλιος 3, 2013 μικρο softbox πανω στη μοναδα του φλας. Ωραιο ρε συ, και οικονομικο.Θα ανεβασω μια φωτο το απογευμα μολις γυρισω απο δουλεια, να μου πεις-πειτε πως μπορω να μειωσω λιγο τη γυαλαδα απο ps.αν θες για το φλας της μηχανης υπαρχουν και αυταLim's Easy Bounce Pop Up Flash Diffuser for DSLR SLR Canon Nikon Pentax New | eBay3 Color Pop Up Flash Bounce Diffuser Cover Kit for Canon Nikon Pentax Olympus | eBay
andreas_a Ιούλιος 3, 2013 #15494 Ιούλιος 3, 2013 αν θες για το φλας της μηχανης υπαρχουν και αυταLim's Easy Bounce Pop Up Flash Diffuser for DSLR SLR Canon Nikon Pentax New | eBay3 Color Pop Up Flash Bounce Diffuser Cover Kit for Canon Nikon Pentax Olympus | eBayγια μοναδα ψαχνω κατι σαν αυτο που λεει ο Gomar
PetrosD Ιούλιος 3, 2013 #15495 Ιούλιος 3, 2013 αν θες για το φλας της μηχανης υπαρχουν και αυτα3 Color Pop Up Flash Bounce Diffuser Cover Kit for Canon Nikon Pentax Olympus | eBay Το άσπρο το καταλαβαίνω. Το κίτρινο, το καταλαβαίνω. ΤΟ ΜΠΛΕ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ Να ήταν σε πράσινο, να το καταλάβω.
LazyGreek Ιούλιος 3, 2013 #15496 Ιούλιος 3, 2013 [MENTION=33]Voudas[/MENTION] Επειδή το ξαναλέω πλεον έφτασα στην 2η μερα στο κόσμο της φωτογραφίας.. 1η φορά ασχολούμε με το άθλημα δεν έχω ιδέα τι γίνεται και προσπαθώ να μάθω όσο περισσότερα γίνεται.. Αλλά για παράδειγμα Μου λες.. το 1ο που πρέπει να μάθεις είναι να φτιάχνεις το white balance, είτε στη μηχανή κατά τη λήψη είτε στο pc στο raw σου... ούτε εδώ υπάρχει σωστό... δεν είναι ανάγκη να επιδιώκεις το κλινικά ακριβές wb, αλλά με αυτό ορίζεις τη "διάθεση" της εικόνας σου με θερμή ή ψυχρή κατεύθυνση. Ούτε το White Balance, δεν ξέρω τι είναι, Ουτε μεσο τις 1100D ξέρω πως το κάνω.. (PS. μου έλεγε ο Peppas για βραδύνες λήψεις κάνε αυτό αυτό και αυτό.. καθόμουνα μια ώρα και πείραζα την μηχανή στο τέλος δεν τα βρήκα και ρήχτικα και έτσι και πήγα για φωτογραφίες..) (PS. Για παράδειγμα για White balance μεσω τις 1100D κοιταζα αυτό το οποίο δεν ξέρω καν άμα είναι σωστό.. ή γενικα άμα εννοείς αυτό το White balance.)Επίσης καλό θα ήταν να μου δείξεις.. πάρε αυτήν την "ιδια φοτο" και αυτό είναι χωρίς White Balance και αυτό είναι με το "σωστο" White balance (είτε μεσο μηχανής είτε μεσο Photoshop) Γιατί πραγματικα το ματι μου δεν ξερει να ξεχωριζει το White Balance η πιο είναι το σωστό WB Και επειδή είμαι και λίγο βλάχος πάνω από τα σουργελα εκει απ'τα βουνα.. ψαχνω περισσότερο.. Για αυτό δείξτε.. στείλτε Link και εξηγηστε για όποιον θέλει να με βοηθήσει..
hayabusa Ιούλιος 3, 2013 #15497 Ιούλιος 3, 2013 Αρχικά ρίξε μια ματιά εδώ για να δεις τι παίζει : https://nikoneurope-el.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/46304/~/%EE%A4%EE%DE-%EE%B5%EE%AF%EE%BD%EE%B1%EE%DE-%EE%B7-%EE%DE%EF%83%EE%FE%EF%81%EF%81%EE%FE%EF%80%EE%AF%EE%B1-%EE%BB%EE%B5%EF%85%EE%DF%EE%FE%EF%8D%3B Και διάβασε και το σχετικό κομμάτι από το manual της μηχανής σου για να καταλαβεις και στην πράξη πως παίζει
billpeppas Ιούλιος 3, 2013 #15498 Ιούλιος 3, 2013 Ένα βασικό πράγμα που δεν έχεις κάνει ακόμα, ενώ θα έπρεπε είναι... να μάθεις απ' έξω το manual της 1100D.Πρέπει να ξέρεις πως ενεργοποιείται η Φ,Χ,Ψ λειτουργία, που αλλάζεις το White Balance, πως ενεργοποιείς το bracketing ( ειδικά τώρα που είσαι στην αρχή το να έχεις το exposure bracketing ανοιχτό είναι σωσίας σε αρκετές περιπτώσεις που μπορεί να έχεις βγάλει ωραίο θέμα αλλά λόγω ρυθμίσεων βγήκε καμμένο [ υπερφωτισμένο ] ή σκοτεινό [ υποφωτισμένο ] ), κλπ.Το White Balance στις RAW δεν σε πειράζει, φτιάχνεται στην στιγμή στο PhotoShop, αλλά καλό είναι να το μάθεις και να το συνηθίσεις να το ρυθμίζεις όταν τραβάς από την φωτογραφική.Χρησιμοποιείς είτε τις προ-ρυθμισμένες επιλογές ( Cloudy αν έχεις συννεφειά, Sunny αν έχεις ηλιοφάνεια, fluorescent αν είσαι με φωτισμό CCFL λαμπών, tungsten αν είσαι σε λάμπες πυρακτώσεως, κλπ ).Και υπάρχει και η επιλογή manual για πιο ακριβή ρύθμιση, όπου κανονικά χρησιμοποιείς κάρτα White Balance ( πουλάνε στα καταστήματα φωτογραφίας ) είτε αν έχεις στο κάδρο σου κάτι καθαρό λευκό κάνεις δουλειά στοχεύοντας σε αυτό.Πέραν από το σωστό white balance αρκετές φορές μπορεί να πειράξεις επίτηδες "λανθασμένα" την ρύθμιση ( να βάλεις π.χ. Incandescent αντί για Sunny παρότι είσαι σε ηλιοφάνεια έξω ), επίτηδες για να δώσεις άλλη χροιά στα χρώμματα και να δώσεις "άλλη αίσθηση" στην φωτογραφία.
Dj_ALeX Ιούλιος 3, 2013 #15500 Ιούλιος 3, 2013 Η πρώτη μου! :happy2: Nikon 1J1 Στο Auto είναι όλα. Ένα ευχαριστώ στα παιδιά που μου πρότειναν να την πάρω. Είμαι πολύ ικανοποιημένος!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.